Hercules v Pragerskem

O drugih prevoznikih, ki uporabljajo slovensko železniško omrežje
Uporabniški avatar
Jembah
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1859
Pridružen: 05.11.2006, 17:38
Kraj: Maribor

Re: Hercules v Pragerskem

Odgovor Napisal/-a Jembah »

Ne, ne cokla. Ljubitelj kot velik inzenir, izumitelj in ne vem kaj se vse ima verjetno ze narejen nacrt, kako za 7t zmanjsati maso lokomotive. Pomoje se je kar kabin znebil :lol: :lol: :lol:
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12687
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Re: Hercules v Pragerskem

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

Glede na to, da med Dolgo Goro in Poljčanami že celo leto na roke menjajo pragove, tam ne bo remonta še celih 20 let.

Krivda je izključno na strani lastnika infrastrukture, ter posredno davkoplačevalcev. Ja, Ljubitelj, vozimo po tistem kar nam nudite. press :wink:
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Uporabniški avatar
igor72
Mojster
Mojster
Prispevkov: 4636
Pridružen: 28.09.2005, 17:07
Kraj: Primorje

Re: Hercules v Pragerskem

Odgovor Napisal/-a igor72 »

Ljubitelj napisal/-a:... Ampak RCA se očevidno ne da. Se mi zdi da so tolko zviti, da se ne bi čudil, če bi svoje Tauruse olajšali za tistih 7 motečih ton.

LPL
mogoče bi jim pa ti pomagal čez tisti most.......z jezikom :lol:
LEP DAN
Igor
Uporabniški avatar
zbowe
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1189
Pridružen: 19.09.2007, 16:14
Kraj: Na sončni strani Krasa
Kontakt:

Re: Hercules v Pragerskem

Odgovor Napisal/-a zbowe »

Ma si znaš.....
Je čut cuh na kaluneh, fanti bu dež!
Maaaamaaaaaaaaaaa. Tudi meni pingo!
Prvo krašouc, pole primorc, pole slovenc. Tljan smo na karti.
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Hercules v Pragerskem

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Tisto o zmanjšani teži, ki nekatere tako zabava je bilo mišljeno le kot sposobnost RCA, da bo našla odgovor na JŽI-o, ki je očevidno na ravni nerazvitih držav. Mislim pa da ne bi bil problem narediti 4 osno dvo sistemsko lokomotivo teže 80 ton. Kje pa piše, da tovorna lokomotiva rabi 6,3 MW in hitrost 230 km/h, če pa tipično ne dobi DC toka za 2/3 tega? Za primerjavo obstaja tudi 6 osna podvrsta Taurusov za vleko preko mosta med Dansko in Švedsko.
Dolfe:
Glede na to, da med Dolgo Goro in Poljčanami že celo leto na roke menjajo pragove, tam ne bo remonta še celih 20 let.
Dolfe jaz nisem nikjer govoril o odseku DG-Poljčane ampak o odseku DG-Ponikva, ki je že dve leti obnovljen, vozi pa se po starem.

Drugače pa se le veselite problemov RCA, ampak čez 1 leto bo tovorni promet SŽ naprodaj za 1 €, kar se grem stavit. Saj tako kažejo trenutne poslovne aktivnosti.

LPL
novinar
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 113
Pridružen: 09.11.2007, 13:14

Re: Hercules v Pragerskem

Odgovor Napisal/-a novinar »

Dolfe napisal/-a:Krivda je izključno na strani lastnika infrastrukture, ter posredno davkoplačevalcev. Ja, Ljubitelj, vozimo po tistem kar nam nudite. press :wink:
Bom predlagal referendum, na katerem naj volivci odločijo, ali se strinjajo, da za potrebe rešitve železnic zamenjamo davkoplčevalce z recimo avstrijskimi. Da bo malo več vlaganj v železniško infrastrukturo - malce neprijetno bo le, ker bodo novi davkoplačevalci odločno zahtevali tudi bistveno drugačne rezultate :)
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Hercules v Pragerskem

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

novinar:
Bom predlagal referendum, na katerem naj volivci odločijo, ali se strinjajo, da za potrebe rešitve železnic zamenjamo davkoplčevalce z recimo avstrijskimi. Da bo malo več vlaganj v železniško infrastrukturo - malce neprijetno bo le, ker bodo novi davkoplačevalci odločno zahtevali tudi bistveno drugačne rezultate
Kot sem že napisal, se je na SŽ bati novogradenj, kajti še 10 let po otvoritvi proge, bo največja dovoljena hitrost primerljiva s hitrostjo 60 letnega kolesarja po zmernem klancu navzdol. Torej novinar, prosim ne predlagat referenduma, razen če to ne pomeni korenit premik v upravljanju JŽI, se pravi avstrijski davkoplačevalci in avstrijski upravljavci.

LPL
Uporabniški avatar
železocestnik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 9511
Pridružen: 30.12.2007, 22:01
Kraj: Ljubljana

Re: Hercules v Pragerskem

Odgovor Napisal/-a železocestnik »

Sem napisal predlog novemu direktorju SŽ, da vaju (@novinar in @Ljubitelj) sprejme za svetovalca...A8 ali A6?
En predlog pa sem napisal predsedniku vlde, da vaju "potisne" v nadzorni svet.
Težko si predstavljam, da vaju imajo za nasprotnika.
Bomo videli, kateri predlog bo šel "skozi"... :beg
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
novinar
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 113
Pridružen: 09.11.2007, 13:14

Re: Hercules v Pragerskem

Odgovor Napisal/-a novinar »

