ŽP Škofja Loka pred, med in po obnovi.
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: ŽP Škofja Loka pred, med in po obnovi.
Načrt iz leta 1887 je načrt manjše predelave, ki je najbrž označena z barvami...
@bart, kaj če bi pogledal malo v diplomsko nalogo Marjane Slovnik z naslovom: Arhitektura Gorenjske železnice in potencial opuščene Planiške proge. Naloga je na ogled na Fakulteti za arhitekturo v Ljubljani, venda je pripisano: omejen dostop. Verjetno moraš dobiti dovoljenje avtorice, kar pa verjetno ne bo problem, ker je v službi v sistemu SŽ, pa še iz tvojga konca...morda ti pokaže svoj izvod...
Morda je kaj uporabnega o postajah, pa boš lahko poročal kaj je v nalogi...
Pa še nam boš naredil uslugo (stalno pomanjkanje časa... )
No, za se bi ga še našlo
@bart, kaj če bi pogledal malo v diplomsko nalogo Marjane Slovnik z naslovom: Arhitektura Gorenjske železnice in potencial opuščene Planiške proge. Naloga je na ogled na Fakulteti za arhitekturo v Ljubljani, venda je pripisano: omejen dostop. Verjetno moraš dobiti dovoljenje avtorice, kar pa verjetno ne bo problem, ker je v službi v sistemu SŽ, pa še iz tvojga konca...morda ti pokaže svoj izvod...
Morda je kaj uporabnega o postajah, pa boš lahko poročal kaj je v nalogi...
Pa še nam boš naredil uslugo (stalno pomanjkanje časa... )
No, za se bi ga še našlo
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: ŽP Škofja Loka pred, med in po obnovi.
Vzeto na znanje.
Vse se, da z lepo besedo.
Jernej
Vse se, da z lepo besedo.
Jernej
Re: ŽP Škofja Loka pred, med in po obnovi.
Pozdravljeni!
Sledi pregled in situacija nivojskih prehodov Godešič 1, 2 in 3.
Prehodi so označeni iz smeri Ljubljana proti Jesenicam.
Pa začnimo s prehodom Godešič ena. Posnetek narejen s pomočjo geopedie prikazuje prometno ureditev pred posegom. Levo vas Godešič.
Takšna je bila ureditev iz vasi Godešič. Tu kmetje dostopajo do njiv in gozdnih površin.
Prehod bo ostal. Opremili ga bodo z zapornicami. Cestišče pa so spremenili v dvopasovno. Tistih nekaj metrov.
Dela so v polnem teku. Praktično je vse pripravljeno.
Znakov z utripajočimi lučmi so postavili dovolj. Vsaj za normalne voznike. Boste videli v nadaljevanju.
Železniška proga je na tem delu zaradi ovinka malo nagnjena. Na sliki zgoraj je dobro vidna razlika višin levega in desnega cestišča. Omejitev je 20k/h. Iz vasi obvezno. Kar pa se tiče uvoza v vas bo pa marsikatero vozilo, zaradi podcenjevanja voznika, "rahlo" poletelo. Omejitev je na mestu! in je vredna upoštevanja.
Prehod Godešič dve. Nekdaj je izgledal tako. (Geopedia)
Nivojski prehod je ukinjen! Če kdo slučajno še ne ve.
Prevoz preprečujeta dva velika kupa zemlje. Vsa infrastruktura pa je še vedno na svojem mestu. Samo znak je že klonil pod človeško objestnostjo.
Grmadi zemlje sta dovolj veliki!? Preprečita prevoz osebnemu vozilu. "Vsevedni" traktorist pa...
Mimo prvega in čez progo. Dobro poglejte sledi pnevmatik traktorja in prikolice.
Na drugi strani pa, ker se drugače ne da, čez drugega.
Traktorske sledi so levo, sledijo sledi prikolice. Razliko v višini pa je naredila nosilna konstrukcija prikolice.
Sedaj veste zakaj pišem: "za normalne". Dokler se bo to dogajalo, bo še pokalo. Bog se jih usmili. Vse zaradi parih metrov in objestnosti.
Mogoče pa trenira za Rally Dakar 2010. Press
Sledi še Godešič tri. Ta je ukinjen. Tako pa je izgledal včasih. (Geopedia)
Pa še moj, sedaj že arhivski posnetek.
Ukinjen. Nič bat. Ta se spremeni v dvopasovni podvoz, ki bo služil industrijski coni in vasici Trata. Nekoč pa še povezavi na hitro cesto Škofja Loka Kranj.
Vsi elementi prehoda so bili izgrajeni, skopan je bil graben, nasuti grmadi ter postavljene table.
Jernej
Sledi pregled in situacija nivojskih prehodov Godešič 1, 2 in 3.
Prehodi so označeni iz smeri Ljubljana proti Jesenicam.
Pa začnimo s prehodom Godešič ena. Posnetek narejen s pomočjo geopedie prikazuje prometno ureditev pred posegom. Levo vas Godešič.
Takšna je bila ureditev iz vasi Godešič. Tu kmetje dostopajo do njiv in gozdnih površin.
Prehod bo ostal. Opremili ga bodo z zapornicami. Cestišče pa so spremenili v dvopasovno. Tistih nekaj metrov.
Dela so v polnem teku. Praktično je vse pripravljeno.
Znakov z utripajočimi lučmi so postavili dovolj. Vsaj za normalne voznike. Boste videli v nadaljevanju.
Železniška proga je na tem delu zaradi ovinka malo nagnjena. Na sliki zgoraj je dobro vidna razlika višin levega in desnega cestišča. Omejitev je 20k/h. Iz vasi obvezno. Kar pa se tiče uvoza v vas bo pa marsikatero vozilo, zaradi podcenjevanja voznika, "rahlo" poletelo. Omejitev je na mestu! in je vredna upoštevanja.
Prehod Godešič dve. Nekdaj je izgledal tako. (Geopedia)
Nivojski prehod je ukinjen! Če kdo slučajno še ne ve.
Prevoz preprečujeta dva velika kupa zemlje. Vsa infrastruktura pa je še vedno na svojem mestu. Samo znak je že klonil pod človeško objestnostjo.
Grmadi zemlje sta dovolj veliki!? Preprečita prevoz osebnemu vozilu. "Vsevedni" traktorist pa...
Mimo prvega in čez progo. Dobro poglejte sledi pnevmatik traktorja in prikolice.
Na drugi strani pa, ker se drugače ne da, čez drugega.
Traktorske sledi so levo, sledijo sledi prikolice. Razliko v višini pa je naredila nosilna konstrukcija prikolice.
Sedaj veste zakaj pišem: "za normalne". Dokler se bo to dogajalo, bo še pokalo. Bog se jih usmili. Vse zaradi parih metrov in objestnosti.
Mogoče pa trenira za Rally Dakar 2010. Press
Sledi še Godešič tri. Ta je ukinjen. Tako pa je izgledal včasih. (Geopedia)
Pa še moj, sedaj že arhivski posnetek.
Ukinjen. Nič bat. Ta se spremeni v dvopasovni podvoz, ki bo služil industrijski coni in vasici Trata. Nekoč pa še povezavi na hitro cesto Škofja Loka Kranj.
Vsi elementi prehoda so bili izgrajeni, skopan je bil graben, nasuti grmadi ter postavljene table.
Jernej
Re: ŽP Š�fja Loka pred, med in po obnovi.
Dela na območju ŽP Škofja Loka.
Vzdrževanje kretnice številka štiri.
Jernej
Vzdrževanje kretnice številka štiri.
Jernej
Re: ŽP Škofja Loka pred, med in po obnovi.
Zapornice postavljene. NP Godešič ena obratuje.
Približuje se uporabnik.
Z M A G A
Srečno vsem uporabnikom.
Jernej
Približuje se uporabnik.
Z M A G A
Srečno vsem uporabnikom.
Jernej
Re: ŽP Škofja Loka pred, med in po obnovi.
Svetlobni signal sredi hodnika za pešce...
Re: ŽP Škofja Loka pred, med in po obnovi.
Se vidi, da ne nadzornega niti projektanta ni bili tu blizu oz. nista šla peš nekaj metrov.grikos napisal/-a:http://www.shrani.si/f/3q/he/3QTMNizN/f ... b-4766.jpg
Svetlobni signal sredi hodnika za pešce...
Zakaj za take neumnosti ne bi kdo od zgoraj omenjenih odgovarjal?
- SZ ljubitelj
- Strojevodja I
- Prispevkov: 436
- Pridružen: 26.01.2007, 11:33
- Kraj: Nova Štifta
Re: ŽP Škofja Loka pred, med in po obnovi.
Cepi napisal/-a: Se vidi, da ne nadzornega niti projektanta ni bili tu blizu oz. nista šla peš nekaj metrov.
Zakaj za take neumnosti ne bi kdo od zgoraj omenjenih odgovarjal?
Pa še prometni znak so dali napačen:
ta pomeni: prehod ceste čez železniško progo brez zapornic ali polzapornic
Lep pozdrav vsem
Tadej
Tadej
Re: ŽP Škofja Loka pred, med in po obnovi.
Na prehodu ni hodnika za pešce, ker ga tudi na cesti ni. Na eni od prvih slik se vidi, da je cesta do prehoda široka svoje 3 m. Projekt se je delal z gradbenim dovoljenjem (dasiravno se ga je na koncu zaradi zamujanja papirjev izvajalo kot VDJK) in pravilnik (o nivojskih prehodih) zahteva pri rekonstrukcijah širino vozišča vsaj 6 m.grikos napisal/-a:Svetlobni signal sredi hodnika za pešce...
Na drugi strani prehoda se začne makadam.
Re: ŽP Š�fja Loka pred, med in po obnovi.
