Skorajšnje trčenje vlaka
Skorajšnje trčenje vlaka
LP
Jimmy
Jimmy
- Mojster_Strojevodja
- Direktor
- Prispevkov: 1960
- Pridružen: 09.08.2005, 19:43
- Kraj: Bled
- Kontakt:
Re: Skorajšnje trčenje vlaka
Članek se bere čist preveč divje.
Pa še kako se table postavljajo po signalnem pravilniku. Primeri postavljanja zaustavnih signalov
A ne pomeni to , da so potem opozorilne table opravile svoje delo, ker zato se jih postavlja.Potniki pojasnila od Slovenskih železnic niso dobili, po neuradnih informacijah pa naj bi vlak zapeljal na zaprti desni tir med postajama Litija in Sava, kjer so potekala vzdrževalna dela, zato so bila na progi tudi številna vzdrževalna vozila. Vlak naj bi zapeljal že tako daleč na zaprti tir, da je celo povozil opozorilne table.
Pa še kako se table postavljajo po signalnem pravilniku. Primeri postavljanja zaustavnih signalov
Če ne gre uporabi večje kladivo.
"Half the job is in the discovery; the other half is having the courage to present the findings."
"Everyone is a genius at least once a year. The real geniuses simply have their bright ideas closer together."
"Half the job is in the discovery; the other half is having the courage to present the findings."
"Everyone is a genius at least once a year. The real geniuses simply have their bright ideas closer together."
Re: Skorajšnje trčenje vlaka
Povzeto od vzdrževalca, ki so bili takrat tam.
Proga je bila zaprta od postaje Litije proti Savi. Ne vem a je to levi ali desni tir. Na progi sta bili dve skupini. Prva je v Litiji delala na kretnici, druga je pa bila cca 2 km od Litije in je sproščala napetosti. V tistem času so meli odvito cca 200 m tira.
Pred tem sta iz Save pripeljala dva vlaka, ta pa je bil prvi iz Ljubljanske smeri. Prometnica je vse delavce pravilno obvestila, pozabila je le premakniti kretnico. Takoj so jo odstranili iz delovnega mesta in grozil ji je suspenz, a je včeraj že delala. Delovno mesto je prevzel drugi prometnik in vlak je približo s slabo uro nadaljeval pot.
V tistem času so bili na progi še štromarji, a so morali predčasno zapustiti vzdrževalno delo, ker je bilo v Ljubljani nekaj narobe v zvezi z Desirojem (vsaj tako so se opravičili). Možno, da zaradi tega.
Proga je bila zaprta od postaje Litije proti Savi. Ne vem a je to levi ali desni tir. Na progi sta bili dve skupini. Prva je v Litiji delala na kretnici, druga je pa bila cca 2 km od Litije in je sproščala napetosti. V tistem času so meli odvito cca 200 m tira.
Pred tem sta iz Save pripeljala dva vlaka, ta pa je bil prvi iz Ljubljanske smeri. Prometnica je vse delavce pravilno obvestila, pozabila je le premakniti kretnico. Takoj so jo odstranili iz delovnega mesta in grozil ji je suspenz, a je včeraj že delala. Delovno mesto je prevzel drugi prometnik in vlak je približo s slabo uro nadaljeval pot.
V tistem času so bili na progi še štromarji, a so morali predčasno zapustiti vzdrževalno delo, ker je bilo v Ljubljani nekaj narobe v zvezi z Desirojem (vsaj tako so se opravičili). Možno, da zaradi tega.
Re: Skorajšnje trčenje vlaka
Tale prometnica ima pa visoko frekvenco izrednih dogodkov (ali pa samo smolo?). V prihodnje se bo potrebno privezati z varostnimi pasovi pri vožnji skozi Litijo, če je res že spet na istem del. mestu .Finance:
Prometnica je bila po dosegljivih podatkih v podoben dogodek vpletena že pred letom dni in pol, ko je tovornemu vlaku dala odhodno dovoljenje na zaseden tir.
