Ljutomer - Gornja Radgona
Barbarpapa1 napisal/-a:Pozdravljeni
Imam karto K.u.K železniške mreže iz leta 1894, kjer je proga Špilje (Spielfeld)-Radgona-Ljutomer že vrisana. Povzava Ljutomera z Ormožem in Mursko Soboto se je vspostavila šele v kraljevini Jugoslaviji. Sam imam informacije, da je Radgonski železniški most bil močno poškodovan med II svetovno vojno. Iz časov Kraljevine Jugoslavije imam tudi podatek, da se je iz Maribora za Gornjo Radgono lahko potovalo preko Špilj in to brez potnega lista. Obstajal je mareč sirektni vagon, ki so ga v Šentilju zaklenili, prepeljali preko avstrijskega ozemlja in v Gornji Radgoni spet odklenili.
LP
Jože
mislim, da sem vas že opozoril na knjigo, ki jo je napisal ravnatelj Muzeja SŽ g. Bogič - Pregled razvoja železnišekga omrežja v Sloveniji in okolici - to knjigo sem z njegovim dovoljenjem prepisal in poskeniral vse zemljevide in jo najdete na že znanem naslovu http://www.vlaki.net ----> Zanimivosti iz sveta železnice (http://www.vlaki.net/zanimiv.html) , seveda z vsemi kartami in slikami, pa si lahko pogledate kdaj je bila narejena katera od preog na našem ozemlju - pa brez zamere ....
M.
No, da se malo razpišem.
Odhod iz Lj ob 7.40 z vlakom citadela, vozil nas je moped. V pragerskem končno pričakovana menjava za regana in potem njegova poezija do Ljutomera. V ljutomer smo prišli z minuto zaostanka, kar pomeni - točno. Tam nas že čaka fiat 813 za gornjo radgono. Bil sem kar presenečen, saj je bil fiat nekako polovično zaseden.
No in smo speljali iz Ljutomera, čez potne prehode je šlo počasi, vendar ni bilo ustavljanja, razen tam pri Radgoni je šel sprevodnik na cesto in ustavil promet na ko progo prečka ena glavna cesta (pa nevem katera). Na cilj v radogno smo prispeli celo 7 minut prej, kot je bilo predvideno po voznem redu. Se pravi ob 11.30 smo začeli z ogledom sejma pa tja do 17.00, saj je bil odhod ob pol 6. Sam se pregledal še neslaven konec radgonske proge, ki se konča v km kamnu 23. In prišel do sklepa, da nabiralnik v sami žel,postaji (3 tiri) radgona nima dela oz. ga tam že dolgo ni bilo. Potem smo šli enako nazaj proti Ljutomeru in spet prišli nekajminut prej ter čakali na Citadelo, ki je prišla s 5 min zamude. med drugim je bilo v Ljutomeru križanje mercedesa-ptuj in pa citadelle. No in v Ljubljano smo prišli ob 21.40 z nekajminutno zamudo. Potovanje je bilo pestro in zanimivo, le proti koncu si že utrujen od dooolge vožnje in napornega dne, saj smo po sejmu pešačili 5 ur!! Hvala bogu, so vsa križanja ceste iun železnice na prekmurskih proga uspela brez incidentov
Regan je pa res ena sama poezija, še posebno ko speljuje in ima gas do kraja. Ko pa je spust, gre samo pod "štand gasom" in izgleda, kot da nas vleče e-lok, tako tiho je vse. Po nekaj trenutkih pa spet rohnenje...
Ker na žalost že nekaj časa nimam več SP-ja je bilo ptrebno karto plačati, no ja, šlo je za "drobiž". Povratna karta Rakek-radgona + karta za sejem je prišlo "borih" 4500 SIT (razdalja je 276 km v eno stran). pa naj še kdo reče, da je bencin predrag
Prekmurce sprašujem, kaj je tisti industrijski tir pred radgono (iz smeri ljutomerja), ki se odcepi levo in ima raztirnik??
Slike pa bodo/so v galeriji.
Odhod iz Lj ob 7.40 z vlakom citadela, vozil nas je moped. V pragerskem končno pričakovana menjava za regana in potem njegova poezija do Ljutomera. V ljutomer smo prišli z minuto zaostanka, kar pomeni - točno. Tam nas že čaka fiat 813 za gornjo radgono. Bil sem kar presenečen, saj je bil fiat nekako polovično zaseden.
No in smo speljali iz Ljutomera, čez potne prehode je šlo počasi, vendar ni bilo ustavljanja, razen tam pri Radgoni je šel sprevodnik na cesto in ustavil promet na ko progo prečka ena glavna cesta (pa nevem katera). Na cilj v radogno smo prispeli celo 7 minut prej, kot je bilo predvideno po voznem redu. Se pravi ob 11.30 smo začeli z ogledom sejma pa tja do 17.00, saj je bil odhod ob pol 6. Sam se pregledal še neslaven konec radgonske proge, ki se konča v km kamnu 23. In prišel do sklepa, da nabiralnik v sami žel,postaji (3 tiri) radgona nima dela oz. ga tam že dolgo ni bilo. Potem smo šli enako nazaj proti Ljutomeru in spet prišli nekajminut prej ter čakali na Citadelo, ki je prišla s 5 min zamude. med drugim je bilo v Ljutomeru križanje mercedesa-ptuj in pa citadelle. No in v Ljubljano smo prišli ob 21.40 z nekajminutno zamudo. Potovanje je bilo pestro in zanimivo, le proti koncu si že utrujen od dooolge vožnje in napornega dne, saj smo po sejmu pešačili 5 ur!! Hvala bogu, so vsa križanja ceste iun železnice na prekmurskih proga uspela brez incidentov
Regan je pa res ena sama poezija, še posebno ko speljuje in ima gas do kraja. Ko pa je spust, gre samo pod "štand gasom" in izgleda, kot da nas vleče e-lok, tako tiho je vse. Po nekaj trenutkih pa spet rohnenje...
Ker na žalost že nekaj časa nimam več SP-ja je bilo ptrebno karto plačati, no ja, šlo je za "drobiž". Povratna karta Rakek-radgona + karta za sejem je prišlo "borih" 4500 SIT (razdalja je 276 km v eno stran). pa naj še kdo reče, da je bencin predrag
Prekmurce sprašujem, kaj je tisti industrijski tir pred radgono (iz smeri ljutomerja), ki se odcepi levo in ima raztirnik??
Slike pa bodo/so v galeriji.
Tisto je industrijski tir za radensko tam skoraj vsak dan pripelje nabiralnik kontejnerje za odvoz mineralne vode in vagone za steklenice, vendar se tam notri tir razcepi v tri tire 2 do nakladalne rampe in eden notri v tovarno.Regan 664 napisal/-a: Prekmurce sprašujem, kaj je tisti industrijski tir pred radgono (iz smeri ljutomerja), ki se odcepi levo in ima raztirnik??
LP
Matic
Matic
S fiatom ni problema, saj imaš kabino na začetku in s tem dobro preglednost, težje pa je to pri španki, še posebno, če vozi z daljšim koncem naprej. Po moje se španka ustavi pred prehodom, nato pa osebje, ki je v službenem vagonu nabiralnika ustavi promet na cesti.
Ta cesta je namreč zelo obremenjena in zdi se mi, da vozniki sploh ne upoštevajo, da peljejo čez progo oz. mislijo, da na njej ni prometa.
Zato pa morajo toliko bolj paziti delavci vlaka, da ne pride do neljubih dogodkov. Mislim, da je to samosvojsten primer v Sloveniji, da se mora vlak popolnoma ustaviti pred cestnim prehodom.
Mogoče kdo ve, kje v Sloveniji se še mora ustaviti? Kaj pa proga Grosuplje-Kočevje??
Ta cesta je namreč zelo obremenjena in zdi se mi, da vozniki sploh ne upoštevajo, da peljejo čez progo oz. mislijo, da na njej ni prometa.
Zato pa morajo toliko bolj paziti delavci vlaka, da ne pride do neljubih dogodkov. Mislim, da je to samosvojsten primer v Sloveniji, da se mora vlak popolnoma ustaviti pred cestnim prehodom.
Mogoče kdo ve, kje v Sloveniji se še mora ustaviti? Kaj pa proga Grosuplje-Kočevje??
Klemen točno tako kot si povedal.Regan 664 napisal/-a:S fiatom ni problema, saj imaš kabino na začetku in s tem dobro preglednost, težje pa je to pri španki, še posebno, če vozi z daljšim koncem naprej. Po moje se španka ustavi pred prehodom, nato pa osebje, ki je v službenem vagonu nabiralnika ustavi promet na cesti
LP
Matic
Matic
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 230
- Pridružen: 14.08.2006, 22:14
- Kraj: LJUBLJANA
Jasno, da se ustavi, saj je ponavadi preko prehoda postavljen kak šleper, ki je ujet v koloni. No, videti butast izraz na obrazu kamiondžje, medtem ko se mu počasi približuje vlak je tudi nekaj vredno.Vlak se ustavi pred glavno cesto, po kateri se vsak dan valijo tovornjaki iz Madžarske, ki pridejo v Slovenijo iz Dolge vasi in gredo po njej mimo Hotize, MS in Lenarta na štajersko avtocesto.
Hehehe . To pa je res dobra fora, videt une Madžare al pa Ukrajince, kako faco nardijogrikos napisal/-a:Jasno, da se ustavi, saj je ponavadi preko prehoda postavljen kak šleper, ki je ujet v koloni. No, videti butast izraz na obrazu kamiondžje, medtem ko se mu počasi približuje vlak je tudi nekaj vredno.Vlak se ustavi pred glavno cesto, po kateri se vsak dan valijo tovornjaki iz Madžarske, ki pridejo v Slovenijo iz Dolge vasi in gredo po njej mimo Hotize, MS in Lenarta na štajersko avtocesto.
LP
Izidor
Izidor
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 230
- Pridružen: 14.08.2006, 22:14
- Kraj: LJUBLJANA
Ker je enkrat že bilo govora o tem tiru in včeraj maraton v Radencih je bila priložnost da se zadeva malo poslika.Regan 664 napisal/-a: Prekmurce sprašujem, kaj je tisti industrijski tir pred radgono (iz smeri ljutomerja), ki se odcepi levo in ima raztirnik??
Tukaj se začne cepiti tir za Boračevo natančneje v tovarno Radenska
Raztirnik
Tukaj se tir spet cepi in sicer levo tja kjer razložijo steklo z vagonov in desno na rampo kjer nalagajo v kontejnerje
in naprej levo
Nakladalna rampa ki se več ne uporablja
Tukaj pa razložijo vagone z viličarji
Še pogled nazaj
Zdaj pa še na desno stran
Rampa na kateri nalagajo mineralno vodo v kontejnerje, največ trije vagoni naenkrat grejo gor
LP
Matic
Matic