Do Sylta in nazaj...
Do Sylta in nazaj...
Živijo,
ravno sinoči sem se vrnil z enega krožnega "potovanjca", ki je trajalo slab teden dni. Kakšen je bil potovalni načrt? Od doma preko Beljaka najprej do Frankfurta, potem naprej do Hamburga in Sylta, nazaj pa preko Prage in Dunaja domov. Kar luštna klobasa. Sopotnica je bila boljša polovica in fotoaparat, seveda
Najprej sem imel namen na forumu objaviti le nekaj železniških fotk, ko pa sem si ogledal lep fotopis fresherja pa sem se odločil, da bom tega nametal malce več. V nekaj nadaljevanjih, seveda.
Najprej "Od doma do Beljaka"
314 je bil prvi vlak na katerega sva se naložila. Kot je pričakovati v trenutkih, ko si želiš, da bi vse potekalo po nekem voznem redu je bil že v Zidanem Mostu zamujen. Ravno toliko, da so kolegi železničarji v deželi jodlanja rekli, da ne bodo čakali z vezo... Kljub temu, da so potem sami na naslednjem vlaku s katerim sva se peljala sproducirali vsaj dvakrat toliko zamude! Pa se nisva dosti sekirala, saj je bilo glavno vodilo potovanja, da se ustaviva kjer hočeva in si ogledava kar hočeva pa čeprav nama to kdo drug vsili
Pa sva stopila v center Beljaka. Kar prav, da je bil vlak zamujen! Fešta s tisočerimi stojnicami, pivom, prestami, klobasami...
...in irharcami, ki so obvezna oprema in ki ti zlezejo pod kožo...
Lectova srca
Ata Jožef je mirno opazoval...
...šimelni pa so neutrudno vozili pijačo za ohladitev in osvežitev
Kakorkoli že, čas do naslednjega vlaka je hitro minil. Osvežil sem se z enim pivom, na postaji pa sem potem še pred odhodom pritisnil eno lepo mašino, ki je tja gor pripeljala vlak.
ravno sinoči sem se vrnil z enega krožnega "potovanjca", ki je trajalo slab teden dni. Kakšen je bil potovalni načrt? Od doma preko Beljaka najprej do Frankfurta, potem naprej do Hamburga in Sylta, nazaj pa preko Prage in Dunaja domov. Kar luštna klobasa. Sopotnica je bila boljša polovica in fotoaparat, seveda
Najprej sem imel namen na forumu objaviti le nekaj železniških fotk, ko pa sem si ogledal lep fotopis fresherja pa sem se odločil, da bom tega nametal malce več. V nekaj nadaljevanjih, seveda.
Najprej "Od doma do Beljaka"
314 je bil prvi vlak na katerega sva se naložila. Kot je pričakovati v trenutkih, ko si želiš, da bi vse potekalo po nekem voznem redu je bil že v Zidanem Mostu zamujen. Ravno toliko, da so kolegi železničarji v deželi jodlanja rekli, da ne bodo čakali z vezo... Kljub temu, da so potem sami na naslednjem vlaku s katerim sva se peljala sproducirali vsaj dvakrat toliko zamude! Pa se nisva dosti sekirala, saj je bilo glavno vodilo potovanja, da se ustaviva kjer hočeva in si ogledava kar hočeva pa čeprav nama to kdo drug vsili
Pa sva stopila v center Beljaka. Kar prav, da je bil vlak zamujen! Fešta s tisočerimi stojnicami, pivom, prestami, klobasami...
...in irharcami, ki so obvezna oprema in ki ti zlezejo pod kožo...
Lectova srca
Ata Jožef je mirno opazoval...
...šimelni pa so neutrudno vozili pijačo za ohladitev in osvežitev
Kakorkoli že, čas do naslednjega vlaka je hitro minil. Osvežil sem se z enim pivom, na postaji pa sem potem še pred odhodom pritisnil eno lepo mašino, ki je tja gor pripeljala vlak.
LPB
Re: Do Sylta in nazaj...
"Frankfurt"
Pa sva se odpeljala iz Beljaka. Direkt do Frakfurta.
Zvečer sva se sprehodila do Majne...
...kjer sva spet naletela na veselico!
Naslednji dan sva se malce sprehodila. Skoraj leto dni bo že kar sem bil nazadnje tam. Tukajle je celo nekaj takratnih fotografij. Tukajle pa nekaj sedanjih
Pojdimo še malo na postajo. Tule naju je čakal vlak za na sever...
Na vsakem štucu so rož'ce
Takole zgleda spodnji ustroj. Vem, da imamo kar nekaj članov s tega področja.
Takole se čistijo vetrobranska stekla na DB
Pred odhodom proti Hamburgu pa še en posnetek...
Pa sva se odpeljala iz Beljaka. Direkt do Frakfurta.
Zvečer sva se sprehodila do Majne...
...kjer sva spet naletela na veselico!
Naslednji dan sva se malce sprehodila. Skoraj leto dni bo že kar sem bil nazadnje tam. Tukajle je celo nekaj takratnih fotografij. Tukajle pa nekaj sedanjih
Pojdimo še malo na postajo. Tule naju je čakal vlak za na sever...
Na vsakem štucu so rož'ce
Takole zgleda spodnji ustroj. Vem, da imamo kar nekaj članov s tega področja.
Takole se čistijo vetrobranska stekla na DB
Pred odhodom proti Hamburgu pa še en posnetek...
LPB
Re: Do Sylta in nazaj...
"Hamburg"
Do Hamburga sva se peljala z "navadnim" IC-jem. V krmilnem vagonu je rezerviran prostor za kolesa. Veliko prostora!
Hamburg. Najprej kar človeka impresionira je postaja. Postaja je res veličastna. Ogromna, prostorna in prijazna do tistih, ki radi gledajo vlake. V dveh "štukih" si jih lahko ogleduješ. V zgornjem je celo posebej pripravljena ploščad. Uživancija, zares
Kot po navadi, sva v mestu spet naletela na fešto! Tokrat mornarsko. Kaj č'mo, Hamburg je bolj kot po železnici pomemben zaradi pristanišča. Pa se nisva sekirala zaradi tega. Pijača je bila ravno tako dobra, ljubezen pa povsod v zraku
Tole je rotovž...
...tole pa neke missice, ki sva jih srečala. Nek poseben izbor so imel, bi rekel...!
Pojdimo nazaj proti postaji...
...ki je res veličastna!
Še ena večerna, tik pred postajo
Do Hamburga sva se peljala z "navadnim" IC-jem. V krmilnem vagonu je rezerviran prostor za kolesa. Veliko prostora!
Hamburg. Najprej kar človeka impresionira je postaja. Postaja je res veličastna. Ogromna, prostorna in prijazna do tistih, ki radi gledajo vlake. V dveh "štukih" si jih lahko ogleduješ. V zgornjem je celo posebej pripravljena ploščad. Uživancija, zares
Kot po navadi, sva v mestu spet naletela na fešto! Tokrat mornarsko. Kaj č'mo, Hamburg je bolj kot po železnici pomemben zaradi pristanišča. Pa se nisva sekirala zaradi tega. Pijača je bila ravno tako dobra, ljubezen pa povsod v zraku
Tole je rotovž...
...tole pa neke missice, ki sva jih srečala. Nek poseben izbor so imel, bi rekel...!
Pojdimo nazaj proti postaji...
...ki je res veličastna!
Še ena večerna, tik pred postajo
LPB
- primožflori
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1071
- Pridružen: 31.05.2007, 18:44
- Kraj: Bohinjska proga
Re: Do Sylta in nazaj...
Čudovite slike Bojan,komaj čakam naslednje.
Re: Do Sylta in nazaj...
