Ljubljana - Kamnik

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
BREMZA

OdgovorNapisal/-a BREMZA » 29.05.2006, 9:44

Dolfe je napisal:
Plus blokade železniškega prometa s strani krajanov vsake kvatre enkrat.


V demokraciji se dogaja tudi to.
Matej
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 143
Pridružen: 30.09.2005, 16:30

OdgovorNapisal/-a Matej » 29.05.2006, 12:07

Kar se tiče kamniške proge, je najvišja progovna hitrost 100 km/h, tako da ni problem v progi, niti v križanjih in ne vem čem še vse, ampak je problem v tem, da želijo imeti prebivalci za vsakim ovinkom svoje postajališče in zato vlak v času med odhodom iz začetne in prihodom na končno postajo več časa stoji kot pa se premika (vozi). V tem ne vidim nobenega problema, saj gre za relacijo, ki jo je v vseh pogledih najugodneje prevoziti ravno z vlakom.
541
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3417
Pridružen: 16.11.2005, 22:01

OdgovorNapisal/-a 541 » 29.05.2006, 12:19

Ja ampak na kakšnem odseku je dovoljeno 100 km/h? Mimo Trzina, kjer so ob gradnji vpadnice v LJ progo prestavli in tako napravili remont (ima pa Trzin 3 postajališča, tako da se 100 km/h s Kanarčkom nikoli ne doseže). :wink:
milchy
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 5700
Pridružen: 11.09.2005, 17:48
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a milchy » 30.05.2006, 8:39

BREMZA napisal/-a:Dolfe je napisal:
Plus blokade železniškega prometa s strani krajanov vsake kvatre enkrat.


V demokraciji se dogaja tudi to.


BREMZA - v demokraciji se pa tudi po vlakih lepijo reklamne nalepke ...... pa naj si bo političnih strank ali koga drugega.
BREMZA

OdgovorNapisal/-a BREMZA » 30.05.2006, 9:43

Milchy je napisal:
BREMZA - v demokraciji se pa tudi po vlakih lepijo reklamne nalepke ...... pa naj si bo političnih strank ali koga drugega.


Malce si sicer zgrešil temo Milchy, je pa dejansko res kar si napisal, čeprav tale naša demokracija občasno že meji na anarhijo!
Uporabniški avatar
vagoncek
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 272
Pridružen: 28.09.2005, 11:25
Kraj: jesenice
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a vagoncek » 30.05.2006, 18:05

se strinjam s povedanim
zakaj šoferji ne peljejo v rdečo luč v križiščih?, ker vedo , da bo nekdo priletel v njih
kar pa se tiče izjav na TV , da se luč in znak ne vidita zaradi drevesa in ovinka pa tole, mislim, da je lažje in ceneje posekati drevo( samo ker je to privatna lastnina si ga nihše ne upa), in tudi ovinek se lažje in ceneje poravna kot pa zgraditi zapornice (cca 200 mio)
pa še to, pred kratkim smo brali in slišali, da se je enaka nesreča zgodila med Pragerskim in Ptujem , baje prehod pri Cirkovcih, šez nekaj dni pa le par kilometrov naprej OBJESTEN voznik polomi železniške zapornice

sedaj pa se vprašajmo kaj storiti s takimi ljudmi
pred upokojitvijo sem bil zaposlen na muzejskem vlaku SZ kot referent za muzejske vlake
http://groups.msn.com/muzejskivlaki
Uporabniški avatar
gomulka014
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 454
Pridružen: 18.11.2005, 13:24
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a gomulka014 » 30.05.2006, 19:00

vagoncek napisal/-a:kar pa se tiče izjav na TV , da se luč in znak ne vidita zaradi drevesa in ovinka pa tole, mislim, da je lažje in ceneje posekati drevo( samo ker je to privatna lastnina si ga nihše ne upa), in tudi ovinek se lažje in ceneje poravna kot pa zgraditi zapornice (cca 200 mio)


Poleg tega so vedno že 240m, 160m in 80m pred prehodom ceste čez železnico table, ki opozarjajo na približevanje nivojskemu križanju, medtem ko je prometni znak, ki opozarja na približevanje semaforiziranem križišču, postavljen zgolj izjemoma. Tiste izjave na TV so res lahko le v sramoto Depalčanom ...

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 15 gostov