Progar napisal/-a:Zaradi kronične prenapolnjenosti nekaterih vlakov naj bi z novim voznim redom, pa že tudi prej, tudi na gorenjski progi spet vozilo več gomulk.
Pa bodo gomulke vozile tudi še proti Sežani, Kopru in Ilirski Bistrici (Šapjanam)?
Ja ja, dobri stari časi... zadnjič sem se s faitom 000 po Dolenjskem peljal 24. 6. 1997, iz Ivančne Gorice v Ljubljano...lepo je biloMatej napisal/-a:Z ukinitvijo Soče bodo tako tudi na Dolenjskom, žal, dokončno nehali voziti fiati. Se še spomnite nekaj let nazaj, ko so vozili še stari fiati, na Dolenjsko in tudi po Kamniški progi...
Moje mnenje pa je, da bi med Novo Gorico in Ljubljano morali vpeljati mogoče IC ali vsaj RG vlak s klasično sestavo, tako kot vozijo v LJ vlaki iz ostalih regij Slovenije. ("Mura", "Ptuj", "Koper"...)
Glede gomulk pa mislim, da so se SŽ prehitro "zaletele" v razrez in prodajo, zdaj pa pišejo po časopisih, da ne morejo dajati dodatnih vlakov in dodatnih garnitur v sestavah vlakov, ker pač garnitur nimajo. In če tega ne bodo v krajšem času rešili, potem tudi potnikov več ne bodo imeli.
Res je, gomulka 311-014 je v ubupnem stanju, komaj se skupaj drži, na nekaterih mestih ima kar luknje...541 napisal/-a:Pa še glede Gomulke 014 - danes sem jo videl v LJ - v precej slabem stanju je ta garnitura
Matej napisal/-a:Če ustavlja na skoraj vsaki postaji, potem je brez veze, da sploh ima oznako RG. In glede na zelo dolg potovalni čas res nujno rabi Dolenjska vsaj en "hitri" vlak.
To pomeni, da bo nehala voziti zadnja 311-000? Ostanejo samo še 200.
Ne vem kam to pelje, vse se prodaja, razreže ali pa predela.