Pa srečno skozi Litijo
Re: Skorajšnje trčenje vlaka
V Litiji imajo dve prometnici in ta je v Litiji šele slabo leta, lani od junija (ne me držat za besedo, samo povzemam). Prej je delala v Lazih. Drugače pa majo v Litiji na splošno radi ID-je. Med drugim so tudi prekmalu prestavili kretnico in se je spalnik odpeljal po drugem tiru.Ljubitelj napisal/-a:Tale prometnica ima pa visoko frekvenco izrednih dogodkov (ali pa samo smolo?). V prihodnje se bo potrebno privezati z varostnimi pasovi pri vožnji skozi Litijo, če je res že spet na istem del. mestu .Finance:
Prometnica je bila po dosegljivih podatkih v podoben dogodek vpletena že pred letom dni in pol, ko je tovornemu vlaku dala odhodno dovoljenje na zaseden tir.
Pa srečno skozi Litijo
Re: Skorajšnje trčenje vlaka
In strojevodja menda sploh ni bil obveščen o zapori.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: Skorajšnje trčenje vlaka
Vlak je zapeljal na zaprti tir 2 na postaji Litija. Splošni nalog za vožnjo po nepravem tiru Litija - Sava bi dobil, ko bi se ustavil na tiru 1 v Litiji.cokla napisal/-a:In strojevodja menda sploh ni bil obveščen o zapori.
@Cepi - ne da je prometnica pozabila prestaviti kretnico - postavila je vlakovno vozno pot na zaprti tir. V Financah je @novinar zapisal, da je bil na srečo tir prost. Jaz pravim na nesrečo, ker če bi bil zaseden s kakim MPVjem potem sama SVN ne bi dovolila postaviti uvoza na ta tir, kar bi prometnici verjetno dalo misliti: "zakaj že ne gre ... ".
Kaj več pa ne bom komentiral - sva pol leta skupaj žulila klopi na Aljaževi v "šnelkurzu" za prometnika ...
Re: Skorajšnje trčenje vlaka
Vprašanje izven teme:
Bi bil potreben splošni nalog za vožnjo po nepravem tiru, če bi se izvoz na nepravi tir odredil z IS11 (IS11 lahko odreja izvoze le na nepravi tir)?541 napisal/-a: ...
Vlak je zapeljal na zaprti tir 2 na postaji Litija. Splošni nalog za vožnjo po nepravem tiru Litija - Sava bi dobil, ko bi se ustavil na tiru 1 v Litiji.
...
Prijeten preostanek dneva
Signal
Signal
Re: Skorajšnje trčenje vlaka
V vsakem primeru mora biti strojevodja obveščen o vožnji po nepravem tiru. Lahko s Splošnim nalogom na postaji, kjer se zapora začne, ali pa z Nalogom za vožnjo vlaka P-13 na izhodni postaji (za zapore, ki trajajo več kot 8 ur, potreben je "naprejmahač" ali pa preureditev signalov, da se postavljajo na nepravi tir).541 napisal/-a:Vlak je zapeljal na zaprti tir 2 na postaji Litija. Splošni nalog za vožnjo po nepravem tiru Litija - Sava bi dobil, ko bi se ustavil na tiru 1 v Litiji.cokla napisal/-a:In strojevodja menda sploh ni bil obveščen o zapori.
@Cepi - ne da je prometnica pozabila prestaviti kretnico - postavila je vlakovno vozno pot na zaprti tir. V Financah je @novinar zapisal, da je bil na srečo tir prost. Jaz pravim na nesrečo, ker če bi bil zaseden s kakim MPVjem potem sama SVN ne bi dovolila postaviti uvoza na ta tir, kar bi prometnici verjetno dalo misliti: "zakaj že ne gre ... ".
Kaj več pa ne bom komentiral - sva pol leta skupaj žulila klopi na Aljaževi v "šnelkurzu" za prometnika ...