nagibna tehnika ICS vlakov
-
- Začetnik
- Prispevkov: 9
- Pridružen: 29.12.2007, 16:43
nagibna tehnika ICS vlakov
Pozdravljeni!
Kolikor sem opazil se nobena garnitura ICS vlakov več ne nagiba že kar nekaj časa in zaradi tega prihaja do rednih zamud.
Zakaj vlaki zaradi odpovedi nagibne tehnike ne gredo v popravilo?
Lep pozdrav
Kolikor sem opazil se nobena garnitura ICS vlakov več ne nagiba že kar nekaj časa in zaradi tega prihaja do rednih zamud.
Zakaj vlaki zaradi odpovedi nagibne tehnike ne gredo v popravilo?
Lep pozdrav
žNejc napisal/-a:
Se strinjam. ICS brez nagibne tehnike je popolnoma enakovreden Simensu, kadar ga nadomešča! Zato bi lahko cene bile po rangu IC.
Peljati se s Siemensom ali Pendolinotom iz Maribora V Ljubljano ...se pač ne da primerjati , kar se udobja tiče. Razlika se "pokrije " le v voznih časih.
MMG-taka vprašanja se lahko postavljajo tudi na drugih nivojih direktno , ker za "politiko" cen ni pristojen nihče ali pa redkokateri tukaj.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Čeprav vedno zelo kritično gledam na potniške vlake, saj se z njimi vsakodnevno vozim, se s trditvijo, da je Pendolino brez nagibne tehnike enakovreden Desiroju tudi približno ne morem strinjati.Nejc napisal/-a:Se strinjam. ICS brez nagibne tehnike je popolnoma enakovreden Simensu, kadar ga nadomešča! Zato bi lahko cene bile po rangu IC.Signal napisal/-a:Ob tem se še postavlja vprašanje, zakaj SŽ ne znižajo ranga vlaka in cene teh "kvazipendolinov", ki je tako ali tako nesorazmerno visoka?
Lp Signal
Pa kaj je z vami fantje!? Se sprašujem, če se sploh vozite z vlaki?
LPB
No pa dobro, ko sem tole pisal, sem res čist pozabil na samo udobje in ponudbo, v mislih sem imel zgolj vozne čase, ki pri komu lahko vplivajo na prihod na končno postajo (nimam samo zvez v mislih).bojan napisal/-a: Čeprav vedno zelo kritično gledam na potniške vlake, saj se z njimi vsakodnevno vozim, se s trditvijo, da je Pendolino brez nagibne tehnike enakovreden Desiroju tudi približno ne morem strinjati.
Pa kaj je z vami fantje!? Se sprašujem, če se sploh vozite z vlaki?
Sicer pa priznam, z ICS-om se že dolgo nisem peljal, res pa je, udobje in ponudba Simensu ne sežeta "do kolen".
Lp Nejc
-
- Začetnik
- Prispevkov: 9
- Pridružen: 29.12.2007, 16:43
Se vozim z vlaki, tudi z ICS-i in nikoli nisem enačil Deziroja in Pendolina.bojan napisal/-a: ...
Čeprav vedno zelo kritično gledam na potniške vlake, saj se z njimi vsakodnevno vozim, se s trditvijo, da je Pendolino brez nagibne tehnike enakovreden Desiroju tudi približno ne morem strinjati.
Pa kaj je z vami fantje!? Se sprašujem, če se sploh vozite z vlaki?
Je pa cena ICS-a (pre)visoka. Pa naj bo, ampak z nagibno tehniko.
Če pa slednja ne deluje, je IC tarifa dovolj visoka, čeprav je udobje večje (pa sprevodnice so tudi fejst) kot na Simensu.
MMG, ne vem, zakaj se ne bi na tem forumu postavljala takšna in podobna vprašanja?
Lp Signal
Ker lahko o tem le ugibamo. Če pa hočeš zaresen odgovor pa vprašanje nasloviš tja , kjer ga boš dobil.Signal napisal/-a:
MMG, ne vem, zakaj se ne bi na tem forumu postavljala takšna in podobna vprašanja?
Lp Signal
V tem smislu sem mislil.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Meni se zdi, da je za SŽ že samo to, da si lastijo Pendoline, prevelik strošek. Meni se zdi, da bi bili teli vlaki polno izkoriščeni, če bi tam pri Litiji naredili tunel pod hribom in malo "zgladili" ovinke proge.bobsleeder napisal/-a:Zakaj SŽ ne dajo ICS-ov v popravilo, če ne deluje nagibna tehnika? Prevelik strošek za SŽ?
Lep pozdrav
V začetku poletja sem se peljal v MB, pa je nagibni sistem delal.
Re: nagibna tehnika ICS vlakov
včeraj ,26.6 sem vzel ICS22 iz lj-pragersko ,ob odhodu zaradi ic311 dobil 10+ minut zamude ,karto sem vzel za 1r.
(na slepo niti nisem vedel če nagibna tehnika deluje)
saj tam je res udobje ,sedeži usnjeni pa bolj narazen(kar za 2r ne morem hvalit) pa še guncal se je, najbolj pomembno pa je bilo da je spretnemu strojevodji uspelo zamudo not dobit tak da smo bli točni.
V ljubljano sem plačal 2klas pa je blo prav dolgocajtno pa še guncal se ni udobja tam bolj malo vidim.
1r ja za skor 20 eur v eno smer, bok ne daj da se ne nagiba.
Škoda samo da taka draga zadeva ne služi svojemu namenu nekaj cajta. Vlak z delujočo nagibno tehniko in dobrim strojevodjo je pa zakon
(na slepo niti nisem vedel če nagibna tehnika deluje)
saj tam je res udobje ,sedeži usnjeni pa bolj narazen(kar za 2r ne morem hvalit) pa še guncal se je, najbolj pomembno pa je bilo da je spretnemu strojevodji uspelo zamudo not dobit tak da smo bli točni.
V ljubljano sem plačal 2klas pa je blo prav dolgocajtno pa še guncal se ni udobja tam bolj malo vidim.
1r ja za skor 20 eur v eno smer, bok ne daj da se ne nagiba.
Škoda samo da taka draga zadeva ne služi svojemu namenu nekaj cajta. Vlak z delujočo nagibno tehniko in dobrim strojevodjo je pa zakon
Re: nagibna tehnika ICS vlakov
S strojevodji ni težav, tí so vedno zakon. Tehnika pa, kakor kdaj.space napisal/-a:.......... Vlak z delujočo nagibno tehniko in dobrim strojevodjo je pa zakon
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!