vlak trčil v osebni avto
vlak trčil v osebni avto
Po uradnih podatkih je danes potniški vlak (3508) med Šmartnim ob Paki in Paško vasjo trčil v osebni avto, pri čemer bi naj ena oseba izgubila življenje.
Zamude preostalih vlakov so neizbežne.
Novico izvedel od sprevodnika.
Zamude preostalih vlakov so neizbežne.
Novico izvedel od sprevodnika.
http://www.indirekt.si/novice/kronika/s ... ila/123370
Predvidevam da se je to zgodilo na temlem prehodu ki je ZELO pregleden.
http://zemljevid.najdi.si/search_maps.j ... &zoom=2343
http://maps.google.com/maps?f=q&source= ... 3&t=h&z=16
Predvidevam da se je to zgodilo na temlem prehodu ki je ZELO pregleden.
http://zemljevid.najdi.si/search_maps.j ... &zoom=2343
http://maps.google.com/maps?f=q&source= ... 3&t=h&z=16
Tako je @SIMY, to je prvi prehod iz postaje Šmartno ob Paki proti Velenju.SIMY napisal/-a: Predvidevam da se je to zgodilo na temlem prehodu ki je ZELO pregleden.
http://zemljevid.najdi.si/search_maps.j ... &zoom=2343
http://maps.google.com/maps?f=q&source= ... 3&t=h&z=16
Kot bi vedel, da se bo nekaj zgodilo, sem danes zjutraj poslikal v smeri Velenja. Prehoda se ne vidi lepo, vidi pa se kakšna je ravnina na tistem delu. Je pa prehod tam, kjer je malo prej prvi progovni opozorilnik.
Takole izgleda sam prehod, slikan pred nekaj tedni. Gledano v smeri proti Celju
Naj še kakšen novinar reče, da je prehod nezavarovan
Takšne so pa posledice na Fiatu 813-124 (slikano na hitro v slabih pogojih)
Več na 24kur
==============================================
Iz video posnetka (RTV SLO)
Na žalost ni bilo nobene možnosti za preživetje.
Tukaj bom povzel komentar, ki ga je uporabnik portala RTV napisal pod poročilom omenjenega dogodka. Napisal ga je uporabnik falco.
Ok, da ne bom govorila nekaj na pamet, sem vprašala prijatelja, ki je prometni tehnik in se poklicno ukvarja s prometno signalizacijo.
Njegov mejl:
V Republiki Sloveniji ni nobenega NEZAVAROVANEGA cestnega prehoda čez železniško progo. RTV bi se morala javno opravičiti, ker širijo neresnico. Nezavarovani so le pešni prehodi preko železniške proge, ki so narejeni "na črno" in jih NI naredila železnica. Vsi ostali prehodi so varovani. Nekateri so varovani z zapornicami, polzapornicami, semaforjem ali andrejevim križem. V vsakem primeru je potrebno upoštevati cestno-prometno signalizacijo in pravilno reagirati v skladu s cestno-prometnimi predpisi, ki jih določa Zakon o varnosti cestnega prometa. Tako je potrebno pred spuščenimi zapornicami ali polzapornicami ter aktivnim semaforjem brezpogojno ustaviti, pred Andrejevim križem pa ustrezno zmanjšati hitrost in po potrebi ustaviti ter se prepričati, če se lahko varno nadaljuje pot. V vsakem primeru in ne glede na okoliščine in situacijo ima vlak prednost.
Tudi na cesti ni prometnega znaka za VSAK ovinek. Pa vozniki vseeno zavijejo in nadaljujejo po cesti. In če kdo leti s ceste, je pač "pripeljal z neprilagojeno hitrostjo". Če torej tam veljajo cestno-prometni predpisi, zakaj jih potem tajijo pri prehodu ceste čez železniško progo, ki je varovan z Andrejevim križem?
Ok, da ne bom govorila nekaj na pamet, sem vprašala prijatelja, ki je prometni tehnik in se poklicno ukvarja s prometno signalizacijo.
Njegov mejl:
V Republiki Sloveniji ni nobenega NEZAVAROVANEGA cestnega prehoda čez železniško progo. RTV bi se morala javno opravičiti, ker širijo neresnico. Nezavarovani so le pešni prehodi preko železniške proge, ki so narejeni "na črno" in jih NI naredila železnica. Vsi ostali prehodi so varovani. Nekateri so varovani z zapornicami, polzapornicami, semaforjem ali andrejevim križem. V vsakem primeru je potrebno upoštevati cestno-prometno signalizacijo in pravilno reagirati v skladu s cestno-prometnimi predpisi, ki jih določa Zakon o varnosti cestnega prometa. Tako je potrebno pred spuščenimi zapornicami ali polzapornicami ter aktivnim semaforjem brezpogojno ustaviti, pred Andrejevim križem pa ustrezno zmanjšati hitrost in po potrebi ustaviti ter se prepričati, če se lahko varno nadaljuje pot. V vsakem primeru in ne glede na okoliščine in situacijo ima vlak prednost.
Tudi na cesti ni prometnega znaka za VSAK ovinek. Pa vozniki vseeno zavijejo in nadaljujejo po cesti. In če kdo leti s ceste, je pač "pripeljal z neprilagojeno hitrostjo". Če torej tam veljajo cestno-prometni predpisi, zakaj jih potem tajijo pri prehodu ceste čez železniško progo, ki je varovan z Andrejevim križem?
Narod rad govori in piše nekaj na pamet!
Takole pravi pravilnik o nivojskih prehodih (UL 85/2008):
Takole pravi pravilnik o nivojskih prehodih (UL 85/2008):
27. člen
(razmejitev zavarovanih in nezavarovanih NPr)
(1) NPr so lahko zavarovani ali nezavarovani.
(2) Zavarovani NPr so prehodi:
1. ki so opremljeni s tehnični sredstvi, ki napovedujejo prihod vlaka in prepovedujejo udeležencem v cestnem prometu prečkanje železniške proge (cestni signal);
2. ki so opremljeni s tehničnimi sredstvi, ki napovedujejo prihod vlaka, prepovedujejo in preprečujejo udeležencem v cestnem prometu prečkanje železniške proge (cestni signal in (pol)zapornice);
3. ki so opremljeni s tehničnimi sredstvi, ki preprečujejo udeležencem v cestnem prometu prečkanje železniške proge (zaporno bruno) in
4. pred katerimi železniški delavec zaustavlja cestni promet s predpisanim znakom.
(3) Na nivojskem prehodu, ki je zavarovan s (pol)zapornicami ali deljenimi zapornicami mora biti z obeh strani vgrajen najmanj en cestni signal.
(4) Nezavarovani NPr so prehodi, označeni samo s prometnimi znaki »Andrejev križ«.
Izraz zavarovan je mišljen kot fizično varovanje udeležencev v prometu (najsi bo to tehnično ali z čuvajem).
Izraz nezavarovan pa nikakor ne pomeni, da je to divji prehod saj takih niti ne sme biti.
Tudi taki nivojski prehodi, kjer je samo pešpot morajo biti evidentirani in označeni z andrejevim križem.
V ZVCP pa piše o nivojskih prehodih tole:
Izraz nezavarovan pa nikakor ne pomeni, da je to divji prehod saj takih niti ne sme biti.
Tudi taki nivojski prehodi, kjer je samo pešpot morajo biti evidentirani in označeni z andrejevim križem.
V ZVCP pa piše o nivojskih prehodih tole:
Prehod ceste čez železniško progo
50. člen
(1) Na prehodu ceste čez železniško progo ima vlak ali drugo prevozno sredstvo, ki se premika po železniških tirih (v nadaljnjem besedilu: vlak), prednost pred vsemi udeleženci cestnega prometa.
(2) Voznik, ki se približuje prehodu preko železniške proge, mora voziti s potrebno previdnostjo in s takšno hitrostjo, da lahko varno ustavi pred prehodom.
(3) Udeleženec cestnega prometa se mora ustaviti pred prehodom čez železniško progo:
– ko svetlobni znaki naznanjajo prihod vlaka oziroma da se bodo zapornice ali polzapornice začele spuščati;
– ko se zapornice ali polzapornice spuščajo ali so že spuščene;
– ko ustavlja promet pooblaščeni železniški delavec s predpisanim znakom;
– na nezavarovanem prehodu pa tudi, ko se prehodu približuje vlak, čeprav udeleženec cestnega prometa na to ni posebej opozorjen.
Na prehodu pešpoti ali kolesarske poti čez železniško progo se lahko namesto svetlobnega znaka iz prve alinee tega odstavka uporabi enakomerno ponavljajoč zvočni znak, ki ima v tem primeru enak pomen, kot svetlobni znak.
(4) Prehod in približevanje prehodu ceste čez železniško progo mora biti označen s predpisano prometno signalizacijo.
(5) Z globo 20.000 tolarjev se kaznuje za prekršek voznik, ki ravna v nasprotju z drugim odstavkom tega člena.
(6) Z globo 60.000 tolarjev se kaznuje za prekršek voznik motornega vozila, ki ravna v nasprotju s tretjim odstavkom tega člena, drug udeleženec cestnega prometa pa z globo 30.000 tolarjev.
(7) Z globo najmanj 1,000.000 tolarjev se kaznuje za prekršek pravna oseba ali samostojni podjetnik posameznik, ki ravna v nasprotju s četrtim odstavkom tega člena, odgovorna oseba pa z globo najmanj 100.000 tolarjev.