Nova Gorica - Beljak - Dunaj - Praga
Nova Gorica - Beljak - Dunaj - Praga
Pozdravljeni!
Za mano je še eno družinsko potovanje. Tokrat v Prago, Dunaj in Bratislavo z vlakom. Prvi del, pot od Nove Gorice do Dunaja dne 1. avgusta 2009, bom predstavil v tem fotopisu. Ostalo sledi.
Začelo se je ob 5.28 zjutraj z odhodom iz Nove Gorice, z vlakom RG "Soča". Naša garnitura je bila 813/814-105:
Nekaj utrinkov z bohinjske proge:
Jesenice - naša garnitura še enkrat:
Tu so se sedaj začeli zapleti. Vlak 314 iz Beograda je imel 30 minut zamude in tako ni prišel skozi zaporo med Ljubljano in Kranjem. Zato je morala iz Kranja pripeljati nadomestna kompozicija, ki se je seveda dodatno zakasnila.
Zapori se je izmaknila 25-026 z vagonom, ki je prišla po svoj muzejski vlak za pot do Nove Gorice.
Končno pride 541-007 z vlakom 314.
Prostor smo si poiskali v zadnjem vagonu, Mimarinem ABeelmt-ju.
Izhod iz karavanškega predora:
Odcep proti Celovcu v Podrožci (Rosenbach):
Za mano je še eno družinsko potovanje. Tokrat v Prago, Dunaj in Bratislavo z vlakom. Prvi del, pot od Nove Gorice do Dunaja dne 1. avgusta 2009, bom predstavil v tem fotopisu. Ostalo sledi.
Začelo se je ob 5.28 zjutraj z odhodom iz Nove Gorice, z vlakom RG "Soča". Naša garnitura je bila 813/814-105:
Nekaj utrinkov z bohinjske proge:
Jesenice - naša garnitura še enkrat:
Tu so se sedaj začeli zapleti. Vlak 314 iz Beograda je imel 30 minut zamude in tako ni prišel skozi zaporo med Ljubljano in Kranjem. Zato je morala iz Kranja pripeljati nadomestna kompozicija, ki se je seveda dodatno zakasnila.
Zapori se je izmaknila 25-026 z vagonom, ki je prišla po svoj muzejski vlak za pot do Nove Gorice.
Končno pride 541-007 z vlakom 314.
Prostor smo si poiskali v zadnjem vagonu, Mimarinem ABeelmt-ju.
Izhod iz karavanškega predora:
Odcep proti Celovcu v Podrožci (Rosenbach):
Re: Nova Gorica - Beljak - Dunaj - Praga
Prihajamo v Beljak - reka Drava:
Naš vagon v Beljaku:
Postaja Beljak (Villach Hbf):
Beljak v času festivala:
Znova na postaji - odhod OBB-EC 31 "Allegro Johann Strauss" proti Benetkam:
Naš vlak do Dunaja je bil OBB-IC 538 s tremi direktnimi vagoni iz Lienza. Ti so se zakasnili, kar nam je že v startu povzročilo zamudo.
Naš vagon:
Iz Celovca prihaja OBB-EC 112 ("Mimara") za Frankfurt:
Direktni vagoni iz Lienza:
Ob odhodu se peljemo mimo terminala za DB AutoZug:
Vrbsko jezero:
Naš vagon v Beljaku:
Postaja Beljak (Villach Hbf):
Beljak v času festivala:
Znova na postaji - odhod OBB-EC 31 "Allegro Johann Strauss" proti Benetkam:
Naš vlak do Dunaja je bil OBB-IC 538 s tremi direktnimi vagoni iz Lienza. Ti so se zakasnili, kar nam je že v startu povzročilo zamudo.
