ID Pragersko - še en poslednji tek čez progo
- OrientExpress
- Strojevodja I
- Prispevkov: 453
- Pridružen: 03.06.2006, 12:46
ID Pragersko - še en poslednji tek čez progo
http://novice.siol.net/default.aspx?sit ... 08&cid=102
Še pendolino je poškodovan, očitno je bila hitrost precej velika ... Ve kdo kaj več?
Še pendolino je poškodovan, očitno je bila hitrost precej velika ... Ve kdo kaj več?
Po nji peljal te ženico
bom na Dunaj, v Gradec, v Trst ... in v Carigrad:)
bom na Dunaj, v Gradec, v Trst ... in v Carigrad:)
hudo žalosten nesreče in umrl dečki 17 letnik
sem spomin tudi prej leta 2001 (Pomlad) v orehova vas za ICS 908 (310-001/002) je nesreče in isti stari 17 let dečki -> šola je serš MB je umrl . sem bilo sedež na vlaku za ICS 908, nesreče in ni ustavil da samo mimo ravno, prihod v MB 14.30 (+2 min) potem ICS 909 za LJ! nikoli pozabim!
lp
sem spomin tudi prej leta 2001 (Pomlad) v orehova vas za ICS 908 (310-001/002) je nesreče in isti stari 17 let dečki -> šola je serš MB je umrl . sem bilo sedež na vlaku za ICS 908, nesreče in ni ustavil da samo mimo ravno, prihod v MB 14.30 (+2 min) potem ICS 909 za LJ! nikoli pozabim!
lp
Re: ID Pragersko - še en poslednji tek čez progo
nesreče je mogoče 310-005/006!OrientExpress napisal/-a:http://novice.siol.net/default.aspx?sit ... 08&cid=102
Še pendolino je poškodovan, očitno je bila hitrost precej velika ... Ve kdo kaj več?
ni 310-003/004 ker vozi za ICS 21!
310-001/002 je vedno ICS 50/51 Casanova!
mislim nesreče je ICS 310-005/006 pa ali 001/002?
primer to 310-001/002,res to je zopet ?
Bilo je med Račami in Hočami, na NPru 50 metrov od moje hiše (prvi NPr iz Rač proti Hočam). Mogoče se bodo zdaj za nekaj časa zamislili vsi, ki na tem prehodu hodijo čez progo pri spuščenih zapornicah - pogosto dajejo tak zgled tudi starši svojim otrokom - tako peš kot s kolesi. Kot zakleto, pred enim tednom sva se s kolegom ravno pogovajala, kakšni "srečkoti" so "hotinjčani".
Pendolino vozi na tem odseku 160 km/h, kaj dosti verjetno v tako kratkem času ni mogel znižati hitrosti. Ustavil se je pa še pred Orehovo vasjo, jaz bi rekel tako čez palec kakih 500 metrov. Za potnike skrajno neprijeten občutek ob uporabi Mg zavore.
Pendolino vozi na tem odseku 160 km/h, kaj dosti verjetno v tako kratkem času ni mogel znižati hitrosti. Ustavil se je pa še pred Orehovo vasjo, jaz bi rekel tako čez palec kakih 500 metrov. Za potnike skrajno neprijeten občutek ob uporabi Mg zavore.
- zbowe
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1189
- Pridružen: 19.09.2007, 16:14
- Kraj: Na sončni strani Krasa
- Kontakt:
Vem da clovesko ni ta pravo, vendar mi je strojevodja ki vozi iz Benetk v Trst nekoc rekel: "Mi je prav zal, a jaz nebom pritisnil na emergenco ce mi nekdo stece prek tira, nebom dajal v nevarnost 200 potnikov zaradi enega cepca"
Je čut cuh na kaluneh, fanti bu dež!
Maaaamaaaaaaaaaaa. Tudi meni pingo!
Prvo krašouc, pole primorc, pole slovenc. Tljan smo na karti.
Maaaamaaaaaaaaaaa. Tudi meni pingo!
Prvo krašouc, pole primorc, pole slovenc. Tljan smo na karti.
Kot je prebrati iz člankov sta dva fanta nenadoma stekla preko proge. 160 kmh/h pomeni, da vlak v 2h sekundah prevozi razldaljo med dvema hektometerskima kamnoma! Pri taki hitrosti strojevodja najbrž niti ni utegnil pravočasno stisniti na zavoro, kaj šele da bi dovolj zmanjšal hitrost.Pendolino vozi na tem odseku 160 km/h, kaj dosti verjetno v tako kratkem času ni mogel znižati hitrosti.
Citat iz SiOLa:
Nesreča se je zgodila nedaleč od kraja Cirkovce, kjer je lani v nesrečah na železniških prehodih, tako zavarovanih kot nezavarovanih, umrlo šest ljudi, letos pa je bilo v prvih osmih mesecih žrtev kar devet.
Nisem ved, da so Hoče in Rače tako blizu Cirkovc, jaoooo ti novinarji
Drugače pa bodo ljudje mogli počasi že dojeti, da vlaki nemorejo ustaviti v -dveh metrih in, da so močnejši od njih, ter se bodo ljudje mogli njim prilagajati in ne vlaki ljudem.
