S podzemno železnico do Holmenkollna
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
S podzemno železnico do Holmenkollna
Kupil sem si dnevno karto za obiske vseh muzejev in uporabo vseh prevoznih sredstev v Oslu. Avtobus, tramvaj, trajekt, vlak in podzemna železnica...
Ko so muzeje zaprli, sem hotel izkoristiti karto (gorenc na Norveškem... ) in sem si rekel, da se grem vozit s podzemno železnico.
Pogledal sem si shemo na zadnji strani vodiča in se odločil za najdaljšo razdaljo...
Postaja Holmenkollen je oddaljena 6 km od središča Osla. Seveda podzemna železnica na tej progi hitro prileze izpod zemlje, saj se mora dvigniti na 277,7 m.
http://en.wikipedia.org/wiki/Holmenkoll ... tion)...se je treba potruditi in malo poklikati, če hočeš priti do podatkov. Naslednjo fotko sem potegnil s tega linka
Od postaje se je potrebno potruditi v hrib, da prispeš do centra za obiskovalce in potem naprej, do skakalnic...
Če bi prišel na ogled skakalnice pred letom, bi lahko videl takole panoramo...
http://www.360travelguide.com/360Virtua ... Code=osl13
http://www.holmenkollen-worldcup.no/en/ ... 0arena.pdf
... vmes so naredili tole...ZANIMIVO
http://www.skiforeningen.no/content/dow ... Kollen.wmv
Tako, da danes vidiš to panoramo...
http://web.tu.no/webcam/skiforeningen/
...do leta 2010 pa bo izgledalo takole...
http://www.oslo2011.no/the-worlds-most- ... 24868.html
Fotke sledijo...
Ko so muzeje zaprli, sem hotel izkoristiti karto (gorenc na Norveškem... ) in sem si rekel, da se grem vozit s podzemno železnico.
Pogledal sem si shemo na zadnji strani vodiča in se odločil za najdaljšo razdaljo...
Postaja Holmenkollen je oddaljena 6 km od središča Osla. Seveda podzemna železnica na tej progi hitro prileze izpod zemlje, saj se mora dvigniti na 277,7 m.
http://en.wikipedia.org/wiki/Holmenkoll ... tion)...se je treba potruditi in malo poklikati, če hočeš priti do podatkov. Naslednjo fotko sem potegnil s tega linka
Od postaje se je potrebno potruditi v hrib, da prispeš do centra za obiskovalce in potem naprej, do skakalnic...
Če bi prišel na ogled skakalnice pred letom, bi lahko videl takole panoramo...
http://www.360travelguide.com/360Virtua ... Code=osl13
http://www.holmenkollen-worldcup.no/en/ ... 0arena.pdf
... vmes so naredili tole...ZANIMIVO
http://www.skiforeningen.no/content/dow ... Kollen.wmv
Tako, da danes vidiš to panoramo...
http://web.tu.no/webcam/skiforeningen/
...do leta 2010 pa bo izgledalo takole...
http://www.oslo2011.no/the-worlds-most- ... 24868.html
Fotke sledijo...
Zadnjič spremenil železocestnik, dne 01.06.2009, 0:04, skupaj popravljeno 2 krat.
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: S podzemno železnico do Holmenkollna
Takole izgleda postaja podzemne železnice...
Tudi s kolesom se lahko vkrcaš na vlak...
Malo eksperimentiram...fotka s flešem...
...in brez fleša (nastavitve avtomatsko )
Čudna kompozicija za potnike...
Tale ne bo pravi...
Da, s temle pa sem se pripeljal na postajo Holmenkollen...
Še pogled po postaji...
Odpravim se navkreber in že se odpre razgled proti morju...
...malo približam...
...jaz pa naprej do skakalnice...
Po poti srečam tovornjak, ki se bojuje za čisto okolje "frajhand" prevod:
miljø = okolje
kjempen....bojevati se
Tovornjaki, ki vozijo na in iz gradbišča pač umažejo cesto...
Med izgradnjo nove skakalnice je smučarski muzej zaprt. Odprt pa je center za obiskovalce...
Tudi s kolesom se lahko vkrcaš na vlak...
Malo eksperimentiram...fotka s flešem...
...in brez fleša (nastavitve avtomatsko )
Čudna kompozicija za potnike...
