541.011, 012, .... 022 vse kmalu naši domači!
- Mojster_Strojevodja
- Direktor
- Prispevkov: 1960
- Pridružen: 09.08.2005, 19:43
- Kraj: Bled
- Kontakt:
Re: 541.011, 012, .... 022 vse kmalu naši domači!
Morm sam sebe mal popravt:
NBÜ/ep- je v bistvu bolj kombinacija: Notbremsüberbrückung (Passenger Emergency Brake Monitoring (and Override)
System) in pa elektronsko krmiljenje elektropnevmatske zavore na vagonih preko UIC kabla ali pa posebne povezave odvisno od izvedbe in pridejo v upoštev samo vagoni ki majo to vgrajen. In še pred kdo začne pametovati ne noben naš vagon nima tega.
Notbremsüberbrückung (Passenger Emergency Brake Monitoring (and Override) - s tem strojevodja lahko dejansko preloži sproženo zasilno zavoro, da lahko ustavi na primernem mestu, se pravi izven tunela, mostu...
Mogoče ti pomagajo še teli linki:
- http://www.kesgmbh.com/web/eng/content/ ... nglish.pdf
- http://de.wikipedia.org/wiki/Notbrems%C ... C3%BCckung
- http://www.br143.de/notbrems.htm
NBÜ/ep- je v bistvu bolj kombinacija: Notbremsüberbrückung (Passenger Emergency Brake Monitoring (and Override)
System) in pa elektronsko krmiljenje elektropnevmatske zavore na vagonih preko UIC kabla ali pa posebne povezave odvisno od izvedbe in pridejo v upoštev samo vagoni ki majo to vgrajen. In še pred kdo začne pametovati ne noben naš vagon nima tega.
Notbremsüberbrückung (Passenger Emergency Brake Monitoring (and Override) - s tem strojevodja lahko dejansko preloži sproženo zasilno zavoro, da lahko ustavi na primernem mestu, se pravi izven tunela, mostu...
Mogoče ti pomagajo še teli linki:
- http://www.kesgmbh.com/web/eng/content/ ... nglish.pdf
- http://de.wikipedia.org/wiki/Notbrems%C ... C3%BCckung
- http://www.br143.de/notbrems.htm
Če ne gre uporabi večje kladivo.
"Half the job is in the discovery; the other half is having the courage to present the findings."
"Everyone is a genius at least once a year. The real geniuses simply have their bright ideas closer together."
"Half the job is in the discovery; the other half is having the courage to present the findings."
"Everyone is a genius at least once a year. The real geniuses simply have their bright ideas closer together."
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: 541.011, 012, .... 022 vse kmalu naši domači!
Notbremsüberbrückung = premostitev zasilne zavore (pomeni, da premostiš sproženo (vklopljeno) zasilno zavoro, torej jo začasno izklopi strojevodja)Mojster_Strojevodja napisal/-a:
Notbremsüberbrückung (Passenger Emergency Brake Monitoring (and Override) - s tem strojevodja lahko dejansko preloži sproženo zasilno zavoro, da lahko ustavi na primernem mestu, se pravi izven tunela, mostu...
Passenger Emergency Brake Override = premostitev potniške zasilne zavore (vklopljeno zavoro izklopiš (premostiš), seveda le za kratko pot izven tunela, mostu...
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: 541.011, 012, .... 022 vse kmalu naši domači!
železocestnik napisal/-a: Notbremsüberbrückung = premostitev zasilne zavore (pomeni, da premostiš sproženo (vklopljeno) zasilno zavoro, torej jo začasno izklopi strojevodja)
Passenger Emergency Brake Override = premostitev potniške zasilne zavore (vklopljeno zavoro izklopiš (premostiš), seveda le za kratko pot izven tunela, mostu...
Točno tako!
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Re: 541.011, 012, .... 022 vse kmalu naši domači!
Sedaj sem pa že spet malo bolj pameten, ampak naši vagoni (vsaj nekateri) vozijo tudi vse do Frankfurta. Če je "overridanje" zasilne zavore na DB standardno, potem morajo tudi naši vagoni imeti to stvar? Ali se slučajno motim. UIC kabel in elektropnevmatsko zavoro pa tudi imajo verjetno vsi potniški vagoni? Dolfe, MS na pomoč
LPL
LPL
- Mojster_Strojevodja
- Direktor
- Prispevkov: 1960
- Pridružen: 09.08.2005, 19:43
- Kraj: Bled
- Kontakt:
Re: 541.011, 012, .... 022 vse kmalu naši domači!
Noben naš vagon ni opremljen z elektropnevmatskim krmiljenjem zavore in sistemom za prelaganje sprožitve zavore v sili. Edina stvar, ki je opremljena s tem je EMG 312. Kako pa zakaj pa lahko potem vozijo po DB pa mogoče ve tisti k se udeležuje konferenc za usklajevanje mednarodnega voznega reda.
Če ne gre uporabi večje kladivo.
"Half the job is in the discovery; the other half is having the courage to present the findings."
"Everyone is a genius at least once a year. The real geniuses simply have their bright ideas closer together."
"Half the job is in the discovery; the other half is having the courage to present the findings."
"Everyone is a genius at least once a year. The real geniuses simply have their bright ideas closer together."
- Mojster_Strojevodja
- Direktor
- Prispevkov: 1960
- Pridružen: 09.08.2005, 19:43
- Kraj: Bled
- Kontakt:
Re: 541.011, 012, .... 022 vse kmalu naši domači!
ŽC jaz med obema zadevama ne vidim nobene razlike, kar se sistema tiče.železocestnik napisal/-a:Notbremsüberbrückung = premostitev zasilne zavore (pomeni, da premostiš sproženo (vklopljeno) zasilno zavoro, torej jo začasno izklopi strojevodja)Mojster_Strojevodja napisal/-a:
Notbremsüberbrückung (Passenger Emergency Brake Monitoring (and Override) - s tem strojevodja lahko dejansko preloži sproženo zasilno zavoro, da lahko ustavi na primernem mestu, se pravi izven tunela, mostu...
Passenger Emergency Brake Override = premostitev potniške zasilne zavore (vklopljeno zavoro izklopiš (premostiš), seveda le za kratko pot izven tunela, mostu...
Notbremsüberbrückung = Passenger Emergency Brake Monitoring (and Override) => sistem, ki nadzoruje sprožitev zasilne zavore v vagonu/potniškem oddelku in omogoča preložitev le te sprožitve ob ustreznem posluževanju, tako da se vlak ustavi na primernejšem(varnejšem) mestu.
Če ne gre uporabi večje kladivo.
"Half the job is in the discovery; the other half is having the courage to present the findings."
"Everyone is a genius at least once a year. The real geniuses simply have their bright ideas closer together."
"Half the job is in the discovery; the other half is having the courage to present the findings."
"Everyone is a genius at least once a year. The real geniuses simply have their bright ideas closer together."
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: 541.011, 012, .... 022 vse kmalu naši domači!
Ja, seveda ni nobene razlike...sem bil malo neroden, ker sem hotel dobesedno prevesti iz angleščine, in je potem izgledalo, kot da gre za različni stvariMojster_Strojevodja napisal/-a:
ŽC jaz med obema zadevama ne vidim nobene razlike, kar se sistema tiče.
Notbremsüberbrückung = Passenger Emergency Brake Monitoring (and Override) => sistem, ki nadzoruje sprožitev zasilne zavore v vagonu/potniškem oddelku in omogoča preložitev le te sprožitve ob ustreznem posluževanju, tako da se vlak ustavi na primernejšem(varnejšem) mestu.
Nemci pač "prebrikajo", ameri pa "povozijo" sproženo zasilno zavoro.
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: 541.011, 012, .... 022 vse kmalu naši domači!
Ta sistem je uporaben le v primeru push-pul sistemu...Gomulka je v bistvu isti "šmorn"...Ljubitelj napisal/-a:Sedaj sem pa že spet malo bolj pameten, ampak naši vagoni (vsaj nekateri) vozijo tudi vse do Frankfurta. Če je "overridanje" zasilne zavore na DB standardno, potem morajo tudi naši vagoni imeti to stvar? Ali se slučajno motim. UIC kabel in elektropnevmatsko zavoro pa tudi imajo verjetno vsi potniški vagoni? Dolfe, MS na pomoč
LPL
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: 541.011, 012, .... 022 vse kmalu naši domači!
Glede na moje nedavne izkušnje v avg. 2009, ko se je vlak na katerem je začelo nekaj(kaj?) goreti ustavil v predoru zavit v bolj ali manj gost dim kažejo, da bi bilo zelo primerno, ko bi imeli strojevodje vseh vlakov možnost "overridanja" zasilne zavore.M-S:
Notbremsüberbrückung (Passenger Emergency Brake Monitoring (and Override) - s tem strojevodja lahko dejansko preloži sproženo zasilno zavoro, da lahko ustavi na primernem mestu, se pravi izven tunela, mostu...
Po drugi strani pa kako naj strojevodja ve, da se mora vlak pod nujno ustaviti čim hitreje, ali lahko še zapelje čez most/skozi tunel???? Primer tragična nesreča ICE DB, ko se sprevodniki nikakor ni mogel odločiti, da bi ustavili vlak, kateremu so po sporočilu potnika iz podvozja prodirali "nekakšni" profili v potniški prostor (beri razpadli kolesni venec).
LPL
Re: 541.011, 012, .... 022 vse kmalu naši domači!
Da je razpadel kolesni venec?Ljubitelj napisal/-a:kateremu so po sporočilu potnika iz podvozja prodirali "nekakšni" profili v potniški prostor (beri razpadli kolesni venec).
Re: 541.011, 012, .... 022 vse kmalu naši domači!
ICE je imel kolesne vence iz dveh delov, vmes pa trdo gumo.Tomy napisal/-a:Da je razpadel kolesni venec?Ljubitelj napisal/-a:kateremu so po sporočilu potnika iz podvozja prodirali "nekakšni" profili v potniški prostor (beri razpadli kolesni venec).
...
- zbowe
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1189
- Pridružen: 19.09.2007, 16:14
- Kraj: Na sončni strani Krasa
- Kontakt:
Re: 541.011, 012, .... 022 vse kmalu naši domači!
No, ne prav venec, cel zunanji obroč kolesa (kolesa so bila sestavljena iz dveh delov, notranji, pritrjen na os in zunanji, združen z notranjim potom gumijastega vložka) je prodrl skozi pod v vagon.
Je čut cuh na kaluneh, fanti bu dež!
Maaaamaaaaaaaaaaa. Tudi meni pingo!
Prvo krašouc, pole primorc, pole slovenc. Tljan smo na karti.
Maaaamaaaaaaaaaaa. Tudi meni pingo!
Prvo krašouc, pole primorc, pole slovenc. Tljan smo na karti.
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: 541.011, 012, .... 022 vse kmalu naši domači!
zunanji obroč kolesa = venec
Za tiste, ki ne poznajo te katastrofe, glej wikipedijo...
http://en.wikipedia.org/wiki/Eschede_train_disaster
....in še skica koles takratnih ICE-jev (po nesreči so jih izločili) z mnenjem o nesreči...
http://www.ndt.net/news/2000/eschedec.htm
Za tiste, ki ne poznajo te katastrofe, glej wikipedijo...
http://en.wikipedia.org/wiki/Eschede_train_disaster
....in še skica koles takratnih ICE-jev (po nesreči so jih izločili) z mnenjem o nesreči...
http://www.ndt.net/news/2000/eschedec.htm
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: 541.011, 012, .... 022 vse kmalu naši domači!
a ni blo tko, da so bila najprej vibracije. Nato je utrgalo venec in čez par sekund je v notranjost priletel tir. Gledal Seconds from disaster na NGCLjubitelj napisal/-a:Glede na moje nedavne izkušnje v avg. 2009, ko se je vlak na katerem je začelo nekaj(kaj?) goreti ustavil v predoru zavit v bolj ali manj gost dim kažejo, da bi bilo zelo primerno, ko bi imeli strojevodje vseh vlakov možnost "overridanja" zasilne zavore.M-S:
Notbremsüberbrückung (Passenger Emergency Brake Monitoring (and Override) - s tem strojevodja lahko dejansko preloži sproženo zasilno zavoro, da lahko ustavi na primernem mestu, se pravi izven tunela, mostu...
Po drugi strani pa kako naj strojevodja ve, da se mora vlak pod nujno ustaviti čim hitreje, ali lahko še zapelje čez most/skozi tunel???? Primer tragična nesreča ICE DB, ko se sprevodniki nikakor ni mogel odločiti, da bi ustavili vlak, kateremu so po sporočilu potnika iz podvozja prodirali "nekakšni" profili v potniški prostor (beri razpadli kolesni venec).
LPL
Re: 541.011, 012, .... 022 vse kmalu naši domači!
Šefe, od kod pa potem rumeni piktogrami za označitev sistema za preložitev zaviranja v sili in za elektropnevmatsko krmiljeno zavoro na Mimarah in Eurocitijih? Celo na določenih Gošah je možno najti piktogram za preložitev zaviranja v sili. Razen če si imel v mislih kaj drugega.
Tinetova slika - rumena piktograma na desni strani slike (prvi je preložitev, drugi je ep:
http://www.miniaturna-zeleznica.com/Slike/HPIM1146.JPG
Tinetova slika - rumena piktograma na desni strani slike (prvi je preložitev, drugi je ep:
http://www.miniaturna-zeleznica.com/Slike/HPIM1146.JPG