"Sylt"
Dveh stvari sem se na tem izletu najbolj veselil. Ena od teh je bila obisk Sylta, druga obisk Prage, ki jo bom opisal kasneje. No, Sylt je res nekaj posebnega. 238 km proge je od Hamburga do Westerlanda, ki je največje mesto na Syltu. Proga je pravzaprav enotirna in neelektrificirana. Čeprav je večinoma le potniški promet, lahko vidite le tavelike dizelske lokomotive. Večino potniškega prometa obvladuje NOB (Nord Ostsee Bahn), nekaj pa tudi DB. Zanimivo pa je, da so vsi avtovlaki v rokah DB-ja. Po dve veliki 218-tki na vsakem. Avtovlaki so za obiskovalce nujni, saj je Sylt povezan s celino le z železniško progo.
Signalizacija je "lesena". O, kako lepo je videti vse te ročične signale in žice ob progi Starinsko, ampak "leti" pa vseeno!
Iz Hamburga Hbf štartava z DB-jevim vlakom do Elmshorna
Takšnihle barv je NOB flota
Ker je proga enotirna je tudi nekaj križanj. Tukajle je bilo eno daljše. Vsaj deset minut, če se prav spomnim. Najbolj hecno se mi je zdelo. ko je vlakovno osebje po ozvočenju prijazno napovedalo postanek in predlagalo potnikom, da je čas za krajšo "čik pavzo"
S tole makino smo se pripeljali do Westerlanda. V prometnih konicah dajo eno takšno v sredino, med dve kompoziciji.
DB Autozug
Na Syltu je, seveda, vetrovno
Postaja je iz sorte "prikupnih". "Joj, si videl kako je luštna", je rekla moja boljša polovica.
Zaščitna znamka Sylta pa se nepregledne peščene plaže, košare za zaščito pred vetrom in ljubke hišice, krite s slamo. Kot v pravljici, vam rečem!
Dveh stvari sem se na tem izletu najbolj veselil. Ena od teh je bila obisk Sylta, druga obisk Prage, ki jo bom opisal kasneje. No, Sylt je res nekaj posebnega. 238 km proge je od Hamburga do Westerlanda, ki je največje mesto na Syltu. Proga je pravzaprav enotirna in neelektrificirana. Čeprav je večinoma le potniški promet, lahko vidite le tavelike dizelske lokomotive. Večino potniškega prometa obvladuje NOB (Nord Ostsee Bahn), nekaj pa tudi DB. Zanimivo pa je, da so vsi avtovlaki v rokah DB-ja. Po dve veliki 218-tki na vsakem. Avtovlaki so za obiskovalce nujni, saj je Sylt povezan s celino le z železniško progo.
Signalizacija je "lesena". O, kako lepo je videti vse te ročične signale in žice ob progi Starinsko, ampak "leti" pa vseeno!
Iz Hamburga Hbf štartava z DB-jevim vlakom do Elmshorna
Takšnihle barv je NOB flota
Ker je proga enotirna je tudi nekaj križanj. Tukajle je bilo eno daljše. Vsaj deset minut, če se prav spomnim. Najbolj hecno se mi je zdelo. ko je vlakovno osebje po ozvočenju prijazno napovedalo postanek in predlagalo potnikom, da je čas za krajšo "čik pavzo"
S tole makino smo se pripeljali do Westerlanda. V prometnih konicah dajo eno takšno v sredino, med dve kompoziciji.
DB Autozug
Na Syltu je, seveda, vetrovno
Postaja je iz sorte "prikupnih". "Joj, si videl kako je luštna", je rekla moja boljša polovica.
Zaščitna znamka Sylta pa se nepregledne peščene plaže, košare za zaščito pred vetrom in ljubke hišice, krite s slamo. Kot v pravljici, vam rečem!
LPB
Re: Do Sylta in nazaj...
"Praga I."
Zadnja dva dni sva preživela v Pragi. Zjutraj enkrat sva se privlekla do postaje v Hamburgu, da ujameva vlak do Berlina. Vmes sem malo škljocal tudi druge...
