Pohvali pa se lahko, da stoji na protipotresnem povštru.Gorchi napisal/-a: ... Ljubljana je geološko silno neugodna, ni kaj...
Ali pa tudi ne. Najmanj enkrat je že bila ob potresu porušena.
Pohvali pa se lahko, da stoji na protipotresnem povštru.Gorchi napisal/-a: ... Ljubljana je geološko silno neugodna, ni kaj...
Odvisno kateri del. Južni del ljubljane (vič, trnovo, murgle, rudnik) je potresno najbolj ogroženo območje v LJ ravno zaradi močvirnatega terena. Severni del (šiška, bežigrad...) je že veliko manj ogrožen. Najman ogroženi pa so hribi (golovec, rožnik).Pohvali pa se lahko, da stoji na protipotresnem povštru.
Ali pa tudi ne. Najmanj enkrat je že bila ob potresu porušena.
mah 100m stolpnice bi lahko nardil na živem pesku pa bi stala... sam poglejte kaj so v Kuala Lumpurju nardil s Petronas tower. Podlaga zelo slaba pa so nardil 400+m stolpnice.Dolfe napisal/-a:Pohvali pa se lahko, da stoji na protipotresnem povštru.Gorchi napisal/-a: ... Ljubljana je geološko silno neugodna, ni kaj...
Ali pa tudi ne. Najmanj enkrat je že bila ob potresu porušena.
Dolfe, nekje,nekoč, neznano kdaj sem videl potresno karto Slovenije in Ljubljana je bila na območju, kjer sta številki 8 in 9, t.j. se lahko pričakuje potres z magnitudo 8 oz. 9... Pravzaprav, če se prav spomnim, je bilo za celo Slovenijo v območju med 7 in 9.Dolfe napisal/-a:Pohvali pa se lahko, da stoji na protipotresnem povštru.
Ali pa tudi ne. Najmanj enkrat je že bila ob potresu porušena.
Naša vlada nas poučuje...Dolfe napisal/-a:
Ali pa tudi ne. Najmanj enkrat je že bila ob potresu porušena.
Neumnost številka 1, promet v centru je treba zmanjšati, torej je rešitev, ki ima kak smisel preusmerjanje na javni prevoz, ne pa omogočanje, da se še več ljudi vozi v mesto, vsak s svojim avtomobilom.S tem projektom bi se sprostila blokirana mestna prometna mreža, ki Ljubljano deli in zaradi vsakodnevnih zastojev dobesedno hromi
Neumnost številka 2, hitra železnica nikakor ni odvisna od poglobitve. Prav železnica pa lahko precej pomaga glede gneče na cesti, kje pa piše, da se je treba na glavno postajo pripeljati ravno z avtom. In kdo bo plačeval kakšne nore parkirnine, za čas potovanja v Pariz in nazaj, če se lahko od doma do glavne postaje pripelješ za 1€.Brez poglobitve Ljubljana ne bi zamudila samo vlak, zgrešila bi postajo hitre železnice v samem središču mesta, s tem bi se sama izključila iz najsodobnejše mreže evropskih mest. Kaj nam pomaga prihranek ene ure na tirih do Pariza, če eno uro in več lahko izgubimo v predmestnih prometnih zastojih na poti do postaje.
Bi rad videl kakšne časovne in finančne izračune.Poglobitev železnice pomeni tudi najkrajšo in najbolj ekonomično smer pri urejanju tovorne proge skozi Ljubljano.
Morda prvih 10 let, pridobljena površina ni neomejena, nato pa bi se nadaljevalo po starem.Ljubljana se ne bi več eksplozivno širila navzven, kar uničuje najbolj plodna zemljišča in povzroča prometne težave, temveč bi se kvalitativno razvijala navznoter.
Zakaj pa popuščajo urbanistični vzvodi? Zaradi katerih interesov? Ne verjamem da bi bilo pa na tem območju kaj drugače.Urbanistični vzvodi popuščajo, pri novih gradnjah izginjajo ne samo trgi, temveč tudi ulice. Soseske postajajo soteske.
No tukaj se mi pa zdi, da so interesi za poglobitev in našteti tisti, ki si od tega kaj obetajo.Ob zaključku avtocestnega programa omogoča razvoj, ne samo slovenskega gradbeništva, temveč skoraj vseh segmentov gospodarstva in poslovnosti od nepremičninskega trga, preko bančništva do urbanizma in arhitekture.