Danes v Delu
Danes v Delu
Tole se bere skorajda prelepo, da bi bilo res:
Še pred dobrim tednom dni mi je znanec iz Trsta tožil, da z vožnjo preko Repentabra verjetno ne bo nič - upajmo, da se bo zdaj le kaj premaknilo.
Moti pa me zaključna misel članka. Stanje na Bohinjski progi se v zadnjih mesecih vseeno - sicer še vedno daleč od tistega, kar bi si želeli - le nekoliko izboljšuje. Na nekaj odsekih je bil (in še bo) vsaj malo "poflikan" zgornji ustroj proge, obnovljeni so bili peronski nadstreški na skoraj vseh postajah, obeta se obnova vsaj treh postaj (Bled jezero, Bohinjska Bistrica, Most na Soči). Tudi promet na progi, posebno potniški, se, sicer morda komaj zaznavno, v zadnjih letih povečuje. Nobenega razloga torej ni, da bi katerikoli odsek Bohinjske proge dovolili zapreti!
Moti pa me zaključna misel članka. Stanje na Bohinjski progi se v zadnjih mesecih vseeno - sicer še vedno daleč od tistega, kar bi si želeli - le nekoliko izboljšuje. Na nekaj odsekih je bil (in še bo) vsaj malo "poflikan" zgornji ustroj proge, obnovljeni so bili peronski nadstreški na skoraj vseh postajah, obeta se obnova vsaj treh postaj (Bled jezero, Bohinjska Bistrica, Most na Soči). Tudi promet na progi, posebno potniški, se, sicer morda komaj zaznavno, v zadnjih letih povečuje. Nobenega razloga torej ni, da bi katerikoli odsek Bohinjske proge dovolili zapreti!
Tako počasi se prebujamo ...
Dejansko se pričenja s popravili na posameznih kratkih odsekih proge, obljubljene so sanacije treh postaj in vseh postajališč do konca leta. A na žalost danes vozi precej manj potniških vlakov po tej progi kot pred leti. Konkretno odpelje zadnji vlak iz NG ob 15.24. Še lani in predlani je zadnji odpeljal mislim da ob 19.30.
- gomulka014
- Strojevodja I
- Prispevkov: 454
- Pridružen: 18.11.2005, 13:24
- Kraj: Ljubljana
?????BREMZA napisal/-a:A na žalost danes vozi precej manj potniških vlakov po tej progi kot pred leti. Konkretno odpelje zadnji vlak iz NG ob 15.24. Še lani in predlani je zadnji odpeljal mislim da ob 19.30.
Saj vlak 4220 (Nova Gorica 19.28 - Jesenice 21.35) še vedno vozi! Tudi koledar vožnje je enak kot lani, t.j. ne vozi ob sobotah.
Gomulka014 je napisal:
Tole ne bo držalo, ko sem v četrtek 4.maja na tel. informacije SŽ spraševal o vlaku iz NG za Jesenice, mi je bilo rečeno, da je zadnji ob 15.24. Pozneje sem preveril tudi na spletnih straneh SŽ, kjer tega vlaka, ki ga navajaš-4220 tudi ni v voznem redu.Saj vlak 4220 (Nova Gorica 19.28 - Jesenice 21.35) še vedno vozi! Tudi koledar vožnje je enak kot lani, t.j. ne vozi ob sobotah.
Bo že držalo, če povprašuješ po povezavi N. Gorica - Ljubljana. Vlak 4220 (v prejšnjem voznem redu je bil to vlak 4216 Sežana - Jesenice) vozi na relaciji Nova Gorica - Jesenice, na Jesenicah pa žal nima zveze proti Ljubljani.
Zadnje ukinitve vlakov na Bohinjski progi so bile z voznim redom 2001/2002; kot sem že napisal v enem prejšnjih postov, se potniški promet v zadnjih letih vsaj malenkostno povečuje, torej nadaljnjih ukinitev nikakor ne smemo dopustiti. Pohvalno je, da so se v priprave na letošnjo stoletnico zelo dejavno vključile občine (pravzaprav je HSŽ pristopil zraven med zadnjimi, čeprav si zdaj lasti vso "oblast" nad prireditvami), ki v tem vidijo tudi priložnost za odpiranje nadaljnjih razvojnih možnosti, ki bi jih lahko proga ponudila širši regiji. "Terenu" za progo kot kaže le ni čisto vseeno.