Potem pa je pripeljal najin - tokrat nagibni ICE-T. Tehnologija nagibanja je pravzaprav enaka kot na našem Pendolinu
Do Berlina, kjer sva imela postanek za okrepčilo in krajši sprehod po postaji
Na poti do Prage, z vlakom, ki je bil namenjen do Budimpešte in zelo poln, smo se ustavili tudi v Dresdnu, ki je prav tako prekrasna postaja. Postanek je bil bolj kratek, tako da nisem mogel posneti spodnjega dela postaje, ki je bil pred nekaj leti v tistih hudih poplavah popolnoma pod vodo. Lahko pa sem na hitro posnel še enega nagibnega ICE-ja
Potem pa smo prišli do tokratnega cilja, Prage
Takole zgleda od zunaj in znotraj. Moje mišljenje je, da bi morali arhitektu odvzeti licenco za delo. Stropi znotraj so temni in nizki za take zgradbe. Čeprav je kvadratura ogromna vsa skupaj zgleda tesnobno...
Zdaj pa končno še nekaj mašin in vlakov...
...in na koncu še Pendolino, Super City, s katerim sva potem na koncu odpotovala proti Dunaju. Naj povem, da so sedeži v drugem razredu večji kot naši in samo trije v vrsti. Razlika do prvega razreda je le ta, da je v prvem malce več razmaka med vrstami.
Zadnja dva dni sva preživela v Pragi. Zjutraj enkrat sva se privlekla do postaje v Hamburgu, da ujameva vlak do Berlina. Vmes sem malo škljocal tudi druge...
Potem pa je pripeljal najin - tokrat nagibni ICE-T. Tehnologija nagibanja je pravzaprav enaka kot na našem Pendolinu
Do Berlina, kjer sva imela postanek za okrepčilo in krajši sprehod po postaji
Na poti do Prage, z vlakom, ki je bil namenjen do Budimpešte in zelo poln, smo se ustavili tudi v Dresdnu, ki je prav tako prekrasna postaja. Postanek je bil bolj kratek, tako da nisem mogel posneti spodnjega dela postaje, ki je bil pred nekaj leti v tistih hudih poplavah popolnoma pod vodo. Lahko pa sem na hitro posnel še enega nagibnega ICE-ja
Potem pa smo prišli do tokratnega cilja, Prage
Takole zgleda od zunaj in znotraj. Moje mišljenje je, da bi morali arhitektu odvzeti licenco za delo. Stropi znotraj so temni in nizki za take zgradbe. Čeprav je kvadratura ogromna vsa skupaj zgleda tesnobno...
Zdaj pa končno še nekaj mašin in vlakov...
...in na koncu še Pendolino, Super City, s katerim sva potem na koncu odpotovala proti Dunaju. Naj povem, da so sedeži v drugem razredu večji kot naši in samo trije v vrsti. Razlika do prvega razreda je le ta, da je v prvem malce več razmaka med vrstami.
LPB
Re: Do Sylta in nazaj...
"Praga II."
Praga je prekrasno mesto. Tule dodajam nekaj neželezniških fotk, nekaterim da si malo osvežijo spomine, drugim da ne pozabijo Prage obiskati! Tukaj je namreč na enem kupu toliko lepote, da ne najdem presežnika
Tole je hotel v katerem sva prebivala ta dva, skoraj tri dni. Avto je bil v paketu
Lepote je toliko, da je "čarobna škatlica" (iz ene druge teme ) precej delala
Karlov most je oblegan skoraj kot Rialto v Benetkah
No, in ko sem prvi večer v tejle pivnici ravno pokončal pol pečene race in jo zalil z dvema vrčkoma, saj veste česa, ter stopil ven sem zagledal tisti značilni vijolično oranžen odsev na nebu ob sončnem zahodu. "Šibaj!" sem rekel in jo odkuril do Vltave. Splačalo se je...
