Mednarodni vlak po obvozni progi
- gomulka014
- Strojevodja I
- Prispevkov: 454
- Pridružen: 18.11.2005, 13:24
- Kraj: Ljubljana
vlak je bil /je last Centralbahn.Ag iz Švice in je 23.04. peljal turiste na Reko iz kraja Rottweil, danes pa se je vračal nazaj v Nemčijo. Sestava vlaka: Am 5180 0340 114-9, Am 5180 0340 127-1, Am 5180 0340 128-9, Am 5180 0340 129-7, Am 5180 0340 130-5, WRm 6180 0870 101-2, Am 5180 0340 131-3, Am 5180 0340 132-1, Am 5180 0340 137-0, Am 5180 0340 140-5 (vse to so privatni vagoni Centrallbahn.Ag); do Jesenic lokomotiva 664-118 , od Jesenic dalje pa 1044-057.
M.
ps - slikce sledijo - vsak dan ni videti na Jesenicah potniškega vlaka z 10 pulmani.
M.
ps - slikce sledijo - vsak dan ni videti na Jesenicah potniškega vlaka z 10 pulmani.
Zadnjič spremenil milchy, dne 01.05.2006, 13:13, skupaj popravljeno 1 krat.
- gomulka014
- Strojevodja I
- Prispevkov: 454
- Pridružen: 18.11.2005, 13:24
- Kraj: Ljubljana
Imel sem smolo, da je v nedeljo deževalo, a pot z Jesenic do Sežane je bila enkratna - v kabini 664-105 , zato fotke niso ne vem kaj, seveda pa se je potem zjasnilo, ko smo se pripeljali v Ljubljano ob 10:30.
Zadnjič spremenil milchy, dne 02.05.2006, 12:39, skupaj popravljeno 1 krat.
- gomulka014
- Strojevodja I
- Prispevkov: 454
- Pridružen: 18.11.2005, 13:24
- Kraj: Ljubljana
Tole je pa prav zanimivo! Sam sem se peljal že za velikonočne praznike, v noči iz sobote na nedeljo, in je vlekel regan 664-105, moj kolega se je peljal pred nekaj dnevi, v noči iz četrtka na petek, ko je tudi vlekel regan 664-105, dve noči nazaj pa se je peljal še milchy - prav tako z reganom 664-105
Slike so na naslovu superfotografa, ki je zaljubljen v slovenske d-loke in je "karnaprej" na Bohinjski progi, tako da mu nič ne uide:
http://locopage.fotopic.net/c953471.html
Jeo okrog 200 slik.
http://locopage.fotopic.net/c953471.html
Jeo okrog 200 slik.
če dovoliš te dopolnim ..... ni samo na bohinjki, Phil je povsod, kjer vozijo GM lokomotive - to se da videt iz njegovih slik in seveda z njegove strani, ki jo ima na internetu ter seveda iz pogovora z njim (osebno ga namreč poznam že kakšnih 6 let)Regan 664 napisal/-a:Slike so na naslovu superfotografa, ki je zaljubljen v slovenske d-loke in je "karnaprej" na Bohinjski progi, tako da mu nič ne uide:
http://locopage.fotopic.net/c953471.html
Jeo okrog 200 slik.
- Lisinski D296
- Kurjač
- Prispevkov: 44
- Pridružen: 21.06.2007, 21:06
Pozdravljeni vsi!gomulka014 napisal/-a:Živjo vsem!
Kar nasmejalo se mi je, ko sem videl tole novo temo. Za mano je namreč zelo naporna noč, z vlakoma MV 296/297 Lisinski sem se peljal od Ljubljane do Jesenic in nazaj, po obvozni poti preko Sežane
Tole bo sicer odziv z brado vredno kakšnega kralja Matjaža (ali pa celo njega prekaša), ampak šele nedavno sem našel tale forum. Ob branju teh prispevkov pa sem se (in še nekateri moji kolegi) ponovno spomnili na našo turo na Nizozemsko (Utrecht), ki se je začela ravno z vkrcanjem na Lisinski 16.4. zvečer. Da gremo po obvozni progi smo vedeli že prej, pa ni bilo nobene panike, čeprav za raziskovanje udobja splanikov ni bilo sredstev (faks slabo plačuje). Edino kar nas je zmotilo je bila smola, da se po bohinjski progi peljemo ponoči, tako da smo ostali brez panorame (na INFO centru so nam rekli, da nas ob obvozu še "častijo" z brezplačnim izletom po "bohinjski"). Ni kaj reči čez naše železničarje, se mi zdi da smo bili na Jesenicah še pred planiranim prihodom (ob upoštevanju obvoza, seveda), se pa niso izkazali Avstrijci, ki nas nikakor niso uspeli spraviti pravočasno skozi svoj koridor, tako da smo v Münchnu zamudili nas ICE, z že rezerviranimi sedeži. Na velikonočni ponedeljek . Preostanek poti do Nizozemske smo stali v bife vagonu ICE.
Glede zmožnosti spanja, ko te vleče dizlerka, pa tako... mi smo bili v drugem vagonu od spredaj, ko nas je v Sežani prevzela dizlerka, pa ni kaj prida motila spanca.
Tega izlet z Lisinskim po Posočju se še danes vsi udeleženi zelo radi spominjamo - še vedno imamo nekakšen neformalni "fanklub Lisinski". Članarine ni, razen obvezne ene štorije s tega vlaka. Kljub temu, da ni ravno v rangu top-vlakov pa me vedno ko potujem z njim spomni na tiste čase, ko enourna zamuda ni bila nič posebnega in prikliče nazaj malo tiste negotovosti, s katero so se naši očetje odpravljali na Kozara express.