Nekoč je bila dvotirna...
Nekoč je bila dvotirna...
Šentilj-Maribor
Lepo vidna trasa nekdaj dvotirne proge.
Lep pozdrav!
Lepo vidna trasa nekdaj dvotirne proge.
Lep pozdrav!
oj
slike so čudovite, samo sedaj se vidi kaj je delala nekdanja oblast, ki kakor se sedaj kaže želi zopet na oblast, da bi še enotirne proge uničila, lep primer je tudi proga v Tržič, Jesenice-Planica, kako bi nam sedaj prav prišla, pa še proga Velenje-Slovenj gradec pa še bi se kaj našlo, glavno da bo obroč okoli Ljubljane in nekaj novih postajališč, da pa bi recimo Gorenjsko malo bolje povezali s prestolnico v dopoldanskem času jim pa še ne kraj pameti ne pride, da o povezavi Gorenjske in Primorske ne tratim besed
pred upokojitvijo sem bil zaposlen na muzejskem vlaku SZ kot referent za muzejske vlake
http://groups.msn.com/muzejskivlaki
http://groups.msn.com/muzejskivlaki
Proga se ne more primerjati s cesto v nobenem primeru. Ko enkrat zgradiš cesto, pa tudi če ta zgubi svoj veličinski pomen, se še vedno najde kdo ki po njej vozi in jo tako drži pri življenju.
Pri železniški progi pa je malce drugače. Njeno vzdrževanje je zahtevno in drago. Če na njej ni prometa, potem se opusti in zakrije jo grmovje. V kolikor so naprave v takšnem stanju, da se dajo porabiti še nekje drugje, potem je povsem normalno, da se demontira. Tako tudi npr. izvrstno služi svojemu namenu kranjsko-gorski mostiček v Zanigradu, na koprski progi.
Zakaj so se številne proge v Sloveniji ukinile, smo že miljavženkrat prekomentirali in razen kritike in večnega jamranja ni nobenega pravega haska. Stvar je povsem enostavna in ekonomsko podprta. Ni bilo interesa kar koli voziti po njej. Tako ni bilo potnikov, kot ne tovora. Ni zaslužka, ni dobička, le čista zguba. Torej.......
Res je, da so se v polpretekli zgodovini delale, danes nam nerazumne odločitve. Tako mi danes. V tistem času pa morda le niso bile tako nerazumne. Svojemu času in politični situaciji pač primerne. In zdaj jamrat za nazaj je malce ....
Glejmo raje naprej in bodimo pozorni na to, kaj nam današnji "kuharji" pripravljajo .....
lp
Dolfe
Pri železniški progi pa je malce drugače. Njeno vzdrževanje je zahtevno in drago. Če na njej ni prometa, potem se opusti in zakrije jo grmovje. V kolikor so naprave v takšnem stanju, da se dajo porabiti še nekje drugje, potem je povsem normalno, da se demontira. Tako tudi npr. izvrstno služi svojemu namenu kranjsko-gorski mostiček v Zanigradu, na koprski progi.
Zakaj so se številne proge v Sloveniji ukinile, smo že miljavženkrat prekomentirali in razen kritike in večnega jamranja ni nobenega pravega haska. Stvar je povsem enostavna in ekonomsko podprta. Ni bilo interesa kar koli voziti po njej. Tako ni bilo potnikov, kot ne tovora. Ni zaslužka, ni dobička, le čista zguba. Torej.......
Res je, da so se v polpretekli zgodovini delale, danes nam nerazumne odločitve. Tako mi danes. V tistem času pa morda le niso bile tako nerazumne. Svojemu času in politični situaciji pač primerne. In zdaj jamrat za nazaj je malce ....
Glejmo raje naprej in bodimo pozorni na to, kaj nam današnji "kuharji" pripravljajo .....
lp
Dolfe
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
- OrientExpress
- Strojevodja I
- Prispevkov: 453
- Pridružen: 03.06.2006, 12:46
bravo, ivy dobre fotke. A maš slučajno še kake med MB in Pesnico - od MB železniške naprej ob avtocesti do tistega predora pred Pesnico?
@Dolfe: jz mislim, da nam lahko poznavanje preteklosti marsikaj koristnega pove za prihodnost - da nas predvsem obvaruje pred ponavljanjem starih napak. Ampak o tem sva že enkrat razpravljala, če se ne motim
@vagoncek: se povsem strinjam Sej po isti "ekonomsko upravičeni" logiki bi lahko takoj danes odstranili še kočevsko, radgonsko in še kako progo ... K sreči s(m)o se ljudje očitno nekaj naučili iz zaletave preteklosti.
@Dolfe: jz mislim, da nam lahko poznavanje preteklosti marsikaj koristnega pove za prihodnost - da nas predvsem obvaruje pred ponavljanjem starih napak. Ampak o tem sva že enkrat razpravljala, če se ne motim
@vagoncek: se povsem strinjam Sej po isti "ekonomsko upravičeni" logiki bi lahko takoj danes odstranili še kočevsko, radgonsko in še kako progo ... K sreči s(m)o se ljudje očitno nekaj naučili iz zaletave preteklosti.
Po nji peljal te ženico
bom na Dunaj, v Gradec, v Trst ... in v Carigrad:)
bom na Dunaj, v Gradec, v Trst ... in v Carigrad:)
Se nekaj fotografij.
Fotografija je posneta na železniškem nasipu (včasih viadukt) v smeri Maribora
Tik nad tunelom počehova je hitra cest ... or-Pesnica
Smer maribor
Tik nad hitro cesto
Pogled iz tunela
Tunel je zelo vijugast.V notranjosti so tiri položeni ponekod skrajno desno ali pa skrajno levo, da so se izognili vijugasti progi.
Fotografija je posneta na železniškem nasipu (včasih viadukt) v smeri Maribora
Tik nad tunelom počehova je hitra cest ... or-Pesnica
Smer maribor
Tik nad hitro cesto
Pogled iz tunela
Tunel je zelo vijugast.V notranjosti so tiri položeni ponekod skrajno desno ali pa skrajno levo, da so se izognili vijugasti progi.
- zbowe
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1189
- Pridružen: 19.09.2007, 16:14
- Kraj: Na sončni strani Krasa
- Kontakt:
Al se sedaj zelo sliši potrebo po drugem tiru?
Pri nas so se lotili demontiranj zadnje čase. Postajo Prosek (najvažnejšo postajo za živino v Italiji do vstopa Slovenije v EU) so popolnoma demontirali, v Nabrežini so umakniki kretnice, vse skupaj je šlo v Bologno in Verono.
Pri nas so se lotili demontiranj zadnje čase. Postajo Prosek (najvažnejšo postajo za živino v Italiji do vstopa Slovenije v EU) so popolnoma demontirali, v Nabrežini so umakniki kretnice, vse skupaj je šlo v Bologno in Verono.
Je čut cuh na kaluneh, fanti bu dež!
Maaaamaaaaaaaaaaa. Tudi meni pingo!
Prvo krašouc, pole primorc, pole slovenc. Tljan smo na karti.
Maaaamaaaaaaaaaaa. Tudi meni pingo!
Prvo krašouc, pole primorc, pole slovenc. Tljan smo na karti.