Spenjanje različnih DMG/EMG
Re: ATR 220
@Dolfe in ostali, hvala za pojasnilo!
Re: Spenjanje različnih DMG/EMG
Za vse, ki še dvomite.
Tu je nekaj avtomatskih spenjač, sedaj pa kuplajte in vozite.
1.
Ena prvih. Avtomatska spenjača na Goši.
2.
Gomulka, serija EMG 311. Zagotovo je najbolj in največkart prekleta med spenjačami.
3.
Zeleni DMG 711. Na Kanarčku 713 je sicer enakekega tipa, vendar kot že rečeno, v električnem smislu nekompatibilna.
Žal nimam lepše slike brez zaščitnega pokrova.
4.
Scharfenberg spenjača na Siemensu Desiro 312. Za takšen tip so se pač odločili pri nakupu EMG.
Njena hiba je v električnem grelcu spenjače, kar pa nas niti ne moti preveč.
5.
Fiatov Pendolino 310 ima pa takšno, ki je pospravljena, kadar se ne uporablja.
MMG, Orig. slika ni moja last. Je le izrez iz priročnika.
Da ne bo kdo mislil, da je obložena z vato. Zasnežena je. press
6.
Tudi Minueto ima nekaj svojega, ki ne paše nikamor drugam.
7.
Na Stadlerju ETR 150 pa je povsem svojevrstna.
To in še več, se občasno fura po tirih SŽ.
lp
Dolfe
Tu je nekaj avtomatskih spenjač, sedaj pa kuplajte in vozite.
1.
Ena prvih. Avtomatska spenjača na Goši.
2.
Gomulka, serija EMG 311. Zagotovo je najbolj in največkart prekleta med spenjačami.
3.
Zeleni DMG 711. Na Kanarčku 713 je sicer enakekega tipa, vendar kot že rečeno, v električnem smislu nekompatibilna.
Žal nimam lepše slike brez zaščitnega pokrova.
4.
Scharfenberg spenjača na Siemensu Desiro 312. Za takšen tip so se pač odločili pri nakupu EMG.
Njena hiba je v električnem grelcu spenjače, kar pa nas niti ne moti preveč.
5.
Fiatov Pendolino 310 ima pa takšno, ki je pospravljena, kadar se ne uporablja.
MMG, Orig. slika ni moja last. Je le izrez iz priročnika.
Da ne bo kdo mislil, da je obložena z vato. Zasnežena je. press
6.
Tudi Minueto ima nekaj svojega, ki ne paše nikamor drugam.
7.
Na Stadlerju ETR 150 pa je povsem svojevrstna.
To in še več, se občasno fura po tirih SŽ.
lp
Dolfe
Re: ATR 220
Kaj pa 310 in 312 ne pašeta v tisto luknjo???Dolfe napisal/-a: Izjema sta le Zelenec 711 in Kanarček 713, kateri spenjači se fizično sicer ujemata in se teoretično lahko spneta skupaj.
........seveda mislim le na mehansko spetje............
Re: ATR 220
igor72 napisal/-a:
Kaj pa 310 in 312 ne pašeta v tisto luknjo???
........seveda mislim le na mehansko spetje............
Jah, jaz ga ne bi šel spenjat.
Najbrž bi bil še isti dan v cajtengih in na TV. press
Re: Spenjanje različnih DMG/EMG
@Dolfe hvala ti še za slikovni prikaz. Izgleda kot da ima vsaka potniška garnitura avtomatsko spenjačo, le vsaka drugega tipa. Potem je Scharfenberg le proizvajalec spenjač?
Fiat ima pa "klasično vagonsko" na kavelj kajne?
Fiat ima pa "klasično vagonsko" na kavelj kajne?
Re: Spenjanje različnih DMG/EMG
Ja, točno. Fiat ima pa kar kavelj. Najmanj sitnosti in poceni, ter enostavno vzdrževanje.
Re: ATR 220
Mislim , da so si mehansko kompatibilne spenjače na 311 , 312 , 310 - vendar samo mehansko. Vprašanje pa je višina od GRT ...igor72 napisal/-a:
Kaj pa 310 in 312 ne pašeta v tisto luknjo???
........seveda mislim le na mehansko spetje............
Kot pravi Dolfe; jaz ne bi poiskusil. Bi pa gledal , če bi kdo drug...
Re: ATR 220
...tudi jaz, tudi jazcokla napisal/-a: ... Bi pa gledal , če bi kdo drug...
Re: ATR 220
igor72 napisal/-a:...tudi jaz, tudi jazcokla napisal/-a: ... Bi pa gledal , če bi kdo drug...
Kaj hočeta še več, pa saj vseskozi spremljata takšne dogodke.
O spenjanju pa, ...... kot strokovno šraufanje vijakov, s kladivom. press