Naš vagon:
Iz Celovca prihaja OBB-EC 112 ("Mimara") za Frankfurt:
Direktni vagoni iz Lienza:
Ob odhodu se peljemo mimo terminala za DB AutoZug:
Vrbsko jezero:
Re: Nova Gorica - Beljak - Dunaj - Praga
Šentvid ob Glini - začetek Transalpine:
Nad Šentvidom se proga dvigne po pobočju:
Gradovi:
Proga proti Štajerski je izredno razgibana, izmenjujejo se hitri ravninski odseki ter strmi vzponi in spusti.
Spust v dolino reke Mure:
Z zadnje slike je razvidno, da nas je vlekla starejša avstrijska lokomotiva 1044 v starih oranžnih barvah.
Postaja Unzmarkt in ozkotirni privatni motornik:
Brueck an der Mur - proga iz Gradca.
Zaradi naše zamude nas je ujel OBB-EC 254 iz Maribora. K sreči so nas spustili pred njim.
Nato smo se povzpeli na Semmering:
Nad Šentvidom se proga dvigne po pobočju:
Gradovi:
Proga proti Štajerski je izredno razgibana, izmenjujejo se hitri ravninski odseki ter strmi vzponi in spusti.
Spust v dolino reke Mure:
Z zadnje slike je razvidno, da nas je vlekla starejša avstrijska lokomotiva 1044 v starih oranžnih barvah.
Postaja Unzmarkt in ozkotirni privatni motornik:
Brueck an der Mur - proga iz Gradca.
Zaradi naše zamude nas je ujel OBB-EC 254 iz Maribora. K sreči so nas spustili pred njim.
Nato smo se povzpeli na Semmering:
Re: Nova Gorica - Beljak - Dunaj - Praga
Začne se strm spust, poln ostrih ovinkov. Največja hitrost vlaka je nekje 70-90 km/h.
Viadukt Kalte-Rinne:
Pogled na semmerinško hribovje:
Spust se konča z dolgim zavojem na postaji Payerbach-Reichenau:
Wiener Neustadt:
Nato pa prihod na Dunaj. Časa za slikanje ni bilo, treba je bilo teči na vlak za Prago. Naprej smo se odpeljali z vlakom EC 16 "Antonin Dvorak" v sestavi češkega vlaka Pendolino Supercity.
Preko Donave:
Notranjost Pendolina - izjemno udobna, z le 3 sedeži v vrsti v drugem razredu:
Breclav - meja s Češko - proga iz Bratislave:
Ravnina proti Brnu z nenevadno vzpetino na sredini:
Katedrala v Brnu:
Viadukt Kalte-Rinne:
Pogled na semmerinško hribovje:
Spust se konča z dolgim zavojem na postaji Payerbach-Reichenau:
Wiener Neustadt:
Nato pa prihod na Dunaj. Časa za slikanje ni bilo, treba je bilo teči na vlak za Prago. Naprej smo se odpeljali z vlakom EC 16 "Antonin Dvorak" v sestavi češkega vlaka Pendolino Supercity.
Preko Donave:
Notranjost Pendolina - izjemno udobna, z le 3 sedeži v vrsti v drugem razredu:
Breclav - meja s Češko - proga iz Bratislave:
Ravnina proti Brnu z nenevadno vzpetino na sredini:
Katedrala v Brnu:
Re: Nova Gorica - Beljak - Dunaj - Praga
V Brnu smo bili priča nenavadnemu dogodku. V vagon so vstopili trije, ki so bili podobni nekakšnim beračem ali drogerašem. Po odhodu jih je opazil sprevodnik in preveril njihove vozovnice, ki pa jih seveda niso imeli. Sprevodnik je ukazal ustaviti vlak na neki postaji v predmestju Brna, kjer jih je preprosto poslal z vlaka.
Po Brnu se teren razgiba, hitrost se umiri in vlak začne z nagibanjem. Nagibna tehnika deluje brezhibno.
V bifeju:
Bife Supercityja je izredno lep, pijače pa nenavadno poceni.
