ELEKTRIFIKACIJA BOHINJSKE PROGE
Sej verjetno si vsi želimo, da bi bile v Sloveniji vse proge enkrat elektrificirane. vendar moramo biti realisti in ne moremo pričakovati od SŽ in države, da se delajo neke stvari, ki sicer niso toliko pomembne, saj konec koncev še za pomembne stvari ni denarja.
Po moje bi morale biti prioritetne naslednje stvari:
1) gradnja dveh elektrificiranih tirov KP-Divača
2) elektrifikacija in izgradnja drugega tira na odseku Pragersko Hodoš (mogoče Ormož-lendava-Pice)
3) izgradnja drugega tira jesenice-Lj
4) izgradnja drugega tira MB-Šentilj
5) izgradnja trikotnika (Tivoli) oz. obvoza na relaciji Koper-jesenice
6) drugo elektrifikacija Bohinjske...
Poleg tega bo seveda potrebno vzdrževati in predvsem posodabljati signalnovarnostne naprave, APB, postavitev zapornic na križanjih ipd.
Po moje je to kar sem napisal izvedljivo do leta 2050. Se strinjate?
Po moje bi morale biti prioritetne naslednje stvari:
1) gradnja dveh elektrificiranih tirov KP-Divača
2) elektrifikacija in izgradnja drugega tira na odseku Pragersko Hodoš (mogoče Ormož-lendava-Pice)
3) izgradnja drugega tira jesenice-Lj
4) izgradnja drugega tira MB-Šentilj
5) izgradnja trikotnika (Tivoli) oz. obvoza na relaciji Koper-jesenice
6) drugo elektrifikacija Bohinjske...
Poleg tega bo seveda potrebno vzdrževati in predvsem posodabljati signalnovarnostne naprave, APB, postavitev zapornic na križanjih ipd.
Po moje je to kar sem napisal izvedljivo do leta 2050. Se strinjate?
jure80 napisal/-a:So pa v preteklosti obstajali načrti za elektrifikacijo dolenjske proge (Lj - Trebnje - Sevnica; obvozna proga v primeru zapore čez Zidani most).
V sredini 80. let se je resno delala študija o hitri progi Ljubljana - Zagreb, po dolenjski strani. Mišljena je bila povsem nova trasa za hitrost 160 km/h.
Zakaj je vse skupaj v vodo padlo, se pa tako ve.
lp
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Tako Jure80 kot Dolfe imata oba prav.
Načrtovana je bila hitra proga iz Ljubljane proti Zagrebu po dolenjskem koncu, kjer bi se potem vrnila tam nekje okoli Brežic na obstoječo traso.
Ravno tako pa je bila načrtovana elektrifikacija dolenjske proge in to ne do Novega Mesta, ampak preko Trebnjega na Sevnico. Ta proga je imela včasih status glavne obvozne proge. Dostikrat sem bil priča, ko je ob kakem ID na zasavski strani, potekal promet po dolenjki. Bilo je zelo zanimivo opazovati brzovlake na našem koncu. Dogajalo se je tudi to, da sta brzovlak vlekli dve Španki. Ravno tako smo videli tudi kak tovorni vlak, kateri ni sodil na naše tire po voznem redu. Dovolj zgovoren podatek, pa je tudi to, da so osno obremenitev prej povečali na odseku Trebnje - Sevnica kot pa Trebnje - Novo Mesto.
Načrtovana je bila hitra proga iz Ljubljane proti Zagrebu po dolenjskem koncu, kjer bi se potem vrnila tam nekje okoli Brežic na obstoječo traso.
Ravno tako pa je bila načrtovana elektrifikacija dolenjske proge in to ne do Novega Mesta, ampak preko Trebnjega na Sevnico. Ta proga je imela včasih status glavne obvozne proge. Dostikrat sem bil priča, ko je ob kakem ID na zasavski strani, potekal promet po dolenjki. Bilo je zelo zanimivo opazovati brzovlake na našem koncu. Dogajalo se je tudi to, da sta brzovlak vlekli dve Španki. Ravno tako smo videli tudi kak tovorni vlak, kateri ni sodil na naše tire po voznem redu. Dovolj zgovoren podatek, pa je tudi to, da so osno obremenitev prej povečali na odseku Trebnje - Sevnica kot pa Trebnje - Novo Mesto.
Tine
Tine, proga Ljubljana - Trebnje - Sevnica še vedno velja za glavno obvozno progo v primeru izrednega dogodka.
Ravno tako verjamem, da bodo v prihodnosti potegnil stare načrte ven in jih prilagodili novim razmeram.
Ampak, tako kot pravim. Eno koledarsko leto se na železnici množi z najmanj 10. Hja, saj je konec koncev tako pri vseh železniških upravah.
lp
Ravno tako verjamem, da bodo v prihodnosti potegnil stare načrte ven in jih prilagodili novim razmeram.
Ampak, tako kot pravim. Eno koledarsko leto se na železnici množi z najmanj 10. Hja, saj je konec koncev tako pri vseh železniških upravah.
lp
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Re: ELEKTRIFIKACIJA BOHINJSKE PROGE
Mislim da ni potrebno elektrificirati, bi pa lahko namesto fiat vlakov vozili SIEMENS DESIRO SERIJA 5022 (dizel), saj so fiati že zastareli.
Re: ELEKTRIFIKACIJA BOHINJSKE PROGE
Jih je treba najprej kupit...OBB napisal/-a:Mislim da ni potrebno elektrificirati, bi pa lahko namesto fiat vlakov vozili SIEMENS DESIRO SERIJA 5022 (dizel), saj so fiati že zastareli.
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER