Remont postaja Lesce-Bled (menjava kretnic)
- Mojster_Strojevodja
- Direktor
- Prispevkov: 1960
- Pridružen: 09.08.2005, 19:43
- Kraj: Bled
- Kontakt:
@mario - ti je znano, kakšna je razlika v ceni, če je kretnica narejena iz tirnic S-49 ali UIC-60? Ker sedaj opažam, da vse, kar se zamenjava kretnice kot vzdrževanje, se vgrajujejo kar S-49, čeprav so recimo tirnice v nadaljevanju UIC-60 ... In kakšna je razlika v vzdržljivosti teh dveh tipov kretnic?
Ali se to sedaj razume, kot da je proga Lj-Je stranska proga?, ali gre samo za kratkoročno šparanje?. Kako je sploh z mešanjem tipov tirnic. Cestni prehodi z onimi "gumijastimi" elementi so mislim da vsi za UIC 60, kljub S 49 tračnicam. Kakšen ima to vpliv na vižnjo vsled različnih mehanskih lastnosti tirnic? Kakšne tirnice so pa vgradili v Čretu pred kratkim? Tam je vsa proga iz UIC 60 tirnic.Mario:
Pravilo naj bi bilo, da če je menjava na glavnih prevoznih tirih na magistralni progi, se vgrajuje UIC-60, stranske proge in stranski tiri na postajah se vgrajuje S-49.
LPL
Istočasno je poleg menjave kretnic potekala tudi obnova nivojskega cestnega prehoda. Stanje je bilo že precej kritično (za vse, progo in cesto), saj je bil zadnjič obnovljen (podbit) pred desetimi leti.
Tir (proga) čez prehod je sedaj iz UIC 60, nivo samega prehoda pa je za 12 cm višji, kot pred obnovo. Tako je na cesti manjša "luknja" kot prej, pa tudi proga nima več tako ekstremnega preloma.
"Lufta" za kontakno mrežo (višina žice od tal oz. GRT) je bilo tudi še zadosti, tako da ni bilo težav.
Tir (proga) čez prehod je sedaj iz UIC 60, nivo samega prehoda pa je za 12 cm višji, kot pred obnovo. Tako je na cesti manjša "luknja" kot prej, pa tudi proga nima več tako ekstremnega preloma.
"Lufta" za kontakno mrežo (višina žice od tal oz. GRT) je bilo tudi še zadosti, tako da ni bilo težav.
V Lescah nisem bil zraven, toda mislim da proga S-49, zato so tudi kretnice S-49. To v Lescah je bila sanacija izrednega dogodka, kolikor se jaz spomnim in je en delež plačala zavarovalnica... Tukaj zato nastopi še dodaten faktor...Ljubitelj napisal/-a:Ali se to sedaj razume, kot da je proga Lj-Je stranska proga?, ali gre samo za kratkoročno šparanje?. Kako je sploh z mešanjem tipov tirnic. Cestni prehodi z onimi "gumijastimi" elementi so mislim da vsi za UIC 60, kljub S 49 tračnicam. Kakšen ima to vpliv na vižnjo vsled različnih mehanskih lastnosti tirnic? Kakšne tirnice so pa vgradili v Čretu pred kratkim? Tam je vsa proga iz UIC 60 tirnic.Mario:
Pravilo naj bi bilo, da če je menjava na glavnih prevoznih tirih na magistralni progi, se vgrajuje UIC-60, stranske proge in stranski tiri na postajah se vgrajuje S-49.
LPL
Čret je iz UIC-60, saj se je ves remont iz Zidanega mosta delal z UIC-60, isto kot bo sedaj tudi ponikva - Dolga gora in nato še do Pragerkega, kar še manjka.
Gumi cestni prehodi so ali za S-49 ali UIC-60, en sistem ne paše na drugega, že zaradi višine....
+
Mario, kar nekaj sem jih videl UIC 60 na tirnice S-49, tudi na stranskih progah. Izgleda, kot da bi bili pragovi nižje, ker je jasno zgornji rob tirnice poravnan. Zadnjega sem videl 2 tedna nazaj med Lazami in Jevnico, kjer je pred kratkim iztiril vagon. Zanimivo, kot da bi iztirjen vagon na prehodu (samo malo opraskan) poskočil in totalno razril kar nekaj 100 m (od oka) proge. Vsi pragovi od prehoda zamenjani, prej samo nekateri.Mario:
Gumi cestni prehodi so ali za S-49 ali UIC-60, en sistem ne paše na drugega, že zaradi višine....
LPL
Prilepi kakšno slikico, s čela in z vrha, da se vidi vozni rob, toda ne verjamem, da ta zgodba drži vodoLjubitelj napisal/-a:Mario, kar nekaj sem jih videl UIC 60 na tirnice S-49, tudi na stranskih progah. Izgleda, kot da bi bili pragovi nižje, ker je jasno zgornji rob tirnice poravnan. Zadnjega sem videl 2 tedna nazaj med Lazami in Jevnico, kjer je pred kratkim iztiril vagon. Zanimivo, kot da bi iztirjen vagon na prehodu (samo malo opraskan) poskočil in totalno razril kar nekaj 100 m (od oka) proge. Vsi pragovi od prehoda zamenjani, prej samo nekateri.Mario:
Gumi cestni prehodi so ali za S-49 ali UIC-60, en sistem ne paše na drugega, že zaradi višine....
LPL
Če bi bil tir S-49 in prehod UIC-60, bi prehod moral gledati 2 cm nad vrhnjim robom tirnice in bi venec vozil po gumi v žlebu. Če bi bilo obratno, bi bil 2 cm " v luknji "...
Nikoli pa ne veš, poslikaj in nalepi prosim
Učimo se dokler smo živi
+