Tale ne bo pravi...
Da, s temle pa sem se pripeljal na postajo Holmenkollen...
Še pogled po postaji...
Odpravim se navkreber in že se odpre razgled proti morju...
...malo približam...
...jaz pa naprej do skakalnice...
Po poti srečam tovornjak, ki se bojuje za čisto okolje "frajhand" prevod:
miljø = okolje
kjempen....bojevati se
Tovornjaki, ki vozijo na in iz gradbišča pač umažejo cesto...
Med izgradnjo nove skakalnice je smučarski muzej zaprt. Odprt pa je center za obiskovalce...
Zadnjič spremenil železocestnik, dne 01.06.2009, 12:40, skupaj popravljeno 2 krat.
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: S podzemno železnico do Holmenkollna
Sliki z / brez fleša sta zamenjani, prva je brez in druga z.
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: S podzemno železnico do Holmenkollna
Ja drži...nisem bil zbran, pa nisem videl odseva na tabli...vsekakor pa moraš biti mojster, če hočeš narediti dobro fotko pod zemljo...
jaz dalje kot avtomatska nastavitev še nisem prišel
jaz dalje kot avtomatska nastavitev še nisem prišel
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: S podzemno železnico do Holmenkollna
Moram reči, da sem bil prav presenečen...
Pričakoval sem takšno lepotico...(iz zgornjega vodiča po Norveški)
zagledal pa sem tole...gradbišče
...s podrto skakalnico...
Še malo razgleda po gradbišču...
Ob poti me ustavi skulptura: če bi rekel Cokla, da je los, bi imel prav
Pot mi zaustavi kovinska mreža, ograja gradbišča.
Ura kaže 20.00, na gradbišču pa delajo še vedno s polno paro...
Pogled v areno...
...na doskočišče...
Kolesarke se ne dajo...
Še en pogled na gradbišče...
Pisarne za vodjo gradbišča?
Še en pogled na gradbišče skakalnice...
Malo približam...tudi zaletišče je že v izdelavi...
Pričakoval sem takšno lepotico...(iz zgornjega vodiča po Norveški)
zagledal pa sem tole...gradbišče
...s podrto skakalnico...
Še malo razgleda po gradbišču...
Ob poti me ustavi skulptura: če bi rekel Cokla, da je los, bi imel prav
Pot mi zaustavi kovinska mreža, ograja gradbišča.
Ura kaže 20.00, na gradbišču pa delajo še vedno s polno paro...
Pogled v areno...
...na doskočišče...
Kolesarke se ne dajo...
Še en pogled na gradbišče...
Pisarne za vodjo gradbišča?
Še en pogled na gradbišče skakalnice...
Malo približam...tudi zaletišče je že v izdelavi...
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: S podzemno železnico do Holmenkollna
Slike so dobro uspele, pa še zanimiva vsebina je.železocestnik napisal/-a:vsekakor pa moraš biti mojster, če hočeš narediti dobro fotko pod zemljo...
jaz dalje kot avtomatska nastavitev še nisem prišel
Re: S podzemno železnico do Holmenkollna
No, jaz sem pozimi (Februar 2007) imel manj sreče z razgledom:
lp iz Zagreba
ZDRU
ZDRU
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: S podzemno železnico do Holmenkollna
Brrrr...
Jaz pa sem se ravno hotel začeti zgovarjati, da je bila ura že med 19.45 in 20.45 in da ni bilo "taprave" svetlobe za dobre fotke z avtomatsko nastavitvijo. V tem času sem obhodil celotno ograjeno območje gradbišča. Pri zadnji fotki pa je začelo deževati...tako, da je bila pospešena hoja nazaj na postajališče Holmenkollen.
So pa tvoje fotke po svoje tudi zanimive in so dodale temi drugo perspektivo.
STIB, hvala za fotke.
Jaz pa sem se ravno hotel začeti zgovarjati, da je bila ura že med 19.45 in 20.45 in da ni bilo "taprave" svetlobe za dobre fotke z avtomatsko nastavitvijo. V tem času sem obhodil celotno ograjeno območje gradbišča. Pri zadnji fotki pa je začelo deževati...tako, da je bila pospešena hoja nazaj na postajališče Holmenkollen.