Praga je prekrasno mesto. Tule dodajam nekaj neželezniških fotk, nekaterim da si malo osvežijo spomine, drugim da ne pozabijo Prage obiskati! Tukaj je namreč na enem kupu toliko lepote, da ne najdem presežnika
Tole je hotel v katerem sva prebivala ta dva, skoraj tri dni. Avto je bil v paketu
Lepote je toliko, da je "čarobna škatlica" (iz ene druge teme ) precej delala
Karlov most je oblegan skoraj kot Rialto v Benetkah
No, in ko sem prvi večer v tejle pivnici ravno pokončal pol pečene race in jo zalil z dvema vrčkoma, saj veste česa, ter stopil ven sem zagledal tisti značilni vijolično oranžen odsev na nebu ob sončnem zahodu. "Šibaj!" sem rekel in jo odkuril do Vltave. Splačalo se je...
LPB
Re: Do Sylta in nazaj...
Bojan čudovito Spomini so se v moji glavi hitro odvrteli ob pogledu na tvoje posnetke Hamburga in Prage. A so z obnovo glavne postaje v Pragi že končali
Upam, da imaš še kaj na zalogi
Upam, da imaš še kaj na zalogi
Tine
Re: Do Sylta in nazaj...
Še tretjič in zadnjič - "Praga III."
Vem, da je slik ogromno in da, če je nečesa na enem kupu preveč, lahko izgubi privlačnost pa vseeno ne morem še mimo ene serije. Upam, da vam modemi ne bodo pregoreli in da me ne bodo enkrat lepega dne zabrisali s strežnika...
Tukaj so še tramvaji in prekrasno obnovljeni stari avti!
Več generacij tramvajev imajo v Pragi, vsi pa strašno fino izgledajo.
Tukajle je zanimiv prehod, kjer se dvotirna proga spremeni v enotirno ter nazaj v dvotirno...
Poglejte si to prekrasno Prago
Kaj že piše na blatniku?
No, ko sva se tako povzpela na Hradčane...
...kjer se odpre takle razgled...
...in kamor se morajo še tramvaji precej namatrat
"Pejt punca, se greš peljat?"
Za konec pa še ena prekrasna Tatra
Vem, da je slik ogromno in da, če je nečesa na enem kupu preveč, lahko izgubi privlačnost pa vseeno ne morem še mimo ene serije. Upam, da vam modemi ne bodo pregoreli in da me ne bodo enkrat lepega dne zabrisali s strežnika...
Tukaj so še tramvaji in prekrasno obnovljeni stari avti!
Več generacij tramvajev imajo v Pragi, vsi pa strašno fino izgledajo.
Tukajle je zanimiv prehod, kjer se dvotirna proga spremeni v enotirno ter nazaj v dvotirno...
Poglejte si to prekrasno Prago
Kaj že piše na blatniku?
No, ko sva se tako povzpela na Hradčane...
...kjer se odpre takle razgled...
...in kamor se morajo še tramvaji precej namatrat
"Pejt punca, se greš peljat?"
Za konec pa še ena prekrasna Tatra
LPB
Re: Do Sylta in nazaj...
Nore, nore, nore, super, odlične in enkratne slike.
In seveda, čudovita slikovna reportaža.
lp
Dolfe
In seveda, čudovita slikovna reportaža.
lp
Dolfe
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Re: Do Sylta in nazaj...
Hvala Dolfe!Dolfe napisal/-a:Nore, nore, nore, super, odlične in enkratne slike.
In seveda, čudovita slikovna reportaža.
lp
Dolfe
Res je bilo dobro na poti. Škoda le, da je na Syltu padal dež. Če bi bilo lepo vreme bi bilo tudi več slik od tam...
LPB
Re: Do Sylta in nazaj...
Fenomenalno Bojan.
Takih slik ni nikoli preveč. Naredila sta res lep krog po čudovitih krajih za katere si nisem mislil, da so res tako lepi.
Miha
Takih slik ni nikoli preveč. Naredila sta res lep krog po čudovitih krajih za katere si nisem mislil, da so res tako lepi.
Miha
Re: Do Sylta in nazaj...
Woho!
Fenomenalen fotopis iz fenomenalnega dopusta po fenomanalnem potepanju.
Fenomenalen fotopis iz fenomenalnega dopusta po fenomanalnem potepanju.