DB uspešno testirala kilometrski vlak
- zbowe
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1189
- Pridružen: 19.09.2007, 16:14
- Kraj: Na sončni strani Krasa
- Kontakt:
Ja ja kako da ne.... Take vlake si lahko dandanes privoscijo samo tiste drzave, ki imajo proge namenjene samo tovornim vlakom.
Tukaj pri nas (tukaj, na faljeni strani meje), kjer vtaknejo tovorni vlak v "luknjo" vsakih dvajset minut voznje, da pusti prednost potniskemu, bi hotel videti kje bi dobili tako "veliko" lukjno.
Tukaj pri nas (tukaj, na faljeni strani meje), kjer vtaknejo tovorni vlak v "luknjo" vsakih dvajset minut voznje, da pusti prednost potniskemu, bi hotel videti kje bi dobili tako "veliko" lukjno.
Je čut cuh na kaluneh, fanti bu dež!
Maaaamaaaaaaaaaaa. Tudi meni pingo!
Prvo krašouc, pole primorc, pole slovenc. Tljan smo na karti.
Maaaamaaaaaaaaaaa. Tudi meni pingo!
Prvo krašouc, pole primorc, pole slovenc. Tljan smo na karti.
Najbrž @železocestnik ne ve, da se ta tema ponavlja. Malce sem pobrskal po "mega arhivu" in našel tole ......
1. Del:
2. Del:
Avtor zapiska je Karol Rustja.
1. Del:
2. Del:
Avtor zapiska je Karol Rustja.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
- primožflori
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1071
- Pridružen: 31.05.2007, 18:44
- Kraj: Bohinjska proga
Re: DB uspešno testirala kilometrski vlak
Malo sem gledal po netu, kako jim uspe prepeljevati v Avstraliji 10 milj dolge vlake s 100.000 tonami bruto teže in 8 lokomotivami. Sestava je bila 2+168+2+168+2+168+1+178+1. Odgovor je "Distributed Power" tehnologija, kjer se daljinsko krmili lokomotive v vlaku (po kablu za ECP , elektronsko kontrolirane pnevmatske zavore) ali radijsko. Sistem poznan pod imenom LOCOTROL je v uporabi od 60 let prejšnega stoletja, dobavlja pa ga GE Transportation Systems (GETS). Uporabljajo ga vse pomembne železnice za masovni transport, CP, BNSF, UP, WestRail (AUS), Queensland (AUS), Mehika....Vlak je bil dolg 7,353 km
8 lokomotiv je vleklo 682 vagonov, vse skupaj pa je "vagalo" 100.000 ton
Sistem omogoča tudi take detalje, da del vlaka lokomotive vlečejo v klanec, del vlaka pa zavira po klancu navzdol.....
Podoben sistem se uporablja tudi za daljinsko vodenje na ranžirnih postajah. Tako so naprimer vse premikalke na postajah z grbino na CP vodene daljinsko.
Kar se pa tiče strahu pred zavornim poiskusom samo to, da ECP zavore omogočajo vožnjo iz zahodne na vzhodno obalo ZDA ali Kanade brez zavornega poiskusa....
Toliko k novici o testiranju km vlaka, ki v svetu ne vzbuja pozornosti, diši pa na odkrivanje "tople vode".
LPL
Re: DB uspešno testirala kilometrski vlak
Ljubitelj, meni osebno je zelo žal, da nisi ti kje v vrhu EU-ja kateri bi imel vsaj najmanj pod sabo resor imenovan železnice. Verjetno bi se s kakšno direktivo upoštevalo tudi tvoje razmišljanje o napredku glede najšibkejšega člena pri prevozu tovora na železnici.
Se popolnoma strinjam vsaj z nekaterimi tvojimi navedbami na tem forumu, žal ne z veliko večino, katere so bile napisane s tvoje strani v smislu izbolšanja razmer na železnici (tu mislim na splošno v Evropi in ne zgolj na SŽ).
Po drugi strani me pa bega eno dejstvo, da si zelo slab poznavalec "naših" železniških razmer. Tisto, da si imel težave z lokacijo postajališča v Šentlovrencu, bi ti še nekako oprostil (v kolikor si spraševal domačine, ti tega ne morem oprostiti, saj to ne more držati), ampak, da si pa zgrešil potniško blagajno v Trebnjem, je pa kiks brez primere, seveda za poznavalca
Se popolnoma strinjam vsaj z nekaterimi tvojimi navedbami na tem forumu, žal ne z veliko večino, katere so bile napisane s tvoje strani v smislu izbolšanja razmer na železnici (tu mislim na splošno v Evropi in ne zgolj na SŽ).
Po drugi strani me pa bega eno dejstvo, da si zelo slab poznavalec "naših" železniških razmer. Tisto, da si imel težave z lokacijo postajališča v Šentlovrencu, bi ti še nekako oprostil (v kolikor si spraševal domačine, ti tega ne morem oprostiti, saj to ne more držati), ampak, da si pa zgrešil potniško blagajno v Trebnjem, je pa kiks brez primere, seveda za poznavalca
Tine
Re: DB uspešno testirala kilometrski vlak
Nejevernemu Tin€-tu:Tin€:
Tisto, da si imel težave z lokacijo postajališča v Šentlovrencu, bi ti še nekako oprostil (v kolikor si spraševal domačine, ti tega ne morem oprostiti, saj to ne more držati), ampak, da si pa zgrešil potniško blagajno v Trebnjem, je pa kiks brez primere, seveda za poznavalca
a) Postajo Ljubljana razumen človek išče v Ljubljani pa ne v Kranju, po analogiji išče postajališče Šentlovrenc v Šentlovrencu (kjer je pravzaprav prav primerno mesto za postajališče pri cestnem prehodu) in ne nekje na polju blizu zaselka Dolnje Prapreče, ki premore po zemljevidih 1:25.000 /1.50.000 8 hiš.
b) Kaj naredi potnik na postaji, ki je ne pozna do obisti, ko se znajde pred blagajno, na kateri piše da je zaprta v določenem časovnem obdobju. Odgovor forumašev je bil v stilu:
"(Butec) a ne veš da se v tem primeru kupi karto pri prometniku "
Letos poleti pa pridem popoldne na postajo v Zagorju. Blagajna je bila zaprta in hočem kupiti karto pri prometniku. Odgovor (sicer ni bil v tem stilu, sva prijazno poklepetala):
"(Butec) a ne veš da se v tem primeru kupi karto na vlaku
Upam, da ti je zdaj jasno kakšne klatiš. Ker vse tako dobro veš, pojdi malo po svetu, tudi po drugih kontinentih, dobro se razglej in primerjaj s stanjem pri nas. Potem pa napiši podrobno poročilo o opažanjih. Nakar boš solil pamet recimo popotnikom, za kar se nekako smatram, saj sem v svoji režiji prepotoval brez težav v smislu goraj citiranih, številne države po vseh kontinentih, razen Antarktike in Oceanije.
LPL
Re: DB uspešno testirala kilometrski vlak
...... In vedno pricapljal nazaj v Slovenijo. Le zakaj, le zakaj?Ljubitelj napisal/-a:....... Nakar boš solil pamet recimo popotnikom, za kar se nekako smatram, saj sem v svoji režiji prepotoval brez težav v smislu goraj citiranih, številne države po vseh kontinentih, razen Antarktike in Oceanije.
LPL
Najbrž zato ker je tu najlepše, najboljše pa še udrihaš lahko po nas, nerazgledanih revežih.
lp
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!