Vozni red parnih lokomotiv
vagonček!
tule pa malo sanjaš... Ga. Novakova ima preveč drugega dela, da bi nekim norcem s foruma o vlakih, ki jih parne lokomotive in muzejc prostočasno ZANIMAJO, dala info o vožnjah!!!!
Jo pa predobro poznam in vem, da sem še zaradi službenih razlogov komaj komaj dobila od nje, kar me je zanimalo. Oz. sem morala do nje pristopati s prav posebej 'izdelanim' slinjenjem... pa je šlo za moje vožnje!
Predlagam, da se za vse tovrstne informacije enostavno obrnete na Uroša Filipliča (E-pošta: filiplic.uros@gmail.com) in on Vam bo pomagal v zvezi z vsem, kar vas zanima.
Srečno!
tule pa malo sanjaš... Ga. Novakova ima preveč drugega dela, da bi nekim norcem s foruma o vlakih, ki jih parne lokomotive in muzejc prostočasno ZANIMAJO, dala info o vožnjah!!!!
Jo pa predobro poznam in vem, da sem še zaradi službenih razlogov komaj komaj dobila od nje, kar me je zanimalo. Oz. sem morala do nje pristopati s prav posebej 'izdelanim' slinjenjem... pa je šlo za moje vožnje!
Predlagam, da se za vse tovrstne informacije enostavno obrnete na Uroša Filipliča (E-pošta: filiplic.uros@gmail.com) in on Vam bo pomagal v zvezi z vsem, kar vas zanima.
Srečno!
- Mojster_Strojevodja
- Direktor
- Prispevkov: 1960
- Pridružen: 09.08.2005, 19:43
- Kraj: Bled
- Kontakt:
Na oba naslova sem posredoval prošnjo, glede voženj. Tako, da zdej bomo pa vidl kako pa kaj.
Če ne gre uporabi večje kladivo.
"Half the job is in the discovery; the other half is having the courage to present the findings."
"Everyone is a genius at least once a year. The real geniuses simply have their bright ideas closer together."
"Half the job is in the discovery; the other half is having the courage to present the findings."
"Everyone is a genius at least once a year. The real geniuses simply have their bright ideas closer together."
super, šefe!
Da vidimo, kdo bo prej kaj javil.
Vožnje do konca letošnjega leta naj bi se dogajale:
- 5. november (Redipuglia-Most na Soči) - CLUB d.o.o.
- 10. november (martinovanje; če se ne motim v smeri Ormoža, a ne dam roke v ogenj za relacijo)
- 17. december (Gorizia Centrale - Nova Gorica - Bled) - CLUB d.o.o.
Pred nekaj tedni je to še veljalo. Če bo 33tka usposobljena za vožnjo do začetka novembra, seveda...
Da vidimo, kdo bo prej kaj javil.
Vožnje do konca letošnjega leta naj bi se dogajale:
- 5. november (Redipuglia-Most na Soči) - CLUB d.o.o.
- 10. november (martinovanje; če se ne motim v smeri Ormoža, a ne dam roke v ogenj za relacijo)
- 17. december (Gorizia Centrale - Nova Gorica - Bled) - CLUB d.o.o.
Pred nekaj tedni je to še veljalo. Če bo 33tka usposobljena za vožnjo do začetka novembra, seveda...
Iz prve roke sem dobila v SŽ muzeju danes informacijo, da letos 33tka NE BO VEČ VOZILA.
Namenjena je na popravilo v Zrenjamin (ko bo res šla, bomo v to dejansko verjeli).
Za vse druge info (točna okvara in možnost, da bo namesto 33tke vozila italijanska lokomotiva) so pa sočvekači bolj podkovani.
p.s. Vožnja 5.11., ki sem jo napovedala v prejšnjem prispevku ni v planu. Se opravičujem in popravljam informacijo. Ostali dve sta v igri.
LPu
Namenjena je na popravilo v Zrenjamin (ko bo res šla, bomo v to dejansko verjeli).
Za vse druge info (točna okvara in možnost, da bo namesto 33tke vozila italijanska lokomotiva) so pa sočvekači bolj podkovani.
p.s. Vožnja 5.11., ki sem jo napovedala v prejšnjem prispevku ni v planu. Se opravičujem in popravljam informacijo. Ostali dve sta v igri.
LPu
Sramota?
Sramota da in ne....vendar...
Po mojem mnenju je pri nas pravi čudež, da je vozna kakšna parna lokomotiva nasploh.Glede na neverjetno pomanjkanje sredstev za izjemno pomembna področja na železnici....skratka , vsa čast tistim, ki so omogočali vzdrževanje parnih lokomotiv do zdaj.
Po mojem mnenju je pri nas pravi čudež, da je vozna kakšna parna lokomotiva nasploh.Glede na neverjetno pomanjkanje sredstev za izjemno pomembna področja na železnici....skratka , vsa čast tistim, ki so omogočali vzdrževanje parnih lokomotiv do zdaj.
Sramota?
