Železniške postaje do danes še niso obnovili. Kljub temu pa objavljam nov potopis, morda pa se bo le kaj uredilo. Pa ne samo postaja. Postaja pa je res stara 138 let, saj je leta 1870 stekel promet po novi progi iz Ljubljane do Trbiža.Griffith napisal/-a:Na velikonočni ponedeljek je bilo zelo lepo vreme za kakšen sprehod in smo res šli s frendi na Zbilje na sadno kupo, nakar se jaz izmislim da gremo še na ŽP Medvode ker smo bili že tako blizu. Po pravici povedano nisem upal da bom videl en sam samcat vlak zaradi praznika. Rekli smo da postojimo 5 minut, potem pa gremo, toda ni minilo niti 5 minut ko nam je sam Bog poslal vlak iz LJ. Izjemna sreča. Bilo je pravo darilo.
Takole se je pripejlal iz LJ. Na levo se malo vidi... Ne vem kako bi tej bajti rekel. Šteje se za ŽP vendar je bolj podrtija, saj je potrebna temeljite obnove.
Kdaj so zgradili progo in ostalo pa prepisujem iz enega starega posta.
železocestnik napisal/-a:
V knjigi Ein Verkehrsweg erschliesst die Alpen, ki sta jo napisala avtorja: Rauter Dietmar in Rainer Herwig in ki jo je navedel tunelolog, je opisana proga od Ljubljane do Trbiža res podrobno. Navajam:
Proga je bila odprta v bivši Avstro - ogrski monarhiji dne 14. decembra 1870.
Zgradila jo je družba Rudolfove železnice (K.k. priv. Kronprinz Rudolf-Bahn - v nadaljevanju KRB)
Takrat je bila "kilometrirana" iz Ljubljane (postaja KRB Ljubljana, po prvi svetovni vojni Ljubljana - Šiška) proti Staremu Trbižu /Alt-Tarvis/.
Ko so zgradili in dali v promet leta 1873 še progo od Trbiža do Beljaka, so jo na novo označili od nove železniške postaje Trbiž.
Po prvi svetovni vojni pa se je vse obrnilo na glavo. Dežela Kranjska je izgubila tudi na tem področju del ozemlja. Meja med Kranjsko in Koroško je potekala na železniškem mostu čez Beli Potok/Weissenbach/, na razdalji 3,808 km od Trbiža.
Jugoslovanske državne železnice pa so "kilometrirale" iz Beograda navzven. Tako je železniška postaja Jesenice "dobila" kilometrino 630,2 km (oddaljenost do Beograda).
Izhodiščna postaja Rudolfove železnice postaja Ljubljana - Šiška je bila na km 101.844 (smo točni, ne )
Železniška postaja Medvode je bila na km 90.350 (JŽ: km 578.3).
V letih 1963 in 1964 se je vgradil tir za direkten prevoz postaje in tudi podaljšanje postaje z izgradnjo 5. tira.
Vir: vse prepisano iz zgoraj navedene knjige
Na območje postaje Medvode sem vstopil iz parkirnega prostora. Mimo je ravno pripeljal tovorni vlak s "prikolicami"...
Pogled proti postaji Medvode (smer Ljubljana).
Levi tir se uporablja verjetno le še za dovoz premoga...
Mogoče še premog pripeljejo s tovornjaki in ga tukaj samo prekladajo in prodajajo "na drobno"...
Ta "shramba" je verjetno le še za ropotijo...
Tukaj naj bi parkirali avtomobile prebivalci okoliških vasi in se odpeljali z vlakom na delo v Ljubljano. Ali je res tako, ne vem.
Pogled na postajo iz zahoda. Na levi je obnovljena gostilna Bencak (včasih "Pri kolodvoru")...
Pogled čez tire in skozi grmovje. Da, to je "prepovedana pot"...
Pogled na postajo Medvode...
...še ena "prepovedana pot".
Približujemo se postajnemu poslopju...
Sedaj se tudi ta druga "prepovedana pot" bolje vidi...
Pogled v smer Ljubljane...
Pogled na tire... Ja, pa saj po tem tiru vozijo vlaki...(glej odsev od tirnice)
Poglejmo si "šveler" malo od bliže...
Če tile "šraufi" kaj držijo...
Pa smo jo ujeli na "prepovedani poti"...
Tudi tale prag ni nič boljši od tistih na prejšnjih fotkah...
Pogled proti bivši čuvajnici (v smeri Ljubljana)...
Bivša čuvajnica od blizu...
Desna proga pelje v Ljubljano (enotirna proga)...
Se nadaljuje