541.011, 012, .... 022 vse kmalu naši domači!

Debata okoli voznega parka
Odgovori
Uporabniški avatar
Mojster_Strojevodja
Direktor
Direktor
Prispevkov: 1960
Pridružen: 09.08.2005, 19:43
Kraj: Bled
Kontakt:

Re: 541.011, 012, .... 022 vse kmalu naši domači!

Odgovor Napisal/-a Mojster_Strojevodja »

Morm sam sebe mal popravt:
NBÜ/ep- je v bistvu bolj kombinacija: Notbremsüberbrückung (Passenger Emergency Brake Monitoring (and Override)
System) in pa elektronsko krmiljenje elektropnevmatske zavore na vagonih preko UIC kabla ali pa posebne povezave odvisno od izvedbe in pridejo v upoštev samo vagoni ki majo to vgrajen. In še pred kdo začne pametovati ne noben naš vagon nima tega.

Notbremsüberbrückung (Passenger Emergency Brake Monitoring (and Override) - s tem strojevodja lahko dejansko preloži sproženo zasilno zavoro, da lahko ustavi na primernem mestu, se pravi izven tunela, mostu...

Mogoče ti pomagajo še teli linki:
- http://www.kesgmbh.com/web/eng/content/ ... nglish.pdf
- http://de.wikipedia.org/wiki/Notbrems%C ... C3%BCckung
- http://www.br143.de/notbrems.htm
Če ne gre uporabi večje kladivo.
"Half the job is in the discovery; the other half is having the courage to present the findings."
"Everyone is a genius at least once a year. The real geniuses simply have their bright ideas closer together."
Uporabniški avatar
železocestnik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 9511
Pridružen: 30.12.2007, 22:01
Kraj: Ljubljana

Re: 541.011, 012, .... 022 vse kmalu naši domači!

Odgovor Napisal/-a železocestnik »

Mojster_Strojevodja napisal/-a:
Notbremsüberbrückung (Passenger Emergency Brake Monitoring (and Override) - s tem strojevodja lahko dejansko preloži sproženo zasilno zavoro, da lahko ustavi na primernem mestu, se pravi izven tunela, mostu...
Notbremsüberbrückung = premostitev zasilne zavore (pomeni, da premostiš sproženo (vklopljeno) zasilno zavoro, torej jo začasno izklopi strojevodja)

Passenger Emergency Brake Override = premostitev potniške zasilne zavore (vklopljeno zavoro izklopiš (premostiš), seveda le za kratko pot izven tunela, mostu...
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12687
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Re: 541.011, 012, .... 022 vse kmalu naši domači!

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

železocestnik napisal/-a: Notbremsüberbrückung = premostitev zasilne zavore (pomeni, da premostiš sproženo (vklopljeno) zasilno zavoro, torej jo začasno izklopi strojevodja)

Passenger Emergency Brake Override = premostitev potniške zasilne zavore (vklopljeno zavoro izklopiš (premostiš), seveda le za kratko pot izven tunela, mostu...

Točno tako! Slika

=D> =D> =D>
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: 541.011, 012, .... 022 vse kmalu naši domači!

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Sedaj sem pa že spet malo bolj pameten, ampak naši vagoni (vsaj nekateri) vozijo tudi vse do Frankfurta. Če je "overridanje" zasilne zavore na DB standardno, potem morajo tudi naši vagoni imeti to stvar? Ali se slučajno motim. UIC kabel in elektropnevmatsko zavoro pa tudi imajo verjetno vsi potniški vagoni? Dolfe, MS na pomoč :!:

LPL
Uporabniški avatar
Mojster_Strojevodja
Direktor
Direktor
Prispevkov: 1960
Pridružen: 09.08.2005, 19:43
Kraj: Bled
Kontakt:

Re: 541.011, 012, .... 022 vse kmalu naši domači!

Odgovor Napisal/-a Mojster_Strojevodja »

Noben naš vagon ni opremljen z elektropnevmatskim krmiljenjem zavore in sistemom za prelaganje sprožitve zavore v sili. Edina stvar, ki je opremljena s tem je EMG 312. Kako pa zakaj pa lahko potem vozijo po DB pa mogoče ve tisti k se udeležuje konferenc za usklajevanje mednarodnega voznega reda.
Če ne gre uporabi večje kladivo.
"Half the job is in the discovery; the other half is having the courage to present the findings."
"Everyone is a genius at least once a year. The real geniuses simply have their bright ideas closer together."
Uporabniški avatar
Mojster_Strojevodja
Direktor
Direktor
Prispevkov: 1960
Pridružen: 09.08.2005, 19:43
Kraj: Bled
Kontakt:

Re: 541.011, 012, .... 022 vse kmalu naši domači!

