Vozni red parnih lokomotiv

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
ursika
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 183
Pridružen: 29.09.2005, 10:22
Kraj: Kjer ni železnice...

Odgovor Napisal/-a ursika »

vagonček!
tule pa malo sanjaš... Ga. Novakova ima preveč drugega dela, da bi nekim norcem s foruma o vlakih, ki jih parne lokomotive in muzejc prostočasno ZANIMAJO, dala info o vožnjah!!!!
Jo pa predobro poznam in vem, da sem še zaradi službenih razlogov komaj komaj dobila od nje, kar me je zanimalo. Oz. sem morala do nje pristopati s prav posebej 'izdelanim' slinjenjem... pa je šlo za moje vožnje!
Predlagam, da se za vse tovrstne informacije enostavno obrnete na Uroša Filipliča (E-pošta: filiplic.uros@gmail.com) in on Vam bo pomagal v zvezi z vsem, kar vas zanima.

Srečno!
Uporabniški avatar
Mojster_Strojevodja
Direktor
Direktor
Prispevkov: 1960
Pridružen: 09.08.2005, 19:43
Kraj: Bled
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Mojster_Strojevodja »

Na oba naslova sem posredoval prošnjo, glede voženj. Tako, da zdej bomo pa vidl kako pa kaj.
Če ne gre uporabi večje kladivo.
"Half the job is in the discovery; the other half is having the courage to present the findings."
"Everyone is a genius at least once a year. The real geniuses simply have their bright ideas closer together."
ursika
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 183
Pridružen: 29.09.2005, 10:22
Kraj: Kjer ni železnice...

Odgovor Napisal/-a ursika »

super, šefe!

Da vidimo, kdo bo prej kaj javil.

Vožnje do konca letošnjega leta naj bi se dogajale:
- 5. november (Redipuglia-Most na Soči) - CLUB d.o.o.
- 10. november (martinovanje; če se ne motim v smeri Ormoža, a ne dam roke v ogenj za relacijo)
- 17. december (Gorizia Centrale - Nova Gorica - Bled) - CLUB d.o.o.

Pred nekaj tedni je to še veljalo. Če bo 33tka usposobljena za vožnjo do začetka novembra, seveda...
ursika
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 183
Pridružen: 29.09.2005, 10:22
Kraj: Kjer ni železnice...

Odgovor Napisal/-a ursika »

Iz prve roke sem dobila v SŽ muzeju danes informacijo, da letos 33tka NE BO VEČ VOZILA.
Namenjena je na popravilo v Zrenjamin (ko bo res šla, bomo v to dejansko verjeli).
Za vse druge info (točna okvara in možnost, da bo namesto 33tke vozila italijanska lokomotiva) so pa sočvekači bolj podkovani.

p.s. Vožnja 5.11., ki sem jo napovedala v prejšnjem prispevku ni v planu. Se opravičujem in popravljam informacijo. Ostali dve sta v igri.
LPu
loko
Poznavalec
Poznavalec
Prispevkov: 15
Pridružen: 05.10.2005, 10:01

Odgovor Napisal/-a loko »

To je pa sramota za SŽ da ne more pravo časno poskrbet da bi bila saj ena lokomotiva v pogonu, no upam da bo potem vozila vsaj Italjanska, ter da bodo naše čimprej propravili
Ljubitelj lokomotiv
Matej
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 143
Pridružen: 30.09.2005, 16:30

Odgovor Napisal/-a Matej »

Vožnja 5.11. bo, Italijani so bojda zelo zagreti. Prijatelj, ki je kretnik na goriškem koncu mi je sporočil, da bi naj od NG do Mosta vozila dizelca, da pa Italijani hočejo čim bolj staro - kenedija. Vleka pa seveda komplicira z dostavo enega od kenedijev iz LJ do NG. Bomo videli kaj bo iz tega.
Uporabniški avatar
Dirigent
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 976
Pridružen: 21.09.2005, 21:21

Sramota?

Odgovor Napisal/-a Dirigent »

Sramota da in ne....vendar...
Po mojem mnenju je pri nas pravi čudež, da je vozna kakšna parna lokomotiva nasploh.Glede na neverjetno pomanjkanje sredstev za izjemno pomembna področja na železnici....skratka , vsa čast tistim, ki so omogočali vzdrževanje parnih lokomotiv do zdaj.
Uporabniški avatar
Čišo
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 704
Pridružen: 29.10.2005, 17:41
Kraj: Bohinjska železnica

Odgovor Napisal/-a Čišo »

Sramota?

