Nove garniture Stadler
Re: Nove garniture Stadler
Mogoče malo neumno vprašanje, pa vendarle. Če bi novi vlaki vozili po bohinjski progi, do kakšne višine vode nad GRT bi še lahko peljali skozi bohinjski predor? V posebni izdaji Nove proge o novih vlakih najdem le višino poda nad GRT-jem, mislim pa da to ni to.
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: Nove garniture Stadler
Mislim, da je limit za Regana kakšnih 6 cm vode nad GRT.
Potem je že nevarno za elektromotorje. Fiati prenesejo precej več.
Potem je že nevarno za elektromotorje. Fiati prenesejo precej več.
preglednik
Re: Nove garniture Stadler
Nula. Isto kot Regan. Bo treba imeti Fiate v rezervi, dokler se ne sanira predor (leta 20xx).Micek_52 napisal/-a:Mogoče malo neumno vprašanje, pa vendarle. Če bi novi vlaki vozili po bohinjski progi, do kakšne višine vode nad GRT bi še lahko peljali skozi bohinjski predor? V posebni izdaji Nove proge o novih vlakih najdem le višino poda nad GRT-jem, mislim pa da to ni to.
Za Bohinjko bi bila ravno zaradi predora smiselna nabava mehanskih (Alstom Lint, Pesa Link) ali hidravličnih garnitur (ŽOS Vrutky Regiomover). Po drugi strani pa električne požirajo klance precej bolje.
Re: Nove garniture Stadler
Glavni razlog za električne so rezervni deli, sedaj bomo imeli 3 različne serije vlakov ki so spodaj praktično enake kar močno poenostavi (in poceni) vzdrževanje.TGV Lyria napisal/-a:Nula. Isto kot Regan. Bo treba imeti Fiate v rezervi, dokler se ne sanira predor (leta 20xx).Micek_52 napisal/-a:Mogoče malo neumno vprašanje, pa vendarle. Če bi novi vlaki vozili po bohinjski progi, do kakšne višine vode nad GRT bi še lahko peljali skozi bohinjski predor? V posebni izdaji Nove proge o novih vlakih najdem le višino poda nad GRT-jem, mislim pa da to ni to.
Za Bohinjko bi bila ravno zaradi predora smiselna nabava mehanskih (Alstom Lint, Pesa Link) ali hidravličnih garnitur (ŽOS Vrutky Regiomover). Po drugi strani pa električne požirajo klance precej bolje.
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: Nove garniture Stadler
Če pri Flirtu 610 odpove en dizel agregat, ali bo ostal gnan en pogonski voziček, ali oba, vsak s polovično močjo?
preglednik
Re: Nove garniture Stadler
Ob izpadu DM je gnan le eden pog. voziček !! Vsak od dveh DM preko generatorja in pretvornika toka napaja svoj par vl. motorjev na pog. podstavnem vozičku !!preglednik napisal/-a:Če pri Flirtu 610 odpove en dizel agregat, ali bo ostal gnan en pogonski voziček, ali oba, vsak s polovično močjo?
LP
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: Nove garniture Stadler
Sa da izvedeti vir podatka, v priročniku za upravljanje serje 610 te navedbe žal nisem našel...kamerad napisal/-a:Ob izpadu DM je gnan le eden pog. voziček !! Vsak od dveh DM preko generatorja in pretvornika toka napaja svoj par vl. motorjev na pog. podstavnem vozičku !!preglednik napisal/-a:Če pri Flirtu 610 odpove en dizel agregat, ali bo ostal gnan en pogonski voziček, ali oba, vsak s polovično močjo?
LP
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Re: Nove garniture Stadler
Kje je priročnik objavljen oz. od kje se lahlo dostopa do njega?v priročniku za upravljanje serje 610
Re: Nove garniture Stadler
Ne gre za javno dostopen material, moj post se je nanašal na trditev da ob izpadu enega dizelskega motorja drugi dizelski motor z elektriko oskrbuje le en pogonski modul (2 elektro motorja na oseh pod strojevodsko kabino) in ne obeh pogonskih modulov (4 vlečnih motorjev pod obema strojevodskima kabinama pač z toliko manjšim napajanjem) Slednja varianta se mi zdi bolj smiselna saj kljub polovični vleki je še vedno bolje imeti gnane 4 osi kot pa le 2 in mislim da enako razmišlja tudi proizvajalec.Sž510 napisal/-a:Kje je priročnik objavljen oz. od kje se lahlo dostopa do njega?v priročniku za upravljanje serje 610
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: Nove garniture Stadler
Tudi sam sem mnenja, da sta oba agregata vezana paralelno in delujeta kot eden. Verjetno tudi akku izvedba nima polovice baterij namenjene za en postavni voziček, druge polovice pa za drugega.
preglednik
Re: Nove garniture Stadler
No, pa je končno dobil pokrov za spenjačo
Fotografirano danes v Gornjih Ležečah
Fotografirano danes v Gornjih Ležečah
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 2575
- Pridružen: 04.03.2009, 10:20
- Kraj: Grosuplje
Re: Nove garniture Stadler
SŽ Kiss med potjo v Żmigród tarča varšavskih vandalov, ki so ga pografitali in mu razbili luč .
https://kurier-kolejowy.pl/aktualnosci/ ... ndali.html
https://kurier-kolejowy.pl/aktualnosci/ ... ndali.html
Aljaž
Re: Nove garniture Stadler
Izsek iz revije nova proga...
Ko bomo v Slovenijo sprejeli vse nove vlake, bomo začeli iz voznega parka umikati starejša vozila. Ostali bodo vsi vlaki Siemens Desiro, trije Pendolini, 8 dizelskih garnitur serije 713 in 23 dizelskih garnitur serije 813
Ko bomo v Slovenijo sprejeli vse nove vlake, bomo začeli iz voznega parka umikati starejša vozila. Ostali bodo vsi vlaki Siemens Desiro, trije Pendolini, 8 dizelskih garnitur serije 713 in 23 dizelskih garnitur serije 813
Re: Nove garniture Stadler
Saj ne morem verjeti, pa je bilo rečeno da bodo zaščiteni z protigrafitno foljo, verjetno je garnitura bila vrnjena nazaj v tovarno. Bojim se kaj bo pri nas.leteči vlak napisal/-a: ↑02.02.2021, 14:06 SŽ Kiss med potjo v Żmigród tarča varšavskih vandalov, ki so ga pografitali in mu razbili luč .
https://kurier-kolejowy.pl/aktualnosci/ ... ndali.html