Vrtna železnica 7 1/4 (184mm)
Re: Vrtna železnica 7 1/4 (184mm)
sliko je zelo lepo in super, hehe. kapo-prometnik, hehe
lp
Mojster_strojevodja je TULE napisal navodilo za pripenjanje slik. Zraven sem še jaz dodal en hitri vodič. Po mojem mnenju je najlaže uporabiti server http://www2.shrani.si , saj odkar so ga porihtali, deluje brez težav. Predlagam da se tam registriraš, tako boš imel svoj prostor na njihovem serverju in precej več ugodnosti, kot pa če nalagaš slike kot nerigistriran član. Tako imaš možnost naložiti po 6 slik ali več naenkrat in jih spraviti v mapo, katero sam poimenuješ. Link, katerega ti nato izpiše server pa enostavno s copy/paste prekopiraš v tekst na našem forumu. Če boš imel kaj težav, kar reci pa ti bom obširneje priskočil na pomoč.
Lahko se pa poslužiš "Osebne galerije" na našem forumu. Malce je štorasta in počasna, sicer pa deluje brez težav. Delna omejitev je le v tem, da naloženih slik nihče ne vidi, dokler jih Administrator ne potrdi. Zaradi vranosti pač.
Aja, še to. Če nisi že prej pomanjšal slik, predno jih up-loudaš na server, se posluži kar njihove funkcije. Priporočljiva velikost slike je 800 X 600 ali malce manjša.
MMG, samo v info. Mojster pripravlja vmesnik za hitro nalaganje slik na domačem strežniku. Čeprav ta stvar že deluje, je še v testni fazi. Mojster obljublja da jo bo dokončal takoj ko pride iz dopusta.
lp
Dolfe
Lahko se pa poslužiš "Osebne galerije" na našem forumu. Malce je štorasta in počasna, sicer pa deluje brez težav. Delna omejitev je le v tem, da naloženih slik nihče ne vidi, dokler jih Administrator ne potrdi. Zaradi vranosti pač.
Aja, še to. Če nisi že prej pomanjšal slik, predno jih up-loudaš na server, se posluži kar njihove funkcije. Priporočljiva velikost slike je 800 X 600 ali malce manjša.
MMG, samo v info. Mojster pripravlja vmesnik za hitro nalaganje slik na domačem strežniku. Čeprav ta stvar že deluje, je še v testni fazi. Mojster obljublja da jo bo dokončal takoj ko pride iz dopusta.
lp
Dolfe
Zadnjič spremenil Dolfe, dne 11.08.2007, 19:54, skupaj popravljeno 2 krat.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
boljšiBranko napisal/-a:Dolfe,
pripravil bom slike in tekst.
Kako se doda slike?
Branko
www.slikomat.com je hiter za sliko na forum!
slikomat je slovenščino jezik! hehe hihi
lp
Torej,
lokomotiva deluje na paro pod pritiskom do 6 barov. V kotlu ima cca 20 litrov vode, kuri pa se s premogom ali tudi z bukovimi drvmi, če premog ne ustreza. Pogon na vse tri osi prek pogonske gredi. Pogonska valja sta dva premera 48mm. Teža prazne lokomotive je cca 180kg in vleče lahko vlak do 2000kg.
Proge imam nekako 100m in tri kretnice (ena desna in dve levi) in
sem jo včeraj postavil samo za preizkus delovanja moje nove lokomotive pod obremenitvijo, ki je kopija bosanske ozkotirne lokomotive serija 97.
Potrebna je kar precejšnje obnove, saj je stala v garaži kar nekaj let, obenem pa že načrtujem, kaj vse je še potrebno dodati, da ji bo podobna.
Nekaj slik prave lokomotive v službi
http://www.penmorfa.com/JZ/hdahlhaus3.html
Lokomotivo sem pred časom kupil, saj sam nimam niti potrebnih strojev niti izkušenj za izdelavo tako zahtevnega stroja.
Na prvo pravo vožnjo pri nas doma bo potrebno še malo počakati, vabim pa vas že sedaj, da me obiščete v Grazu, kjer bom vozil tri dni in se boste lahko navozili po mili volji (seveda v vagonu za lokomotivo).
Več o tem na
http://www.dbc-graz.at/index.php
kjer bom prvič v soboto 8. septembra.
Branko
P. s. še dve sliki z včerajšnjega preizkusa pod obremenitvijo
in še vzvratni preizkus v klanec
lokomotiva deluje na paro pod pritiskom do 6 barov. V kotlu ima cca 20 litrov vode, kuri pa se s premogom ali tudi z bukovimi drvmi, če premog ne ustreza. Pogon na vse tri osi prek pogonske gredi. Pogonska valja sta dva premera 48mm. Teža prazne lokomotive je cca 180kg in vleče lahko vlak do 2000kg.
Proge imam nekako 100m in tri kretnice (ena desna in dve levi) in
sem jo včeraj postavil samo za preizkus delovanja moje nove lokomotive pod obremenitvijo, ki je kopija bosanske ozkotirne lokomotive serija 97.
Potrebna je kar precejšnje obnove, saj je stala v garaži kar nekaj let, obenem pa že načrtujem, kaj vse je še potrebno dodati, da ji bo podobna.
Nekaj slik prave lokomotive v službi
http://www.penmorfa.com/JZ/hdahlhaus3.html
Lokomotivo sem pred časom kupil, saj sam nimam niti potrebnih strojev niti izkušenj za izdelavo tako zahtevnega stroja.
Na prvo pravo vožnjo pri nas doma bo potrebno še malo počakati, vabim pa vas že sedaj, da me obiščete v Grazu, kjer bom vozil tri dni in se boste lahko navozili po mili volji (seveda v vagonu za lokomotivo).
Več o tem na
http://www.dbc-graz.at/index.php
kjer bom prvič v soboto 8. septembra.
Branko
P. s. še dve sliki z včerajšnjega preizkusa pod obremenitvijo
in še vzvratni preizkus v klanec
- marklinfan
- Strojevodja I
- Prispevkov: 571
- Pridružen: 01.08.2006, 19:47
- Kraj: Stari grad Celje
- Kontakt:
Prijava lokomotive za vožnjo-Gradec 2007
Gradec-Avstrija,
vljudno vabljeni vsi, ki bi želeli voziti na progi 7 1/4 in 5 col 8. in 9 septembra ter 18. in 19. septembra s svojo lokomotivo. Prijavite se lahko pri meni najkasneje do 31. avgusta.
Prijavi se samo lokomotiva in oseba, ki upravlja z njo.
Branko
vljudno vabljeni vsi, ki bi želeli voziti na progi 7 1/4 in 5 col 8. in 9 septembra ter 18. in 19. septembra s svojo lokomotivo. Prijavite se lahko pri meni najkasneje do 31. avgusta.
Prijavi se samo lokomotiva in oseba, ki upravlja z njo.
Branko
Re: Prijava lokomotive za vožnjo-Gradec 2007
aha,super. mogoče grem v avstrijo v gradcu!Branko napisal/-a:Gradec-Avstrija,
vljudno vabljeni vsi, ki bi želeli voziti na progi 7 1/4 in 5 col 8. in 9 septembra ter 18. in 19. septembra s svojo lokomotivo. Prijavite se lahko pri meni najkasneje do 31. avgusta.
Prijavi se samo lokomotiva in oseba, ki upravlja z njo.
Branko
lp
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1639
- Pridružen: 09.11.2005, 22:40
- Kraj: Maribor
Poglej malo višje, pa boš videl, da jo ni naredil samBarbarpapa1 napisal/-a:Pozdrav
Vprašanje. Vem, da je Märklinfan nedolgo tega prodajal to lokomotivo. Zanima me, ali si jo sam naredil? Pa kako je z zakonodajo na tem področju (parni kotel je posoda pod tlakom in mora kot takšen imeti atest pa redne preglede)?
LP
Jože
Jože,
lokomotiva, ki jo imam ima atestiran kotel in dva varnostna ventila.
Po naši zakonodaji ločimo kotle z visoko stopnjo nevarnosti za katere je potrebna prijava na pristojno ministrstvo in kotle z nisko stopnjo nevarnosti. Meja je številka 200, ki je zmožek volumna in maksimalnega pritiska v kotlu. Moja lokomotiva je daleč pod to mejo.
Branko
lokomotiva, ki jo imam ima atestiran kotel in dva varnostna ventila.
Po naši zakonodaji ločimo kotle z visoko stopnjo nevarnosti za katere je potrebna prijava na pristojno ministrstvo in kotle z nisko stopnjo nevarnosti. Meja je številka 200, ki je zmožek volumna in maksimalnega pritiska v kotlu. Moja lokomotiva je daleč pod to mejo.
Branko