Zürich-Zweisimmen-Lausanne
Zürich-Zweisimmen-Lausanne
Dan 4
Zunaj se je že kazalo sonce,ko smo zopet prihajali v Zurich.
1.
Tam samo presedanje na interregio,ki nas je peljal do Luzerna.Naš naslednji prevoznik je bil "GoldenPassLine".
Cilj:Interlaken.
Vlekla nas bo ADtranz-ova lok Hge 4/4 101-965.Širina tira je 1m,štrom pa standarden 15kV-16,7Hz.
Zunaj pa prekrasna pokrajina
2.
3.
Proga se stalno vzpenja in kmalu nas spremlja sneg
4.
Vzpon je čedalje večji...
5.
...zato bi brez pomoči kmalu obstali.Naslednji del proge je zobata varijanta.Počasi...cca 10 km/h in že smo vzobljeni.
Eden od pogonskih segmentov:
6.
In kjer je vzpon je tudi padec.Podobno Kraškemu robu le nagibna kazala so nekam čudna ...tiskarski škrat?
7.
8.
9.
Spet smo na ravnem in zob ne potrbujemo več.Postaja Meiringen je štuc in zato menjajo kar lok.
10.
...in po par minutah že gremo...spet med hribi
11.
...mimo jezera Brienz
12.
13.
14.
In že smo bili na končni postaji Interlaken Ost.
15.
Zopet se srečajo različne tirne širine
16.
Peljemo se mimo jezera Thun in pridemo v Spietz...po enem izmed tehle
17.
Veliko regionalcev ima lok tudi na sredini
18.
Naslednji prevoznik:bls...smer Zweisimmen
19.
..zunaj pa .....Švica
20.
21.
Zelo zanimivo je urejen potniški promet na teji progi.Na manjših postajališčih se vlak ne ustavlja, če ni nobenega potnika.Da pa je kdo na postaji, je malo prej takle signal,na katerem ob potrebnem postanku utripata dve beli luči.
22.
Signal pa se prižge z gumbi na postajališču (desno poleg vrat).Na vsakem postajališču je tudi info postaja,kjer je možen pogovor z informacijami.
...slikano je blo med prevozom...ampak ravno toliko,za lažjo predstavo.
23.
Končna postaja Zweisimmen.
24.
Krasna vasica s smučiščem tik ob postaji.Tukaj je doma Simental..tisti z luknjami...njam.
Na tirih (MMG:zopet širina 1m) pa panoramski vlak za Montreux
25.
Tukaj imajo potniki prednost pred strojevodjo (ta ja za zgornjim steklom).Upali smo, da bi se peljali tam spredaj,a kruta realnost nas je posedla v predzanji vagon.Za tiste ki boste kdaj šli..rezervacija vsaj 1mesec prej.
26.
...pa še notranjost... v ozadju vstop v strojevodsko kabino
27.
28.
Tudi ta vlak ima lok na sredini vlaka in sicer je to 62t težka ADtranz-ova Ge 4/4 8000 in deluje na enosmerni napetosti 1kV.In kot je pravilo pri nizkih napetostih, z obema dvignjenema OT.
29.
V skoraj pomladanski pokrajini se spuščamo v dolino.
Mimo mesta Gstaad
30.
Pod nami pa je že Ženevsko jezero.
31.
In na dnu postaja Montreux,kjer gremo spet na bolj stabilen vlak ...beri 1435mm.
32.
Med postajama Montreux in Lausanne je le dobrih 20 min;vseskozi pa nas spremljajo vinogradi...škoda le ker so umazana okna
33.
34.
Od tukaj Francija ni več daleč
35.
36.
Nad mestom pa se že dela noč....
37.
38.
...in tudi našemu potepanju se iztekajo zadnje ure.Tako v Zurichu že pogledujemo proti..................Ljubljani
39.
Tale, pa nas bo v slabih 11. urah prestavil na sončno stan Alp.....v Ljubljana Hbf
40.
