Nove diesel lokomotive
Nove diesel lokomotive
Na srbskem forumu je en član iz slovenije napisal, da je zvedel, da pridejo januarja na preizkus diesel lokomotive iz zda. Se sž res zanimajo za nakup novih diesel lokomotiv? Za pragersko-hodoš bi do elektrifikacije kar prav prišlo nekaj novih lokomotiv, ki bi lahko po elektrifikaciji tega odseka prav prišle na bohinjski progi. Zdej a bi bila bolj uporabna Co Co ali Bo Bo lokomotiva? Če pogledamo Co Co niti ni nevem kake velike izbire. Vossloh euro 4000, EMD class 66, pa siemensov hercules (je še kaka)? Samo te so vse precej velike lokomotive dolžine po 23 m (bi bile sploh primerne za bohinjko?
Še link http://www.railserbia.net/forum/viewtop ... &start=380. Preberite odgovore uporabnika logo.
Še link http://www.railserbia.net/forum/viewtop ... &start=380. Preberite odgovore uporabnika logo.
Zadnjič spremenil dingo, dne 27.10.2009, 13:49, skupaj popravljeno 2 krat.
Re: Nove diesel lokomotive
Pridejo gor se predstavijo in gredo spet nazaj in kaj ima Sž od tega?Saj vem,da jih ne bo kupil.Kot vedno ista zgodba bo kot s tistim Stadlerjem,minnuettom,ATR 220,...
Zadnjič spremenil Tomaž97, dne 27.10.2009, 9:20, skupaj popravljeno 1 krat.
Re: Nove diesel lokomotive
ATR-220 si pozabilTomaž97 napisal/-a:Pridejo gor se predstavijo in gredo spet nazaj in kaj ima Sž od tega?Saj vem,da jih ne bo kupil.Kot vedno ista zgodba bo kot s tistim Stadlerjem,minnuettom,...
Lp Nejc
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Re: Nove diesel lokomotive
Dodano
Re: Nove diesel lokomotive
Sicer je vse možno. Ampak, dvomim da so američani sposobni zagotoviti €U-eko standarde svojim lokomotivam. Ljubitelj bo sicer skočil do nebes, ampak to tako pač je.
Nič ni dorečenega ali obvezujočega, vse je v oblakih. Vedno potrebno imeti neko vizijo za bodočnost.
Stvar je potrebno razumeti tako, da so SŽ pač možen trg, na katerega proizvajalci lokomotiv lahko računajo. In zaradi močne konkurence se proizvajalci pač trudijo s promocijo svojih izdelkov. Za železnico pa je to tudi v korist, saj le tako lahko najde najustreznejši izdelek za svoje potrebe.
MMG, malce bi bilo treba pobrskati po arhivu. Enkrat je že tekla debata o načrtih posodobitve SŽ. Govora o tem je bilo takrat, ko so se za vlaganje v SŽ zanimale nemške DB. In takratni plan posodobitve dizel-parka je bil zelo temeljit in obsežen. Opcija pa je bila v Herkulesih in MAK-ovih premikalkah.
Nič ni dorečenega ali obvezujočega, vse je v oblakih. Vedno potrebno imeti neko vizijo za bodočnost.
Stvar je potrebno razumeti tako, da so SŽ pač možen trg, na katerega proizvajalci lokomotiv lahko računajo. In zaradi močne konkurence se proizvajalci pač trudijo s promocijo svojih izdelkov. Za železnico pa je to tudi v korist, saj le tako lahko najde najustreznejši izdelek za svoje potrebe.
MMG, malce bi bilo treba pobrskati po arhivu. Enkrat je že tekla debata o načrtih posodobitve SŽ. Govora o tem je bilo takrat, ko so se za vlaganje v SŽ zanimale nemške DB. In takratni plan posodobitve dizel-parka je bil zelo temeljit in obsežen. Opcija pa je bila v Herkulesih in MAK-ovih premikalkah.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Re: Nove diesel lokomotive
Kaj pa je to za ena vrsta Premikalk:MAK-ova premikalka?
Re: Nove diesel lokomotive
V sili nadomestilo za hot-dog.Tomaž97 napisal/-a:Kaj pa je to za ena vrsta Premikalk:MAK-ova premikalka?