Sledi priključek na progo iz Ostrave, zamenjava napetosti ter še zadnji postanek v Pardubicah. Nato vlak pospeši na 160 km/h na zadnjem kosu poti proti Pragi. Vožnja je izredno lepa in atraktivna, z nagibanjem pri polni hitrosti.
Zadnje presenečenje sledi ob napovedi postaje Praha hl.n., ko po zvočnikih zaigrajo znamenito Smetanovo skladbo Vltava. Skratka, češki Pendolino Supercity je nedvomno vlak, ki je lahko Čehom v ponos.
Še zadnja slika, v Pragi pred vlakom Pendolino:
Nadaljevanje sledi...
Po Brnu se teren razgiba, hitrost se umiri in vlak začne z nagibanjem. Nagibna tehnika deluje brezhibno.
V bifeju:
Bife Supercityja je izredno lep, pijače pa nenavadno poceni.
Sledi priključek na progo iz Ostrave, zamenjava napetosti ter še zadnji postanek v Pardubicah. Nato vlak pospeši na 160 km/h na zadnjem kosu poti proti Pragi. Vožnja je izredno lepa in atraktivna, z nagibanjem pri polni hitrosti.
Zadnje presenečenje sledi ob napovedi postaje Praha hl.n., ko po zvočnikih zaigrajo znamenito Smetanovo skladbo Vltava. Skratka, češki Pendolino Supercity je nedvomno vlak, ki je lahko Čehom v ponos.
Še zadnja slika, v Pragi pred vlakom Pendolino:
Nadaljevanje sledi...
Re: Nova Gorica - Beljak - Dunaj - Praga
Bravo!! Komaj čakam nadaljevanje.
Re: Nova Gorica - Beljak - Dunaj - Praga
Odlično!
http://www.pribozic.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Nova Gorica - Beljak - Dunaj - Praga
Super fotopis!
Komaj čakam nadaljevanje!
Komaj čakam nadaljevanje!
Vlak je vedno hitrejši!
- primožflori
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1071
- Pridružen: 31.05.2007, 18:44
- Kraj: Bohinjska proga
Re: Nova Gorica - Beljak - Dunaj - Praga
Bravo,odličen fotopis,komaj čakam nadaljevanje
Re: Nova Gorica - Beljak - Dunaj - Praga
Odličen fotopis
Re: Nova Gorica - Beljak - Dunaj - Praga
zelo lepo in bravo foto!!!!
ampak OEC 254 je 1044.092
ti si bil vlak od villach do dunaj OIC za 1044.120 ali 1044.040 ali 1044.119?, poznam E.lok.
lp,miro
ampak OEC 254 je 1044.092
ti si bil vlak od villach do dunaj OIC za 1044.120 ali 1044.040 ali 1044.119?, poznam E.lok.
lp,miro
Re: Nova Gorica - Beljak - Dunaj - Praga
1044.040 je bila.363.007 napisal/-a:zelo lepo in bravo foto!!!!
ampak OEC 254 je 1044.092
ti si bil vlak od villach do dunaj OIC za 1044.120 ali 1044.040 ali 1044.119?, poznam E.lok.
lp,miro
(na njej je sicer pisalo 1044.40)
Re: Nova Gorica - Beljak - Dunaj - Praga
odgovor točen 1044.40 zaradi muzejski vlaki tudi vozni park .TGV Lyria napisal/-a:1044.040 je bila.363.007 napisal/-a:zelo lepo in bravo foto!!!!
ampak OEC 254 je 1044.092
ti si bil vlak od villach do dunaj OIC za 1044.120 ali 1044.040 ali 1044.119?, poznam E.lok.
lp,miro
(na njej je sicer pisalo 1044.40)
1044.092 in 117 oba je bilo nesreče potem novo lokomotiva tudi nekaj sprembe barve, to je všeč mi je cool.
1044.120 in 119 oba bo prodal za prvat železnici v nemčiji
lp,miro