Beseda naj teče o izrednih dogodkih, se pravi zamudah, nesrečah, poškodbah, okvarah, požarih, iztirjenjih in tako naprej kar se tiče izrednosti na železnici
Milchy, lahko na splošno; sicer vem, da je to zgolj podstavni voziček in ne nekaj takega čudnega, kar imajo v Italiji, ki ima eno ozko kabino, odbijače na vsaki strani pa 2 osi s kolesi. Menda se tudi na to čudo tehnike da naslonit vagon...
Pač firbec, sej veš
žal teh slik nimam, imam pa slike, ko se je dve leti nazaj zlomila pogonska os motorja na brižiti pred uvoznim signalom postaje Škofja Loka .... če te to zanima ......
Gorči, vse skupaj spominja na dva skiroja, medsebojno povezana z drogovi. Le kolesc je malo več. In vse je razstavljivo. V bistvu sploh ni kaj videti. Vse to se poddene pod kolesno dvojico, tako da je pridvignjena le za kakšnih 100 mm.
V tem primeru, v Lazah, kjer kolesne dvojice ni bilo več, so morali z improviziranjem na visoko podlagati. Verjetno je tudi to bil vzrok nestabilnosti.
Hvala obema, se spomnim te težavice lepotice 363... Sam noben ni takrat omenjal, da sem tem rolkam reče Walter In kolikšna je omejitev hitrosti pri teh "rolkah"? 15km/h?
Mmg, ko sem govoril o oni čudni Italijanski zadevščini, tole sem mislil: http://foto.amicitreni.net/displayimage ... =223&pos=3
Ko smo ravno pri ID v Jevnici - včeraj pozno popoldan so tir odprli, okoli 2 kilometra je počasne vožnje 50 km/h... Potem je pa tovorni promet lažje zadihal, vlaki eden za drugim, nekateri še "predvečerajšnji" - dokler ni zmanjkalo lokomotiv in strojevodij.
Pa Dolfe, kaj ste ga žespet zaribal za hudiča? Tale Walter je pa v pogonu zadnjjih mesec dni bi se reklo.
Če ne gre uporabi večje kladivo.
"Half the job is in the discovery; the other half is having the courage to present the findings."
"Everyone is a genius at least once a year. The real geniuses simply have their bright ideas closer together."