Mirna Peč, podvoz
Mirna Peč, podvoz
Tik pred postajo Mirna Peč se je zgradil podvoz za novo cestno povezavo proti avtocesti.
Pa kwa ni n'benga iz Mirne Peči
Pa kwa ni n'benga iz Mirne Peči
Re: Mirna Peč, podvoz
no tako se dela... 4 dni pa je narjeno
Re: Mirna Peč, podvoz
A jaz prav vidim, da so podvoz zraven zbetonirali in ga potem samo potisnili na pravo mesto?
Re: Mirna Peč, podvoz
Pogruntavščina ni ravno nova. V Ljubljani, na uvozni strani iz smeri Zidani Most, (pri stari fabriki Saturnus), so naredili kompletno cev, ki je prečila vse štiri tire (proge). To cev so potisnili pod tire, na katerih se je nemoteno odvijal železniški promet, čez že povprej postavljene provizorije. To se je dogajalo okrog leta 1985 ali 86.Cepi napisal/-a:A jaz prav vidim, da so podvoz zraven zbetonirali in ga potem samo potisnili na pravo mesto?
Res pa je, da je tisti podhod namenjen pešcem in kolesarjem. Torej je precej ožji in nižji, a neprimerno daljši.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Re: Mirna Peč, podvoz
Tudi podvoz na Pragerski obvoznici se ja zbetoniral zraven železnice, nato pa so ga porinil pod tire.
Med tem je promet potekal nemoteno oz. z omejitvijo prego gradbišča ampak brez prekinitve.
Na zgornjih slikah me je presenetilo, da so odstarnili tir!
Drugače pa super reportaža @Marlo
Med tem je promet potekal nemoteno oz. z omejitvijo prego gradbišča ampak brez prekinitve.
Na zgornjih slikah me je presenetilo, da so odstarnili tir!
Drugače pa super reportaža @Marlo
LP _Borsig_
Pa fajn se še mejte!
Pa fajn se še mejte!
Re: Mirna Peč, podvoz
Prvo zgrajeni podvoz na omenjeneni način sem videl že pred približno 20-imi leti na Meljski cesti v Mariboru, kateri pa je tudi velikega razpona.
Re: Mirna Peč, podvoz
Večina konstrukcij pod progo se izvaja s potiskanjem - bodisi, da se potiska cela konstrukcija, ali pa da se potiska samo prekladna plošča. Glavni razlog je v skrajšanju časa, ko je potrebna počasna vožnja.
Običajni postopek je, da se zraven izdela konstrukcija, potem se vgradi provizorij, izkoplje luknja, izdela podložna plošča (ali temelj) in ko je beton dovolj nosilen (ni potrebno čakati 28 dni), se provizorij umakne in potisne konstrukcijo na mesto. Pri večjih objektih se pod provizorijem izdelajo še oporniki in se potiska 'samo' ploščo. Pri še večjih objektih pa je običajno potrebna deviacija proge (npr. gradnja vzhodne ljubljanske obvoznice).
Podvoz pri Mirni Peči je bil nekje maksimum - med šolskimi počitnicami se je še dobilo daljšo zaporo, konstrukcija je bila dovolj majhna, da se jo je lahko potiskalo po montažnih temeljih, proga je v precejšni krivini in vzponu tako, da bi bil provizorij en velik
Gradnja objekta pod provizorijem (kot to delajo v Škofji Loki http://www.vlaki.info/forum/viewtopic.p ... 9&start=75) je redka, ker bo težko izvesti ploščo tik pod provizorijem in še počasna vožnja bo trajala najdlje .
Običajni postopek je, da se zraven izdela konstrukcija, potem se vgradi provizorij, izkoplje luknja, izdela podložna plošča (ali temelj) in ko je beton dovolj nosilen (ni potrebno čakati 28 dni), se provizorij umakne in potisne konstrukcijo na mesto. Pri večjih objektih se pod provizorijem izdelajo še oporniki in se potiska 'samo' ploščo. Pri še večjih objektih pa je običajno potrebna deviacija proge (npr. gradnja vzhodne ljubljanske obvoznice).
Podvoz pri Mirni Peči je bil nekje maksimum - med šolskimi počitnicami se je še dobilo daljšo zaporo, konstrukcija je bila dovolj majhna, da se jo je lahko potiskalo po montažnih temeljih, proga je v precejšni krivini in vzponu tako, da bi bil provizorij en velik
Gradnja objekta pod provizorijem (kot to delajo v Škofji Loki http://www.vlaki.info/forum/viewtopic.p ... 9&start=75) je redka, ker bo težko izvesti ploščo tik pod provizorijem in še počasna vožnja bo trajala najdlje .