Sramota je to, da se SŽ razglašajo za "družbo, ki posluje po gospodarskih načelih", hkrati pa se obnašajo, kot da jim je pojem TRŽENJE popolnoma tuj. Muzejski vlak je tržna kategorija prometa, z dodatnim kulturnim pomenom, ki lahko zelo veliko prispeva k ugledu in imidžu podjetja. Pričakovali bi, da bi SŽ muzejski vlak promovirale in prodajale kot enega svojih najbolj reprezentančnih produktov. Toda kljub rastočemu povpraševanju po vožnjah, ki je plod požrtvovalnega dela nekaterih zasebnih podjetij in posameznikov, se zdi, da bi na SŽ radi kar najmanj vozili (kar vprašajte Uršiko ...) Izmišljajo si raznorazne izgovore (npr. da na isti dan ne moreta voziti dva muzejska vlaka, ker imajo samo eno drezino opremljeno z gasilno opremo - kot da ni gasilskega društva skoraj v vsaki vasi), pa tudi pravilniki in navodila za vožnje muzejskih vlakov so v nekaterih (žal premnogih) točkah smešni če ne celo bedasti in vrh vsega povzročajo še dodatne nepotrebne stroške.

Drugod imajo "Dampflokfeste" in podobno, pri nas pa trepetamo, ali bomo z eno mašino zvozili sezono ... Turistov pa vsako leto več.
Tako počasi se prebujamo ...
Matej
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 143
Pridružen: 30.09.2005, 16:30

Odgovor Napisal/-a Matej »

Glede vožnje 5.11. Italija- NG - Most na Soči: vožnja bo. Italijanska lokomotiva je dobila dovoljenje in bo sama peljala vlak, ne bo ostala v NG kot je bilo sprva mišljeno. Vagoni bodo pa naši in naj bi jih danes dostavili v NG.
Matej
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 143
Pridružen: 30.09.2005, 16:30

Odgovor Napisal/-a Matej »

Vagoni so že v Gorici, jutri pridejo po njih Italijani. V soboto bo peljala FS 740.108. Vagone naj bi potem dostavila nazaj v NG in šla sama nazaj v Italijo.
ursika
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 183
Pridružen: 29.09.2005, 10:22
Kraj: Kjer ni železnice...

Odgovor Napisal/-a ursika »

Hvala bogu, da se je vsaj tole resilo. Kaj pa potem Martinova voznja 10.11.? Bodo Italijani ali dizel?
Uporabniški avatar
Čišo
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 704
Pridružen: 29.10.2005, 17:41
Kraj: Bohinjska železnica

Odgovor Napisal/-a Čišo »

740 108 je že v Novi Gorici!
Jutri zjutraj gre z našo štiriosno garnituro v Sredipolje (Redipuglia), od koder je odhod ob 8.32, naprej pa takole:

Nova Gorica 9.32-9.40, Anhovo 9.58-10.07 (križa 22420), Most
na Soči 10.29.

Povratek:
Most na Soči 16.05, Nova Gorica 16.45-16.50 , Gorizia 17.07-17-43,
Redipuglia 18.02.

Na lokomotivi so prostovoljci tržaškega društva Ferstoria, kurijo jo z našim (beri: češkim) premogom.

Vsem, ki nameravate vlak jutri spremljati, želim veliko dobrih fotk - upam, da se bo kakšna znašla tudi v galeriji!

LP

Čišo
Tako počasi se prebujamo ...
Uporabniški avatar
Dirigent
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 976
Pridružen: 21.09.2005, 21:21

728-022

Odgovor Napisal/-a Dirigent »

Lokomotiva 728-022, ki jo obnavljajo v Šiški za tržaški železniški muzej, naj bi imela v torek 8.novembra preizkusno vožnjo do Kranja in nazaj. Ta novica je seveda uradno nepreverjena, vir je bil mojster, ki sodeluje pri obnovi lokomotive. Ko sem jo videl v delavnici, so pravkar odprli nekaj ležajev pogonskega drogovja. Če bodo uspeli odpraviti pregrevanje, ki je nastalo na prvi vožnji po postaji Šiška, bo vožnja v torek povsem verjetna.
Torej, prilika za fotosafari.... 8)
ursika
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 183
Pridružen: 29.09.2005, 10:22
Kraj: Kjer ni železnice...

Odgovor Napisal/-a ursika »

Ojla!!!!

Dve vprašanji...

Bo kaj fotk včerajšnje vožnje iz Redipuglie z Italijani za očke past tud v galeriji??

Bo možno izvedet, kdaj se bo 728-022 peljala proti Kranju, če se bo res?

LP Urša
transalpina
Vajenec
Vajenec
Prispevkov: 28
Pridružen: 28.09.2005, 15:13
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a transalpina »

ursika napisal/-a:Ojla!!!!
Bo kaj fotk včerajšnje vožnje iz Redipuglie z Italijani za očke past tud v galeriji??
LP Urša
Živio!
3 fotografije sem naložil v galerijo.
FS 740.108 je v Novo Gorico pripeljala vlak z našimi muzejskimi vagoni, naprej v Most na Soči in nazaj v Novo Gorico in Gorico pa ji ji pomagala SŽ 664-120. Kolikor je meni znano, je bila pred tem zadnja vožnja 664 v Gorico 31.08.2003 (SŽ 664-116).
Lp Leon
Odgovori