Dolfe napisal/-a: Povsem spodaj sta z vzvodom krmiljena dva ventila za izpust kondenzirane vode, iz valja - iz vsake strani bata.
Vodni udar pomeni hudo poškodbo bata in batnice, to se vé.
Kaj pa je tisto z vprašajem? Čemu služi to?
hlapon napisal/-a:Dolfe, res je čas da naše spoznavanje delov parne lokomotive poženemo dalje
Strinjam se z vsemi opisi, ki ste jih navedli, ampak tudi mene bega na tvoji sliki.
Pa počakajmo še na mnenje ostalih poznavalcev parne vleke
Fantje, pa vi ste že pri parnem stroju
Dolfe ima prav, parni stroj je grajen za tlak pare v parnem kotlu in ni predviden za višje tlake
Kar pomeni, da v valju parnega batnega stroja ni prostora za "zvodenelo paro" (beri: kondenzat)...
Tega sicer ponosni strojevodja spušča s pipicami iz "kabine"...vendar, kaj pa če se kaj zgodi, da pozabi...da "sistem" odpove...
Kot povsod drugod morajo biti tudi za takšen primer vgrajeni varnostni ventili
Dolfe, tvoje vprašanje:
Kaj pa je tisto z vprašajem? Čemu služi to?
...pa ima odgovor skrit pod pločevino, s katero je prekrit parni batni stroj...
Bo potrebno pogledati načrt za konkretno lokomotivo...al jo pa razšraufat...hehe, če ni načrta
Lahko je izenačevalnik pritiska ali pa kombinirana naprava...