Po eni strani mi je škoda za Pendolinota, ker imajo SŽ spet probleme zaradi enega bedaka, ki skače preko proge in to je tudi težko za strojevodjo, da je nekoga povozil.
Nevem zakaj imamo na železnice zapornice in vse signalne naprave tam kjer železnica gre preko ceste, če teh stvari ljudje ne upoštevajo, potem je ja bolje, da nimamo nič in nas (nekatere) vsaj ne bodo ovrirale pri prehodu preko proge, bo samo to, da bo vsake toliko časa vlak nekoga zbil... Bodo potem ljudje bolj previdni
Nesreča se je zgodila nedaleč od kraja Cirkovce, kjer je lani v nesrečah na železniških prehodih, tako zavarovanih kot nezavarovanih, umrlo šest ljudi, letos pa je bilo v prvih osmih mesecih žrtev kar devet.
Nisem ved, da so Hoče in Rače tako blizu Cirkovc, jaoooo ti novinarji
Drugače pa bodo ljudje mogli počasi že dojeti, da vlaki nemorejo ustaviti v -dveh metrih in, da so močnejši od njih, ter se bodo ljudje mogli njim prilagajati in ne vlaki ljudem.
Po eni strani mi je škoda za Pendolinota, ker imajo SŽ spet probleme zaradi enega bedaka, ki skače preko proge in to je tudi težko za strojevodjo, da je nekoga povozil.
Nevem zakaj imamo na železnice zapornice in vse signalne naprave tam kjer železnica gre preko ceste, če teh stvari ljudje ne upoštevajo, potem je ja bolje, da nimamo nič in nas (nekatere) vsaj ne bodo ovrirale pri prehodu preko proge, bo samo to, da bo vsake toliko časa vlak nekoga zbil... Bodo potem ljudje bolj previdni
- OrientExpress
- Strojevodja I
- Prispevkov: 453
- Pridružen: 03.06.2006, 12:46
Tvoj način komentiranja me malo moti. Vseeno je umrl človek, pa naj bo to še na tako neumen način, je prizadetih veliko ljudi, ki so mu bili blizu.Drugače pa bodo ljudje mogli počasi že dojeti, da vlaki nemorejo ustaviti v -dveh metrih Laughing in, da so močnejši od njih, ter se bodo ljudje mogli njim prilagajati in ne vlaki ljudem.
Po eni strani mi je škoda za Pendolinota, ker imajo SŽ spet probleme zaradi enega bedaka, ki skače preko proge in to je tudi težko za strojevodjo, da je nekoga povozil.
- OrientExpress
- Strojevodja I
- Prispevkov: 453
- Pridružen: 03.06.2006, 12:46
Hm, prizadete so tudi SŽ (= davkoplačevalci) ali pa zavarovalnica, če je vlak zavarovan za take primere (zavarovalnino, ki se ob povečevanju nesreč povišuje, spet plača SŽ), in pa predvsem strojevodja. Da nekoga povozi vlak, ko gre čez progo, je tragično, če pa nekdo nalašč izziva, kot je šlo očitno v tem primeru, je pa po mojem mnenju povsem drugače - očitno sta se mulca šla igrice "kdo si upa dlje čakati na vlak, preden steče" ali kaj podobnega.grikos napisal/-a:Tvoj način komentiranja me malo moti. Vseeno je umrl človek, pa naj bo to še na tako neumen način, je prizadetih veliko ljudi, ki so mu bili blizu.Drugače pa bodo ljudje mogli počasi že dojeti, da vlaki nemorejo ustaviti v -dveh metrih Laughing in, da so močnejši od njih, ter se bodo ljudje mogli njim prilagajati in ne vlaki ljudem.
Po eni strani mi je škoda za Pendolinota, ker imajo SŽ spet probleme zaradi enega bedaka, ki skače preko proge in to je tudi težko za strojevodjo, da je nekoga povozil.
Strojevodje imajo lahko še leta travme, da ne omenjam vpliva na njihove družine ... Pretirano sočustvovanje s tem 17-letnikom ne pelje nikamor - bobu je treba reči bob, da se morda odvrne še kakšnega takega nepremišljenca. Vsaka nesreča je tudi za nekaj dobra.
Poleg tega - čeprav je o kvaliteti vzgoje in vplivu le-te na odločitve mladostnika težko soditi, še najmanj pavšalno, se zdi, da v splošnem drži, da starši velikokrat nosijo del krivde za nepremišljene neumnosti svojih otrok - otroci se velikokrat zgledujejo po njih ali pa skušajo za vsako ceno pridobiti njihovo pozornost in čas z raznoraznimi neumnostmi.
Zadnjič spremenil OrientExpress, dne 20.10.2007, 15:00, skupaj popravljeno 2 krat.
Po nji peljal te ženico
bom na Dunaj, v Gradec, v Trst ... in v Carigrad:)
bom na Dunaj, v Gradec, v Trst ... in v Carigrad:)