Seveda pa je vozni red Bohinjske proge zaradi preštevilnih opomb o koledarju voženj vlakov zelo nepregleden in težko razumljiv. Letošnje jubilejno leto ponuja avtomatsko promocijo, in s tem bi lahko bolje napolnili marsikateri redni, kaj šele muzejski vlak. Poslovnega oz. marketinškega čuta pa na HSŽ še vedno kronično primanjkuje.
Zadnje ukinitve vlakov na Bohinjski progi so bile z voznim redom 2001/2002; kot sem že napisal v enem prejšnjih postov, se potniški promet v zadnjih letih vsaj malenkostno povečuje, torej nadaljnjih ukinitev nikakor ne smemo dopustiti. Pohvalno je, da so se v priprave na letošnjo stoletnico zelo dejavno vključile občine (pravzaprav je HSŽ pristopil zraven med zadnjimi, čeprav si zdaj lasti vso "oblast" nad prireditvami), ki v tem vidijo tudi priložnost za odpiranje nadaljnjih razvojnih možnosti, ki bi jih lahko proga ponudila širši regiji. "Terenu" za progo kot kaže le ni čisto vseeno.
Seveda pa je vozni red Bohinjske proge zaradi preštevilnih opomb o koledarju voženj vlakov zelo nepregleden in težko razumljiv. Letošnje jubilejno leto ponuja avtomatsko promocijo, in s tem bi lahko bolje napolnili marsikateri redni, kaj šele muzejski vlak. Poslovnega oz. marketinškega čuta pa na HSŽ še vedno kronično primanjkuje.
Tako počasi se prebujamo ...
- gomulka014
- Strojevodja I
- Prispevkov: 454
- Pridružen: 18.11.2005, 13:24
- Kraj: Ljubljana
Napaka v informacijskem sistemu in ne v ukinjanju vlakov torej
Meni se zdi prej nasprotno, menim da se stanje izboljšuje; z letošnjim voznim redom je namreč uveden nov vlak Jesenice - Nova gorica št. 4211 (Jesenice 8.18 - Nova Gorica 10.30), ki ne vozi ob sobotah, nedeljah in praznikih. Z voznim redom 2003/2004 pa je bil uveden nov par vlakov na relaciji Nova Gorica - Volčja Draga (gre pravzaprav za podaljšanje voženj vlakov 4209 in 4212)!
Meni se zdi prej nasprotno, menim da se stanje izboljšuje; z letošnjim voznim redom je namreč uveden nov vlak Jesenice - Nova gorica št. 4211 (Jesenice 8.18 - Nova Gorica 10.30), ki ne vozi ob sobotah, nedeljah in praznikih. Z voznim redom 2003/2004 pa je bil uveden nov par vlakov na relaciji Nova Gorica - Volčja Draga (gre pravzaprav za podaljšanje voženj vlakov 4209 in 4212)!
No, vsaka zadeva ima svoj razlog. Vlak 4211 je bil uveden zato, da se lahko garnitura, ki je zjutraj kot RG 601 peljala na Jesenice, vrne nazaj v NG; z istim razlogom je bil vlak 4212 podaljšan od Boh. Bistrice do Jesenic.
Vzrok podaljšanja vlakov 4209 in 4212 do oz. iz Volčje Drage pa je odprtje nove kmetijsko-živilske šole v Šempetru.
Dobro, da vsaj toliko sledimo potrebam ...
Vzrok podaljšanja vlakov 4209 in 4212 do oz. iz Volčje Drage pa je odprtje nove kmetijsko-živilske šole v Šempetru.
Dobro, da vsaj toliko sledimo potrebam ...
Tako počasi se prebujamo ...
- gomulka014
- Strojevodja I
- Prispevkov: 454
- Pridružen: 18.11.2005, 13:24
- Kraj: Ljubljana
Ampak kakorkoli že, ti novi vlaki oz. njihove podaljšane relacije so zdaj na voljo vsem potnikom, zaradi česar se je kakovost ponudbe potniškega prometa med Jesenicami in Sežano povečala S tem je bil sicer ukinjen vlak 4215 (Bohinjska Bistrica - Nova Gorica), ki pa je bil, kolikor sem ga nekajkrat videl in se peljal z njim, bolj prazen ...
Škoda je le, predvsem z vidika tujih turistov, ki s pridom uporabljajo železnico, da ni več vsakodnevne direktne povezave iz Ljubljane v Bohinj, Bled in Most na Soči ...
Škoda je le, predvsem z vidika tujih turistov, ki s pridom uporabljajo železnico, da ni več vsakodnevne direktne povezave iz Ljubljane v Bohinj, Bled in Most na Soči ...