Železnce v Reki (Hrvaška) in okolici

Železnica opremljena z slikovnim gradivom, se pravi fotoreportaže z malo teksta in vsebine. :)
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11516
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Odgovor Napisal/-a cokla »

hulk napisal/-a:Jaz pa mislim, da če bi na našo vozno mrežo pritisnili napetost 25kV, da bi izolatorji prebijali 100 na uro. :roll:




Se popolnoma strinjam.
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12687
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

Dalo bi se preverit. Obstaja standard, tipizacija, ..... Le nekaj podatkov bi bilo še treba pridobit.

lp
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
holding
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1799
Pridružen: 30.12.2006, 13:03

Odgovor Napisal/-a holding »

Dolfe napisal/-a:Debata je tekla v tej smeri, če bi bilo možno v našo obstoječo vozno mrežo spustiti 25kV~ in koliko bi stala predelava. Vprašanje je bilo seveda hipotetično in se je nanašalo na opcijo spremembe el. sistema.

Mož je dal zelo spodbudne podatke. Predelava bi bila, tako on, dokaj hitra in minimalna, če izvzamemo ENP. Zamenjava mreže bi se nato lahko vršila postopoma, z rednim (malce pospešenim seveda), vzdrževanjem. Za izolatorje je še posebej poudaril, da njihova karakteristika povsem ustreza.

Torej eventuelni prehod na drugačen sistem vleke sploh ne bi bil tako boleč. Še največji zalogaj bi bila vlečna sredstva - lokomotive in EMG.

Ja, .... in seveda! Tudi naše ločišče iz strojnega tira 9, bi bilo potem treba zamenjat. To pa je že hud investicijski problem.Slika


lp
Dolfe

Ne upam komentirat!
Bo spet kdo ugotovil, da je sam zarad mene vseh 70 enosmernih elokov šlo k vragu...........................
Uporabniški avatar
hulk
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 599
Pridružen: 23.09.2005, 9:30
Kraj: Gorenjska

Odgovor Napisal/-a hulk »

Holding raje se zadrži komentarjev. Že tako si nam z tandemi povzročil veliko gorja. :lol:
Uporabniški avatar
Brižita
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 149
Pridružen: 08.12.2006, 15:51
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a Brižita »

V četrtek (1. 11. 07) sem bil na potovanju po železniškem krogu Ljubljana - Rijeka- Zagreb - Ljubljana, predvsem zaradi zanimive proge med Rijeko in Zagrebom. Prve pol ure vožnje se ponuja res čudovit razgled na Kvarner in otoke, nato pa proga teče po gozdovih Gorskega kotarja in pride na ravnice malo pred Karlovcem. Proga je dolga 230 km, vožnja z ICN (dizelmotorni nagibni vlak) pa traja 3 ure in pol (veliko je počasnih voženj 40 in celo 20 km/h), cena karte je 96 HRK (13,5 €). Najprej sem bil presenečen ker na tej progi uporabljajo ICN garniture, saj je proga elektrificirana, nato pa sem se spomnil, da je je pol elektrificirane na 3.000V pol pa na 25.000V in verjetno z to garnituro prihanijo čas pri menjavi lokomotiv. Ker ste se veliko razpisali o vozni mreži sem ob tej priliki pogledal kako je s tem na 25.000V odseku od Moravic do Zagreba. Nosilci in konzole na progi so večinoma zamenjani z tistimi za 25.000V na postajah pa so še vedno nosilci in polžaste konzole za 3.000V le nosilci konzol so nekoliko predelani ker so jih prežagali in noter vstavili izolator.
Da si boste lažje predstavljali sem narisal osnovno skico s tremi elektrificiranimi tiri in z rdečo označil mesta kjer je nosilec vozne mreže prežegan in vstavljen izolator (ti so res kar dolgi).
Slika
(se opravičujem a seboj sem imel analogni aparat na film tako, da vozne mreže nisem slikal poleg tega se na ICN ne da odpreti oken, ravno tako nisem slikal Volge prirejene za vožnjo po tirih, ki sem jo videl v Ogulinu)

Verjetno so na ta način kar nekaj prišparali pri zamenjavi sistema napajanja.

Lep pozdrav,
Miha
Odgovori