Ljutomer - Gornja Radgona

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
Uporabniški avatar
Regan 664
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3349
Pridružen: 24.01.2006, 16:23

OdgovorNapisal/-a Regan 664 » 19.08.2006, 8:09

potem bo pa ta dva tedna kar zatišje v Murski soboti, ne bo nič rohnenja reganov. Ja, točno me zanima, če ima nabiralnik med pragerskim in Hodošemk kaj dela? Sklepam, da ko kmetje pobirajo sladkorno peso in jo vozijo na postaje je kar dosti dela. AMPAK; ker so nam iz bruslja dali jasen signal, da moramo TSO ormož nemudoma zapreti, bo šla po gobe tudi sladkorna pesa.

Kako bo pa z mednarodnim potniškim prometom recimo Drava? Bo ša enako proti čakovcu? Namen se imam odpravit na kmetijski sejem, pa bodo očitno kar problemi, saj je ormož pred ljutomerom. Se mi zdi, da iz te moke ne bo kruha. (mislim na potniški vlak med Ljutomerom in radgono)
Ma kdo kakšne ideje??
fan
Pom. strojevodje
Pom. strojevodje
Prispevkov: 50
Pridružen: 11.12.2005, 15:32
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a fan » 19.08.2006, 9:29

Saj Drave ni več. Čez Hodoš vozi le Citadella, ki pa bo najbrž vozila, na zaprtem odseku pa bo organiziran avtobusni prevoz.

Vprašanje o nabiralniku na tej progi je pa res zanimivo. Tudi mene zanima, ali ima nabiralnik kaj dela. V MS je gotovo kaj.
Vedno v iskanju novih železniških dogodivščin
Uporabniški avatar
Regan 664
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3349
Pridružen: 24.01.2006, 16:23

OdgovorNapisal/-a Regan 664 » 19.08.2006, 10:15

Ja, tako je, se opravičujem Citadelo sem mislil. Med drugim sem poslal to vprašanje tudi na informacije v potniškem prometu, pa ne vem če sploh mislijo odgovorit. Vprašanje, če so ljudje na drugi strani sploh usposobljeni za odgovarjanje po e-pošti ali pa znajo samo dvigovat slušalko. No upam, da bodo odgovorili v roku teh dveh tednov.

Ja, nabiralnik ima v MS zagotovo delo, ker sem ga kar nekajkrat videl, večinoma je bila španka. Zagotovo pa nima dela od beltincev pa do Hodoša. Na ptuju je tako veliko dela, tudi zaradi CD, potem Kidričevo, Ormož, Ljutomer. O ja, nabiralnik ima kar delo. Vprašanje, če en nabiralnik zmore celo pot od Pragerskega do Beltincev, saj je odsek relativno velik in veliko postaj.
541
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3417
Pridružen: 16.11.2005, 22:01

OdgovorNapisal/-a 541 » 19.08.2006, 10:47

Info Centri odgovarjajo na elektronske pošte. Vprašanje pa je, če ti na to vprašanje sploh lahko dogovorijo, saj te informacije do njih ponavadi pridejo relativno pozno.

Bodi pa prepričan, da bodo za vlaka 246/247 ustrezno poskrbeli, sploh sedaj, ko bo ta vlak namenjen za obisk sejma v Gornji Radgoni.
Uporabniški avatar
664-111
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1293
Pridružen: 05.05.2006, 18:25

OdgovorNapisal/-a 664-111 » 19.08.2006, 11:26

Nabiralnik vozi samo do MS do hodoša ni nabiralnika. Ja nabiralnik vsak dan premika samo včasih zelo dosti včasih pa 2 vagona vse je odvisno od tovora. Včasih nabiralnik premika do treh popoldne včeraj je bil pa gotov na vseh postajah ob enajstih je že stal v MS.


Za citadelo pa bodo nekaj uredili kot je rekel 541
LP
Matic
Uporabniški avatar
OrientExpress
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 453
Pridružen: 03.06.2006, 12:46

OdgovorNapisal/-a OrientExpress » 19.08.2006, 13:45

Eno neumno vprašanje: kaj je to nabiralnik? Očitno vrsta tovornega vlaka, ki ...?
Po nji peljal te ženico
bom na Dunaj, v Gradec, v Trst ... in v Carigrad:)
Uporabniški avatar
Regan 664
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3349
Pridružen: 24.01.2006, 16:23

OdgovorNapisal/-a Regan 664 » 19.08.2006, 14:21

Nobeno vprašanjeni neumno, če si res ne znaš poiskati odgovora.

Nabiralni vlak je vrsta tovornega vlaka, ki vozi na določenem odseku in dostavlja prazne vagone postajam ter odpelje polne. Seveda se pred tem poberejo podatki z vsake ŽP, kakšne vrste vagonov rabijo, ali imajo tovor naložen ipd. Nabiralni vlak vozijo na glavnih progav v večernem času (da ne ovirajo tekočega, predvsem potniškega prometa). Vagone, ki jih poberejo po postajah vedno odpeljejo do ranžirne postaje npr. na drčo v Zalog, da se razvrstijo po posameznih poteh.

