skrivnostna 361
Na fotki kontrolne plošče so uokvirjene tri svetilke, ki prikazujejo vrsto vezave vlečnih EM (serijska, serijsko-paralelna, paralelna).
Čemu je potrebna indikacija, ko pa je vezava določena s položajem ročice kontrolerja?
Na isti fotki je s puščico označeno stikalo (pretikalo) za izbiro načina delovanja kompresorja (položaj levo: direktno, položaj sredina: izklop, položaj desno: avtomatsko).
Ali pomeni način direktno obratovanje z izločenim tlačnim stikalom, avtomatsko pa z vključenim tlačnim stikalom?
Kdaj se uporablja direktno in kdaj avtomatsko delovanje?
MMG, zdi se mi, da ima tudi Brižita možnost izbire načina delovanja kompresorja.
Lep pozdrav Signal
Čemu je potrebna indikacija, ko pa je vezava določena s položajem ročice kontrolerja?
Na isti fotki je s puščico označeno stikalo (pretikalo) za izbiro načina delovanja kompresorja (položaj levo: direktno, položaj sredina: izklop, položaj desno: avtomatsko).
Ali pomeni način direktno obratovanje z izločenim tlačnim stikalom, avtomatsko pa z vključenim tlačnim stikalom?
Kdaj se uporablja direktno in kdaj avtomatsko delovanje?
MMG, zdi se mi, da ima tudi Brižita možnost izbire načina delovanja kompresorja.
Lep pozdrav Signal
- zbowe
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1189
- Pridružen: 19.09.2007, 16:14
- Kraj: Na sončni strani Krasa
- Kontakt:
Zadnjič spremenil zbowe, dne 14.11.2008, 16:10, skupaj popravljeno 1 krat.
Je čut cuh na kaluneh, fanti bu dež!
Maaaamaaaaaaaaaaa. Tudi meni pingo!
Prvo krašouc, pole primorc, pole slovenc. Tljan smo na karti.
Maaaamaaaaaaaaaaa. Tudi meni pingo!
Prvo krašouc, pole primorc, pole slovenc. Tljan smo na karti.
Na vseh lokomotivah je delovanje kompresorja avtomatsko, krmiljeno s tlačnim stikalom. Če avtomatika zataji, potem se strojevodja posluži ročnega krmiljenja. Pneumatski sistem je varovan pred previsokim tlakom z varnostnim ventilom.Signal napisal/-a: Na isti fotki je s puščico označeno stikalo (pretikalo) za izbiro načina delovanja kompresorja (položaj levo: direktno, položaj sredina: izklop, položaj desno: avtomatsko).
Ali pomeni način direktno obratovanje z izločenim tlačnim stikalom, avtomatsko pa z vključenim tlačnim stikalom?
Kdaj se uporablja direktno in kdaj avtomatsko delovanje?
MMG, zdi se mi, da ima tudi Brižita možnost izbire načina delovanja kompresorja.
Lep pozdrav Signal
V določenih primerih si mora strojevodja zagotoviti dovoljšno rezervo zraka. Takrat se posluži direktnega (prisilnega) vklopa kompresorja. To je vsakdanji primer pred postajo Jesenice in Dobova, ko se s spuščenim OT zapelje pod drugačno napetost.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Pozdravljeni,
naj še jaz primaknem drobec k temi. Trišestenka se mi zdi prav privlačna lokomotiva, zato sem jo izbrskal iz knjige
"Sto godina železnica Jugoslavije, Zbornik članaka povodom stogodišnjice železnica jugoslavije, Izdanje redakcije Štamparskog preduzeća Jugoslavenskih železnica, Beograd 1951 godine"
Očitno gre za zelo zgodnjo fotografijo, lahko, da celo predvojno, saj na lokomotivi ni grba JŽ. Ali lahko kdo identificira, kje je bila slika posneta?
Lep pozdrav s Ptuja,
Tono
naj še jaz primaknem drobec k temi. Trišestenka se mi zdi prav privlačna lokomotiva, zato sem jo izbrskal iz knjige
"Sto godina železnica Jugoslavije, Zbornik članaka povodom stogodišnjice železnica jugoslavije, Izdanje redakcije Štamparskog preduzeća Jugoslavenskih železnica, Beograd 1951 godine"
Očitno gre za zelo zgodnjo fotografijo, lahko, da celo predvojno, saj na lokomotivi ni grba JŽ. Ali lahko kdo identificira, kje je bila slika posneta?
Lep pozdrav s Ptuja,
Tono
Re: skrivnostna 361
Danes je "leteči vlak" v temi Muzejske lokomotive na postajah objavil fotografije Brede 001 iz CD Moste (namenoma ponavljam še tukaj fotke!):
Odkar sem jo prvič videl mi nekako ne gre v račun, zakaj je podvozje takšne barve - ni ne temno rjavo, ni črno ampak rdeče. Čemu, je bila res taka?leteči vlak napisal/-a:Malo sem sicer v dilemi; je muzejska, je dama, ni pa parna lokomotiva...
SŽ 361 (Breda) pred CD Moste
Goran
Re: skrivnostna 361
Po moje so vrgli na njo tisto, kar je pač bilo pri roki in najceneje. In zdi se mi, da je to kar temeljna barva. Včasih smo ji rekli "mini".
Postavi se v tiste čase. Materiala je bilo hudo malo, dobival se je le po političnih zvezah, pa še precej drag je bil. Tako so nagnali kar vajence, da malce počistijo skladišče in rezultat je bolj rdečkasta barva.
Saj je čist OK. Glavno da ne rjavi.
Postavi se v tiste čase. Materiala je bilo hudo malo, dobival se je le po političnih zvezah, pa še precej drag je bil. Tako so nagnali kar vajence, da malce počistijo skladišče in rezultat je bolj rdečkasta barva.
Saj je čist OK. Glavno da ne rjavi.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Re: skrivnostna 361
Kar jaz pomnim je bila take barve , mogoče malo bolj rjavo to vleče nekoliko na rdeče , ampak to so malenkosti.
Re: skrivnostna 361
1216, a to v času službe ali kot razstavni eksponat? Mene namreč zanima v času službe saj kar sem videl fotk in tako ali drugače slišal kaj o tem, so govorili le o črni barvi. Tudi za zgoraj nisem čisto ziher, mogoče je malce prebleda kot iz časa službe. Naj bi pa dotična bila relativno popolna - mogoče če bi zbrali denar za revizijo bi bila potem celo vozna
Goran
Re: skrivnostna 361
a ni na avstrijskih progah tudi nekaj takega vozilo še ene 15-20 let nazaj?
Re: skrivnostna 361
Tale zagotovo ne, verjetno imaš v mislih ÖBB 1020.kvak napisal/-a:a ni na avstrijskih progah tudi nekaj takega vozilo še ene 15-20 let nazaj?
Goran
Re: skrivnostna 361
V Zagrebškem muzeju stoji 201-ka, link do slike lepim zato, ker je slika prevelika za objavo tukaj. Ta pa ima povsem črno podvozje. Kje je prava barvna varianta morda nekje vmes.
Tine
Re: skrivnostna 361
Tukaj je slika 201 z staro barvo s katero je prišla na Hrvaško.
Slika pa je iz razprave o barvanju te lokomotive v želežniškem muzeju v Zagrebu.
http://zeljeznice.net/forum/viewtopic.p ... sc&start=0
Tukaj sta še dve stari sliki te lokomotive v Zagrebu:
http://www.railfaneurope.net/ric/pictures_361.htm
Še ena barvna slika 361-tice iz leta 1977 ampak se barva podvozja zaradi umazanije bolj slabo razloči.
http://www.flickr.com/photos/spoorvliet ... 847546876/
Lp
Slika pa je iz razprave o barvanju te lokomotive v želežniškem muzeju v Zagrebu.
http://zeljeznice.net/forum/viewtopic.p ... sc&start=0
Tukaj sta še dve stari sliki te lokomotive v Zagrebu:
http://www.railfaneurope.net/ric/pictures_361.htm
Še ena barvna slika 361-tice iz leta 1977 ampak se barva podvozja zaradi umazanije bolj slabo razloči.
http://www.flickr.com/photos/spoorvliet ... 847546876/
Lp