To je to.Upam da ni blo preveč teženja in da ste vsaj delček poti podoživljali z nami.Vsekakor je veliko lepše videti stvari v živo in tistemu ki se rad vozi gotovo ne bo žal,če bo šel po naših sledeh.Zato kar korajžno!
Upam, da bo čez približno leto dni,v teji rubriki spet nova Europjada
ŽIV
Zunaj se je že kazalo sonce,ko smo zopet prihajali v Zurich.
1.
Tam samo presedanje na interregio,ki nas je peljal do Luzerna.Naš naslednji prevoznik je bil "GoldenPassLine".
Cilj:Interlaken.
Vlekla nas bo ADtranz-ova lok Hge 4/4 101-965.Širina tira je 1m,štrom pa standarden 15kV-16,7Hz.
Zunaj pa prekrasna pokrajina
2.
3.
Proga se stalno vzpenja in kmalu nas spremlja sneg
4.
Vzpon je čedalje večji...
5.
...zato bi brez pomoči kmalu obstali.Naslednji del proge je zobata varijanta.Počasi...cca 10 km/h in že smo vzobljeni.
Eden od pogonskih segmentov:
6.
In kjer je vzpon je tudi padec.Podobno Kraškemu robu le nagibna kazala so nekam čudna ...tiskarski škrat?
7.
8.
9.
Spet smo na ravnem in zob ne potrbujemo več.Postaja Meiringen je štuc in zato menjajo kar lok.
10.
...in po par minutah že gremo...spet med hribi
11.
...mimo jezera Brienz
12.
13.
14.
In že smo bili na končni postaji Interlaken Ost.
15.
Zopet se srečajo različne tirne širine
16.
Peljemo se mimo jezera Thun in pridemo v Spietz...po enem izmed tehle
17.
Veliko regionalcev ima lok tudi na sredini
18.
Naslednji prevoznik:bls...smer Zweisimmen
19.
..zunaj pa .....Švica
20.
21.
Zelo zanimivo je urejen potniški promet na teji progi.Na manjših postajališčih se vlak ne ustavlja, če ni nobenega potnika.Da pa je kdo na postaji, je malo prej takle signal,na katerem ob potrebnem postanku utripata dve beli luči.
22.
Signal pa se prižge z gumbi na postajališču (desno poleg vrat).Na vsakem postajališču je tudi info postaja,kjer je možen pogovor z informacijami.
...slikano je blo med prevozom...ampak ravno toliko,za lažjo predstavo.
23.
Končna postaja Zweisimmen.
24.
Krasna vasica s smučiščem tik ob postaji.Tukaj je doma Simental..tisti z luknjami...njam.
Na tirih (MMG:zopet širina 1m) pa panoramski vlak za Montreux
25.
Tukaj imajo potniki prednost pred strojevodjo (ta ja za zgornjim steklom).Upali smo, da bi se peljali tam spredaj,a kruta realnost nas je posedla v predzanji vagon.Za tiste ki boste kdaj šli..rezervacija vsaj 1mesec prej.
26.
...pa še notranjost... v ozadju vstop v strojevodsko kabino
27.
28.
Tudi ta vlak ima lok na sredini vlaka in sicer je to 62t težka ADtranz-ova Ge 4/4 8000 in deluje na enosmerni napetosti 1kV.In kot je pravilo pri nizkih napetostih, z obema dvignjenema OT.
29.
V skoraj pomladanski pokrajini se spuščamo v dolino.
Mimo mesta Gstaad
30.
Pod nami pa je že Ženevsko jezero.
31.
In na dnu postaja Montreux,kjer gremo spet na bolj stabilen vlak ...beri 1435mm.
32.
Med postajama Montreux in Lausanne je le dobrih 20 min;vseskozi pa nas spremljajo vinogradi...škoda le ker so umazana okna
33.
34.
Od tukaj Francija ni več daleč
35.
36.
Nad mestom pa se že dela noč....
37.
38.
...in tudi našemu potepanju se iztekajo zadnje ure.Tako v Zurichu že pogledujemo proti..................Ljubljani
39.
