342 - Moped in tehnika
Še nekaj sličic iz VN oddelka:
1.
2.
Domača elektrarna. Motor-generator s 65kW razpoložljive moči. Ampak, kateri je kateri - to je vprašanje?
3.
Kontaktorji za vklop ventilacije in kompresorja(ev)
4.
Menjalnik smeri vožnje in kombinator vleka/zavirane.
5.
Veliki kombinator "CIC". Služi za šentiranje vlečnih motorjev.
6.
In še vsi trije skupaj: Kombinator šentiranja CIC, menjalnik smeri vožnje INV in v ozadju kombinator za vleko/zaviranje CTF.
1.
2.
Domača elektrarna. Motor-generator s 65kW razpoložljive moči. Ampak, kateri je kateri - to je vprašanje?
3.
Kontaktorji za vklop ventilacije in kompresorja(ev)
4.
Menjalnik smeri vožnje in kombinator vleka/zavirane.
5.
Veliki kombinator "CIC". Služi za šentiranje vlečnih motorjev.
6.
In še vsi trije skupaj: Kombinator šentiranja CIC, menjalnik smeri vožnje INV in v ozadju kombinator za vleko/zaviranje CTF.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Zanimivo vprašanje, še bolj interesantno pa je, da se namesto statičnega pretvornika uporablja tako varianto (torej, z leti uporabe ni prišlo do posodobitve). In če me spomin ne vara, se rabi za pretvarjanje 3 kV napetosti v 380 AC trifazno... Je pa vsekakor uporabna obtežitev lokomotive, da ne leti prehitroDolfe napisal/-a:Domača elektrarna. Motor-generator s 65kW razpoložljive moči. Ampak, kateri je kateri - to je vprašanje?
Goran
Statičen razsmernik, iz 3kv DC, v 3 x 250 AC 50Hz, je prišel k nam šele s Siemensovim Desirojem. Najverjetneje prej niti obstajal ni. Vsaj serijsko ne.
Z njim pa cel kup težav. Od tega, da se hudo pogosto kvari, da rabi digitalno (računalniško) krmilje, do tega, da je astronomsko drag.
Brez veze toliko vlagati v že napol odslužene Mopede. Teh nekaj let (25), bodo že lahko zdržali s staro opremo. Sicer pa si lahko ogledaš zunanja vzvratna ogledala 21.stoletja, pa bo vsakemu vse jasno.
Z njim pa cel kup težav. Od tega, da se hudo pogosto kvari, da rabi digitalno (računalniško) krmilje, do tega, da je astronomsko drag.
Brez veze toliko vlagati v že napol odslužene Mopede. Teh nekaj let (25), bodo že lahko zdržali s staro opremo. Sicer pa si lahko ogledaš zunanja vzvratna ogledala 21.stoletja, pa bo vsakemu vse jasno.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Gorči, takrat ko je komaj prvih nekaj Desirojev komaj šele pričelo voziti, so že šefi nosili plan odhoda Gomulk. In rok prenehanja eksploatacije zadnje Gomulke je bil oddaljen le dve leti, ter slovo za vekomaj.Gorchi napisal/-a:Cokla, si me prehitel Če bomo mopede srečevali na naših tirih še po letu 2013, bomo dobri...
Kaj pa danes, po štirikratnem nategu tega plana, se pravi po osmih letih?
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Na nekaj Mopedov ( 010 , 015 , 020 , 22 , 25 ,027 ) so vgradili vijačni kompresor , ki izgleda takole:
kompleten sklop
spodaj kompresor , ki je povsem zaprt; zgoraj sušilna naprava
krmilna omarica
kompleten sklop
spodaj kompresor , ki je povsem zaprt; zgoraj sušilna naprava
krmilna omarica
Zadnjič spremenil cokla, dne 02.11.2008, 11:18, skupaj popravljeno 1 krat.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
@cokla, super.
Lahko več napišeš o sušilni napravi (princip delovanja, ...)?
MMG, zakaj sta dva režima obratovanja stalno/prekinjeno?
Lep pozdrav Signal
Lahko več napišeš o sušilni napravi (princip delovanja, ...)?
MMG, zakaj sta dva režima obratovanja stalno/prekinjeno?
Lep pozdrav Signal
Sušilna naprava deluje impulzno tudi med delovanjem kompresorja. odvisno od časovnih nastavitev . Nastaviš pa inerval ispihovanja in dolžino le tega. je pa pozimi malo težav , ker je cevka za ispihovanje premalega presekain rada zamrzne. Zato si jaz pozimi nastavim kratek interval ter daljši impulz.Signal napisal/-a:@cokla, super.
Lahko več napišeš o sušilni napravi (princip delovanja, ...)?
MMG, zakaj sta dva režima obratovanja stalno/prekinjeno?
Lep pozdrav Signal
Režim delovanja pa je zato dvojni , ker kompresor deluje dvostopenjsko. Naprej se zažene in po cca 10 sekundah zapre izzračevačlne ventile in začne črpat zrak. Zagon je težak zato je dvostopenjski. Ko se zrak načrpa se spet odprejo izzračevalni ventili in kompresor se še vrti cca 20 sekund in se stem tudi ohlaja. Nato sledi popoplen izklop.To je normalen način delovanja kompresorja-prekinjeno.
Stalen način pa pride v poštev obkvari statičnega vzbujanaj MG. Ob prestavitvi na baterijsko vzbujanje se prestavi stikalo nakrmilni omarisi v " Stalno" delovanje in kompresor ob zagonu deluje vedno v prvi stopnji. Se pravi se vedno vrti in ko je v rezervoarjih dovolj zraka so izzračevalni ventili odprti i nzrak gre v atmosfero.Ko zraka zmanjka se ti ventili zaprejo in črpanje se začne. Podobno je pri kompresorjih na diesel lokomotivah , ki se tudi stalno vrtijo.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Moram te popravit. Bil je občutljiv , ker so pri vgradnji pozabili na dotok svežega zraka s strani in so naredili pokrove brez rež. To so potem popravili. Se mi zdi...Dolfe napisal/-a:Temeljit opis, cokla.
Nekaj pa bom še jaz dodal. Ta kompresor je zelo občutljiv na pregretje, oz. vročino. Poletni meseci so za njega smrt in vzrok marsikakšnemu obležanju.
Ni ga čez klasičen batni kompresor. Sploh če sta dva. In Moped, ter Meh imata po dva.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )