Tudi tisti čez Ljubljanico pri Preserju, drugače pa je zdajšnji že 3. po vrsti.železocestnik napisal/-a:
Takih mostov je bilo kar nekaj na "južni železnici".
Pesniška dolina
Re: Pesniška dolina
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1639
- Pridružen: 09.11.2005, 22:40
- Kraj: Maribor
Re: Pesniška dolina
Dober večer
Da bomo vedeli, kako je izgledal prvi mariborski železniški most:
Najverjetneje spet kršim kakšen "copyright". Da se mi bo pol odpustilo, priznam, da sem sliko sunil tule:
http://schienenfahrzeuge.netshadow.at/d ... ode=search
In poseben les je bil macesnov....
LP
Jože
Da bomo vedeli, kako je izgledal prvi mariborski železniški most:
Najverjetneje spet kršim kakšen "copyright". Da se mi bo pol odpustilo, priznam, da sem sliko sunil tule:
http://schienenfahrzeuge.netshadow.at/d ... ode=search
In poseben les je bil macesnov....
LP
Jože
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Pesniška dolina
Ja, tale risba ni Jungblutova...
Antoša Leskovec v članku Razvoj gospodarstva v Mariboru 1752-1941 objavlja upodobitev Maribora s prvotnim mostom v knjigi Maribor skozi stoletja, MB 1991.Ta upodobitev je podobna zgornji, samo ta z neta je malo porezana, tako, da se ne vidi konjske vprege na levi strani slike.
Fotografijo upodobitve imajo v Pokrajinskem arhivu Maribor v zbirki fotografij. Navaja, da je upodobitev narisal Chapuy.
@ivy se dobro pozna z g. Premzlom. Morda bi mu pa dovolil, da objavi Jungblutovo risbo prvega mariborskega mostu (g. Premzl ima namreč original v lasti!)
Antoša Leskovec v članku Razvoj gospodarstva v Mariboru 1752-1941 objavlja upodobitev Maribora s prvotnim mostom v knjigi Maribor skozi stoletja, MB 1991.Ta upodobitev je podobna zgornji, samo ta z neta je malo porezana, tako, da se ne vidi konjske vprege na levi strani slike.
Fotografijo upodobitve imajo v Pokrajinskem arhivu Maribor v zbirki fotografij. Navaja, da je upodobitev narisal Chapuy.
@ivy se dobro pozna z g. Premzlom. Morda bi mu pa dovolil, da objavi Jungblutovo risbo prvega mariborskega mostu (g. Premzl ima namreč original v lasti!)
Re:
železocestnik napisal/-a:ja,@ivy, res je...ivy napisal/-a: Torej viadukt ni dočakal polnoletnosti
Čudoviti viadukt Pesnica ni dočakal polnoletnosti kaj šele častitljive starosti
Teorije o propadu in zgnitju pilotov je propadla...
...in to vse ugotovljeno na osnovi zgodovinskih dokumentov
Sedaj bomo lahko z zasutjem viadukta lahko datirali celo nastanek
Jungblutovega akvarela (od 1845 do 1862)
Neverjetno, kakšen polom je to moral biti za Južno železnico, da so po parih letih gradnje Pesniškega viadukta,
morali začeti misliti na to, kako ga bodo sanirali.
Verjetno sam Karl Ghega (1802-1860) ni dočakal zasutja.
Re: Pesniška dolina
Postaja Pesnica ponoči
Re: Pesniška dolina
Pomlad v Pesniški dolini
Edina dilema, pri tem kadar nič ne delaš, je, da ne veš kdaj si gotov.
Re: Pesniška dolina
Nafta raste
Re:
Planet 1830 napisal/-a:Lokomotiva udeležena v nesreči je (po moji presoji) vrtste SudB 106/kkStB 106, kasneje JDŽ 104.
To je lokomotiva z osnim zaporedjem 2B-n2v (mokroparna dvocilindrska zvezna). Grajene so bie (tiste, ki so bile kasneje JDŽ) med leti 1899 in 1902. To so bile značilne brzovozne lokomotive. Premer vezanih koles je 2100 (2140?) mm, največja (dovoljena) hitrost je 90 km/h. Na JDŽ so bile kasirane v tridesetih letih prejšnjega stoletja.
ce smem dodati ilustracijo s podatki:
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Re:
Lokomotive kkStB 106=BBÖ 106=JDŽ 104=ČSD 264.1= PKP Pd13 so izdelovali v StEG v Floridsdorfu in Dunajskem novem mestu/Wiener Neustadt/ v letih od 1898 do 1902. Izdelanih je bilo 99 lokomotiv, od katerih pa ni nobena ohranjena.Planet 1830 napisal/-a:Lokomotiva udeležena v nesreči je (po moji presoji) vrtste SudB 106/kkStB 106, kasneje JDŽ 104.
To je lokomotiva z osnim zaporedjem 2B-n2v (mokroparna dvocilindrska zvezna). Grajene so bie (tiste, ki so bile kasneje JDŽ) med leti 1899 in 1902. To so bile značilne brzovozne lokomotive. Premer vezanih koles je 2100 (2140?) mm, največja (dovoljena) hitrost je 90 km/h. Na JDŽ so bile kasirane v tridesetih letih prejšnjega stoletja.
V bivšo prvo Jugoslavijo je po prvi svetovni vojni "prišla" samo ena, kasnejša JDŽ 104-001. Le-ta pa je bila zgrajena leta 1902 in je bila zgrajena v Dunajskem novem mestu s tovarniško številko WrN 4457/02 in je imela oznako kkStB: 10686, od leta 1905 kkStB 106.86, po prvi vojni SHS 106.86 in na koncu JDŽ 104-001.
Zrezali pa so jo nekje v 30-tih letih prejšnjega stoletja...
Premer vezanih koles je 2000 mm.
vir:J.Blieberger, J. Pospihal: Die Triebfahrzeuge der k.k. österreichischen Staatsbahnen, Bahnmedien 2008
fotko sem si sposodil pri Švajgarju: Parna vleka na Slovenskem.
36-048 napisal/-a:
ce smem dodati ilustracijo s podatki:
Bravo @36-048, moje ostro oko je zaznalo, da nimaš samo podatkov o tej lokomotivi, marveč kar o nekaj lokomotivah...
Iz knjige si nam namenil merno skico s tehničnimi podatki, ki so na listu 32.
Predlagam, da odpreš novo temo z naslovom Parne lokomotive - tehnični podatki in začneš lepiti vanjo po 10 listov
Najbolje, da začneš kar z listom štev. 1...
Mi pa se bomo potrudili in dodali še kakšen podatek in poskušali pridobiti fotografijo...če bomo zbrskali kakšen pomemben podatek o kateri lokomotivi, nam bosta mogoče tudi avtorja zgoraj citirane knjige dovolila objaviti fotke iz te knjige
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: Re:
Tej ideji se takoj pridružim, pa zagotovo bi se še kar nekaj ljudi našlo...železocestnik napisal/-a:Bravo @36-048, moje ostro oko je zaznalo, da nimaš samo podatkov o tej lokomotivi, marveč kar o nekaj lokomotivah...
Iz knjige si nam namenil merno skico s tehničnimi podatki, ki so na listu 32.
Predlagam, da odpreš novo temo z naslovom Parne lokomotive - tehnični podatki in začneš lepiti vanjo po 10 listov
Najbolje, da začneš kar z listom štev. 1...
Mi pa se bomo potrudili in dodali še kakšen podatek in poskušali pridobiti fotografijo...če bomo zbrskali kakšen pomemben podatek o kateri lokomotivi, nam bosta mogoče tudi avtorja zgoraj citirane knjige dovolila objaviti fotke iz te knjige
Goran
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Pesniška dolina
S tole lokomotivo smo "nabili" 13.000 ogledov Pesniške doline
@ivy, bo treba spet kakšno fotko prilepit
MMG, kakšno pa je stanje z Jungblutovo grafiko?
@ivy, bo treba spet kakšno fotko prilepit
MMG, kakšno pa je stanje z Jungblutovo grafiko?
Zadnjič spremenil železocestnik, dne 10.07.2009, 21:30, skupaj popravljeno 2 krat.
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1639
- Pridružen: 09.11.2005, 22:40
- Kraj: Maribor
Re: Pesniška dolina
Pozdrav
Kar se parnih lokomotiv tiče, še moj podpis (sem gledal naše smeškote, nimamo onega ,ki se slini....)
LP
Jože
Kar se parnih lokomotiv tiče, še moj podpis (sem gledal naše smeškote, nimamo onega ,ki se slini....)
LP
Jože
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Dom in svet, 1909
Kako MRS rekonstruira izbrisane poste...
In kaj pomeni ta "yx"
Natančno tole:
http://www.dlib.si/documents/clanki/dom ... 309395.pdf
Aufle napisal/-a:yx
In kaj pomeni ta "yx"
Natančno tole:
http://www.dlib.si/documents/clanki/dom ... 309395.pdf
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: Pesniška dolina
Barbarpapa1 napisal/-a:Pozdrav
Kar se parnih lokomotiv tiče, še moj podpis (sem gledal naše smeškote, nimamo onega ,ki se slini....)
LP
Jože
torej, stvar je taka:
- knjiga katere list 32 ste videli je: "Skice in glavni podatki lokomotiv ki so v stalezu Direkcije drz. zel. Ljubljana - Jugoslovenske drzavne zeleznice Delavnica Maribor". je zbirka tehnicnih risb, z vsemi podatki o vseh lokomotivah, npr. stevilo lokomotiv v stalezu, inventarna stevilka, tovarniska stevilka, leto izdelave, tovarna, kraj izdelave, stevilka kotla, leto izdelave kotla, izdelovalec kotla v primeru zamenjave, tabela za brzinomere (za prenosno razmerje), dodatni podatki za vrsto 700 J.D.Z. itd.
- knjizica je formata A5 in je precej trd(n)o vezana v prevlecen karton
- knjigo bi bilo potrebno razmontirati ce bi jo hotel spraviti v scanner - list 32 je bila samo preizkusnja, ki bi se skoraj tragicno koncala (z uniceno knjigo) - se pravi, iz tega ne bo nic
- lahko pa posredujem podatke o lokomotivah, ce jih kdo potrebuje
- bom pa pobrskal po arhivu za stvaremi, ki se jih lazje presname