Ponovno trije mrtvi v Cirkovcih

Beseda naj teče o izrednih dogodkih, se pravi zamudah, nesrečah, poškodbah, okvarah, požarih, iztirjenjih in tako naprej kar se tiče izrednosti na železnici
Odgovori
541
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3417
Pridružen: 16.11.2005, 22:01

Odgovor Napisal/-a 541 »

Ah Siemens .... :? Kaj od njih na železniški infrastrukturi že deluje z vsemi dovoljenji? :roll:

Mimogrede, ko bodo pa zapornice postavljene, bodo pa vsi jokali, zakaj so tako dolgo zaprte. :lol:
Uporabniški avatar
Rdeca kapica
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 114
Pridružen: 23.05.2007, 21:18

Odgovor Napisal/-a Rdeca kapica »

Meni je najbolj smešno , da bodo postavili začasno čuvajnico?!, ampak ne morejo povedati kdaj ali čez en teden, najverjetneje pa šele čez en mesec, pa še to ne morejo garantirati.

Čisto po naše, železničarsko oziroma po ministrski strategiji!

Živeli
Uporabniški avatar
Tin€
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3866
Pridružen: 25.05.2006, 22:52
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Tin€ »

Železnica je očitno črna ovca v Sloveniji.

Spomnimo se samo primera Depale vasi, kjer so prehodi zavarovani s svetlobnimi signali. Krajani pa se pritožujejo, da to ni dovolj. Sedaj pa se recimo vprašamo, oziroma se lahko čudimo, da se do sedaj ni še nobeden udeleženec v prometni nesreči na cestnem križišču spomnil zelo banalnega (beri trapastega) izgovora, da je prezru rdečo luč zaradi tega, ker poleg semaforjev ni nameščenih tudi ramp! Ja prav ste prebrali RAMP. Bedasto tolmačenje, vendar je nekako primerljivo z Depalo vasjo, ter tudi delno z zadnjo tragedijo v Cirkovcah.

Prehod preko proge v Cirkovcah je eden izmed idealnejših v Sloveniji, pa se pojavljajo teze o elektromagnetnem sevanju in s tem povezanim dejanjim voznikov na tem prehodu. Za sonce ne bom trdil, da ni "mogoči" faktor, saj zna biti difuzna svetloba zelo moteča. V kolikor pa sem pravilno zasledil, naj bi bili pred prehodom tudi ležeči policaji!?

Vsi vozniki, ki smo se odpravili v avtošolo smo bili zelo previdni, da nismo prepeljali kakšen stop znak, saj bi to pomenilo avtomatičen padec na izpitu!!!

Zahteva o zmanjšanju hitrosti vlaka na tem prehodu pa je totalen absurd. Zakaj mora imeti prednostno vozilo znanjšano hitrost v primerjavi z neprednostnim, kateri ne upošteva prometnih predpisov? Že tako se vsi pritožujejo, da je železnica prepočasna. Zamislite si pri taki logiki, da se prav preko vsakega takega prehoda v Sloveniji vozi (železniška vozila) s 15 km/h, potem bi vožnja iz Hodoša do Kopra trajala skorajda cel dan.

Tudi jaz sem si izlil žolč, kajti razmišljanje nekaterih mi pač ne gre v glavo. Pa da ne bo kdo rekel da ne vem kaj je izguba bljižnjega družinskega člana v prometni nezgodi. Žal sem to doživel tudi sam, ko se je ženin brat (prometnik) vračal iz službe in je nič kriv pač izgubil svoje življenje.

P.S. tudi sam sem bil zelo dejaven akter v mojem kraju, da so se postavile polzapornice, kjer lahko zatrdim, da je ta naš prehod vsaj 80% manj pregleden od tistega v Cirkovcih. Res pa je tudi to, da so v obdobju cca 15 let na tem prehodu umrli "le" trije ljudje (ne razumite tega "le" napačno). Četrta žrtev pa je bila, žal tista ki ni upoštevala spuščenih polzapornic! Pa ni bil edini ki jih je obvozil, tako da se človek vpraša kaj je dovolj za preprečitev takih tragičnih dogodkov?
Tine
541
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3417
Pridružen: 16.11.2005, 22:01

Odgovor Napisal/-a 541 »

Ta "pogumni odvetnik" bi lahko spisal kar dve tožbi in od obojnih lepo pokasiral:
Civilna iniciativa se ni strinjala z alternativnimi predlogi

