Starinske slike

Vse kako spraviti železnico lepo na sliko. Digitalno ali pa tudi klasično.
Uporabniški avatar
mario
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 952
Pridružen: 03.04.2007, 13:13
Kraj: Na pravi strani Alp

Starinske slike

Odgovor Napisal/-a mario »

Malo sem gledal okoli, pa nisem našel...
Če ima kdo kakšne stare slike železnice, bi bil tukaj pravi prostor za kaj takega.


Slika

Slika
+
bojan
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 731
Pridružen: 15.01.2006, 19:54

Odgovor Napisal/-a bojan »

Res neverjetno koliko zanimivih fotk iz naših krajev se najde na zgoraj omenjenem forumu, sicer pa sta nadvse zanimivi tudi spodnji fotki:
Sevnica leta 1938 - prikazujeta gradnjo t.i. "železnega mostu" prek Save pri gradnji proge Sevnica Tržišče (Trebnje) ter nadvoza na glavni progi od Sevnice proti Zidanem Mostu. Kdor pozna ta delček proge v današnjem času bo vsekakor z zanimanjem pogledal kako je to zgledalo včasih. Oba objekta seveda stojita še danes, prav takšna kot so ju zgradili takrat...

Pogled iz Sevnice:
Slika

Na levi strani je Sevnica z železniško postajo. Priključek na dolenjsko progo še ni dokončan, prav tako manjka še del "železnega mostu". Levo spodaj se vidi gradbišče nadvoza na glavni progi proti Zidanem Mostu:
Slika
LPB
Barbarpapa1
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1639
Pridružen: 09.11.2005, 22:40
Kraj: Maribor

Odgovor Napisal/-a Barbarpapa1 »

Pozdrav...

Bravo 363, si te linke iz foruma "Historische Bahn" super "skup zložo"!!!. Tako na prvi pogled manjka najverjetneje samo ena tema in sicer tale, kjer je prikazano predsem stanje v delavnicah na Studencih leta 1974:

http://drehscheibe-online.ist-im-web.de ... sg-3180083

LP

Jože
363
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1420
Pridružen: 06.09.2006, 18:28

Odgovor Napisal/-a 363 »

Sem še mal pobrskal po forumu in našel še nekaj reportaž:
http://drehscheibe-online.ist-im-web.de ... sg-1282603
http://drehscheibe-online.ist-im-web.de ... sg-1411164
http://drehscheibe-online.ist-im-web.de ... sg-2978142
http://drehscheibe-online.ist-im-web.de ... sg-2945730

Ne vem če je ta slika že dosti stara za v to temo je pa zanimiva.
Nemški stekleni vlak na Jesenicah.
http://drehscheibe-online.ist-im-web.de ... sg-1277635


Tukaj pa še en link z nekega drugega nemškega foruma na katerem so slike predvsem lokomotiv JŽ36 in 36-013 , ki je danes v želežniškem muzeju.
http://www.train-sim-werk.de/phpbb2/vie ... &start=945
(je malo bolj nižje na strani)
Nekaj strani prej je še ena slika 36-013 tudi malo bolj nižje na strani.
http://www.train-sim-werk.de/phpbb2/vie ... &start=885 Tu pa še ena stran kjer je dosti slik ... -fotos.htm
Drugače je pa ta stran zelo zanimiva, ker ima statistične podatke o lokomotivah in ozkotirnih progah v Sloveniji in celotni bivši Jugoslaviji.
http://www.pospichal.net/lokstatistik/yu.htm

Lp
Uporabniški avatar
BoBi19
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 486
Pridružen: 18.03.2007, 12:37
Kraj: Maribor

Odgovor Napisal/-a BoBi19 »

Na spletni strani http://www.vecer.com/podstresje/ sem našel ti dve slikici in opisa iz postaje Podnart.

5. april 1961, Podnart
Železniška postaja v Podnartu na Gorenjskem je podobna številnim našim postajam, čeprav se drugače od njih močno razlikuje. V Podnartu so jugoslovanski železniški strokovnjaki montirali posebno napravo, ki sama ureja ves promet. To je za sedaj edina popolnoma avtomatizirana železniška postaja v Jugoslaviji. Na sliki: Prometnik v Podnartu ima na svoji mizi veliko komandno ploščo, s pomočjo katere ureja ves promet na postaji. (avtor fotografije: Danilo Škofič)

Slika

5. april 1961, Podnart
Železniška postaja v Podnartu na Gorenjskem je podobna številnim našim postajam, čeprav se drugače od njih močno razlikuje. V Podnartu so jugoslovanski železniški strokovnjaki montirali posebno napravo, ki sama ureja ves promet. To je za sedaj edina popolnoma avtomatizirana železniška postaja v Jugoslaviji. (avtor fotografije: Danilo Škofič)