So pa tvoje fotke po svoje tudi zanimive in so dodale temi drugo perspektivo.
STIB, hvala za fotke.
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
- primožflori
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1071
- Pridružen: 31.05.2007, 18:44
- Kraj: Bohinjska proga
Re: S podzemno železnico do Holmenkollna
Bravo železocestnik,odlične slike si naredu,in lepo,da si tudi Holmekolln predstavu sam rad gledam tudi skoke.
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: S podzemno železnico do Holmenkollna
Ja, Primož, ko boš leta 2011 gledal skoke iz Holmenkollna na skakalnici, ki bo izgledala takole...
...se boš lahko pohvalil pred puncami, da točn veš, kako so jo delali...in da si imel posebnega poročevalca o poteku del na Norveškem
...se boš lahko pohvalil pred puncami, da točn veš, kako so jo delali...in da si imel posebnega poročevalca o poteku del na Norveškem
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: S podzemno železnico do Holmenkollna
Gradbišče je tudi na drugi strani ceste, Kaj točno tam delajo ne vem.
Pisarne za tehnike izvajalcev del...
Vhod na spodnje gradbišče...
Vhod malo od bližje...spodnji zapis je za Poljake
Dokaz, da cesto res perejo!
Malo približam...
Delo je polnem teku...ura je 20.00
Cerkvica za skakalce?
Pogled na spodnje gradbišče...
...in naprej proti Oslu
Cilj, do kdaj mora biti vse zgrajeno, je jasno napisan
Prikaz vplivnega območja gradbišča...
Pisarne za tehnike izvajalcev del...
Vhod na spodnje gradbišče...
Vhod malo od bližje...spodnji zapis je za Poljake
Dokaz, da cesto res perejo!
Malo približam...
Delo je polnem teku...ura je 20.00
Cerkvica za skakalce?
Pogled na spodnje gradbišče...
...in naprej proti Oslu
Cilj, do kdaj mora biti vse zgrajeno, je jasno napisan
Prikaz vplivnega območja gradbišča...
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: S podzemno železnico do Holmenkollna
Vzpon je kar hud, bo moral malo bolj pritisniti na pedala...tudi meni je že malo "zakuhalo"
Gradbišče pod cesto...
Celotno gradbišče je ograjeno...kar pomeni, da ni ograja nikjer pretrgana in je dostop nemogoč...
Konferenčni hoteli na vrhu hriba...
Zanimivo! Koliko se da prihraniti pri kritini...samo travo zaseješ...
Celotno naselje ima enako kritino...
Nazaj se nisem vračal po cesti. Začelo je deževati... našel sem markirano "gorsko" pot do železniškega postajališča Holmenkollen, ki je peljala naokoli gradbišča...
Za ograjo gradbišča pa sem našel odloženo razgledno ploščad z naleta stare skakalnice...
Da pa ne boste mislili, da sem po "gorski" poti hodil v salonarjih...obuvalo je bilo primerno za pot...
Fotka kaže obuvalo dan potem...očiščeno
Desna noga...
...in še leva
Fotografirano na letališču ob povratku...dokaz: talna obloga
Gradbišče pod cesto...
Celotno gradbišče je ograjeno...kar pomeni, da ni ograja nikjer pretrgana in je dostop nemogoč...
Konferenčni hoteli na vrhu hriba...
Zanimivo! Koliko se da prihraniti pri kritini...samo travo zaseješ...
Celotno naselje ima enako kritino...
Nazaj se nisem vračal po cesti. Začelo je deževati... našel sem markirano "gorsko" pot do železniškega postajališča Holmenkollen, ki je peljala naokoli gradbišča...
Za ograjo gradbišča pa sem našel odloženo razgledno ploščad z naleta stare skakalnice...
Da pa ne boste mislili, da sem po "gorski" poti hodil v salonarjih...obuvalo je bilo primerno za pot...
Fotka kaže obuvalo dan potem...očiščeno
Desna noga...
...in še leva
Fotografirano na letališču ob povratku...dokaz: talna obloga
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
- primožflori
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1071
- Pridružen: 31.05.2007, 18:44
- Kraj: Bohinjska proga
Re: S podzemno železnico do Holmenkollna
Ja z velikim veseljem bom gledal skoke takrat, pa mogoče se bom res pohvalu pred puncami.