Ministrstvo je že februarja predlagalo začasno rešitev, ki bi jo bilo mogoče realizirati zelo hitro. Rešitev se nanaša na preusmeritev cestnega prometa na sosednje zavarovane nivojske prehode, od katerih je najbližji oddaljen le okrog 500 metrov. Ta možnost bi bila v skladu z zakonom o varnosti železniškega prometa, ki predpisuje za ta rang proge oddaljenost med enim in drugim prehodom 2000 metrov. Vendar pa je civilna iniciativa to rešitev zavrnila, so še sporočili z ministrstva. "S svojimi nepopustljivimi stališči je onemogočala sprejem še nekaterih drugih začasnih ukrepov, ki bi do zavarovanja nivojskega prehoda zagotovili varnost udeležencev v cestnem prometu pri prečkanju železniške proge," trdijo na ministrstvu za promet.
Vir: www.siol.net

Potrebno se bo sprijazniti s tem, da vsak kmet s člani "civilne iniciative" na čelu ne bo mogel imeti svojega prehoda.
kondukter
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 931
Pridružen: 15.11.2005, 0:04
Kraj: Celje

Odgovor Napisal/-a kondukter »

Tine Jarm, ampak na progi Celje-Velenje sta pred p. Polzela dva prehoda, ki sta v razdalji (ne me držat za besedo) 50 metrov in je ravno zaradi pogostih ID bila vpeljana počasna vožnja! Ki pa seveda kar traja... :(
A karte so?!? Pa tačke s sedežev......prosim!
Nejc

Odgovor Napisal/-a Nejc »

kondukter napisal/-a:Tine Jarm, ampak na progi Celje-Velenje sta pred p. Polzela dva prehoda, ki sta v razdalji (ne me držat za besedo) 50 metrov in je ravno zaradi pogostih ID bila vpeljana počasna vožnja! Ki pa seveda kar traja... :(
In bo še trajala... :? :? Bolje vlak upočasnit, in s tem povečat dodatne možnosti ponovnih ID-jev, kot pa en prehod ukiniti in drugega znesljivo zavarovati!! :evil: :x
Uporabniški avatar
Griffith
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1140
Pridružen: 03.04.2007, 14:42
Kraj: Škofja Loka
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Griffith »

http://www.delo.si/index.php?sv_path=41,35,233517


[Kdo bo odgovarjal za prehod?]

Ljubljana - Še danes bom s strani ministrstva za promet, direktorata za železnice in agencije za železniški promet zahteval popolne odgovore o tem, zakaj sklep odbora za promet v zvezi z ureditvijo železniškega prehoda v Cirkovcah ni bil realiziran. Zagotovili so namreč, da naj bi se to zgodilo do 4. avgusta, morda s kakšnim dnem zamude, je danes v Postojni povedal predsednik parlamentarnega odbora za promet Josip Bajc.

Odbor bo zahteval odgovore na vprašanja

Bajc je še dodal, da bo zahteval tudi odgovor na vprašanje, kaj bodo storili, da se podoben dogodek ne bi več zgodil. Če z odgovori ne bo zadovoljen, pa bo verjetno sklical izredno sejo odbora za promet. Sicer pa naj bi kot predsednik odbora ves čas bdel nad izvajanjem sklepa in še 18. julija od direktorice direktorata za železnice Jelke Šinkovec Funduk prejel sporočilo, v katerem mu je zagotavljala, da "se zadeve rešujejo in končna realizacija sklepa odbora ni vprašljiva, lahko pa za kakšen dan zamuja".

Civilna iniciativa išče odvetnika za kazensko ovadbo proti odgovornim

Svoje zahteve je po nedeljski novi tragični nesreči v Cirkovcah, ki je terjala tri življenja, od leta 2000 pa skupaj že 11, znova zaostrila tamkajšnja civilna iniciativa krajanov za ureditev železniških prehodov. Po besedah vodje iniciative Damjana Medveda iščejo pogumnega odvetnika, ki je pripravljen vložiti kazensko ovadbo proti odgovornim osebam, ne izključujejo niti ovadbe proti prometnemu ministru.

Pot v ilegalo?

Prav tako bodo krajani, če se do 27. avgusta ne postavi delujočih zapornic, razpustili civilno iniciativo



in "prepustili besedo ilegali", saj so bili vsi civilni instrumenti uporabljeni. Ob tem železnico naprošajo, da vlaki mimo omenjenega prehoda vozijo s hitrostjo le pet do deset kilometrov na uro ter s tem vsaj začasno do ureditve razmer pripomorejo k večji varnosti na tem odseku.

Krajani že dalj časa opozarjajo na neurejeni prehod

Kot je znano, krajani Cirkovec že dalj časa opozarjajo na nevaren prehod čez železnico, februarja letos pa so zato pripravili tudi proteste. Prekipelo jim je, potem ko sta se v tednu dni tam zgodili dve nesreči, ki sta zahtevali dve življenji.

Prihodnji teden naj bi začeli z deli na prehodu v Cirkovcah

Državni sekretar na prometnem ministrstvu Peter Verlič se je danes sestal z vodjami direktorata za železnice in žičnice Jelko Šinkovec Funduk, javne agencije za železniški promet Rajkom Satlerjem, direkcije za investicije v javno železniško infrastrukturo Alenko Dremelj, prometnega inšpektorata Jurijem Kosom in prvim možem holdinga Slovenske železnice Petrom Puhanom, s katerimi je govoril o čimprejšnji ureditvi nivojskega železniškega prehoda v Cirkovcah. Z deli na prehodu naj bi začeli že prihodnji teden.

Na sestanku so obravnavali tudi vzroke za nastanek nesreč na tem prehodu. Komisija za nivojske prehode je ugotovila, da prehod v Cirkovcah izpolnjuje vse tehnične pogoje za nivojski prehod, označen z Andrejevim križem. Prometno ministrstvo od policije še ni prejelo poročila o vzrokih nedeljske nesreče, v kateri so ob trčenju vlaka in osebnega vozila umrle tri osebe. Na podlagi policijskega poročila o nesrečah, ki so se doslej zgodile na tem prehodu, pa je bilo ugotovljeno, da je bil vzrok za nastanek nesreč v vseh primerih neupoštevanje cestno-prometne signalizacije.

V sklopu projekta posodobitev železniške proge Pragersko - Ormož je bilo zavarovanje nivojskega prehoda Cirkovci prioritetno obravnavano. Doslej je bila izdelana projektna dokumentacija, z deli na prehodu pa naj bi začel že prihodnji teden. Kot je po sestanku povedala Šinkovec Fundukova, na direktoratu za železnice in žičnice pričakujejo, da bodo tako administrativni postopki kot izvedbena dela zaključena v enem mesecu.

Satler je povedal, da so po podpisu pogodbe z izvajalcem preučevali možnosti čim hitrejše postavitve zavarovanja, pri čemer so takrat ocenili, da bi bilo to možno opraviti v roku od štirih do šestih mesecev. Ob tem je poudaril, da izvedba zavarovanja pomeni odstopanje iz predvidenega terminskega načrta izvedbe celotnega projekta.

Na sestanku so razpravljali tudi o drugih, hitrejših rešitvah, med drugim tudi o preusmeritvi cestnega prometa na sosednje zavarovane nivojske prehode. Prometno ministrstvo je tak predlog dalo že februarja, saj je najbližji prehod oddaljen le okrog 500 metrov, vendar ga je civilna iniciativa zavrnila. S svojimi nepopustljivimi stališči je onemogočala sprejem še nekaterih drugih začasnih ukrepov, ki bi do zavarovanja nivojskega prehoda zagotovili varnost udeležencev v cestnem prometu pri prečkanju železniške proge, poudarjajo na ministrstvu.
Slika
Uporabniški avatar
Urban
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 171
Pridružen: 28.01.2006, 8:46
Kraj: Trebnje

Odgovor Napisal/-a Urban »

Griffith napisal/-a:Ob tem železnico naprošajo, da vlaki mimo omenjenega prehoda vozijo s hitrostjo le pet do deset kilometrov na uro ter s tem vsaj začasno do ureditve razmer pripomorejo k večji varnosti na tem odseku.
:evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

Moji predlogi:

1. ob cesti ki vodi do železniškega prehoda bi morali poleg znakov za približevanje železniškemu prehodu stati JUMBO plakati s slikami nesreč na tem prehodu, slike bi morale biti brez kakršne koli cenzure (če se vidijo možgani, naj se vidijo...), ker če lahko interventne službe preživimo takšne prizore jih bodo morali tudi vozniki (ki so krivci za take primere, brez izjeme in opravičevanja!). Enaka slika bi morala biti na hrbtni strani plakata, samo da bi poleg še pisala starost preminulih in število mrtvih v posamezdni nesreči!

