DB Pobrala ICE-T s prometa (in mala uganka)
- zbowe
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1189
- Pridružen: 19.09.2007, 16:14
- Kraj: Na sončni strani Krasa
- Kontakt:
DB Pobrala ICE-T s prometa (in mala uganka)
DB je od 25.oktobra pobrala s prometa vse ICE-T vlake, zaradi problemov na vozičkih. Kot vsi veste, so ICE-T vlaki na nagibno tehniko.
Bom uganite kdo proizvaja vozičke ICE-T-jev?!?
Bom uganite kdo proizvaja vozičke ICE-T-jev?!?
Je čut cuh na kaluneh, fanti bu dež!
Maaaamaaaaaaaaaaa. Tudi meni pingo!
Prvo krašouc, pole primorc, pole slovenc. Tljan smo na karti.
Maaaamaaaaaaaaaaa. Tudi meni pingo!
Prvo krašouc, pole primorc, pole slovenc. Tljan smo na karti.
Re: DB Pobrala ICE-T s prometa (in mala uganka)
Alstom? Konkretno bivši Fiat Ferroviaria?zbowe napisal/-a:Bom uganite kdo proizvaja vozičke ICE-T-jev?!?
Goran
Re: DB Pobrala ICE-T s prometa (in mala uganka)
Ja sej vso nagibno tehniko proizvaja Fiat Ferroviaria, sej je Alstom moral kupit še patent od Fiata za nagibno tehniko, ki je bil vreden 900 milijonov €!Gorchi napisal/-a:Alstom? Konkretno bivši Fiat Ferroviaria?zbowe napisal/-a:Bom uganite kdo proizvaja vozičke ICE-T-jev?!?
- OrientExpress
- Strojevodja I
- Prispevkov: 453
- Pridružen: 03.06.2006, 12:46
Zakaj pa potem večina železničarske jeze leti na siemense, ob pendoline se pa nihče ne obrega tako silovito ?Signal napisal/-a:Prosim za link ali podrobnejši opis "crkovanja" podstavnih vozičkov pri naših Pendolinih.
Lep dan Signal
Po nji peljal te ženico
bom na Dunaj, v Gradec, v Trst ... in v Carigrad:)
bom na Dunaj, v Gradec, v Trst ... in v Carigrad:)
Zakaj ne? Naroči se pač po potrebi in finančni zmožnosti. Slovenija je pač tako majhna, da Pendolina niti obrniti ne moremo. Zato vozi EMG 310 med Ljubljano in Mariborom, le naprej - nazaj.Signal napisal/-a:Vprašanje ne sodi sem. Pa vseeno, ali obstaja železniška uprava, ki naroči le 3 garniture
Lp S
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
- OrientExpress
- Strojevodja I
- Prispevkov: 453
- Pridružen: 03.06.2006, 12:46
- to moraš objavit na hrvaškem železničarskem forumu, bodo vsi blaženi Hrvati prav tekmujejo v vicih o majhnosti Slovenije (in s tem zdravijo svoje frustracije z nemogočo obliko lastne države in tudi ne ravno megalomanskimi 50.000 km^2).Dolfe napisal/-a:Slovenija je pač tako majhna, da Pendolina niti obrniti ne moremo. Zato vozi EMG 310 med Ljubljano in Mariborom, le naprej - nazaj.
Po nji peljal te ženico
bom na Dunaj, v Gradec, v Trst ... in v Carigrad:)
bom na Dunaj, v Gradec, v Trst ... in v Carigrad:)
Re: DB Pobrala ICE-T s prometa (in mala uganka)
zbowe napisal/-a:DB je od 25.oktobra pobrala s prometa vse ICE-T vlake, zaradi problemov na vozičkih. Kot vsi veste, so ICE-T vlaki na nagibno tehniko.
Bom uganite kdo proizvaja vozičke ICE-T-jev?!?
Včeraj sem prebral na ZDF teletekstu, da bodo omenjena vozila stala predvidoma do Božičnih praznikov. V juliju so imeli izredni dogodek zaradi napake na osni dvojici. Sredi septembra so pri kontrolnem pregledu odkrili zopet napako, zato so vzeli vozila iz prometa. Pri nadaljnjih pregledih ICE-jev so našli napako na osi in to razpoko globine 1mm.
Tudi oni imajo veliko problemov z njihovimi nagibnimimvlaki. Mislim ,da imajo kar 50% v izpadu.OrientExpress napisal/-a:- to moraš objavit na hrvaškem železničarskem forumu, bodo vsi blaženi Hrvati prav tekmujejo v vicih o majhnosti Slovenije (in s tem zdravijo svoje frustracije z nemogočo obliko lastne države in tudi ne ravno megalomanskimi 50.000 km^2).Dolfe napisal/-a:Slovenija je pač tako majhna, da Pendolina niti obrniti ne moremo. Zato vozi EMG 310 med Ljubljano in Mariborom, le naprej - nazaj.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )