Mednarodni vlak 1472/1473

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
Nejc

Mednarodni vlak 1472/1473

OdgovorNapisal/-a Nejc » 30.06.2006, 21:41

Živijo!!

Zanima me kako je s tem vlakom...., vozijo ves čas do končne postaje - t.j. Pule naše strojevodje, ali znajo hrvaški kolegi upravljati z Mercedesi???

Zanima me tudi kaj počne strojevodja od 11:16 do 18:03?? :shock: :shock:
Ali gre možakar "domov" s kakšnim drugim vlakom ali počaka 7 ur v Puli?

Malo za šalo: se gre strojevodja kopati? :D :D
IC-Pohorje503

Re: Mednarodni vlak 1472/1473

OdgovorNapisal/-a IC-Pohorje503 » 30.06.2006, 22:05

SŽ 312-001 napisal/-a:Živijo!!

Zanima me kako je s tem vlakom...., vozijo ves čas do končne postaje - t.j. Pule naše strojevodje, ali znajo hrvaški kolegi upravljati z Mercedesi???

Zanima me tudi kaj počne strojevodja od 11:16 do 18:03?? :shock: :shock:
Ali gre možakar "domov" s kakšnim drugim vlakom ali počaka 7 ur v Puli?

Malo za šalo: se gre strojevodja kopati? :D :D



strojevodje iz LB je vozi od ljubljano do pulju in lj, seveda da odmor v pulj in dovolj času potem lahko kopat na morju potem pa nazaj.

tudi RG 1605/1604 "Galeb" maribor-Koper-Maribor, pa strojevodje iz LB do kopru potem prosto da lahko kopat (prosto časa od 10.00 uri do 18.30 uri) tudi spredvodnik, tudi 1011/1024 oba ista.

LP
541
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3417
Pridružen: 16.11.2005, 22:01

OdgovorNapisal/-a 541 » 30.06.2006, 23:56

Lani, ko sem se peljal, je bilo tako: ljubljanski strojevodja je peljal do postaje Hrpelje Kozina od tukaj naprej do Pulja pa je peljal divaški strojevodja. V Buzetu je na vlak prišel hrvaški strojevodja kot pomoč slovenskemu (ker se pač vozi po hrvaških progah). Strojevodja je v času, ko je vlak v Pulju, prost (odšteti je potrebno čas za premik po postaji ob prihodu in pred odhodom). Prav tako se je iz Ljubljane do Pulja peljal slovenski sprevodnik, ki bi drugače moral čakati isti vlak v Buzetu, vendar kot je rekel, da mu ni dolgčas, gre na izlet do Pulja. Strojevodja je rekel, da je čez poletje dva do trikrat tedensko v Pulju. In ja, tudi skopat se je šel. :lol:

Ob povratku pa je divaški strojevodja peljal do postaje Hrpelje Kozina, naprej pa ljubljanski strojevodja.

Je pa nenavadno, da se carinska kontrola opravlja v Kozini (čeprav ima vlak do meje še 2 postanka - Podgorje in Rakitovec); policijska kontrola pa se opravlja na nezasedeni postaji Rakitovec. Ob povratku pa spet enako - policijska kontrola v Rakitovcu, nato še postanek v Podgorju in šele potem carinska kontrola. Vlaka 7705 in 7704 pa imata med carinsko kontrolo in mejo celo 4 postanke. Šengen pa tak ... :lol:
milchy
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 5700
Pridružen: 11.09.2005, 17:48
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a milchy » 01.07.2006, 8:01

541 napisal/-a:
Je pa nenavadno, da se carinska kontrola opravlja v Kozini (čeprav ima vlak do meje še 2 postanka - Podgorje in Rakitovec); policijska kontrola pa se opravlja na nezasedeni postaji Rakitovec. Ob povratku pa spet enako - policijska kontrola v Rakitovcu, nato še postanek v Podgorju in šele potem carinska kontrola. Vlaka 7705 in 7704 pa imata med carinsko kontrolo in mejo celo 4 postanke. Šengen pa tak ... :lol:


Marko, tu bi te popravil:
- carina s šengensko kontrolo nima nič, prav tako (še) ne slovenska policija, tako da to kar si navedel je čisto ok.

M.
Classix
Kurjač
Kurjač
Prispevkov: 44
Pridružen: 03.07.2006, 12:05

Re: Mednarodni vlak 1472/1473

OdgovorNapisal/-a Classix » 03.07.2006, 12:19

IC-Pohorje503 napisal/-a:
SŽ 312-001 napisal/-a:Živijo!!

Zanima me kako je s tem vlakom...., vozijo ves čas do končne postaje - t.j. Pule naše strojevodje, ali znajo hrvaški kolegi upravljati z Mercedesi???

Zanima me tudi kaj počne strojevodja od 11:16 do 18:03?? :shock: :shock:
Ali gre možakar "domov" s kakšnim drugim vlakom ali počaka 7 ur v Puli?