Tale, pa nas bo v slabih 11. urah prestavil na sončno stan Alp.....v Ljubljana Hbf
40.
To je to.Upam da ni blo preveč teženja in da ste vsaj delček poti podoživljali z nami.Vsekakor je veliko lepše videti stvari v živo in tistemu ki se rad vozi gotovo ne bo žal,če bo šel po naših sledeh.Zato kar korajžno!
Upam, da bo čez približno leto dni,v teji rubriki spet nova Europjada
ŽIV
LEP DAN
Igor
Igor
Za izstop je, podobno kot na avtobusih, tipkalo pri izhodnih vratih in verjetno se mu signalizira potem v kabini.?.kondukter napisal/-a:Igor72 FENOMENALEN FOTOPIS!!!
Mislim, da si pri 22. fotografiji lepo opisal kako potnik sam "sproži" signal na manjši postaji, da strojevodja vlak ustavi...Kako pa je z izstopom? Ima potnik, ki želi izstopiti tudi možnost, da signalizira strojevodji?
LEP DAN
Igor
Igor
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 2161
- Pridružen: 17.08.2006, 8:57
- Kraj: Brežice
Re: Zürich-Zweisimmen-Lausanne
Podobni so tudi med MS in Hodošem. Odličen fotopis.igor72 napisal/-a:Signal pa se prižge z gumbi na postajališču (desno poleg vrat).Na vsakem postajališču je tudi info postaja,kjer je možen pogovor z informacijami.
...slikano je blo med prevozom...ampak ravno toliko,za lažjo predstavo.
23.
Hvala vsem...vesel sem da se vam dopadejo.
FIP na CNL velja kot osnovna karta...če pa hočeš sedeti na hrbtu je treba še en par evričev.Ne glede na državo,prevoznika,dolžino potovanja,...vedno za 20€ ležiš
Ja, Švica odtehta marsikateri napor,pa tudi dežela Renskega rizlinga ni od muhrawbr napisal/-a:Dobro ste to izpeljali in poslikali. Se mi pa zdi da je to precej naporno, noč in dan na kolesih. Ampak, če ne drugo, Švica odtehta tudi ta napor. Kako pa kaj skupaj pašeta CNL in FIP?
Lp Branko
FIP na CNL velja kot osnovna karta...če pa hočeš sedeti na hrbtu je treba še en par evričev.Ne glede na državo,prevoznika,dolžino potovanja,...vedno za 20€ ležiš
LEP DAN
Igor
Igor
Zanimivo. Če pogledaš mednarodni vozni red je pri CNL in THALYS-u napisano "globalpreis". Ko sem se o tem pozanimal na informacijah v Ljubljani, so mi povedali, da FIP ne veljaigor72 napisal/-a: FIP na CNL velja kot osnovna karta...če pa hočeš sedeti na hrbtu je treba še en par evričev.Ne glede na državo,prevoznika,dolžino potovanja,...vedno za 20€ ležiš
Lp Branko
Tudi lansko leto smo se ponoči vozili z CNL a smo imeli le sedeže,za katere je bila obvezna rezervacija 8-10€.Letos smo bili že bolj izkušeni in za dodatnih 10€ vsako noč spali.Vse karte (rezervacije) za CNL smo plačali že v Kopru en mesev prej in tako lani kot letos velja kot osnovna karta FIP.Eden od nas ki ni železničar,pa je imel karto InterRail in enako velja tudi za to karto.rawbr napisal/-a:Zanimivo. Če pogledaš mednarodni vozni red je pri CNL in THALYS-u napisano "globalpreis". Ko sem se o tem pozanimal na informacijah v Ljubljani, so mi povedali, da FIP ne veljaigor72 napisal/-a: FIP na CNL velja kot osnovna karta...če pa hočeš sedeti na hrbtu je treba še en par evričev.Ne glede na državo,prevoznika,dolžino potovanja,...vedno za 20€ ležiš
Lp Branko
Drugič rajši pokliči v Koper ....so prijazne...in zgleda da še več vejo
LEP DAN
Igor
Igor