Nič bat. ....... večnih 5 sekund.taurus napisal/-a:Ja, ja...... pa ne 5 minut ampak 5 sekundRdeca kapica napisal/-a:Ura na želežnicah je zdavnaj pet do dvanajst...in brezno bližje kot si lahko kdorkoli misli.
ni dopodlanskih lokalnih vlakov v smeri Primorske
Ni treba hoditi v Francijo. V bližnji Avstriji znajo napraviti vozni red všečen in koristen potnikom, pa še za potnike - kolesarje znajo poskrbeti.igor72 napisal/-a:Zgolj za primerjavo:
Mesto Chambery v Franciji, stoji ob progi, ki pelje v Savojske Alpe.
Ob sobotah gre skozenj 250 POTNIŠKIH vlakov.
Lp Signal
Tudi,če bi vozili vsakih pet minut in če bi vozil vlak do Kopra samo 30 minut se število potnikov po mojem mnenju nebi povečako!! Problem je v naših glavah ne v glavah politikov Svojo rit je treba pripeljat do praga bog ne daj ,da bi kakšen meter naredili peš!!! Ni važna cena pa tudi recesija se nas očitno še ni dotaknila
LP
LP
Vsak se bi rad pripeljal v mesto do vrat z avtomobilom, pa bog ne daj, da bi mogel kaj plačati za parkirno mesto.
Slovencu je avto zlata krava, in vožnja z javnim prevozom mu je izpod časti. V zahodni Evropi se vozijo vsi od direktorja, poslovneža do navadnega delavca z javnim prevozom.
Parkirna mesta in garažne hiše v velikih mestih so zelo drage in večinoma zasedene.
Pri nas pa narod še tiste parkirnine noče plačati, pa raje kroži pol ure po mestu, da najde zastonj luknjo za parkiranje, magari na pločniku ali na tujem dvorišču.
Slovencu je avto zlata krava, in vožnja z javnim prevozom mu je izpod časti. V zahodni Evropi se vozijo vsi od direktorja, poslovneža do navadnega delavca z javnim prevozom.
Parkirna mesta in garažne hiše v velikih mestih so zelo drage in večinoma zasedene.
Pri nas pa narod še tiste parkirnine noče plačati, pa raje kroži pol ure po mestu, da najde zastonj luknjo za parkiranje, magari na pločniku ali na tujem dvorišču.
Poskusi med vikendom kam priti z avtobusom - t'ma. In verjetno so lahko avtobusarji bolj fleksibilni od železnice?
Javni prevoz v Sloveniji (kar ga je v državni domeni) je na psu.
Vendar pa še nekaj:
Nemčija, Franfurt - Koeln (cca 180 km), 2 razred, 2 uri 50 min = 41- 45 €, 1 ura 30 min (ICE oh in ah 300 km/h) = 63 €
Slovenija, Ljubljana - Maribor (cca 150 km), 2 razred, 1 ura 50 min (ICS) = 13 € (pa še to se nam zdi preveč).
Javni prevoz v Sloveniji (kar ga je v državni domeni) je na psu.
Vendar pa še nekaj:
Nemčija, Franfurt - Koeln (cca 180 km), 2 razred, 2 uri 50 min = 41- 45 €, 1 ura 30 min (ICE oh in ah 300 km/h) = 63 €
Slovenija, Ljubljana - Maribor (cca 150 km), 2 razred, 1 ura 50 min (ICS) = 13 € (pa še to se nam zdi preveč).
Kakšne plače majo oni, kakšne pa mi... (pa ne glej povprečne, ker jo pri nam več kot 50% delo-aktivnih nima)Marlo napisal/-a: Vendar pa še nekaj:
Nemčija, Franfurt - Koeln (cca 180 km), 2 razred, 2 uri 50 min = 41- 45 €, 1 ura 30 min (ICE oh in ah 300 km/h) = 63 €
Slovenija, Ljubljana - Maribor (cca 150 km), 2 razred, 1 ura 50 min (ICS) = 13 € (pa še to se nam zdi preveč).
Ne gre za plačo - če bi šlo po tem bi bil pri njih tudi bencin 4x dražnji (in kakor so uherni, bi hodili tankat k nam).
Gre za razliko v odnosu do javnega prometa in kakšno ceno smo pripravljeni plačati zanj. Pri nas velja, da je javni prevoz 'nekaj za rajo' in JAZ ne sodim tja.
In gre za popolno pomanjkanje kakršnekoli konkretne strategije. Nabavi Siemensov (ki so zainteresirali ljudi) bi moral takoj slediti obnova peronov/postajališč (da bi se nekaj dogajalo). Sedaj se sicer nekaj dela na dokumentaciji za (ljubljanska) primestna postajališča, vendar na obstoječih tirih, kar pomeni daljše potovalne čase in manjšo kapaciteto proge.
Gre za razliko v odnosu do javnega prometa in kakšno ceno smo pripravljeni plačati zanj. Pri nas velja, da je javni prevoz 'nekaj za rajo' in JAZ ne sodim tja.
In gre za popolno pomanjkanje kakršnekoli konkretne strategije. Nabavi Siemensov (ki so zainteresirali ljudi) bi moral takoj slediti obnova peronov/postajališč (da bi se nekaj dogajalo). Sedaj se sicer nekaj dela na dokumentaciji za (ljubljanska) primestna postajališča, vendar na obstoječih tirih, kar pomeni daljše potovalne čase in manjšo kapaciteto proge.
Velja, da je v Nemčiji, Avstriji, Švici posamezna vožnja dražja.
Če so pa pogleda tedenske, mesečne, pavšalne karte so pa veliko cenejše kot pri nas.
Njihove železnice gradijo za pridobivanju stalnih strank, s tem, da jim nudijo popust, če se večkrat vozijo.
Imajo razne Bahncard, Vorteilscard, ki nudijo potniku 50 % popust. Sicer te kartice za popust niso zastonj, ampak kdo se veliko vozi, se mu splača.
Lep primer, v Avstriji se ti povratna mesečna vozovnica za vlak po 6 ih povratnih vožnjah izplača, pri nas se moraš pa 17 krat sem in tja voziti, da se ti splača, pri avtobusih celo 21 krat.
Naše železnice rabijo strategije in ideje za dolgoročno pridobivanje potnikov, ne pa da se leta in leta goni isti stari zatrohli sistem.
Če so pa pogleda tedenske, mesečne, pavšalne karte so pa veliko cenejše kot pri nas.
Njihove železnice gradijo za pridobivanju stalnih strank, s tem, da jim nudijo popust, če se večkrat vozijo.
Imajo razne Bahncard, Vorteilscard, ki nudijo potniku 50 % popust. Sicer te kartice za popust niso zastonj, ampak kdo se veliko vozi, se mu splača.
Lep primer, v Avstriji se ti povratna mesečna vozovnica za vlak po 6 ih povratnih vožnjah izplača, pri nas se moraš pa 17 krat sem in tja voziti, da se ti splača, pri avtobusih celo 21 krat.
Naše železnice rabijo strategije in ideje za dolgoročno pridobivanje potnikov, ne pa da se leta in leta goni isti stari zatrohli sistem.