Malo za šalo: se gre strojevodja kopati? :D :D



strojevodje iz LB je vozi od ljubljano do pulju in lj, seveda da odmor v pulj in dovolj času potem lahko kopat na morju potem pa nazaj.

tudi RG 1605/1604 "Galeb" maribor-Koper-Maribor, pa strojevodje iz LB do kopru potem prosto da lahko kopat (prosto časa od 10.00 uri do 18.30 uri) tudi spredvodnik, tudi 1011/1024 oba ista.

LP


Ne drži. Z turnusom je določeno da vlak 1472 iz Lj. odpelje strojevodja SV Lj., katerega v Divači zamenja strojevodja SV Di., kateri za vožnjo po HŽ dobi t.i. ''pilota'' iz HŽ. Povratni vlak 1473 vozi SV Di. na relaciji Pula - DI, kjer ga zamenja SV Lj., kateri vozi vlak do Ljubljane. Glede na majhno število garnitur ser 711, se dnevno redno v nočnem času opravi tudi servisni pregled garniture v hali servisne skupine VV Lj. Izjemoma se lahko zgodi, da v dogovoru nadzornikov vleke Lj. in Di. poteka turnus drugače, vendar je to zelo redko.
Kar se tiče vlaka 1605, ga iz Lj. do Di. vozi SV Lj., kateri v Divači dobi smeno, v povratku pa vlak 1604 na relaciji KP-LJ vozi SV Di. Morebitna odstopanja so stvar dogovora nadzornikov vleke v LJ oz. Divači.
LP
IC-Pohorje503

Re: Mednarodni vlak 1472/1473

OdgovorNapisal/-a IC-Pohorje503 » 03.07.2006, 19:03

Classix napisal/-a:
IC-Pohorje503 napisal/-a:
SŽ 312-001 napisal/-a:Živijo!!

Zanima me kako je s tem vlakom...., vozijo ves čas do končne postaje - t.j. Pule naše strojevodje, ali znajo hrvaški kolegi upravljati z Mercedesi???

Zanima me tudi kaj počne strojevodja od 11:16 do 18:03?? :shock: :shock:
Ali gre možakar "domov" s kakšnim drugim vlakom ali počaka 7 ur v Puli?

Malo za šalo: se gre strojevodja kopati? :D :D



strojevodje iz LB je vozi od ljubljano do pulju in lj, seveda da odmor v pulj in dovolj času potem lahko kopat na morju potem pa nazaj.

tudi RG 1605/1604 "Galeb" maribor-Koper-Maribor, pa strojevodje iz LB do kopru potem prosto da lahko kopat (prosto časa od 10.00 uri do 18.30 uri) tudi spredvodnik, tudi 1011/1024 oba ista.

LP


Ne drži. Z turnusom je določeno da vlak 1472 iz Lj. odpelje strojevodja SV Lj., katerega v Divači zamenja strojevodja SV Di., kateri za vožnjo po HŽ dobi t.i. ''pilota'' iz HŽ. Povratni vlak 1473 vozi SV Di. na relaciji Pula - DI, kjer ga zamenja SV Lj., kateri vozi vlak do Ljubljane. Glede na majhno število garnitur ser 711, se dnevno redno v nočnem času opravi tudi servisni pregled garniture v hali servisne skupine VV Lj. Izjemoma se lahko zgodi, da v dogovoru nadzornikov vleke Lj. in Di. poteka turnus drugače, vendar je to zelo redko.
Kar se tiče vlaka 1605, ga iz Lj. do Di. vozi SV Lj., kateri v Divači dobi smeno, v povratku pa vlak 1604 na relaciji KP-LJ vozi SV Di. Morebitna odstopanja so stvar dogovora nadzornikov vleke v LJ oz. Divači.
LP


zanimivo in ok, prej staro da spomin in zdaj že malo sprembe, hehe :)

LP
Uporabniški avatar
gapi_1
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 475
Pridružen: 25.09.2005, 12:17

OdgovorNapisal/-a gapi_1 » 06.07.2006, 19:12

Kolikor se spomnim, se je v času JŽ, ko je še vozil zeleni vlak Arena (Zg-Lj-Pula) kar nekajkrat dogodilo, da je poleg osebja vlaka v Pulo moral tudi kateri izmed delavcev iz CD Moste, ki je kar tam odpravil nekatere okvare.LP
IC-Pohorje503

OdgovorNapisal/-a IC-Pohorje503 » 06.07.2006, 21:14

gapi_1 napisal/-a:Kolikor se spomnim, se je v času JŽ, ko je še vozil zeleni vlak Arena (Zg-Lj-Pula) kar nekajkrat dogodilo, da je poleg osebja vlaka v Pulo moral tudi kateri izmed delavcev iz CD Moste, ki je kar tam odpravil nekatere okvare.LP


JA JA,tudi

Pula-Ljubljana-Maribor-Graz za ZELENI VLAK EXPRESS, 711-0 od JŽ in SŽ do leta 1994 potem ni več :( :cry: :cry: :cry: :cry:

:) LP

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov