Vlak Ljubljana - Turčija
Re: Vlak Ljubljana - Turčija
Na tekst v tem linku lahko rečem le Brez komentarjahadzibane napisal/-a:Pročitajte obavezno ovo:
http://www.ssh.hr/index.php?subaction=s ... om=&ucat=3&
- Vladimir
- Strojevodja I
- Prispevkov: 172
- Pridružen: 25.02.2007, 20:31
- Kraj: Skopje, Macedonia
- Kontakt:
Re: Vlak Ljubljana - Turčija
IstoTin€ napisal/-a:Na tekst v tem linku lahko rečem le Brez komentarjahadzibane napisal/-a:Pročitajte obavezno ovo:
http://www.ssh.hr/index.php?subaction=s ... om=&ucat=3&
Re: Vlak Ljubljana - Turčija
in to v letu 2009 ........
Re: Vlak Ljubljana - Turčija
In ti bi radi v EUhadzibane je napisal:
Pročitajte obavezno ovo:
http://www.ssh.hr/index.php?subaction=s ... m=&ucat=3&
LPL
Re: Vlak Ljubljana - Turčija
Pravijo "da", delajo pa "ne".
Re: Vlak Ljubljana - Turčija
Večni problemi s HŽ.
MMG, Slovenske Železnice se že nekaj let trudijo z interaperabilnostjo lokomotiv med Dobovo in Zagrebom. Zaman. Ni variante, ni šans.
Še spomin na pridobivanje homologacije DMG 711 in 713 v lanskem novembru. Ni bilo tehničnih zapletov. Zapletlo (namenoma) se je v birokraciji, pa čeprav je železniška povezava med Divačo in Pulo le Hrvatom v interesu.
Imeli bi vse - dali ne bi nič. In ker je vse X nič = nič, ...... ja, te pa nič. press
MMG, Slovenske Železnice se že nekaj let trudijo z interaperabilnostjo lokomotiv med Dobovo in Zagrebom. Zaman. Ni variante, ni šans.
Še spomin na pridobivanje homologacije DMG 711 in 713 v lanskem novembru. Ni bilo tehničnih zapletov. Zapletlo (namenoma) se je v birokraciji, pa čeprav je železniška povezava med Divačo in Pulo le Hrvatom v interesu.
Imeli bi vse - dali ne bi nič. In ker je vse X nič = nič, ...... ja, te pa nič. press
- zbowe
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1189
- Pridružen: 19.09.2007, 16:14
- Kraj: Na sončni strani Krasa
- Kontakt:
Re: Vlak Ljubljana - Turčija
V EU bojo že prišli in to ker interesi Hrvatske ne slonijo samo na poslovanju HŽ (ki ni DB) in ker določene članice (Italija u primis) imajo interes do hrvaškega vstopa v unijo.
Zato si sindakat hrvaških želežničarjev lahko do tega trenutka lahko privošči vzdiganje perja, ker bo potem lov na peteline. Pri nas (spominjam vas da ima v italijanskem želežniškem svetu sindikat veliko moč) edino kar so utegnili obdržat, je dvojna zaseda in to delo na večini regionalcev izvedenih z MG izvajata strojevodja in sprevodnik (capo servizi treno).
Zato si sindakat hrvaških želežničarjev lahko do tega trenutka lahko privošči vzdiganje perja, ker bo potem lov na peteline. Pri nas (spominjam vas da ima v italijanskem želežniškem svetu sindikat veliko moč) edino kar so utegnili obdržat, je dvojna zaseda in to delo na večini regionalcev izvedenih z MG izvajata strojevodja in sprevodnik (capo servizi treno).
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1639
- Pridružen: 09.11.2005, 22:40
- Kraj: Maribor
Re: Vlak Ljubljana - Turčija
Pozdrav
Sem malo prebral, kaj so pisali na Hrvaškem forumu. Pač imajo, kar imajo in se grejo, kar se grejo...Če bi tak hiter tovorni vlak zaživel (mislim, da je interesa za to veliko. Poglejte samo RoLa vlake iz Maribora, večina "strank" je Turkov) in če bo HŽ problem, bo pač vozil nekaj dlje, ker bo v Zidanem Mostu zavil proti Celju in nato na Madžarsko, pa za Subotico....Edini problem je, da je Madžarsko železniško omrežje narejeno tako, da teži k Budimpešti in so prečne povezave bolj slabe (precej cikcakanja je potrebnega, da prideš iz Zalalova (Hodoša) do Kelebije (Subotice))....
Samo malo glasnega razmišljanja....
LP
Jože
Sem malo prebral, kaj so pisali na Hrvaškem forumu. Pač imajo, kar imajo in se grejo, kar se grejo...Če bi tak hiter tovorni vlak zaživel (mislim, da je interesa za to veliko. Poglejte samo RoLa vlake iz Maribora, večina "strank" je Turkov) in če bo HŽ problem, bo pač vozil nekaj dlje, ker bo v Zidanem Mostu zavil proti Celju in nato na Madžarsko, pa za Subotico....Edini problem je, da je Madžarsko železniško omrežje narejeno tako, da teži k Budimpešti in so prečne povezave bolj slabe (precej cikcakanja je potrebnega, da prideš iz Zalalova (Hodoša) do Kelebije (Subotice))....
Samo malo glasnega razmišljanja....
LP
Jože
Re: Vlak Ljubljana - Turčija
MMG, zakaj Turkov in podobnih ne "nabašejo" v Dobovi?Barbarpapa1 napisal/-a:Pozdrav
Sem malo prebral, kaj so pisali na Hrvaškem forumu. Pač imajo, kar imajo in se grejo, kar se grejo...Če bi tak hiter tovorni vlak zaživel (mislim, da je interesa za to veliko. Poglejte samo RoLa vlake iz Maribora, večina "strank" je Turkov) in če bo HŽ problem, bo pač vozil nekaj dlje, ker bo v Zidanem Mostu zavil proti Celju in nato na Madžarsko, pa za Subotico.
...
LP
Jože
Nekaj "cvenka" bi padlo v "kaso" tovornega prometa in prihranjeno bi bilo zasmrajevanje in uničevanje nekakovostnih cest.
Lp Signal
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1639
- Pridružen: 09.11.2005, 22:40
- Kraj: Maribor
Re: Vlak Ljubljana - Turčija
Pozdrav
Po informacijah, ki jih imam (bolj "rekla-kazala" ), je to stanje predvsem posledica prometne politike Avstrije, ki izdaja dovolilnice za cestni promet tujim tovornjakarjem. Tisti, ki takšnih dovolilnic nimajo, uporabijo RoLa vlak na relaciji Maribor-Wells (zgleda da lahko tovornjakarji prevozijo tisti kos Avstrije od Wellsa do nemške meje).
LP
Jože
Po informacijah, ki jih imam (bolj "rekla-kazala" ), je to stanje predvsem posledica prometne politike Avstrije, ki izdaja dovolilnice za cestni promet tujim tovornjakarjem. Tisti, ki takšnih dovolilnic nimajo, uporabijo RoLa vlak na relaciji Maribor-Wells (zgleda da lahko tovornjakarji prevozijo tisti kos Avstrije od Wellsa do nemške meje).
LP
Jože
Re: Vlak Ljubljana - Turčija
turški kamioni, ki pridejo v Slovenijo na Gruškovju morajo imeti potrdilo oz plačano karto za avtovlak in potem jim ni treba met dovolilnice, peljejo se pa lahko v Maribor, kako je s tem na Obrežju se pa pozanimam in napišem drug teden
v Dobovi je pa problem, ker je mejni prehod (Obrežje) na drugi strani Save in je žel. postaja Dobova precej nedostopna ( obstaja samo ozka loklana cesta, pa še terminal bi tilo potrebno zgraditi), spraviti kamione na vlak ni tako enostavno, kot se to napiše ali reče ..... primer je KT v Lj, kjer je precej velik parkirni prostor, pa tir mora biti tud dovolj dolg, da gre cel vlak na ta tir .....
v Dobovi je pa problem, ker je mejni prehod (Obrežje) na drugi strani Save in je žel. postaja Dobova precej nedostopna ( obstaja samo ozka loklana cesta, pa še terminal bi tilo potrebno zgraditi), spraviti kamione na vlak ni tako enostavno, kot se to napiše ali reče ..... primer je KT v Lj, kjer je precej velik parkirni prostor, pa tir mora biti tud dovolj dolg, da gre cel vlak na ta tir .....
-
- Pom. strojevodje
- Prispevkov: 51
- Pridružen: 23.08.2006, 18:50
- Kraj: Sombor,Vojvodina.
- Kontakt:
Re: Vlak Ljubljana - Turčija
Po vestima koje imam "sa terena" , voz je jutros oko 07.00 prispeo u Dragoman/BDŽ/i stigao u zajedničku graničnu stanicu Dimitrovgrad ŽS.
Izgleda da se nešto,nažalost,iskomplikovalo,pa je voz na otpremu čekao do 13.00.
Isti je verovatno dodat u sastav voza br.490,ali ovo nije sigurna informacija.Inače,preko BDŽ voz je samostalno saobraćao/2 lok.+2 pulmana iz pratnje/.
Više informacija znaću kroz par sati,pa ću odmah javiti.
LP iz Sombora,
Nemanja
Izgleda da se nešto,nažalost,iskomplikovalo,pa je voz na otpremu čekao do 13.00.
Isti je verovatno dodat u sastav voza br.490,ali ovo nije sigurna informacija.Inače,preko BDŽ voz je samostalno saobraćao/2 lok.+2 pulmana iz pratnje/.
Više informacija znaću kroz par sati,pa ću odmah javiti.
LP iz Sombora,
Nemanja
Re: Vlak Ljubljana - Turčija
Regan 664 napisal/-a:kaj smo že privatizirali tovorni promet???363.007 napisal/-a: 541-107 je mojega!!!!!
Še pomniš Klemen?
541-101 za Milan Hribar
541-102 za Nejc Svetec
541-103 za Nejc Resman
541-104 za Zvonko Jeršič
541-105 za Miran Zorko
541-106 za Matic Kaučič
541-107 za Miro Marolt
541-108 za Tilen Zupančič
541-109 za Benjamin Ornik
541-110 za Mitja Bradeško
541-001 za Boštjan Miklavčič
541-002 za Marjan Rekar
541-003 za Tine Jarm
541-004 za Bojan Dremelj
541-005 za Klemen Ponikvar
541-006 za Franc Zupanc
541-007 za Marko Ravbar
541-008 za Branko Kovač
541-009 za Luka Perčič
541-010 za Janko DiMonte
Re: Vlak Ljubljana - Turčija
predvidoma naj bi vlak (obe lokomotivi in oba vagona) imel odhod iz Dobove ob 22 uri