Sramota je to, da se SŽ razglašajo za "družbo, ki posluje po gospodarskih načelih", hkrati pa se obnašajo, kot da jim je pojem TRŽENJE popolnoma tuj. Muzejski vlak je tržna kategorija prometa, z dodatnim kulturnim pomenom, ki lahko zelo veliko prispeva k ugledu in imidžu podjetja. Pričakovali bi, da bi SŽ muzejski vlak promovirale in prodajale kot enega svojih najbolj reprezentančnih produktov. Toda kljub rastočemu povpraševanju po vožnjah, ki je plod požrtvovalnega dela nekaterih zasebnih podjetij in posameznikov, se zdi, da bi na SŽ radi kar najmanj vozili (kar vprašajte Uršiko ...) Izmišljajo si raznorazne izgovore (npr. da na isti dan ne moreta voziti dva muzejska vlaka, ker imajo samo eno drezino opremljeno z gasilno opremo - kot da ni gasilskega društva skoraj v vsaki vasi), pa tudi pravilniki in navodila za vožnje muzejskih vlakov so v nekaterih (žal premnogih) točkah smešni če ne celo bedasti in vrh vsega povzročajo še dodatne nepotrebne stroške.
Drugod imajo "Dampflokfeste" in podobno, pri nas pa trepetamo, ali bomo z eno mašino zvozili sezono ... Turistov pa vsako leto več.
Sramota je to, da se SŽ razglašajo za "družbo, ki posluje po gospodarskih načelih", hkrati pa se obnašajo, kot da jim je pojem TRŽENJE popolnoma tuj. Muzejski vlak je tržna kategorija prometa, z dodatnim kulturnim pomenom, ki lahko zelo veliko prispeva k ugledu in imidžu podjetja. Pričakovali bi, da bi SŽ muzejski vlak promovirale in prodajale kot enega svojih najbolj reprezentančnih produktov. Toda kljub rastočemu povpraševanju po vožnjah, ki je plod požrtvovalnega dela nekaterih zasebnih podjetij in posameznikov, se zdi, da bi na SŽ radi kar najmanj vozili (kar vprašajte Uršiko ...) Izmišljajo si raznorazne izgovore (npr. da na isti dan ne moreta voziti dva muzejska vlaka, ker imajo samo eno drezino opremljeno z gasilno opremo - kot da ni gasilskega društva skoraj v vsaki vasi), pa tudi pravilniki in navodila za vožnje muzejskih vlakov so v nekaterih (žal premnogih) točkah smešni če ne celo bedasti in vrh vsega povzročajo še dodatne nepotrebne stroške.
Drugod imajo "Dampflokfeste" in podobno, pri nas pa trepetamo, ali bomo z eno mašino zvozili sezono ... Turistov pa vsako leto več.
Tako počasi se prebujamo ...
740 108 je že v Novi Gorici!
Jutri zjutraj gre z našo štiriosno garnituro v Sredipolje (Redipuglia), od koder je odhod ob 8.32, naprej pa takole:
Nova Gorica 9.32-9.40, Anhovo 9.58-10.07 (križa 22420), Most
na Soči 10.29.
Povratek:
Most na Soči 16.05, Nova Gorica 16.45-16.50 , Gorizia 17.07-17-43,
Redipuglia 18.02.
Na lokomotivi so prostovoljci tržaškega društva Ferstoria, kurijo jo z našim (beri: češkim) premogom.
Vsem, ki nameravate vlak jutri spremljati, želim veliko dobrih fotk - upam, da se bo kakšna znašla tudi v galeriji!
LP
Čišo
Jutri zjutraj gre z našo štiriosno garnituro v Sredipolje (Redipuglia), od koder je odhod ob 8.32, naprej pa takole:
Nova Gorica 9.32-9.40, Anhovo 9.58-10.07 (križa 22420), Most
na Soči 10.29.
Povratek:
Most na Soči 16.05, Nova Gorica 16.45-16.50 , Gorizia 17.07-17-43,
Redipuglia 18.02.
Na lokomotivi so prostovoljci tržaškega društva Ferstoria, kurijo jo z našim (beri: češkim) premogom.
Vsem, ki nameravate vlak jutri spremljati, želim veliko dobrih fotk - upam, da se bo kakšna znašla tudi v galeriji!
LP
Čišo
Tako počasi se prebujamo ...
728-022
Lokomotiva 728-022, ki jo obnavljajo v Šiški za tržaški železniški muzej, naj bi imela v torek 8.novembra preizkusno vožnjo do Kranja in nazaj. Ta novica je seveda uradno nepreverjena, vir je bil mojster, ki sodeluje pri obnovi lokomotive. Ko sem jo videl v delavnici, so pravkar odprli nekaj ležajev pogonskega drogovja. Če bodo uspeli odpraviti pregrevanje, ki je nastalo na prvi vožnji po postaji Šiška, bo vožnja v torek povsem verjetna.
Torej, prilika za fotosafari....
Torej, prilika za fotosafari....
-
- Vajenec
- Prispevkov: 28
- Pridružen: 28.09.2005, 15:13
- Kontakt:
Živio!ursika napisal/-a:Ojla!!!!
Bo kaj fotk včerajšnje vožnje iz Redipuglie z Italijani za očke past tud v galeriji??
LP Urša
3 fotografije sem naložil v galerijo.
FS 740.108 je v Novo Gorico pripeljala vlak z našimi muzejskimi vagoni, naprej v Most na Soči in nazaj v Novo Gorico in Gorico pa ji ji pomagala SŽ 664-120. Kolikor je meni znano, je bila pred tem zadnja vožnja 664 v Gorico 31.08.2003 (SŽ 664-116).
Lp Leon