IC ali kaj?

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
Odgovori
Nejc

IC ali kaj?

Odgovor Napisal/-a Nejc »

Zdravo!

Že večkrat sem opazil, da je skozi postajo Ruše pripeljal diesel 644 z dvema pulmanoma. Mene pa zanima ali je to kakšen IC vlak, ali SŽ nima dovoljnega števila 813/814 garnitur?

L.P.

nejc
541
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3417
Pridružen: 16.11.2005, 22:01

Odgovor Napisal/-a 541 »

To vozi zaradi pomanjkanja Fiatov (813/814). V zimskem času pa mora te vagone obvezno vlečti 664, saj le pri tej dizelski lokomotivi deluje gretje (oziroma klima, če jo vagon ima).
IC-Pohorje503

okvari 813/814 SŽ

Odgovor Napisal/-a IC-Pohorje503 »

SZ312 napisal/-a:Zdravo!

Že večkrat sem opazil, da je skozi postajo Ruše pripeljal diesel 644 z dvema pulmanoma. Mene pa zanima ali je to kakšen IC vlak, ali SŽ nima dovoljnega števila 813/814 garnitur?

L.P.

nejc
813/814 je nekaj včasi okvari in ne dela... en 813/814 je bil nesreča vlaka v okolici celju potem ne more vozi da opelje na cd-mb. seveda da boljši disel vlak 664 je cool. haha :wink: :wink:
Uporabniški avatar
Čišo
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 704
Pridružen: 29.10.2005, 17:41
Kraj: Bohinjska železnica

Odgovor Napisal/-a Čišo »

Klasični vlaki namesto fiatov so že kar nekaj let ustaljena praksa tudi na Bohinjski progi. Trenutno smo v situaciji, ko manjka tako fiatov kot reaganov. Pri tovornih vlakih si občasno pomagajo s španko, potniški klasik pa mora zaradi razloga, ki ga navaja Marko (ogrevanje) voziti z reaganom.
Se pač gremo neko briljantno ekonomiko: fiate smo prodali v Bosno, zdaj pa vlečemo po dva (za prevoz šolarjev popolnoma nefunkcionalna) pulmana s 113-tonsko mašino z dvojno zasedbo, kar hkrati še poveča pomanjkanje lokomotiv v tovornem prometu. Pa še en štos: včasih so s klasiko nadomeščali v glavnem vlake na relaciji Nova Gorica - Ajdovščina, odkar pa je postaja Ajdovščina nezasedena in tam ni mogoč premik (ker pač pomočnik strojevodje tega ne sme in ne more delati ...), vozi klasik na daljši in za vleko zahtevnejši relaciji Nova Gorica - Sežana.

Pa lep pozdrav z Goriške.
Tako počasi se prebujamo ...
Matej
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 143
Pridružen: 30.09.2005, 16:30

Odgovor Napisal/-a Matej »

Se strinjam, da se po nepotrebnem zapravlja denar, ko vozijo klasike, ampak, za potnike je pa luksuz. Najbolj so menda veseli kadilci, ki (če vagoni temu ustrezajo) lahko celo pot v miru kadijo. Mislim pa, da se tukaj pojavi en problem. Namreč na lokalnih potniških vlakih naj bi bilo kajenje prepovedano (tudi, če je sestava vlaka takšna, da bi bilo kajenje lahko dovoljeno). Je prav?
Uporabniški avatar
gomulka014
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 454
Pridružen: 18.11.2005, 13:24
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a gomulka014 »

Ja, res je tako. Tudi na mercedesu (711) je kajenje prepovedano, ko na Primorskem vozi kot lokalni potniški vlak (4320, 4400, 4401, 7705, 7704).
Uporabniški avatar
Čišo
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 704
Pridružen: 29.10.2005, 17:41
Kraj: Bohinjska železnica

Odgovor Napisal/-a Čišo »

Da je kajenje na lokalnem potniškem vlaku prepovedano, lahko piše magari v Bibliji - en ubogi sprevodnik se lahko v dveh 60-sedežnih pulmanih, nabasanih z 200 razgretimi mulci, samo skrije v kot in upa, da ga ne bodo na odprti progi vrgli skozi okno; bognedaj, da bi jim še kaj težil.
Sicer pa so po mojih izkušnjah pulmani s kupeji za lokalne potniške vlake totalno neprimerni, ker je prostor neprimerno slabše izkoriščen kot npr. pri seriji 813/814, pa še vstop in izstop ter prehod med oddelki je težavnejši. Kapaciteta takega vlaka je glede na njegovo dolžino sorazmerno majhna. Pred nekaj leti - bil je petek - se je npr. zgodilo, da je vlak 4213 na relaciji Jesenice - Nova Gorica namesto v sestavi dvojne garniture 813/814 (300 sedežev) vozil v sestavi 664 + 2xBl (120 sedežev). Ta vlak je že med tednom precej obremenjen, saj se z njim vrača domov šolska mladina z Jesenic, ob petkih pa se jim pridružijo še dijaki in študentje iz Ljubljane. O takratni gneči na vlaku raje ne bi izgubljal besed. Padale so že ideje, da naj vožnjo podaljšajo kar do Izole, v Delamaris, da dokončno zaprejo konzervo ... :roll:
Tako počasi se prebujamo ...
Matej
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 143
Pridružen: 30.09.2005, 16:30

Odgovor Napisal/-a Matej »

Na progi Pragersko - Ormož je pa ravno obratno. Ker vsi vlaki vozijo v sestavi ene same DMG 813, je boljše, če pelje klasika, ker ima 3 ali 4 pulmane. Najbolj obemenjen je vlak 3804, ki je že med tednom zelo poln, ob petkih pa tako nabasan, da je to nekaj neverjetnega (takrat se vračajo tudi tisti s potovalkami). Ampak očitno od odgovornih nihče ne razmišlja o dodatni garnituri ali celo dodatnem vlaku. Vsi se samo izgovarjajo, kako ni ganitur, ni vagonov, ni mašin...
Uporabniški avatar
gomulka014
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 454
Pridružen: 18.11.2005, 13:24
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a gomulka014 »

Matej napisal/-a:Vsi se samo izgovarjajo, kako ni ganitur, ni vagonov, ni mašin...
... seveda jih ni, če jih pa prodajajo v Bosno in še kdo ve kam... Bi "na trenutke" verjetno kar prav prišlo tistih nekaj 813-000, ki veselo vozijo po Bosni... budale
Nejc

Odgovor Napisal/-a Nejc »

gomulka014 napisal/-a: ... seveda jih ni, če jih pa prodajajo v Bosno in še kdo ve kam... Bi "na trenutke" verjetno kar prav prišlo tistih nekaj 813-000, ki veselo vozijo po Bosni... budale
Katere 813-000 so to prodali - rdeče ali rumene? Če so prodajali rumene Fiate, so SŽ res napravile eno VELIKO TRAPARIJO!!!

Kaj pa je bil njihov namen prodaje? Morda rešitev iz rdečih številk?

L.P.

nejc
541
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3417
Pridružen: 16.11.2005, 22:01

Odgovor Napisal/-a 541 »

Rumeni 813/814 so podserija 100. Torej so prodali rdeče fiate. :wink:
Odgovori