No ja, s kakšno katrco mogoče.space napisal/-a: 4h do Kopra iz mb kolk z avtom?
Ureditev prog
Re: Ureditev prog
Re: Ureditev prog
To je mislo na vlak.Nejc napisal/-a:No ja, s kakšno katrco mogoče.space napisal/-a: 4h do Kopra iz mb kolk z avtom?
...
Re: Ureditev prog
4 ure... pa še to samo ICS in samo poleti Čene kar lepo 5 ur
Re: Ureditev prog
Vse je lepo prav sanjati o novih progah in projektih, kako se bo kaj kje gradilo nove hitre proge. Pred slabim desetletjem se je zgadila nova proga proti Madžarski. Danes pa vozita po njej le 1 ali 2 potniška vlaka. Pred 13.uro iz večjega dela Slovenije ni možno prispeti na Madžarsko.
Slabi , da ne rečem katastrofalni vozni redi, tudi na progah, ki bi lahko bile odlične relacije primestnega prometa. Izpostavil bi Maribor-Ruše-(Koroška), Maribor-Šentilj, Celje-Velenje, Celje-Rogatec. Vozni redi se destletja niso spremenili, in se tudi ne bodo, ker nima nobeden interes kaj postoriti. Stari togi sistem voznega reda in tarifnega sistema, nezainteresiranost veliko zaposlenih, neprijazno in drzno osebje, nobenega marketinga za pridobivanje stalnih strank, "samo-da-je" in "jaz nimam kaj s tem" mentaliteta bodo spravile železnice v grob. Za velike projekte hitrih prog ni denarja, je pa skrajni čas za preureditev celotnega sistema. Veliko bo treba vlagati v Marketing, pridobivanje strank, ne pa samo sanjati o hitrih progah čez Slovenijo.
Uskladiti cenovni sistem. Kdaj zaslužim več ? ---> Če imam ceno storitve 20 evrov in 2 potnika ali ceno 16 evrov in 3 potnike ? Fiksne stroške imam iste. Skor monopolni sistem na področju prevoza iz časa juge je že zdavnaj minil.
Na zahodu stani mesečna vozovnica = 5 povratnih vozovnic, pri nas = 17 povratnih vozovnic. Kdo ve zakaj ? Tak pač je, je odgovor in vsi lepo naprej gonijo star sistem. Koliko dolgo še ?
Slabi , da ne rečem katastrofalni vozni redi, tudi na progah, ki bi lahko bile odlične relacije primestnega prometa. Izpostavil bi Maribor-Ruše-(Koroška), Maribor-Šentilj, Celje-Velenje, Celje-Rogatec. Vozni redi se destletja niso spremenili, in se tudi ne bodo, ker nima nobeden interes kaj postoriti. Stari togi sistem voznega reda in tarifnega sistema, nezainteresiranost veliko zaposlenih, neprijazno in drzno osebje, nobenega marketinga za pridobivanje stalnih strank, "samo-da-je" in "jaz nimam kaj s tem" mentaliteta bodo spravile železnice v grob. Za velike projekte hitrih prog ni denarja, je pa skrajni čas za preureditev celotnega sistema. Veliko bo treba vlagati v Marketing, pridobivanje strank, ne pa samo sanjati o hitrih progah čez Slovenijo.
Uskladiti cenovni sistem. Kdaj zaslužim več ? ---> Če imam ceno storitve 20 evrov in 2 potnika ali ceno 16 evrov in 3 potnike ? Fiksne stroške imam iste. Skor monopolni sistem na področju prevoza iz časa juge je že zdavnaj minil.
Na zahodu stani mesečna vozovnica = 5 povratnih vozovnic, pri nas = 17 povratnih vozovnic. Kdo ve zakaj ? Tak pač je, je odgovor in vsi lepo naprej gonijo star sistem. Koliko dolgo še ?
Re: Ureditev prog
karta stane 10€ šef vzame od tega 15 € ja očitno ne bo denarja še dolgo lol................
zakaj imamo minus že ??
zakaj imamo minus že ??
Re: Ureditev prog
Dingo jaz mislim, da bi se morala tovorna vozila držati predvsem X. in V. koridorja, za potnike bi pa uvedli hitro progo (350km/h)
Koper-Divača-Ljubljana-Zidani most-Celje-Pragersko-Maribor
Koper-Divača-Ljubljana-Zidani most-Celje-Pragersko-Ormož-Murska Sobota
+
Jesenice-Ljubljana-Grosuplje-Kočevje
Jesenice-Ljubljana-Grosuplje-Trebnje-Novo mesto-Metlika
To bi bile načeloma postaje... od tam bi pa presedlal na lokalce s hitrostjo 200km/h oz. da bi bili vlaki, ki bi kroge delali...
npr. zgoraj omenjene linije +
Krožna Pivka-Ljubljana-Ribnica
Ljubljana-Grosuplje-Trebnje-Sevnica-Zidani most-Ljubljana...
no zdej sem preštel in bilo bi 8 takih krogov... in ker bi bila hitrost božansko velika, bi prišel npr. iz Murske Sobote v Koper v 1. uri (vključeni postanki) oz. iz Ljubljane v Koper v 20 minutah... potem bi lahko nardil še podzemno progo iz Kopra ob obali do Izole... kle bi vozil lahko npr. stari kanarček, ki bi ga na elektriko predelal, oz. bi nov vlak dal...vseeno.
