Avtomatska spenjača

Splošna debata okoli železnice oziroma kar ne paše pod ostale kategorije.
Odgovori
Uporabniški avatar
Kremšnita
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 369
Pridružen: 09.02.2007, 22:10

Avtomatska spenjača

Odgovor Napisal/-a Kremšnita »

Kot zanimivost :

http://www.ba-bautzen.de/wirtschaftssen ... oneu_e.htm

To naj bi bil enotni (evropski) tip spenjače, ki naj bi zamenjala sedanje spenjanje s kavljem.
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12687
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Re: Avtomatska spenjača

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

Ne vem, če bo to tako preprosto.
Namreč, po tem sistemu odbojniki ostajajo. Kar pomeni, da se 1/2 vagonov ne bo dalo speti med seboj. Ali pa bo nepravilno - mehko (preohlapno) spetje.

Bomo videli, kakšen "učinkovit" sistem bodo dodelali.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Uporabniški avatar
marklinfan
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 571
Pridružen: 01.08.2006, 19:47
Kraj: Stari grad Celje
Kontakt:

Re: Avtomatska spenjača

Odgovor Napisal/-a marklinfan »

ti me spominjajo na ameriški sistem... sam pol "puferjev" skor nebi rabl??
[url=http://myrencontres.com]site de flirt internet[/url]
sebastiant
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 946
Pridružen: 24.03.2008, 17:12
Kraj: Ljubljana

Re: Avtomatska spenjača

Odgovor Napisal/-a sebastiant »

Z očmi modelarja vidim podobno Fleischmann sklopko v velikosti H0
http://www.idealo.de/preisvergleich/Off ... hmann.html
in v velikosti N
http://www.modellbahnshop-lippe.com/pro ... odukt.html
Sebastian
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4763
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Avtomatska spenjača

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Dolfe:
Ne vem, če bo to tako preprosto.
Namreč, po tem sistemu odbojniki ostajajo. Kar pomeni, da se 1/2 vagonov ne bo dalo speti med seboj. Ali pa bo nepravilno - mehko (preohlapno) spetje.

Bomo videli, kakšen "učinkovit" sistem bodo dodelali.
V opisu piše, da je center spenjače 60 mm pred odbojniki. Potemtakem ni ovire za spenjanje. Ker avtomatske spenjače opravljajo istočasno spojno in odbojno funkcijo. (S. Amerika, Rusija) ostajajo odbojniki verjetno samo zaradi mešanega spenjanja z sedanjo "vijačno" spenjačo, ki pa jo avtomatsko zategne poseben mehanizem. Bomo videli, katera družba bo prva uporabila avtomatske spenjače in tako premagala "večni" strah pred pretrganjem vlakov. Maršrutni vlaki za prevoz rud kar kličejo po zamenjavi spenjač, saj bo potem en strojevodja lahko peljal 2-3 lokomotive na čelu vlaka.

Seveda pa bodimo skeptični, v sredini 60 let prejšnega stoletja je že bil panevropski projekt, vključno z datumom zamenjave spenjač.

LPL
Odgovori