2. ustanovitev psihoterapevtske skupine za pomoč železničarjem, reševalcev, gasilcem, ki so sodelovali v nesreči. Stroške za to krije, krivec nesreče (sorodniki pokojnega)

3. zmanjšanje hitrosti vlakov ne pride v obzior v nobenem primeru. Hitrost naj ostane ista, bi pa zahteval obvezno trobljenje pred prehodom (strojevodja se bi moral ''obestit'' na trobljo in vleči v eno od Pragerskega do Ptuja :wink: )

4. kljub zagotovljenim sredstvom za zapornice bi zaenkrat prehod opremil le s svetlobno signalizacijo (da ugotovimo ali so zapornice sploh potrebne, ker se jih pol ne bo ustavilo pred rdečo lučjo, kasneje pa bodo zagotvo zapornice obvažali). Žal tako pač je.

5. Ko se bodo hradile zapornice, morajo biti čez celotno širino cestišča, polega tega pa morajo biti še spodaj zaprte z mrežo, da se jih ne da spodleziti.

Po trenutnih dogodkih lahko pričakovujemo še najmanj 5 mrtvih na tem prehodu do izgraditve zapornic, nato pa najmanj 1 mrtvega na leto zaradi obvažanja.

Vprašanje: Ali vedno ustavite pred rdečo lučjo ali stop znakom? Ali moramo stop znak in rdečo luč upoštevati samo v cestnih križiščih ali tudi drugje? Kdo ima pri rdeči luči in stop znaku prednost?

LP Urban
Uporabniški avatar
jure80
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1120
Pridružen: 08.06.2006, 20:59
Kraj: Ljubljana - Žalec

Odgovor Napisal/-a jure80 »

Samo nakladanje... :old
LP
Izidor
Uporabniški avatar
Brižita
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 149
Pridružen: 08.12.2006, 15:51
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a Brižita »

Zapornice ali ne, v vsakem primeru je krivda na voznikovi strani (svojcem umrlih iskreno sožalje). Isto bi bilo, če bi bila tam namesto proge prednostna cesta voznik pa bi zapeljal pred tovornjak, avtobus ali kakšno drugo vozilo.

Tudi veliko cestnih križišč ni opremljenih s semaforji in je promet urejen z znaki pa se vozniki, razen nekaterih izjem kar pridno ustavljajo. Zakaj tako ne delajo tudi na železniških prehodih?

Izsiljevanja civilne iniciative, ki noče sprejeti bližnjega podhoda so zame nesprejemljiva.

Na nekaterih delih proge je v neposredni bližini več prehodov, kar bi bilo treba skrčiti na en prehod in tega primerno opremiti.

Hitrosti vlakov so pri nas že preveč nizke zato mislim, da je nadalnje zniževanje hitrosti nesprejemljivo.

Ljudem, ki pač ne morejo čakati na prihajajoči vlak tudi zapornice ne bodo pomagale.

L.P.

Miha
Uporabniški avatar
jure80
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1120
Pridružen: 08.06.2006, 20:59
Kraj: Ljubljana - Žalec

Odgovor Napisal/-a jure80 »

Res je hudo pri tolikih žrtvah ampak dejstva so naslednja:
- Pri prehodih kjer ni zapornic ali svetlobnih znakov je Andrejev križ in ponavadi znak STOP kar pomeni obvezno ustavljanje. Vsak ki ne ustavi pred prehodom krši cestno-prometna pravila.

- Pri prehodih, ki so zavarovani z svetlobno-zvočnimi znaki je vedno krivo sonce, ki močno sveti, ne pa vozniki, ki ne zmanjšajo hitrosti in površno pogledajo na semafor.

- Pri prehodih ki so zavarovani s polzapornicami je krivo to, da niso zapornice čez vso cesto, namesto da bi vozniki lepo počakali.

Rešitev:

podzemna ali nadzemna železnica :roll: :twisted:
LP
Izidor
Uporabniški avatar
Rdeca kapica
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 114
Pridružen: 23.05.2007, 21:18

Odgovor Napisal/-a Rdeca kapica »

Tudi na ministrstvu in na SŽ so se odločili. Pritiski so bili najbrž zelo veliki.
Nekdo že ima nocoj nočno čuvajsko službo na prehodu v Cirkovcah.
Eurocity
Vajenec
Vajenec
Prispevkov: 28
Pridružen: 31.12.2006, 8:46
Kraj: Maribor

Odgovor Napisal/-a Eurocity »

Rdeca kapica napisal/-a:Tudi na ministrstvu in na SŽ so se odločili. Pritiski so bili najbrž zelo veliki.
Nekdo že ima nocoj nočno čuvajsko službo na prehodu v Cirkovcah.
In kaj je sedaj to??? Velika zmaga nad ministrstvom ali SŽ?? Prosim vas lepo, če se nekdo odloči, da bo brezglavo zapeljal na tire, bo to pač storil. Doseženo je bilo le to, da bo še en revež več gledal, kdaj bo naslednjič počilo. A ga bodo besni krajani potem linčali, ker ni preprečil nove tragedije, ki jo je zagrešil bedak kateri je brezbrižno zapeljal na progo in ubil nedolžne ljudi (Bog jim daj večni mir in pokoj)?? Zresnite se, nič niste dosegli, čisto nič!!!! Nekoga ste samo oprali krivde in si pomirili lastno vest, ker dobro veste, da bi voznik lahko bili tudi vi, dragi "zmagovalci"!!!!!


Lp, M
541
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3417
Pridružen: 16.11.2005, 22:01

Odgovor Napisal/-a 541 »

Eurocity napisal/-a:
Rdeca kapica napisal/-a:Tudi na ministrstvu in na SŽ so se odločili. Pritiski so bili najbrž zelo veliki.
Nekdo že ima nocoj nočno čuvajsko službo na prehodu v Cirkovcah.
In kaj je sedaj to??? Velika zmaga nad ministrstvom ali SŽ?? Prosim vas lepo, če se nekdo odloči, da bo brezglavo zapeljal na tire, bo to pač storil. Doseženo je bilo le to, da bo še en revež več gledal, kdaj bo naslednjič počilo. A ga bodo besni krajani potem linčali, ker ni preprečil nove tragedije, ki jo je zagrešil bedak kateri je brezbrižno zapeljal na progo in ubil nedolžne ljudi (Bog jim daj večni mir in pokoj)?? Zresnite se, nič niste dosegli, čisto nič!!!! Nekoga ste samo oprali krivde in si pomirili lastno vest, ker dobro veste, da bi voznik lahko bili tudi vi, dragi "zmagovalci"!!!!!


Lp, M
Lepo prosim, ne me strašit ... pri dnevniku je bilo menda povedano, da iz te moke ne bo kruha, nesojeni današnji (nočni) zaporničar je zaenkrat pa še kar na (zasluženem) dopustu ter lahko tukaj stresa globokoumne misli. :mrgreen: :wink:
Trainz
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 102
Pridružen: 27.12.2005, 23:46

Odgovor Napisal/-a Trainz »

A kdo ve , kolikokrat je letos vlak prevozil rdečo luč na semaforju?
Hočem reči, da se enim več, drugim manj, dogajajo napake.
Spominjam se , res časovno precej odmaknjenega, dogodka v Dobovi ( na prehodu proti Rigoncam), kjer je znanec imel nesrečo, ker se zapornice niso spustile in je prišel z avtomobilom pred vlak. No, imel je srečo in je preživel, postal pa je invalid. Še isto leto je po tej cesti peljal za avtom z ZG tablicami. Vesela družina se je vračala s kopanja iz Čatežkih toplic. Na omenjenem prehodu mu je pred očmi vlak zapeljal v ta avto, zapornice pa so bile dvignjene. Ves togoten je obrnil in odpeljal na postajo v Dobovi, kjer je hotel prebutati postajenačelnika.....

Pa še nekaj. Na takih glavnih cestah bi pač morali stremeti k zunajnivojskim križiščem z železnico. Res je, vlak ne more ustaviti na prehodu, vendar se nam avtomobilistom tudi včasih zelo mudi, pa moramo čakati pred zapornicami. Spomnim se moraste vožnje iz Celja proti Mestinju nekje po drugi uri popoldan. Kar naprej čakaš isti vlak na prehodih, saj pelješ nekako enako hitro , kljub temu, da ustavlja na postajah. K temu še dodatno pripomore gost promet na glavni progi Celje Maribor. In ko se ti to dogaja vsak dan, pač pomisliš na silne miljone, ki jih stresajo iz državnega proračuna v prazne stvari( pomislite samo na znano ljubljansko pentljo v tunelih), za nek nadvoz ali podvoz pa zmanjka fičnikov.
Vlakci so kul
Odgovori