železocestnik napisal/-a:Sem napisal predlog novemu direktorju SŽ, da vaju (@novinar in @Ljubitelj) sprejme za svetovalca...A8 ali A6?
En predlog pa sem napisal predsedniku vlde, da vaju "potisne" v nadzorni svet.
Težko si predstavljam, da vaju imajo za nasprotnika.
Bomo videli, kateri predlog bo šel "skozi"... :beg
Če bi imel željo priti na ajzenpon, bi že prišel :)
Vseeno pa hvala za dober namen.
Uporabniški avatar
Jembah
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1859
Pridružen: 05.11.2006, 17:38
Kraj: Maribor

Re: Hercules v Pragerskem

Odgovor Napisal/-a Jembah »

Ja takih je vedno premalo...
Uporabniški avatar
hulk
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 599
Pridružen: 23.09.2005, 9:30
Kraj: Gorenjska

Re: Hercules v Pragerskem

Odgovor Napisal/-a hulk »

novinar napisal/-a:
železocestnik napisal/-a:Sem napisal predlog novemu direktorju SŽ, da vaju (@novinar in @Ljubitelj) sprejme za svetovalca...A8 ali A6?
En predlog pa sem napisal predsedniku vlde, da vaju "potisne" v nadzorni svet.
Težko si predstavljam, da vaju imajo za nasprotnika.
Bomo videli, kateri predlog bo šel "skozi"... :beg
Če bi imel željo priti na ajzenpon, bi že prišel :)
Vseeno pa hvala za dober namen.
Škoda, da nimaš te želje. Mislim, da ljudi tvojega kova in sposobnosti železnica še kako potrebuje. :twisted:
541
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3417
Pridružen: 16.11.2005, 22:01

Re: Hercules v Pragerskem

Odgovor Napisal/-a 541 »

Ljubitelj napisal/-a: Dolfe jaz nisem nikjer govoril o odseku DG-Poljčane ampak o odseku DG-Ponikva, ki je že dve leti obnovljen, vozi pa se po starem.
A da bi se kategorija proge spremenila kar na odprti progi? :-k
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Hercules v Pragerskem

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

A da bi se kategorija proge spremenila kar na odprti progi?
Sem preveril v Programu omrežja...in res piše odsek Ponikva-Poljčane. O tem, da je to odprta proga bi se pa dalo razpravljati. Na DG so kretnice in signali že od leta 197x in vlaki mislim da ne vozijo v MO Ponikva-Poljčane kot piše v Programu.... Ali pa stvar ne razumem najbolje kot ljubitelj.

LPL
541
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3417
Pridružen: 16.11.2005, 22:01

Re: Hercules v Pragerskem

Odgovor Napisal/-a 541 »

Ljubitelj napisal/-a: Sem preveril v Programu omrežja...in res piše odsek Ponikva-Poljčane. O tem, da je to odprta proga bi se pa dalo razpravljati. Na DG so kretnice in signali že od leta 197x in vlaki mislim da ne vozijo v MO Ponikva-Poljčane kot piše v Programu.... Ali pa stvar ne razumem najbolje kot ljubitelj.

LPL
Kakšno zvezo ima sedaj medpostajna odvisnost z odprto progo in postajami :?: :-k Dolga Gora je odjavnica s postajališčem. Tako da če ne verjameš meni, pa le verjemi Prometnemu pravilniku:
41. 'odjavnica' je prometno mesto, s katerega se na odprti progi uravnavajo vožnje zaporednih vlakov v razmiku odjavnih odsekov;
56. 'postajališče' je mesto na progi, ki je namenjeno za vstopanje in izstopanje potnikov;
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12687
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Re: Hercules v Pragerskem

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

Ljubitelj napisal/-a: Mi vse diši na to, da RCA s Taurusi ne bi vozili severno od ZM. Ampak RCA se očevidno ne da. Se mi zdi da so tolko zviti, da se ne bi čudil, če bi svoje Tauruse olajšali za tistih 7 motečih ton.

LPL
Ljubitelj napisal/-a:Tisto o zmanjšani teži, ki nekatere tako zabava je bilo mišljeno le kot sposobnost RCA, da bo našla odgovor na JŽI-o, ki je očevidno na ravni nerazvitih držav. Mislim pa da ne bi bil problem narediti 4 osno dvo sistemsko lokomotivo teže 80 ton. Kje pa piše, da tovorna lokomotiva rabi 6,3 MW in hitrost 230 km/h, če pa tipično ne dobi DC toka za 2/3 tega? Za primerjavo obstaja tudi 6 osna podvrsta Taurusov za vleko preko mosta med Dansko in Švedsko.
LPL





Ljubitelj, površen si. Bodisi da ne bereš tukajšnjih sporočil ali pa si jih ne zapomniš. :wink:
RCA nima direktno svojih lastnih lokomotiv. Vse je v sklopu holdinga ÖBB. Res pa je, da je firma RCA hčerinsko podjetje holdinga ÖBB. Mojster_Strojevodja je posredoval tudi njihovo organizacijsko shemo.

Razviti in narediti le par komadov novih lokomotiv je "mala malca". Ampak ne za RCA. Seveda lahko RCA nabavi kakršno koli lokomotivo si zahoče. Ampak je ne bo, ker je pri njih vse podvrženo minimalnim obratovalnim stroškom. Same lokomotive jih ne zanimajo. Za njih je važno le, da je tovor prepeljan. In niti za 1€/km višjo ceno trase ne bodo rinili z glavo v zid, to bi pa lahko že vedel. :roll:

Enako velja za predelavo lokomotiv. Ne moreš oskubiti težo lokomotive, brez da bi se korenito spremenila njena karakteristika. Morda v Ameriki (južni morda), nikakor pa ne v EU pa tudi če se pišeš RCA. :lol:
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Odgovori