ni dopodlanskih lokalnih vlakov v smeri Primorske

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12687
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

taurus napisal/-a:
Rdeca kapica napisal/-a:Ura na želežnicah je zdavnaj pet do dvanajst...in brezno bližje kot si lahko kdorkoli misli.
Ja, ja...... pa ne 5 minut ampak 5 sekund
Nič bat. ....... večnih 5 sekund. :wink:
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11516
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Odgovor Napisal/-a cokla »

Koliko negativne energije v tej temi... :?
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12687
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

cokla napisal/-a:Koliko negativne energije v tej temi... :?
Jp, nekam znano ali ne? :lol:
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Signal
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1826
Pridružen: 24.01.2008, 9:37
Kraj: Maribor - levi breg

Odgovor Napisal/-a Signal »

igor72 napisal/-a:Zgolj za primerjavo:

Mesto Chambery v Franciji, stoji ob progi, ki pelje v Savojske Alpe.
Ob sobotah gre skozenj 250 POTNIŠKIH vlakov.
Ni treba hoditi v Francijo. V bližnji Avstriji znajo napraviti vozni red všečen in koristen potnikom, pa še za potnike - kolesarje znajo poskrbeti.


Lp Signal
zigi
Poznavalec
Poznavalec
Prispevkov: 12
Pridružen: 12.03.2008, 21:04

Odgovor Napisal/-a zigi »

In zakaj se to ne poštima enkrat za vselej?!!! Zakaj moramo v 21. stoletju imeti "kmečke" železnice. No, ja do 2025 bo verjetno že bolje... Denar, denar, sveta vladar. Pritisnit na politike, da ne vlagajo v asfalt, ampak v železo! Kaj pa, ko bo ostarelo prebivalstvo?
Uporabniški avatar
kamerad
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 360
Pridružen: 27.03.2008, 19:16
Kraj: dežela cvička

Odgovor Napisal/-a kamerad »

Tudi,če bi vozili vsakih pet minut in če bi vozil vlak do Kopra samo 30 minut se število potnikov po mojem mnenju nebi povečako!! Problem je v naših glavah ne v glavah politikov :lol: :lol: Svojo rit je treba pripeljat do praga bog ne daj ,da bi kakšen meter naredili peš!!! Ni važna cena pa tudi recesija se nas očitno še ni dotaknila :lol: :lol:




LP
taurus
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 118
Pridružen: 31.01.2008, 18:10

Odgovor Napisal/-a taurus »

Vsak se bi rad pripeljal v mesto do vrat z avtomobilom, pa bog ne daj, da bi mogel kaj plačati za parkirno mesto.

Slovencu je avto zlata krava, in vožnja z javnim prevozom mu je izpod časti. V zahodni Evropi se vozijo vsi od direktorja, poslovneža do navadnega delavca z javnim prevozom.

Parkirna mesta in garažne hiše v velikih mestih so zelo drage in večinoma zasedene.

Pri nas pa narod še tiste parkirnine noče plačati, pa raje kroži pol ure po mestu, da najde zastonj luknjo za parkiranje, magari na pločniku ali na tujem dvorišču.
Uporabniški avatar
Marlo
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 177
Pridružen: 24.01.2009, 11:44

Odgovor Napisal/-a Marlo »

Poskusi med vikendom kam priti z avtobusom - t'ma. In verjetno so lahko avtobusarji bolj fleksibilni od železnice?
Javni prevoz v Sloveniji (kar ga je v državni domeni) je na psu.

Vendar pa še nekaj:
Nemčija, Franfurt - Koeln (cca 180 km), 2 razred, 2 uri 50 min = 41- 45 €, 1 ura 30 min (ICE oh in ah 300 km/h) = 63 €
Slovenija, Ljubljana - Maribor (cca 150 km), 2 razred, 1 ura 50 min (ICS) = 13 € (pa še to se nam zdi preveč).
Uporabniški avatar
RisPo
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1023
Pridružen: 01.11.2006, 14:24

Odgovor Napisal/-a RisPo »

Marlo napisal/-a: Vendar pa še nekaj:
Nemčija, Franfurt - Koeln (cca 180 km), 2 razred, 2 uri 50 min = 41- 45 €, 1 ura 30 min (ICE oh in ah 300 km/h) = 63 €
Slovenija, Ljubljana - Maribor (cca 150 km), 2 razred, 1 ura 50 min (ICS) = 13 € (pa še to se nam zdi preveč).
Kakšne plače majo oni, kakšne pa mi... (pa ne glej povprečne, ker jo pri nam več kot 50% delo-aktivnih nima)
Uporabniški avatar
Marlo
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 177
Pridružen: 24.01.2009, 11:44

Odgovor Napisal/-a Marlo »

Ne gre za plačo - če bi šlo po tem bi bil pri njih tudi bencin 4x dražnji (in kakor so uherni, bi hodili tankat k nam).
Gre za razliko v odnosu do javnega prometa in kakšno ceno smo pripravljeni plačati zanj. Pri nas velja, da je javni prevoz 'nekaj za rajo' in JAZ ne sodim tja.

In gre za popolno pomanjkanje kakršnekoli konkretne strategije. Nabavi Siemensov (ki so zainteresirali ljudi) bi moral takoj slediti obnova peronov/postajališč (da bi se nekaj dogajalo). Sedaj se sicer nekaj dela na dokumentaciji za (ljubljanska) primestna postajališča, vendar na obstoječih tirih, kar pomeni daljše potovalne čase in manjšo kapaciteto proge.
taurus
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 118
Pridružen: 31.01.2008, 18:10

Odgovor Napisal/-a taurus »

Velja, da je v Nemčiji, Avstriji, Švici posamezna vožnja dražja.

Če so pa pogleda tedenske, mesečne, pavšalne karte so pa veliko cenejše kot pri nas.

Njihove železnice gradijo za pridobivanju stalnih strank, s tem, da jim nudijo popust, če se večkrat vozijo.

Imajo razne Bahncard, Vorteilscard, ki nudijo potniku 50 % popust. Sicer te kartice za popust niso zastonj, ampak kdo se veliko vozi, se mu splača.

Lep primer, v Avstriji se ti povratna mesečna vozovnica za vlak po 6 ih povratnih vožnjah izplača, pri nas se moraš pa 17 krat sem in tja voziti, da se ti splača, pri avtobusih celo 21 krat.

Naše železnice rabijo strategije in ideje za dolgoročno pridobivanje potnikov, ne pa da se leta in leta goni isti stari zatrohli sistem.
Odgovori