Slika
Lp Boštjan
Uporabniški avatar
N€jc
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 555
Pridružen: 14.10.2006, 18:00
Kraj: Gorenjska

Odgovor Napisal/-a N€jc »

Super 8) 8) , hvala ti za te 2 fotografiji :wink: zelo sta zanimivi, ker sta iz mojega kraja seveda.
Kdor nikdar ne začne, ne more nikdar končati.
IC-Pohorje503

Odgovor Napisal/-a IC-Pohorje503 »

fotografija je zelo res zanimivo od zgodovino ;)

lp
Uporabniški avatar
mario
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 952
Pridružen: 03.04.2007, 13:13
Kraj: Na pravi strani Alp

Odgovor Napisal/-a mario »

O takih slikah sem govoril ja.
Vendar me bolj od internetnih zanimajo vaše domače, domači arhivi zgodovinskih slik.
Digitalni fotkič, pa sem gor z njimi, da ne bodo pozabljene.
+
363
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1420
Pridružen: 06.09.2006, 18:28

Odgovor Napisal/-a 363 »

Danes je bila na forum drehscheibe dodana čisto nova reportaža o Bohinjski železnici iz leta 1971 in to naj bi bil samo prvi del.
http://drehscheibe-online.ist-im-web.de ... sg-3441484


Lp
Uporabniški avatar
jure80
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1120
Pridružen: 08.06.2006, 20:59
Kraj: Ljubljana - Žalec

Odgovor Napisal/-a jure80 »

Zanimivo, lepe fotografije iz tistega obdobja, samo škoda ker je v nemščini #-o
LP
Izidor
bojan
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 731
Pridružen: 15.01.2006, 19:54

Odgovor Napisal/-a bojan »

Čeprav je lepo pogledat slike iz 70-tih, ki so po tujih forumih, poglejmo še malce v domače predale... :wink:

Pred drugo svetovno vojno je imela sevniška železniška postaja podobno poslopje kot je še danes v Krškem in Brežicah.
Slika

Ker je bila po izgradnji povezave proti Trebnjem važno križišče, so leta 1938 vse postajne naprave elektrificirali, tako da je bila takrat prva postaja v Jugoslaviji, ki je imela vse signalne varnostne naprave, kretnice in zapornice na električni pogon...! (za to sliko nisem povsem prepričan iz katerega leta je, predvidevam pa, da ravno iz tega obdobja)
Slika

Med vojno so te naprave sicer utrpele nekaj poškodb, vendar ni bilo omembe vredno vse skupaj. Kot vidite - Lichtenwald. Glede na rezultate ankete na forumu verjamem, da bo pogled na to tablo nadvse razveselil večino forumašev :?
Slika

Ob osvoboditvi pa so v sosednjem hotelu Triglav, restavraciji ter v čakalnici postaje nagrmadili ogromno streliva, ki so ga puščali umikajoči se Nemci in Ustaši. Dne 17.5.1945 je vse skupaj eksplodiralo in do tal je bilo porušeno vse...
Slika

Po vojni je bila postaja v obupnem stanju, vse nekakšne začasne barake, slabo poslopje, skratka groza... ...do leta 1956, ko so postavili sedanje poslopje.
LPB
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12687
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

Uf,.... to, da je takrat šlo celo predmestje Sevnice v luft pa res nisem vedel. Je bilo kdaj objavljeno število žrtev ali je bilo vse prikrito, kot se je delalo v tistih časih?

lp
Dolfe
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
bojan
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 731
Pridružen: 15.01.2006, 19:54

Odgovor Napisal/-a bojan »

Dolfe napisal/-a:Uf,.... to, da je takrat šlo celo predmestje Sevnice v luft pa res nisem vedel. Je bilo kdaj objavljeno število žrtev ali je bilo vse prikrito, kot se je delalo v tistih časih?

lp
Dolfe
Omenjene tri zgradbe so bile totalno sesute pa še precej okrog. Nimam pojma koliko je bilo mrtvih. Ker to niso bili Nemci krivi, verjetno ni bilo ravno za objavo.

Se pa prav dobro spominjam, ko sem kot šolar domov grede v 70-tih videl cele kupe neeksplodiranih granat, ki so jih gradbeniki privlekli na dan, ko so kopali nevemžezakaj na mestu kjer je sedaj HTC. No, takrat je bilo prav zaradi tega spet precej govora o tej eksploziji, vendar na tak način, da sem vedno mislil, da je bilo to nemško skladišče in njihova eksplozija... :-) Dosti kasneje sem potem zvedel kaj se je v resnici zgodilo.
LPB
IC-Pohorje503

Odgovor Napisal/-a IC-Pohorje503 »

@bojan!

kje si dobiš s sliko od zgodovino za SŽ?! :)

RES LEPO SLIKO OD ZGODOVINO! :)

lp
Odgovori