Vlak 14 (30.08.2006)
Vlak 14 (30.08.2006)
Kaj se je danes zgodilo temu Pendolinu? Iz Celja je šel zamujen 1 minuto, odhoda s Pragerskega pa še do sedaj ni bilo. No in vlak tudi dejansko do sedaj še ni prišel v Maribor.
Re: Vlak 14 (30.08.2006)
že prihod v Mariboru +45 min in zamude! :>541 napisal/-a:Kaj se je danes zgodilo temu Pendolinu? Iz Celja je šel zamujen 1 minuto, odhoda s Pragerskega pa še do sedaj ni bilo. No in vlak tudi dejansko do sedaj še ni prišel v Maribor.
Ena garnitura ja v soboto kot vlak 14 v bližini Pragerskega povozila moškega in je poškodovana maska na strani 005 (kar lahko prebereš med temami o ID na tej strani). Danes je pa Pendolino spet nekaj "nagazil", ker so se v MB na postaji pogovarjali, da bo spet prišla garnitura "razmrcvarjena" v Maribor. No očitno so garnituro kar vrnili v Ljubljano. Tako da sedaj kot kaže, je trenutno v prometu samo ena garnitura ICSa.Regan 664 napisal/-a:Že včeraj je vozila nadomestna garitura ICSa, tisti zadnji, ko pride v Ljubljano okrog 10 h zvečer je bil siemens in je pripeljal "izjemoma" na 6 tir. Pa kaj se spet kvarijo??
Ker se je to očitno že dogajalo, me zanima, iz katerega materiala so izdelane te maske. Se samo popravijo ali zamenjajo v celoti?Regan 664 napisal/-a:Klinc, pa te maske, estetsko je že, funkcionalno pa zagotovo ne. Bi morali voziti pri nas ruski hitri vlaki, pa si ne bi noben upal čez progo brez zapornic.
Druga možnost se mi zdi hitrejša . Pri tem pa me zanima ali imajo maske ˝na zalogi˝?
Če jih imajo, kje jih hranijo,
če jih nimajo, koliko časa traja dobavni rok nove?
LP
To bo pa vprašanje za kakšnega, ki dela v CD Moste. Po moje so na zalogo samo tisti deli, ki se res hitro obrabijo ali kaj drugega, ostalo je pa po naročilo oz. dobavi. Po moje so ti roki, odvisno kako jih spoštujejo makaronarji, nekaj dni, mogoče teden, seveda če gre za nenapovedana in neprevelika popravila.
Podobno, kot bi bilo vozilo na reviziji. Le da se takrat že ve, kaj se bo menjavalo in mora biti to na zalogi, razen če je spet kaj nepredvidljivega.
Podobno, kot bi bilo vozilo na reviziji. Le da se takrat že ve, kaj se bo menjavalo in mora biti to na zalogi, razen če je spet kaj nepredvidljivega.
Marko, sam tisto trčenje ni bilo tako nedolžno. Sej je bil tudi podstavni voziček uničen in vsa napeljava v sprednjem delu pendolina.
Ampak, sem pa mislim da so italjani bolj korektni pri dobavljanju delov, makaronarji pa taki. No sicer je tega Fiata kupil francoski Alsthom, zato je po naših progah vozil en časa testni pendolino, ki je bil polepljen z nalepkami omenjene francoske družbe.
Ampak, sem pa mislim da so italjani bolj korektni pri dobavljanju delov, makaronarji pa taki. No sicer je tega Fiata kupil francoski Alsthom, zato je po naših progah vozil en časa testni pendolino, ki je bil polepljen z nalepkami omenjene francoske družbe.
Vse je iz poliestra.
Za "hitro" dobavo rezervnih delov smo v glavnem krivi kar sami, oz. naša zakonodaja. Ta namreč zahteva vse tiste birokratske postopke o: potrebi po določenem rezervnem delu, o izbiri ponudbe, izbiri dobavitelja ........
Isti šmorn kot tiste mize.......samo da ni tako popularno za javnost.
lp
Za "hitro" dobavo rezervnih delov smo v glavnem krivi kar sami, oz. naša zakonodaja. Ta namreč zahteva vse tiste birokratske postopke o: potrebi po določenem rezervnem delu, o izbiri ponudbe, izbiri dobavitelja ........
Isti šmorn kot tiste mize.......samo da ni tako popularno za javnost.
lp
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!