Starinske slike
Starinske slike
Malo sem gledal okoli, pa nisem našel...
Če ima kdo kakšne stare slike železnice, bi bil tukaj pravi prostor za kaj takega.
Če ima kdo kakšne stare slike železnice, bi bil tukaj pravi prostor za kaj takega.
+
Upam, da si mislil kaj takega kot je tole. Tukaj so linki do nemškega foruma http://www.drehscheibe-online.de/, kjer so reportaže z slovenskega območja v času parne vleke.
1. http://drehscheibe-online.ist-im-web.de ... sg-3191309
2. http://drehscheibe-online.ist-im-web.de ... sg-2983487
3. http://drehscheibe-online.ist-im-web.de ... sg-2983321
4. http://drehscheibe-online.ist-im-web.de ... sg-1426425
5. http://drehscheibe-online.ist-im-web.de ... sg-1415653
6. http://drehscheibe-online.ist-im-web.de ... sg-1412223
7. http://drehscheibe-online.ist-im-web.de ... sg-1411819
8. http://drehscheibe-online.ist-im-web.de ... sg-1411559
9. http://drehscheibe-online.ist-im-web.de ... sg-1284397
10. http://drehscheibe-online.ist-im-web.de ... sg-1279590
11. http://drehscheibe-online.ist-im-web.de ... sg-1241643
12. http://drehscheibe-online.ist-im-web.de ... sg-1159640
13. http://drehscheibe-online.ist-im-web.de ... sg-1157628
14. http://drehscheibe-online.ist-im-web.de ... 53,1158453
Če je pa še kaj več materijala bo pa Barbarpapa1 vedu.
Lp
1. http://drehscheibe-online.ist-im-web.de ... sg-3191309
2. http://drehscheibe-online.ist-im-web.de ... sg-2983487
3. http://drehscheibe-online.ist-im-web.de ... sg-2983321
4. http://drehscheibe-online.ist-im-web.de ... sg-1426425
5. http://drehscheibe-online.ist-im-web.de ... sg-1415653
6. http://drehscheibe-online.ist-im-web.de ... sg-1412223
7. http://drehscheibe-online.ist-im-web.de ... sg-1411819
8. http://drehscheibe-online.ist-im-web.de ... sg-1411559
9. http://drehscheibe-online.ist-im-web.de ... sg-1284397
10. http://drehscheibe-online.ist-im-web.de ... sg-1279590
11. http://drehscheibe-online.ist-im-web.de ... sg-1241643
12. http://drehscheibe-online.ist-im-web.de ... sg-1159640
13. http://drehscheibe-online.ist-im-web.de ... sg-1157628
14. http://drehscheibe-online.ist-im-web.de ... 53,1158453
Če je pa še kaj več materijala bo pa Barbarpapa1 vedu.
Lp
Res neverjetno koliko zanimivih fotk iz naših krajev se najde na zgoraj omenjenem forumu, sicer pa sta nadvse zanimivi tudi spodnji fotki:
Sevnica leta 1938 - prikazujeta gradnjo t.i. "železnega mostu" prek Save pri gradnji proge Sevnica Tržišče (Trebnje) ter nadvoza na glavni progi od Sevnice proti Zidanem Mostu. Kdor pozna ta delček proge v današnjem času bo vsekakor z zanimanjem pogledal kako je to zgledalo včasih. Oba objekta seveda stojita še danes, prav takšna kot so ju zgradili takrat...
Pogled iz Sevnice:
Na levi strani je Sevnica z železniško postajo. Priključek na dolenjsko progo še ni dokončan, prav tako manjka še del "železnega mostu". Levo spodaj se vidi gradbišče nadvoza na glavni progi proti Zidanem Mostu:
Sevnica leta 1938 - prikazujeta gradnjo t.i. "železnega mostu" prek Save pri gradnji proge Sevnica Tržišče (Trebnje) ter nadvoza na glavni progi od Sevnice proti Zidanem Mostu. Kdor pozna ta delček proge v današnjem času bo vsekakor z zanimanjem pogledal kako je to zgledalo včasih. Oba objekta seveda stojita še danes, prav takšna kot so ju zgradili takrat...
Pogled iz Sevnice:
Na levi strani je Sevnica z železniško postajo. Priključek na dolenjsko progo še ni dokončan, prav tako manjka še del "železnega mostu". Levo spodaj se vidi gradbišče nadvoza na glavni progi proti Zidanem Mostu:
LPB
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1639
- Pridružen: 09.11.2005, 22:40
- Kraj: Maribor
Pozdrav...
Bravo 363, si te linke iz foruma "Historische Bahn" super "skup zložo"!!!. Tako na prvi pogled manjka najverjetneje samo ena tema in sicer tale, kjer je prikazano predsem stanje v delavnicah na Studencih leta 1974:
http://drehscheibe-online.ist-im-web.de ... sg-3180083
LP
Jože
Bravo 363, si te linke iz foruma "Historische Bahn" super "skup zložo"!!!. Tako na prvi pogled manjka najverjetneje samo ena tema in sicer tale, kjer je prikazano predsem stanje v delavnicah na Studencih leta 1974:
http://drehscheibe-online.ist-im-web.de ... sg-3180083
LP
Jože
Sem še mal pobrskal po forumu in našel še nekaj reportaž:
http://drehscheibe-online.ist-im-web.de ... sg-1282603
http://drehscheibe-online.ist-im-web.de ... sg-1411164
http://drehscheibe-online.ist-im-web.de ... sg-2978142
http://drehscheibe-online.ist-im-web.de ... sg-2945730
Ne vem če je ta slika že dosti stara za v to temo je pa zanimiva.
Nemški stekleni vlak na Jesenicah.
http://drehscheibe-online.ist-im-web.de ... sg-1277635
Tukaj pa še en link z nekega drugega nemškega foruma na katerem so slike predvsem lokomotiv JŽ36 in 36-013 , ki je danes v želežniškem muzeju.
http://www.train-sim-werk.de/phpbb2/vie ... &start=945
(je malo bolj nižje na strani)
Nekaj strani prej je še ena slika 36-013 tudi malo bolj nižje na strani.
http://www.train-sim-werk.de/phpbb2/vie ... &start=885 Tu pa še ena stran kjer je dosti slik ... -fotos.htm
Drugače je pa ta stran zelo zanimiva, ker ima statistične podatke o lokomotivah in ozkotirnih progah v Sloveniji in celotni bivši Jugoslaviji.
http://www.pospichal.net/lokstatistik/yu.htm
Lp
http://drehscheibe-online.ist-im-web.de ... sg-1282603
http://drehscheibe-online.ist-im-web.de ... sg-1411164
http://drehscheibe-online.ist-im-web.de ... sg-2978142
http://drehscheibe-online.ist-im-web.de ... sg-2945730
Ne vem če je ta slika že dosti stara za v to temo je pa zanimiva.
Nemški stekleni vlak na Jesenicah.
http://drehscheibe-online.ist-im-web.de ... sg-1277635
Tukaj pa še en link z nekega drugega nemškega foruma na katerem so slike predvsem lokomotiv JŽ36 in 36-013 , ki je danes v želežniškem muzeju.
http://www.train-sim-werk.de/phpbb2/vie ... &start=945
(je malo bolj nižje na strani)
Nekaj strani prej je še ena slika 36-013 tudi malo bolj nižje na strani.
http://www.train-sim-werk.de/phpbb2/vie ... &start=885 Tu pa še ena stran kjer je dosti slik ... -fotos.htm
Drugače je pa ta stran zelo zanimiva, ker ima statistične podatke o lokomotivah in ozkotirnih progah v Sloveniji in celotni bivši Jugoslaviji.
http://www.pospichal.net/lokstatistik/yu.htm
Lp
Na spletni strani http://www.vecer.com/podstresje/ sem našel ti dve slikici in opisa iz postaje Podnart.
5. april 1961, Podnart
Železniška postaja v Podnartu na Gorenjskem je podobna številnim našim postajam, čeprav se drugače od njih močno razlikuje. V Podnartu so jugoslovanski železniški strokovnjaki montirali posebno napravo, ki sama ureja ves promet. To je za sedaj edina popolnoma avtomatizirana železniška postaja v Jugoslaviji. Na sliki: Prometnik v Podnartu ima na svoji mizi veliko komandno ploščo, s pomočjo katere ureja ves promet na postaji. (avtor fotografije: Danilo Škofič)
5. april 1961, Podnart
Železniška postaja v Podnartu na Gorenjskem je podobna številnim našim postajam, čeprav se drugače od njih močno razlikuje. V Podnartu so jugoslovanski železniški strokovnjaki montirali posebno napravo, ki sama ureja ves promet. To je za sedaj edina popolnoma avtomatizirana železniška postaja v Jugoslaviji. (avtor fotografije: Danilo Škofič)
5. april 1961, Podnart
Železniška postaja v Podnartu na Gorenjskem je podobna številnim našim postajam, čeprav se drugače od njih močno razlikuje. V Podnartu so jugoslovanski železniški strokovnjaki montirali posebno napravo, ki sama ureja ves promet. To je za sedaj edina popolnoma avtomatizirana železniška postaja v Jugoslaviji. Na sliki: Prometnik v Podnartu ima na svoji mizi veliko komandno ploščo, s pomočjo katere ureja ves promet na postaji. (avtor fotografije: Danilo Škofič)
5. april 1961, Podnart
Železniška postaja v Podnartu na Gorenjskem je podobna številnim našim postajam, čeprav se drugače od njih močno razlikuje. V Podnartu so jugoslovanski železniški strokovnjaki montirali posebno napravo, ki sama ureja ves promet. To je za sedaj edina popolnoma avtomatizirana železniška postaja v Jugoslaviji. (avtor fotografije: Danilo Škofič)
Lp Boštjan
Danes je bila na forum drehscheibe dodana čisto nova reportaža o Bohinjski železnici iz leta 1971 in to naj bi bil samo prvi del.
http://drehscheibe-online.ist-im-web.de ... sg-3441484
Lp
http://drehscheibe-online.ist-im-web.de ... sg-3441484
Lp
Čeprav je lepo pogledat slike iz 70-tih, ki so po tujih forumih, poglejmo še malce v domače predale...
Pred drugo svetovno vojno je imela sevniška železniška postaja podobno poslopje kot je še danes v Krškem in Brežicah.
Ker je bila po izgradnji povezave proti Trebnjem važno križišče, so leta 1938 vse postajne naprave elektrificirali, tako da je bila takrat prva postaja v Jugoslaviji, ki je imela vse signalne varnostne naprave, kretnice in zapornice na električni pogon...! (za to sliko nisem povsem prepričan iz katerega leta je, predvidevam pa, da ravno iz tega obdobja)
Med vojno so te naprave sicer utrpele nekaj poškodb, vendar ni bilo omembe vredno vse skupaj. Kot vidite - Lichtenwald. Glede na rezultate ankete na forumu verjamem, da bo pogled na to tablo nadvse razveselil večino forumašev
Ob osvoboditvi pa so v sosednjem hotelu Triglav, restavraciji ter v čakalnici postaje nagrmadili ogromno streliva, ki so ga puščali umikajoči se Nemci in Ustaši. Dne 17.5.1945 je vse skupaj eksplodiralo in do tal je bilo porušeno vse...
Po vojni je bila postaja v obupnem stanju, vse nekakšne začasne barake, slabo poslopje, skratka groza... ...do leta 1956, ko so postavili sedanje poslopje.
Pred drugo svetovno vojno je imela sevniška železniška postaja podobno poslopje kot je še danes v Krškem in Brežicah.
Ker je bila po izgradnji povezave proti Trebnjem važno križišče, so leta 1938 vse postajne naprave elektrificirali, tako da je bila takrat prva postaja v Jugoslaviji, ki je imela vse signalne varnostne naprave, kretnice in zapornice na električni pogon...! (za to sliko nisem povsem prepričan iz katerega leta je, predvidevam pa, da ravno iz tega obdobja)
Med vojno so te naprave sicer utrpele nekaj poškodb, vendar ni bilo omembe vredno vse skupaj. Kot vidite - Lichtenwald. Glede na rezultate ankete na forumu verjamem, da bo pogled na to tablo nadvse razveselil večino forumašev
Ob osvoboditvi pa so v sosednjem hotelu Triglav, restavraciji ter v čakalnici postaje nagrmadili ogromno streliva, ki so ga puščali umikajoči se Nemci in Ustaši. Dne 17.5.1945 je vse skupaj eksplodiralo in do tal je bilo porušeno vse...
Po vojni je bila postaja v obupnem stanju, vse nekakšne začasne barake, slabo poslopje, skratka groza... ...do leta 1956, ko so postavili sedanje poslopje.
LPB
Omenjene tri zgradbe so bile totalno sesute pa še precej okrog. Nimam pojma koliko je bilo mrtvih. Ker to niso bili Nemci krivi, verjetno ni bilo ravno za objavo.Dolfe napisal/-a:Uf,.... to, da je takrat šlo celo predmestje Sevnice v luft pa res nisem vedel. Je bilo kdaj objavljeno število žrtev ali je bilo vse prikrito, kot se je delalo v tistih časih?
lp
Dolfe
Se pa prav dobro spominjam, ko sem kot šolar domov grede v 70-tih videl cele kupe neeksplodiranih granat, ki so jih gradbeniki privlekli na dan, ko so kopali nevemžezakaj na mestu kjer je sedaj HTC. No, takrat je bilo prav zaradi tega spet precej govora o tej eksploziji, vendar na tak način, da sem vedno mislil, da je bilo to nemško skladišče in njihova eksplozija... Dosti kasneje sem potem zvedel kaj se je v resnici zgodilo.
LPB