Nagibni vlaki in hitri vlaki na SŽ
Re: Nagibni vlaki in hitri vlaki na SŽ
Ne eno ne drugo ni prevelika ovira, vse se da porihtat. Edina ovira so nivojska krizanja s cesto...
Re: Nagibni vlaki in hitri vlaki na SŽ
Jembah napisal/-a:Ne eno ne drugo ni prevelika ovira, vse se da porihtat. Edina ovira so nivojska krizanja s cesto...
Točno.
Re: Nagibni vlaki in hitri vlaki na SŽ
Včasih so ljudje imeli več časa.cokla napisal/-a:Včasih so rekli : "Počasi se daleč pride..."Dino S napisal/-a:Mogoče zato, da sem prej na cilju?cokla napisal/-a:
Pa zakaj si tako obremenjen s hitrostjo ?
Re: Nagibni vlaki in hitri vlaki na SŽ
To pa mi gre na železnici najbolj na živce.Jembah napisal/-a:Ne eno ne drugo ni prevelika ovira, vse se da porihtat. Edina ovira so nivojska krizanja s cesto...
Pa še nekaj me zanima: skozi Rogaško Slatino je hitrost 45 km/h zaradi slabega stanja proge ali zaradi številnih prehodov zavarovanih le z an. križem, ter če je zaradi tega ali je včasih bila večja hitrost?
Re: Nagibni vlaki in hitri vlaki na SŽ
Slabega stanja proge.Dino S napisal/-a: Pa še nekaj me zanima: skozi Rogaško Slatino je hitrost 45 km/h zaradi slabega stanja proge ali zaradi številnih prehodov zavarovanih le z an. križem?
Re: Nagibni vlaki in hitri vlaki na SŽ
Zanimivo....Dino S napisal/-a: Včasih so ljudje imeli več časa.
Re: Nagibni vlaki in hitri vlaki na SŽ
Ali obstajajo še kakšni drugi DMV ali EMV, ki bi bili primerni za naše proge razen Pendolina.
Re: Nagibni vlaki in hitri vlaki na SŽ
Vsekakor so, ne razumem pa kaj si hotel z vprašanje konstruktivnega) povedati?klemenčič napisal/-a:Ali obstajajo še kakšni drugi DMV ali EMV, ki bi bili primerni za naše proge razen Pendolina.
Na neumno vprašanje primerno neumen odgovor.press
Re: Nagibni vlaki in hitri vlaki na SŽ
Mislim, da ne znaš razmišljati Jaz sem mislil če razmišljajo nabavit kakšno drugo garnituroGorchi napisal/-a:Vsekakor so, ne razumem pa kaj si hotel z vprašanje konstruktivnega) povedati?klemenčič napisal/-a:Ali obstajajo še kakšni drugi DMV ali EMV, ki bi bili primerni za naše proge razen Pendolina.
Na neumno vprašanje primerno neumen odgovor.press
Re: Nagibni vlaki in hitri vlaki na SŽ
Greš v gostilno, se ga nabutaš, pol greš pa na vlak. Katerkol - vsak je nagiben...
Zadnjič spremenil SandiP, dne 01.04.2009, 18:56, skupaj popravljeno 1 krat.
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Nagibni vlaki in hitri vlaki na SŽ
Sandi, tole je pa uporabn po celmu svet...
Boš moral patentirat
Boš moral patentirat
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: Nagibni vlaki in hitri vlaki na SŽ
Tole temo bi bilo nujno potrebno spucat.
Moderatorji, dejmo mal migat.
Moderatorji, dejmo mal migat.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Re: Nagibni vlaki in hitri vlaki na SŽ
Ker nihče � odgovori bom navedel nagibno DMU, ki se najde tukaj .Ali obstajajo še kakš� drugi DMV ali EMV, ki bi bili primerni za naše�roge razen Pendolina.d/quote]
Upam, da bo koristna informacija. Ne bi pa škod�o, če bi�Ž naba�le nekaj takih garnitur za hitre regionalne povezave (Lj-NM, Lj-MS dokler ne bo elektrifikacije, Lj-Je-NG, rezerva za ser 310...). Seveda ob predostavki, da po 5 letih ne bodo postale "negibne" kot ICS garniture serije 310.
LPL
Re: Nagibni vlaki in hitri vlaki na SŽ
Nemci so te garniture za nekaj časa umaknil�iz prometa zaradi problemov z nagibno tehniko, iste probleme so imeli tudi pri nagibnih ICE-TD... Ne vem, če je sploh k�eri nagibni vlak, ko nima problemov z nagibno tehniko.Ljubitelj napisal/-a:
Ker nihče ��govori bom navedel nagibno DMU, ki se najde aurl=http://en.wikipedia.org/wiki/RegioSwinger]tukaj[/url] .
Upam, da bo koristna informacija. Ne bi pa ško�o, �bi�Ž naba�le�ekaj �ih garnitur za hitre regionalne povezave (Lj-NM, Lj-MS dokler ne bo elektrifikacije, Lj-Je-NG, rezerva za ser 310...). Seveda ob predostavki, da po 5 letih ne bodo postale "negibne" kot ICS garniture serije 310.
LPLr/quote]
...
Re: Nagibni vlaki in hitri vlaki na SŽ
S hrvaškimi se še nisem vozil, ampak česa tako neudobnega, kot je nemški 612, še nisem imel pod svojo ritjo.
Po dobrih štirih urah vožnje, potrebuješ vsaj še toliko da prideš k sebi
Po dobrih štirih urah vožnje, potrebuješ vsaj še toliko da prideš k sebi
LEP DAN
Igor
Igor