Zürich-Zweisimmen-Lausanne

Železnica opremljena z slikovnim gradivom, se pravi fotoreportaže z malo teksta in vsebine. :)
Uporabniški avatar
igor72
Mojster
Mojster
Prispevkov: 4637
Pridružen: 28.09.2005, 17:07
Kraj: Primorje

Zürich-Zweisimmen-Lausanne

Odgovor Napisal/-a igor72 »

Dan 4
Zunaj se je že kazalo sonce,ko smo zopet prihajali v Zurich.

1.Slika

Tam samo presedanje na interregio,ki nas je peljal do Luzerna.Naš naslednji prevoznik je bil "GoldenPassLine".
Cilj:Interlaken.
Vlekla nas bo ADtranz-ova lok Hge 4/4 101-965.Širina tira je 1m,štrom pa standarden 15kV-16,7Hz.
Zunaj pa prekrasna pokrajina

2.Slika

3.Slika

Proga se stalno vzpenja in kmalu nas spremlja sneg :lol:

4.Slika

Vzpon je čedalje večji...

5.Slika

...zato bi brez pomoči kmalu obstali.Naslednji del proge je zobata varijanta.Počasi...cca 10 km/h in že smo vzobljeni.
Eden od pogonskih segmentov:

6.Slika

In kjer je vzpon je tudi padec.Podobno Kraškemu robu le nagibna kazala so nekam čudna 8) ...tiskarski škrat?

7.Slika

8.Slika

9.Slika

Spet smo na ravnem in zob ne potrbujemo več.Postaja Meiringen je štuc in zato menjajo kar lok.

10.Slika

...in po par minutah že gremo...spet med hribi

11.Slika

...mimo jezera Brienz

12.Slika

13.Slika

14.Slika

In že smo bili na končni postaji Interlaken Ost.

15.Slika

Zopet se srečajo različne tirne širine

16.Slika

Peljemo se mimo jezera Thun in pridemo v Spietz...po enem izmed tehle

17.Slika

Veliko regionalcev ima lok tudi na sredini

18.Slika

Naslednji prevoznik:bls...smer Zweisimmen

19.Slika

..zunaj pa .....Švica :shock:

20.Slika

21.Slika

Zelo zanimivo je urejen potniški promet na teji progi.Na manjših postajališčih se vlak ne ustavlja, če ni nobenega potnika.Da pa je kdo na postaji, je malo prej takle signal,na katerem ob potrebnem postanku utripata dve beli luči.

22.Slika

Signal pa se prižge z gumbi na postajališču (desno poleg vrat).Na vsakem postajališču je tudi info postaja,kjer je možen pogovor z informacijami.
...slikano je blo med prevozom...ampak ravno toliko,za lažjo predstavo.

23.Slika

Končna postaja Zweisimmen.

24.Slika

Krasna vasica s smučiščem tik ob postaji.Tukaj je doma Simental..tisti z luknjami...njam.
Na tirih (MMG:zopet širina 1m) pa panoramski vlak za Montreux

25.Slika

Tukaj imajo potniki prednost pred strojevodjo :lol: (ta ja za zgornjim steklom).Upali smo, da bi se peljali tam spredaj,a kruta realnost nas je posedla v predzanji vagon.Za tiste ki boste kdaj šli..rezervacija vsaj 1mesec prej.

26.Slika

...pa še notranjost... v ozadju vstop v strojevodsko kabino

27.Slika

28.Slika

Tudi ta vlak ima lok na sredini vlaka in sicer je to 62t težka ADtranz-ova Ge 4/4 8000 in deluje na enosmerni napetosti 1kV.In kot je pravilo pri nizkih napetostih, z obema dvignjenema OT.

29.Slika

V skoraj pomladanski pokrajini se spuščamo v dolino.
Mimo mesta Gstaad

30.Slika

Pod nami pa je že Ženevsko jezero.

31.Slika

In na dnu postaja Montreux,kjer gremo spet na bolj stabilen vlak :lol: ...beri 1435mm.

32.Slika

Med postajama Montreux in Lausanne je le dobrih 20 min;vseskozi pa nas spremljajo vinogradi...škoda le ker so umazana okna :(

33.Slika

34.Slika

Od tukaj Francija ni več daleč :lol:

35.Slika

36.Slika

Nad mestom pa se že dela noč....

37.Slika

38.Slika

...in tudi našemu potepanju se iztekajo zadnje ure.Tako v Zurichu že pogledujemo proti..................Ljubljani

39.Slika

Tale, pa nas bo v slabih 11. urah prestavil na sončno stan Alp.....v Ljubljana Hbf :lol:

40.Slika

To je to.Upam da ni blo preveč teženja in da ste vsaj delček poti podoživljali z nami.Vsekakor je veliko lepše videti stvari v živo in tistemu ki se rad vozi gotovo ne bo žal,če bo šel po naših sledeh.Zato kar korajžno!
Upam, da bo čez približno leto dni,v teji rubriki spet nova Europjada [-o<

ŽIV :shock:
LEP DAN
Igor
grega
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1618
Pridružen: 12.09.2006, 17:29
Kraj: Štajerska
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a grega »

Čestitam zelo, zelo lepe fotoreportaže (velja za 1,2,3in seveda tudi 4.dan). =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>
kondukter
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 931
Pridružen: 15.11.2005, 0:04
Kraj: Celje

Odgovor Napisal/-a kondukter »

Igor72 FENOMENALEN FOTOPIS!!! =D> =D> =D>
Mislim, da si pri 22. fotografiji lepo opisal kako potnik sam "sproži" signal na manjši postaji, da strojevodja vlak ustavi...Kako pa je z izstopom? Ima potnik, ki želi izstopiti tudi možnost, da signalizira strojevodji? :roll:
A karte so?!? Pa tačke s sedežev......prosim!
Uporabniški avatar
igor72
Mojster
Mojster
Prispevkov: 4637
Pridružen: 28.09.2005, 17:07
Kraj: Primorje

Odgovor Napisal/-a igor72 »

kondukter napisal/-a:Igor72 FENOMENALEN FOTOPIS!!! =D> =D> =D>
Mislim, da si pri 22. fotografiji lepo opisal kako potnik sam "sproži" signal na manjši postaji, da strojevodja vlak ustavi...Kako pa je z izstopom? Ima potnik, ki želi izstopiti tudi možnost, da signalizira strojevodji? :roll:
Za izstop je, podobno kot na avtobusih, tipkalo pri izhodnih vratih in verjetno se mu signalizira potem v kabini.?.
LEP DAN
Igor
Uporabniški avatar
ICE 3
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 149
Pridružen: 01.01.2008, 18:59
Kraj: okolica Brežic

Odgovor Napisal/-a ICE 3 »

Igor, fenomenalne slike! Me zmeraj presenetiš! :wink:
:D :D :D
LP
Jernej
Brižitka 363
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2161
Pridružen: 17.08.2006, 8:57
Kraj: Brežice

Re: Zürich-Zweisimmen-Lausanne

Odgovor Napisal/-a Brižitka 363 »

igor72 napisal/-a:Signal pa se prižge z gumbi na postajališču (desno poleg vrat).Na vsakem postajališču je tudi info postaja,kjer je možen pogovor z informacijami.
...slikano je blo med prevozom...ampak ravno toliko,za lažjo predstavo.

23.Slika
Podobni so tudi med MS in Hodošem. Odličen fotopis.
Uporabniški avatar
mg5888
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 110
Pridružen: 28.11.2007, 20:37

Odgovor Napisal/-a mg5888 »

Na pobočju na sliki 33 je tudi železnica?

lp MG
Nejc

Odgovor Napisal/-a Nejc »

Brez besed! Ne upam komentirat! :oops: =D> =D> =D>

Kam pa drugo leto? :lol:

lp NS
Uporabniški avatar
Griffith
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1140
Pridružen: 03.04.2007, 14:42
Kraj: Škofja Loka
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Griffith »

Kera narava! :shock: Res lepo. :)
Slika
Uporabniški avatar
Regan 664
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3625
Pridružen: 24.01.2006, 16:23

Odgovor Napisal/-a Regan 664 »

Nejc napisal/-a:Brez besed! Ne upam komentirat...
Včasih je res biti bolje tiho... :lol:
Predlagam, da izglasujemo Igorja, da prispeva slike za novi koledar SŽ v letu 2009... :idea:
Uporabniški avatar
N€jc
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 555
Pridružen: 14.10.2006, 18:00
Kraj: Gorenjska

Odgovor Napisal/-a N€jc »

Res lepa pokrajina. Pa tud slikce :wink:
Kdor nikdar ne začne, ne more nikdar končati.
Uporabniški avatar
rawbr
Strojevodja II
Strojevodja II
Prispevkov: 78
Pridružen: 29.11.2005, 22:12
Kraj: Sežana

Odgovor Napisal/-a rawbr »

Dobro ste to izpeljali in poslikali. Se mi pa zdi da je to precej naporno, noč in dan na kolesih. Ampak, če ne drugo, Švica odtehta tudi ta napor. Kako pa kaj skupaj pašeta CNL in FIP?

Lp Branko
Uporabniški avatar
igor72
Mojster
Mojster
Prispevkov: 4637
Pridružen: 28.09.2005, 17:07
Kraj: Primorje

Odgovor Napisal/-a igor72 »

Hvala vsem...vesel sem da se vam dopadejo.
rawbr napisal/-a:Dobro ste to izpeljali in poslikali. Se mi pa zdi da je to precej naporno, noč in dan na kolesih. Ampak, če ne drugo, Švica odtehta tudi ta napor. Kako pa kaj skupaj pašeta CNL in FIP?

Lp Branko
Ja, Švica odtehta marsikateri napor,pa tudi dežela Renskega rizlinga ni od muh :lol:

FIP na CNL velja kot osnovna karta...če pa hočeš sedeti na hrbtu je treba še en par evričev.Ne glede na državo,prevoznika,dolžino potovanja,...vedno za 20€ ležiš Slika
LEP DAN
Igor
Uporabniški avatar
rawbr
Strojevodja II
Strojevodja II
Prispevkov: 78
Pridružen: 29.11.2005, 22:12
Kraj: Sežana

Odgovor Napisal/-a rawbr »

igor72 napisal/-a: FIP na CNL velja kot osnovna karta...če pa hočeš sedeti na hrbtu je treba še en par evričev.Ne glede na državo,prevoznika,dolžino potovanja,...vedno za 20€ ležiš Slika
Zanimivo. Če pogledaš mednarodni vozni red je pri CNL in THALYS-u napisano "globalpreis". Ko sem se o tem pozanimal na informacijah v Ljubljani, so mi povedali, da FIP ne velja


Lp Branko
Uporabniški avatar
igor72
Mojster
Mojster
Prispevkov: 4637
Pridružen: 28.09.2005, 17:07
Kraj: Primorje

Odgovor Napisal/-a igor72 »

rawbr napisal/-a:
igor72 napisal/-a: FIP na CNL velja kot osnovna karta...če pa hočeš sedeti na hrbtu je treba še en par evričev.Ne glede na državo,prevoznika,dolžino potovanja,...vedno za 20€ ležiš Slika
Zanimivo. Če pogledaš mednarodni vozni red je pri CNL in THALYS-u napisano "globalpreis". Ko sem se o tem pozanimal na informacijah v Ljubljani, so mi povedali, da FIP ne velja


Lp Branko
Tudi lansko leto smo se ponoči vozili z CNL a smo imeli le sedeže,za katere je bila obvezna rezervacija 8-10€.Letos smo bili že bolj izkušeni in za dodatnih 10€ vsako noč spali.Vse karte (rezervacije) za CNL smo plačali že v Kopru en mesev prej in tako lani kot letos velja kot osnovna karta FIP.Eden od nas ki ni železničar,pa je imel karto InterRail in enako velja tudi za to karto.
Drugič rajši pokliči v Koper ....so prijazne...in zgleda da še več vejo :lol:
LEP DAN
Igor
Odgovori