Koper-Divača-Ljubljana-Zidani most-Celje-Pragersko-Maribor
Koper-Divača-Ljubljana-Zidani most-Celje-Pragersko-Ormož-Murska Sobota
+
Jesenice-Ljubljana-Grosuplje-Kočevje
Jesenice-Ljubljana-Grosuplje-Trebnje-Novo mesto-Metlika
To bi bile načeloma postaje... od tam bi pa presedlal na lokalce s hitrostjo 200km/h oz. da bi bili vlaki, ki bi kroge delali...
npr. zgoraj omenjene linije +
Krožna Pivka-Ljubljana-Ribnica
Ljubljana-Grosuplje-Trebnje-Sevnica-Zidani most-Ljubljana...
no zdej sem preštel in bilo bi 8 takih krogov... in ker bi bila hitrost božansko velika, bi prišel npr. iz Murske Sobote v Koper v 1. uri (vključeni postanki) oz. iz Ljubljane v Koper v 20 minutah... potem bi lahko nardil še podzemno progo iz Kopra ob obali do Izole... kle bi vozil lahko npr. stari kanarček, ki bi ga na elektriko predelal, oz. bi nov vlak dal...vseeno.
Re: Ureditev prog
Potem si se pa zbudil iz sanj ..........................................alexa-lol napisal/-a:Dingo jaz mislim, da bi se morala tovorna vozila držati predvsem X. in V. koridorja, za potnike bi pa uvedli hitro progo (350km/h)
Koper-Divača-Ljubljana-Zidani most-Celje-Pragersko-Maribor
Koper-Divača-Ljubljana-Zidani most-Celje-Pragersko-Ormož-Murska Sobota
+
Jesenice-Ljubljana-Grosuplje-Kočevje
Jesenice-Ljubljana-Grosuplje-Trebnje-Novo mesto-Metlika
To bi bile načeloma postaje... od tam bi pa presedlal na lokalce s hitrostjo 200km/h oz. da bi bili vlaki, ki bi kroge delali...
npr. zgoraj omenjene linije +
Krožna Pivka-Ljubljana-Ribnica
Ljubljana-Grosuplje-Trebnje-Sevnica-Zidani most-Ljubljana...
no zdej sem preštel in bilo bi 8 takih krogov... in ker bi bila hitrost božansko velika, bi prišel npr. iz Murske Sobote v Koper v 1. uri (vključeni postanki) oz. iz Ljubljane v Koper v 20 minutah... potem bi lahko nardil še podzemno progo iz Kopra ob obali do Izole... kle bi vozil lahko npr. stari kanarček, ki bi ga na elektriko predelal, oz. bi nov vlak dal...vseeno.
Re: Ureditev prog
Saj je lepo, da imamo vizijo , ampak moramo bit pa vseeno realni....
Re: Ureditev prog
Ob takših hitrostih bi v primeru vstopa na vlak v Celju komajda prišel do sedeža in nazaj, če bi hotel iztopiti v Zidanemu mostu; zanimivo :D:D
Re: Ureditev prog
Lepo bi bilo že samo, če bi po celem železniškem omrežju v Sloveniji (vsaj po glavnih progah) vlaki vozili okoli 150 km/h.
Vlak je vedno hitrejši!
Re: Ureditev prog
Moja vizija...+350km/h vlaki
Re: Ureditev prog
A na reliefni zemljevid si kaj pogledal kje naj bi po tvoje šle te nove proge?
Vlak je vedno hitrejši!
Re: Ureditev prog
Ej človek a ti ne veš kako velika je Slovenija? Vprašanje če bi vlak lahko dosegel 350km/h med LJ in MB ne pa še vmes vse vmesne postaje...
...
Re: Ureditev prog
Na tem zemljevidu bi bila postaja Gornje Ležeče ena od bolj pomembnih vozlišč v Sloveniji
No ja, mogoče pa si bo vlada RS sposodila tale zemljevidek za kakšen nov nacionalni plan razvoja JŽI tja do leta 2225.
No ja, mogoče pa si bo vlada RS sposodila tale zemljevidek za kakšen nov nacionalni plan razvoja JŽI tja do leta 2225.
Re: Ureditev prog
Fantazijske sanje so dovoljene vsakemu, pa želim obilo užitkov ob njih.
Realnost pa je takšna, da sta fotelja prometnega ministra in generalnega direktorja Slovenskih Železnic, hudo podobna WC školjki. Na njej se "userje" še takšen junak. press
Realnost pa je takšna, da sta fotelja prometnega ministra in generalnega direktorja Slovenskih Železnic, hudo podobna WC školjki. Na njej se "userje" še takšen junak. press
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!