Včasih je imel nabiralni vlak oz. ga še ima poseben vagon za osebje vlaka, to je premikača, sklepnega ter vodjo premika. Odvisno od potreb določene proge. Npr. na glavni progi Ljubljana Ilirska bistrica ta vagon ni potreben, ker se osebje spravi v lokomotivo, ki je največkrat meh, včasih tudi brižita. Drugače pa je na neelektrificiranih progah, saj v dizlu ponavadi ni veliko prostora, pa še samo eno kabino ima.

Če sem še kaj pozabil, me pa še dopolnite.
Uporabniški avatar
STIB
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 392
Pridružen: 18.04.2006, 11:57
Kraj: Zagreb, HR

OdgovorNapisal/-a STIB » 19.08.2006, 15:13

Torej, če prav razumem je nabiralnik tisto kar se je pred kakimi 40-50 leti imenovalo "Denčar". Od kod je ta beseda?
lp iz Zagreba
ZDRU
Uporabniški avatar
Regan 664
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3349
Pridružen: 24.01.2006, 16:23

OdgovorNapisal/-a Regan 664 » 19.08.2006, 16:26

Same dobre novice :lol: :lol:

Spoištovani g.Klemen!

V času trajanja 44. mednarodnega kmetijsko-živilskega sejma v Gornji Radgono ( od 26.08.2006 do 01.09.2006 ) ni napovedane pričakovane zapore proge. Vlak Citadella vozi po voznem redu; odhod iz Ljubljane ob 07.40, prihod na postajo Ljutomer ob 10.48. V času sejma bo vozil posebni vlak in sicer z odhodom iz postaje Ljutomer ob 11.00 uri in prihodom v Gornjo Radgono ob 11.37. V povratku bo odhod posebnega vlaka iz Gornje Radgone ob 17.30, prihod na postajo Ljutomer je ob 18.07. Nadaljevanje potovanja v Ljubljano je ob 18.19 uri in prihod v Ljubljano ob 21.31.

V času sejma bo posebni vlak na relaciji Ljutomer – Gornja Radgona – Ljutomer vozil vsak dan, prevoz s posebnim vlakom pa je brezplačen.

Lepo vas pozdravljam,

Jelica Majer
Info center Ljubljana
Holding Slovenske železnice, d.o.o.
PE Potniški promet
Kolodvorska 11, 1506 Ljubljana
Uporabniški avatar
Regan 664
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3349
Pridružen: 24.01.2006, 16:23

OdgovorNapisal/-a Regan 664 » 19.08.2006, 16:28

Denčar? Pojma nimam od kje bi prišla ta beseda. Sem pa siguren, da je južnega porekla in so jo pomoje izumili tisti prekaljeni mojstri, ki so vozili še parnjače.
Uporabniški avatar
E.L.
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 587
Pridružen: 20.08.2006, 11:47
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a E.L. » 20.08.2006, 12:40

Se mi je zdelo, da je proga uporabna samo za kmetijski sejem. Pozimi, ko je snežilo, se je videlo, da po parih tednih še ni v Gornjo radgono prišel vlak. Še dobro, da imajo Radensko.
Have a nice day!
fan
Pom. strojevodje
Pom. strojevodje
Prispevkov: 50
Pridružen: 11.12.2005, 15:32
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a fan » 20.08.2006, 14:32

E.L. napisal/-a:Se mi je zdelo, da je proga uporabna samo za kmetijski sejem. Pozimi, ko je snežilo, se je videlo, da po parih tednih še ni v Gornjo radgono prišel vlak. Še dobro, da imajo Radensko.


Aja? Koliko pa kaj uporablja Radenska železniški tovorni promet? Kdo v G. Radgoni sploh uporablja železnico? Ali ne bi bilo mogoče, da bi Arkont svoje kontejnerje razpošiljal po svetu po železnici?
Vedno v iskanju novih železniških dogodivščin
Uporabniški avatar
664-111
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1293
Pridružen: 05.05.2006, 18:25

OdgovorNapisal/-a 664-111 » 20.08.2006, 21:25

v Radensko se skoraj vsak drugi dan peljeta 2 kontejnerja in vmes še kakšen vagon za steklenice. V radgoni pa nalagajo hlode ponavadi na enga redko dva Eas-a.
LP

Matic
IC-Pohorje503

OdgovorNapisal/-a IC-Pohorje503 » 21.08.2006, 19:38

fan napisal/-a:Saj Drave ni več. Čez Hodoš vozi le Citadella, ki pa bo najbrž vozila, na zaprtem odseku pa bo organiziran avtobusni prevoz.

Vprašanje o nabiralniku na tej progi je pa res zanimivo. Tudi mene zanima, ali ima nabiralnik kaj dela. V MS je gotovo kaj.


že vem NI VEČ VOZI IC 245/244 DRAVA,da res žalosten in škoda da res lepo vozi za prekmurje..... "DRAVA JE ZAKON!" HEHE :>
električar
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 304
Pridružen: 17.08.2006, 13:47

OdgovorNapisal/-a električar » 21.08.2006, 23:28

Glede proge na Madžarskem: zemljevidi vseh evropskih žel. omrežij so na http://bueker.net/trainspotting/maps/php. Vsebujejo širino in št. tirov, napetost vozne meže ...

Lp

Mitja

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 14 gostov