Odgovor Napisal/-a Mojster_Strojevodja »

železocestnik napisal/-a:
Mojster_Strojevodja napisal/-a:
Notbremsüberbrückung (Passenger Emergency Brake Monitoring (and Override) - s tem strojevodja lahko dejansko preloži sproženo zasilno zavoro, da lahko ustavi na primernem mestu, se pravi izven tunela, mostu...
Notbremsüberbrückung = premostitev zasilne zavore (pomeni, da premostiš sproženo (vklopljeno) zasilno zavoro, torej jo začasno izklopi strojevodja)

Passenger Emergency Brake Override = premostitev potniške zasilne zavore (vklopljeno zavoro izklopiš (premostiš), seveda le za kratko pot izven tunela, mostu...
ŽC jaz med obema zadevama ne vidim nobene razlike, kar se sistema tiče.
Notbremsüberbrückung = Passenger Emergency Brake Monitoring (and Override) => sistem, ki nadzoruje sprožitev zasilne zavore v vagonu/potniškem oddelku in omogoča preložitev le te sprožitve ob ustreznem posluževanju, tako da se vlak ustavi na primernejšem(varnejšem) mestu.
Če ne gre uporabi večje kladivo.
"Half the job is in the discovery; the other half is having the courage to present the findings."
"Everyone is a genius at least once a year. The real geniuses simply have their bright ideas closer together."
Uporabniški avatar
železocestnik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 9511
Pridružen: 30.12.2007, 22:01
Kraj: Ljubljana

Re: 541.011, 012, .... 022 vse kmalu naši domači!

Odgovor Napisal/-a železocestnik »

Mojster_Strojevodja napisal/-a:
ŽC jaz med obema zadevama ne vidim nobene razlike, kar se sistema tiče.
Notbremsüberbrückung = Passenger Emergency Brake Monitoring (and Override) => sistem, ki nadzoruje sprožitev zasilne zavore v vagonu/potniškem oddelku in omogoča preložitev le te sprožitve ob ustreznem posluževanju, tako da se vlak ustavi na primernejšem(varnejšem) mestu.
Ja, seveda ni nobene razlike...sem bil malo neroden, ker sem hotel dobesedno prevesti iz angleščine, in je potem izgledalo, kot da gre za različni stvari :oops:
Nemci pač "prebrikajo", ameri pa "povozijo" sproženo zasilno zavoro.
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11516
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Re: 541.011, 012, .... 022 vse kmalu naši domači!

Odgovor Napisal/-a cokla »

Ljubitelj napisal/-a:Sedaj sem pa že spet malo bolj pameten, ampak naši vagoni (vsaj nekateri) vozijo tudi vse do Frankfurta. Če je "overridanje" zasilne zavore na DB standardno, potem morajo tudi naši vagoni imeti to stvar? Ali se slučajno motim. UIC kabel in elektropnevmatsko zavoro pa tudi imajo verjetno vsi potniški vagoni? Dolfe, MS na pomoč :!:

LPL
Ta sistem je uporaben le v primeru push-pul sistemu...Gomulka je v bistvu isti "šmorn"... :D
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: 541.011, 012, .... 022 vse kmalu naši domači!

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

M-S:
Notbremsüberbrückung (Passenger Emergency Brake Monitoring (and Override) - s tem strojevodja lahko dejansko preloži sproženo zasilno zavoro, da lahko ustavi na primernem mestu, se pravi izven tunela, mostu...
Glede na moje nedavne izkušnje v avg. 2009, ko se je vlak na katerem je začelo nekaj(kaj?) goreti ustavil v predoru zavit v bolj ali manj gost dim kažejo, da bi bilo zelo primerno, ko bi imeli strojevodje vseh vlakov možnost "overridanja" zasilne zavore.
Po drugi strani pa kako naj strojevodja ve, da se mora vlak pod nujno ustaviti čim hitreje, ali lahko še zapelje čez most/skozi tunel???? :?: Primer tragična nesreča ICE DB, ko se sprevodniki nikakor ni mogel odločiti, da bi ustavili vlak, kateremu so po sporočilu potnika iz podvozja prodirali "nekakšni" profili v potniški prostor (beri razpadli kolesni venec).

LPL
Tomy
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 842
Pridružen: 22.03.2008, 12:06

Re: 541.011, 012, .... 022 vse kmalu naši domači!

Odgovor Napisal/-a Tomy »

Ljubitelj napisal/-a:
kateremu so po sporočilu potnika iz podvozja prodirali "nekakšni" profili v potniški prostor (beri razpadli kolesni venec).
Da je razpadel kolesni venec? :shock:
Uporabniški avatar
Dino S
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1499
Pridružen: 18.09.2008, 16:19
Kraj: Rogaška Slatina

Re: 541.011, 012, .... 022 vse kmalu naši domači!

Odgovor Napisal/-a Dino S »

Tomy napisal/-a:
Ljubitelj napisal/-a:
kateremu so po sporočilu potnika iz podvozja prodirali "nekakšni" profili v potniški prostor (beri razpadli kolesni venec).
Da je razpadel kolesni venec? :shock:
ICE je imel kolesne vence iz dveh delov, vmes pa trdo gumo.
...
Uporabniški avatar
zbowe
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1189
Pridružen: 19.09.2007, 16:14
Kraj: Na sončni strani Krasa
Kontakt:

Re: 541.011, 012, .... 022 vse kmalu naši domači!

Odgovor Napisal/-a zbowe »

No, ne prav venec, cel zunanji obroč kolesa (kolesa so bila sestavljena iz dveh delov, notranji, pritrjen na os in zunanji, združen z notranjim potom gumijastega vložka) je prodrl skozi pod v vagon.
Je čut cuh na kaluneh, fanti bu dež!
Maaaamaaaaaaaaaaa. Tudi meni pingo!
Prvo krašouc, pole primorc, pole slovenc. Tljan smo na karti.
Uporabniški avatar
železocestnik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 9511
Pridružen: 30.12.2007, 22:01
Kraj: Ljubljana

Re: 541.011, 012, .... 022 vse kmalu naši domači!

Odgovor Napisal/-a železocestnik »

zunanji obroč kolesa = venec

Za tiste, ki ne poznajo te katastrofe, glej wikipedijo...

http://en.wikipedia.org/wiki/Eschede_train_disaster



....in še skica koles takratnih ICE-jev (po nesreči so jih izločili) z mnenjem o nesreči...

http://www.ndt.net/news/2000/eschedec.htm
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Uporabniški avatar
alexa-lol
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 111
Pridružen: 06.08.2009, 20:59

Re: 541.011, 012, .... 022 vse kmalu naši domači!

Odgovor Napisal/-a alexa-lol »

Ljubitelj napisal/-a:
M-S:
Notbremsüberbrückung (Passenger Emergency Brake Monitoring (and Override) - s tem strojevodja lahko dejansko preloži sproženo zasilno zavoro, da lahko ustavi na primernem mestu, se pravi izven tunela, mostu...
Glede na moje nedavne izkušnje v avg. 2009, ko se je vlak na katerem je začelo nekaj(kaj?) goreti ustavil v predoru zavit v bolj ali manj gost dim kažejo, da bi bilo zelo primerno, ko bi imeli strojevodje vseh vlakov možnost "overridanja" zasilne zavore.
Po drugi strani pa kako naj strojevodja ve, da se mora vlak pod nujno ustaviti čim hitreje, ali lahko še zapelje čez most/skozi tunel???? :?: Primer tragična nesreča ICE DB, ko se sprevodniki nikakor ni mogel odločiti, da bi ustavili vlak, kateremu so po sporočilu potnika iz podvozja prodirali "nekakšni" profili v potniški prostor (beri razpadli kolesni venec).

LPL
a ni blo tko, da so bila najprej vibracije. Nato je utrgalo venec in čez par sekund je v notranjost priletel tir. Gledal Seconds from disaster na NGC
541
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3417
Pridružen: 16.11.2005, 22:01

Re: 541.011, 012, .... 022 vse kmalu naši domači!

Odgovor Napisal/-a 541 »

Šefe, od kod pa potem rumeni piktogrami za označitev sistema za preložitev zaviranja v sili in za elektropnevmatsko krmiljeno zavoro na Mimarah in Eurocitijih? Celo na določenih Gošah je možno najti piktogram za preložitev zaviranja v sili. Razen če si imel v mislih kaj drugega.

Tinetova slika - rumena piktograma na desni strani slike (prvi je preložitev, drugi je ep:
http://www.miniaturna-zeleznica.com/Slike/HPIM1146.JPG
Odgovori