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1639
- Pridružen: 09.11.2005, 22:40
- Kraj: Maribor
Re: Nove diesel lokomotive
Pozdrav
EMD že dobavlja lokomotive, ki izpolnjujejo EU zahteve v zvezi z izpuhom.
http://www.emdiesels.com/emdweb/products/jt42.jsp
Me pa zanima, kakšna je cena EMD-jeve "klase 66" v Evropi. Ali pošteno preračunajo dolarčke v eure, ali pa kar isto cifro napišejo, samo znak za valuto menjajo (nekako takop je npr. pri cenah izdelkov firme Apple v Evropi...)
LP
Jože
EMD že dobavlja lokomotive, ki izpolnjujejo EU zahteve v zvezi z izpuhom.
http://www.emdiesels.com/emdweb/products/jt42.jsp
Me pa zanima, kakšna je cena EMD-jeve "klase 66" v Evropi. Ali pošteno preračunajo dolarčke v eure, ali pa kar isto cifro napišejo, samo znak za valuto menjajo (nekako takop je npr. pri cenah izdelkov firme Apple v Evropi...)
LP
Jože
Re: Nove diesel lokomotive
Bolj kot sama cena, se mi zdi da je vprašanje drugje.
€ Unija ne bo kar tako dovolila, da katerakoli članica zase nabavi lokomotive izven €U območja pa če bi še tako želela. Pritisnila bi na vse možne registre in cena niti ne bi bila pomembna.
€ Unija ne bo kar tako dovolila, da katerakoli članica zase nabavi lokomotive izven €U območja pa če bi še tako želela. Pritisnila bi na vse možne registre in cena niti ne bi bila pomembna.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Re: Nove diesel lokomotive
Meni se v primeru nakupa novih dizelskih lokomotiv zdi najbolj realen scenarij nakup Siemensovih Herculesov. Pa ne vem zakaj... Mogoče ker se tako radi oziramo k severnim sosedom.
Vlak je vedno hitrejši!
Re: Nove diesel lokomotive
Nujno potrebno je ostati na realnih tleh.
Trenutno je več šans za OI na luni, kot pa za nakup novih lokomotiv. Vsaj kar se sedanje oblike SŽ tiče.
Res pa je, da se lahko že v enem letu marsikaj spremeni.
Trenutno je več šans za OI na luni, kot pa za nakup novih lokomotiv. Vsaj kar se sedanje oblike SŽ tiče.
Res pa je, da se lahko že v enem letu marsikaj spremeni.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Re: Nove diesel lokomotive
Sanje so dovoljene ,za vsak slučaj pa dodaj še !
Na realna tla se pa raje ne spuščat,so nekje globoko....
Na realna tla se pa raje ne spuščat,so nekje globoko....
Ni ga junaka...............................................................................................................
Re: Nove diesel lokomotive
Trenutno nimajo niti za revizijo.Od 20-ih reganov jih je 11 parkiranih v Studencih.Dolfe napisal/-a:Nujno potrebno je ostati na realnih tleh.
Trenutno je več šans za OI na luni, kot pa za nakup novih lokomotiv. Vsaj kar se sedanje oblike SŽ tiče.
Res pa je, da se lahko že v enem letu marsikaj spremeni.
Prejšnji teden mi je kolega iz Goriške kurilnice povedal, zanimivo anekdoto.Šef Goriške kurilnice pokliče v Ljubljano,da zaradi obvoza preko Jesenic nujno rabijo vsaj še enega regana.Odgovor bivšega inšpektorja za vleko oz bivšega šefa vleke je bil"kaj ti čem v Pragerskem pa rabijo še štiri.
Bo že jembah kaj o tem povedal
Re: Nove diesel lokomotive
11 od 20 reganov je na reviziji oz. čaka na revizijo. Pa se to hecajo al kaj? Se pravi z 9 regani, 12 špankami in pa 2 kenedijema vam uspe vse prepeljat. Res, dobri ste.
Re: Nove diesel lokomotive
Včeaj sem na Mb-Studenci videl sveže pobarvano Španko 014, še brez številk na kabini, logotip SŽ pa je že imela. Torej je ne bodo odprodali.
V katero kurilnico spada
V katero kurilnico spada
Prijeten preostanek dneva
Signal
Signal