Snežni odmetalnik
O uporabi Beilhacka (upam da se ga prav imenoval) vem malo manj. Težave so bile z menjalnikom, zato ga bilo treba potiskati z lokomotivo in ni bil najbolj uspešen. Ob dobavi Rolbe se je on stacioniral na Jesenicah kjer je bil v prioriteti.. Ob večjih snežnih padavinah na Gorenjskem je pomagala tudi Rolba. Ob obilnih snežnih padavinah leta 1986 ali 1987 je bil aktiven pri odmetavanju sipkega snežnega plazu pred postajo Zagorje iz smeri Sava.Dolfe napisal/-a:Florjan, koliko je v preteklosti bil uporbljan ta odmetalnik. Zdi se mi, da je bila zadnja zima kjer je prišel do izraza, leta gospodovega 1987. Po tistem, sta ta in nova Rollba, bila več ali manj le kot preventiva in grožnja zimi.
lp
Po temeljitejšem opazovanju sem videl, da se nahaja na vsakem komandnem pultu ročica za zagon DM (Gl. fotko od @Jembaha!).
Ima odmetalnik dva DM, prvega za vožnjo in drugega za odmetavanje?
Lp Signal
Ima odmetalnik dva DM, prvega za vožnjo in drugega za odmetavanje?
Lp Signal
Saj se bo kmalu pojavilo: Poceni prodamo rolbo. Malo rabljena (ker vsako leto ob sneženju crkne), malo vožena (samo poleti v lepem vremenu) ....
lp, b
Stoj vzravnano, veselo se nasmehni in pusti, da razmišljajo, zakaj si vedno dobre volje!
(¨`·.·´¨) Always
`·.¸(¨`·.·´¨) Keep
(¨`·.·´¨)¸.·´ Smiling!
`·.¸.·´
Stoj vzravnano, veselo se nasmehni in pusti, da razmišljajo, zakaj si vedno dobre volje!
(¨`·.·´¨) Always
`·.¸(¨`·.·´¨) Keep
(¨`·.·´¨)¸.·´ Smiling!
`·.¸.·´
tale ROLBA RR-6000 SŽ991-201 je zanimiva zato da se lahko na mestu
obrne v drugo smer, polmer obračanja je 6100 mm.Obračanje
se opravi na ravnem delu proge in je potrebno prvo kabino spustiti
v delovni položaj (100mm nad GRT).
Mam tud dve sliki (načrt), ki jih bom mogoče obajvil če bo deloval skener.
Je že mogoče videl kdo kako se obračajo, nekaj sem slišal celo da so se
šinobusi tudi obračali, je to res?
obrne v drugo smer, polmer obračanja je 6100 mm.Obračanje
se opravi na ravnem delu proge in je potrebno prvo kabino spustiti
v delovni položaj (100mm nad GRT).
Mam tud dve sliki (načrt), ki jih bom mogoče obajvil če bo deloval skener.
Je že mogoče videl kdo kako se obračajo, nekaj sem slišal celo da so se
šinobusi tudi obračali, je to res?
LP Anej
Šinobusi (812/818) se niso obračali. Zakaj pa bi se? Motorniki so imeli dva kom. pulta, prikolice so bile brez kom. pultov.AnejTS napisal/-a: . . .
Je že mogoče videl kdo kako se obračajo, nekaj sem slišal celo da so se
šinobusi tudi obračali, je to res?
So se pa prestavljali motorniki na čelo ob menjavi smeri vlaka, razen če ni šlo za kombinacije M-P-M, M-P-P-M, M-M.
Lp Signal
A so mogoče kakšne motorje menjavali, ker jaz imam napisano takole:Regan 664 napisal/-a:Rolba Beilhack 991-001 se tudi obrne na mestu, obračanje je ročno, obrača pa se samo zgornji del snežnega odmetalnika.
Omenjena rolba ima dva DEUTZ motorja, motor za vožnjo ima 112 kW, motor za odmetalni del pa ima 231 kW.
V kabini se lahko nahaja največ 7 oseb.
Pogonski motor
Tip: KHD MWM TBD 234 V 16
moč: 774kW
število vrtljajev: 2100 vrt/min
hlajenje: vodno
Podatki so iz leta 1991, tako da je mogoče kakšna sprememba?
Glede šinobusa, sem od mame izvedel, ki se je vozila delati, da so ga zavrteli, nevem pa če je to 100%, ker še nisem videl kakšne slike ali podobnega.
LP Anej
KHD je Deutz!!!AnejTS napisal/-a: A so mogoče kakšne motorje menjavali, ker jaz imam napisano takole:
Pogonski motor
Tip: KHD MWM TBD 234 V 16
moč: 774kW
število vrtljajev: 2100 vrt/min
hlajenje: vodno
Podatki so iz leta 1991, tako da je mogoče kakšna sprememba?
Klöckner Humbolt Deutz AG
tistih 774kW je pa verjetno napaka...