Aha, razumem... ampak sedaj me daje vtis, da je nekdo imel bogato zalogo gum...Marlo napisal/-a:grikos napisal/-a:Svetlobni signal sredi hodnika za pešce... >/quote]
Na prehodu ni hodnika za peš�, ker ga tudi na cesti ni. Na eni od prvih slik se vidi, da je cesta do prehoda ši�ka svoje 3 m. Projekt se je delal z gradbenim dovoljenjem (dasiravno se ga je na koncu zaradi zamujanja papirjev izvajalo kot VDJK) in pravilnik (o nivojskih prehodih) zahteva pri rekonstrukcijah šir�o vozišča �� 6 m.
Na drugi strani prehoda se začne ma�dam.e/quote]
Re: ŽP Škofja Loka pred, med in po obnovi.
Nisem čisto 100 % , ampak se mi zdi , da cesta na drugi strani zavije v levo in je asfaltirana. Makadamski je le priključek.Marlo napisal/-a:[
Na drugi strani prehoda se začne makadam.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: ŽP Škofja Loka pred, med in po obnovi.
Prvič: Najpomembnejše je, da je nivojski prehod urejen.
To je najpomembnejše.
Drugič: V originalu je to samo makadamska cesta, ki vodi do obdelovalnih površin. Res je iz vasi in pa do proge asfaltirana.
Tretjič: Cesta za prehodom se razdeli: Najprej na levo, sedaj na novo rekonstruirano makadamsko cesto, ki bo, po moje, dobila asfaltno prevleko. Nato takoj zatem, na desno, makadamska kolovozna pot, proti polju. Nadaljuje naravnost in se spet deli v obliki črke Y na levo in desno v gozd.
Levo spodaj vas in cesta iz vasi, ki vodi desno zgoraj v gozd. Vidna oba odcepa levi in desni. (staro stanje)
Četrtič: Ko in kdaj se bo vas Godešič razširila preko železniške proge, takrat bodo pa že morali urejati pločnike in podvoze. Za enkrat pa se prehod uporablja za dostopanje na kmetijska in gozdna zemljišča. Po novem ga bomo uporabljali tudi rekreativci, kolesarji, tekači in sprehajalci.
Glavno je, da prehod je. Tisti zvonci in luči za normalne uporabnike popolnoma zadostujejo. Hvala.
Nisem nič hud. Samo boljše na "po". Pa, da dela, kot pa nič.
Jernej
To je najpomembnejše.
Drugič: V originalu je to samo makadamska cesta, ki vodi do obdelovalnih površin. Res je iz vasi in pa do proge asfaltirana.
Tretjič: Cesta za prehodom se razdeli: Najprej na levo, sedaj na novo rekonstruirano makadamsko cesto, ki bo, po moje, dobila asfaltno prevleko. Nato takoj zatem, na desno, makadamska kolovozna pot, proti polju. Nadaljuje naravnost in se spet deli v obliki črke Y na levo in desno v gozd.
Levo spodaj vas in cesta iz vasi, ki vodi desno zgoraj v gozd. Vidna oba odcepa levi in desni. (staro stanje)
Četrtič: Ko in kdaj se bo vas Godešič razširila preko železniške proge, takrat bodo pa že morali urejati pločnike in podvoze. Za enkrat pa se prehod uporablja za dostopanje na kmetijska in gozdna zemljišča. Po novem ga bomo uporabljali tudi rekreativci, kolesarji, tekači in sprehajalci.
Glavno je, da prehod je. Tisti zvonci in luči za normalne uporabnike popolnoma zadostujejo. Hvala.
Nisem nič hud. Samo boljše na "po". Pa, da dela, kot pa nič.
Jernej
Re: ŽP Škofja Loka pred, med in po obnovi.
S strinjam.bart napisal/-a: Glavno je, da prehod je. Tisti zvonci in luči za normalne uporabnike popolnoma zadostujejo. Hvala.
Nisem nič hud. Samo boljše na "po". Pa, da dela, kot pa nič.
Jernej
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: ŽP Š�fja Loka pred, med in po obnovi.
Jah, prehod mora biti na vsako stran 0,5 m širši od ceste in če so robni montažni elementi po 1,2 m, se zmeraj ne izide.grikos napisal/-a:Aha, razumem... ampak sedaj me daje vtis, da je nekdo imel bogato zalogo gum...
Seveda bodo nekateri rekli "Ja, un prehod t'm in t'm pa ni tok š'rok!". Razlog je v tem, da so imeli upravljavci cest navado, da so cesto rekonstruirali (beri: širili) v več fazah: prva faza do železniškega prehoda, druga faza od železniškega prehoda, na potrebno razširitev prehoda so pa 'pozabili'.
Re: ŽP Škofja Loka pred, med in po obnovi.
Tako, pa dela!
Pogled proti vasici.
Pa še popravek: Cesta se proti gozdu razcepi na tri kolovoze. Ne na dva, kot sem zapisal v postu više.
Jernej
Pogled proti vasici.
Pa še popravek: Cesta se proti gozdu razcepi na tri kolovoze. Ne na dva, kot sem zapisal v postu više.
Jernej