andre85 napisal/-a:Teoretično bi Stadler lahko, če bi prišlo do dogovora oddelal celotno naročilo torej še teh 15 do 20 garnitur, 3 lokomotive ter 20 vagonov. V praksi pa je zadeva že veliko težje izvedljiva.
Ok vse drugo kot Stadler pri tretjem naročilu garnitur bi bilo presenečenje.
Kar se tiče vagonov so precej butični in bi znala biti cena za SŽ zelo odbijajoča kar se pa lokomotiv tiče pa nihče ne ve kakšna bo politika SŽ in če jih bi sploh zanimala serija Euro
Teoretično. V praksi pa skoraj ni šans, da bi Stadler cenovno prišel skozi (pa pustimo da bodo to itak trije ločeni razpisi), ker so vagoni in lokomotive predrage napram konkurenci. Tudi 4 osni Euro nima šans da konkurira. To bo sedaj naročilo SŽ-PP, tako da nobenih 6 osnih zadev, ampak zgolj 4 osno, verjetno multisistem pa z varnostnimi paketi za okoliške države, po možnosti da je to že potrjeno oz. certificirano - 160 ali eventualno 200km/h opcija.
Pa glede na to, da sedaj Mes govori o 3, prej oz. drugje pa se omenja končna cifra 7 lokomotiv za PP, predvidevam da bo to razpis 3+ opcija za dodatne 4. Ker glede na planirano širitev in malo bolj osamosvojitev SŽ-TP, lahko pričakujemo, da se bo končala ljubezen TP-ja da posoja žive PP-ju.
Glede na situacijo na trgu, lahko razpis narediš za garniture povsem legalno napišeš tako, da bo edino Stadler lahko dobil razpis (npr. z zadostnim % nizkopodnosti izločiš Newaga in Hitachija, z garancijskimi pogoji in servisom izločiš Končarja, ostale pa po pogoji da je DEMU in ne mehansko hidravlicni prenos). Lahko pa seveda obratno, če sprostiš kriterije in bo cena osnovno vodilo, pa ima Stadler težave. Odvisno kako se bodo dodločili kakšen je cilj.
Pri lokomotivah tako Vectron če bi se ga dalo dobiti, drugače Traxx MS3, poljaki so sicer cenejši (griffin) ampak če niso certificirano izven poljske, enako Škoda nima varnostnih paketov za naše področje še (sem skoraj ziher da je tako), Stadler bi lahko naredil, ampak bo cenovno težko konkuriral Traxxu recimo. Tako da Stadler lokomitve za PP mislim da so no-go varianta.
Pri vagonih pa bo še najbolj težko "nameščati" želenega dobavitelja, ker pač RIC compatible je pač standard...razlika samo v ceni. Težko kakšno posebno omejitev oz. zahtevo dajo, katero ne bi mogel drugi proizvajalec narediti.